Zeg ik lekker niet! Iedere gevel is uniek, en niet heel fok hoeft te weten in welk huis ik exact woon!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er sjiek uit hoor!
Die gevels zijn leuk! Wat gaan jullie met die van jullie doen?
achter hebben we gelukkig wel een enorme tuin. En voor hebben we een stoep die breder is dan de weg, dat scheelt. Aan die kale gevels wordt iets gedaan. Ik wil wel in één keer mijn huis kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:12 schreef Vonkenboer het volgende:
![]()
Hmm.. laat ik heel subtiel maar zeggen dat ik die muren werkelijk waar afschuwelijk vind![]()
Echt zo'n standaard nieuwbouwhuis met 3,5 m² grond om het huis als "tuin" en waar je je auto aan straat moet parkeren omdat je bijna nooit een garage naast het huis hebt staan![]()
Niet te min; zolang je maar gelukkig bent het is immers jou huismaar ik zou er niet willen wonen
![]()
grotendeels wel. Maar bijvoorbeeld de boekenkast die je ziet is een krijgertje!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
Hebben jullie (bijna) allemaal nieuwe meubels gekocht?
Wij hebben godzijdank een boompje met een groenperkje waar we op uitkijken. En de parkeerpleintjes moeten nog worden opgeleverd, dan verdwijnt er ook een hoop blik uit de straat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef Frezer het volgende:
Ziet er erg shique uit allemaal, gefeliciteerd!![]()
Leuk ook dat je die voorkant zelf kunt bepalen. Komt er nog een beetje groen aan de voorkant? Die brede stoep ziet er zo kaal uit.
Ik ben een voorstander van mozaïekquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sommigen vragen wanneer die drukke mozaïekjes er weer afgepeuterd worden...
Ik ben nog nooit m'n huis voorbij gereden omdat ik het niet in 1x herkende hoor...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik wil wel in één keer mijn huis kunnen herkennen.
Lijkt me toch wel vrij duidelijk dat het de blauwe gevel is aangezien je zo het raam kunt binnenkijken en je kasten duidelijk kunt herkennen in je woonkamer-foto.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet! Iedere gevel is uniek, en niet heel fok hoeft te weten in welk huis ik exact woon!
Sommige gevels zien er trouwens vreselijk uit, maar die post ik niet!
Vergeet ook de weerspiegeling van de steiger niet, das ook toeval denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:00 schreef PlumpVis het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel vrij duidelijk dat het de blauwe gevel is aangezien je zo het raam kunt binnenkijken en je kasten duidelijk kunt herkennen in je woonkamer-foto.
Maar dat zal wel toeval zijn he![]()
We wonen er nu enkele weken. En idd, het is hier en daar nog kaal. Ik wil echt supergraag nog wat dingen aan de muur. Wat planten zou ook niet verkeerd zijn. Maar we dachten: eerst de basisdingetjes maar, dan zien we naderhand wel wat er mooi bij past.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef Quinazoline het volgende:
Wat een mooi huis! Vooral de keuken vind ik echt super cool! Wonen jullie er al lang? Want het komt op mij een beetje over alsof het nog niet helemaal af is omdat sommige kamers een beetje 'kaal' zijn.
Maar die keuken.
Ik heb min of meer opgeruimd voor deze foto's. Normaalgesproken zie je koekjestrommels, leesboeken, kussentjes en CD's rondslingeren. Niettemin vind ik het als chaoot wel fijn, iets van orde om me heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het een beetje kil en ongezellig. Het is allemaal wel mooi en nieuw,maar ik zou me voelen alsof ik ik een meubelzaak zou wonen.
Nee, geef mij maar een oudbouw woning met plinten van 70 jaar oud en en vloeren die niet waterpas zijn..
Het enige wat wel modern mag, is de badkamer.
Ik zie een badkamer met grote zwart granieten tegels en grote stortdouche wel zitten.
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sommigen vragen wanneer die drukke mozaïekjes er weer afgepeuterd worden...
Dat laatste kan ik me goed voorstellen inderdaad. Dan heb je ook meer een gevoel hoe je alles neer wilt zetten en wat er dus nog bij 'past'. Misschien dat het voor sommigen in dit topic daarom zo kil overkomt.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
We wonen er nu enkele weken. En idd, het is hier en daar nog kaal. Ik wil echt supergraag nog wat dingen aan de muur. Wat planten zou ook niet verkeerd zijn. Maar we dachten: eerst de basisdingetjes maar, dan zien we naderhand wel wat er mooi bij past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |