abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38139210
Ik ga dan eindelijk beginnen met de slaapkamer.
Alles gaat eruit en hij word totaal anders, andere kleuren en andere meubels. Het enige wat blijft is de vloer, die ligt er net 2 jaar in
Hier wat foto's zoals de situatie nu is

Morgen word er een begin gemaakt met het leeg halen van de kamer en als hij leeg is word het schilderen geblazen. Donderdag gaan we de meubels halen zodat we van het weekend behoorlijk wat werk kunnen verrichten.

Eventuele tips voor dat rare raampje zijn welkom, nu zit er gewoon plakplastic op, heb geen idee hoe we dat zo kunnen maken dat het bij de rest van de kamer gaat passen, ik snap ook heel niet wat dat raam er doet en bij veel buren zit er een stuk hout voor, maar dat is helemaal niks.
pi_38139396
Zit er een gallerij of een balkon achter dat raampje? Je hebt het toch over dat raampje boven de videorecorder?
pi_38139514
Ik ben benieuwd! Zo'n bedlampje heb ik ook!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38139770
Ja idd dat raampje. Nee het is dus een eengezinswoning en er zit niks achter. Heb even snel een foto van de buitenkant gemaakt

pi_38139854
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:49 schreef Vava het volgende:
Ik ben benieuwd! Zo'n bedlampje heb ik ook!
Die bedlampjes zijn leuk, maar ze kleuren niet bij de kleuren die in de slaapkamer komen
pi_38140242
Als ik je 1 tip mag geven: meeeeeer kastruimte
pi_38140550
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:07 schreef ChrisJX het volgende:
Als ik je 1 tip mag geven: meeeeeer kastruimte

Je lijkt mijn moeder wel
Maar op zolder komt de kastruimte. Er komen wel 3 laden kasten te staan, aankleden doen wij al op zolderik zal hem zelf inkoppen: uitkleden niet nee
Overigens zijn de binnen foto's al een tijdje geleden gemaakt en is die troep al weg
pi_38140613
Meer kastruimte is idd geen overbodige luxe
Let's plant a tree
pi_38140686
Ik zou dat raampje gewoon open laten, net als het andere glas. Maar wel het meenemen met je gordijnen (Dus daar ook kamerhoog/vensterhoog.)
pi_38140836
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou dat raampje gewoon open laten, net als het andere glas. Maar wel het meenemen met je gordijnen (Dus daar ook kamerhoog/vensterhoog.)
Dat heb ik bij mijn zoontje op de kamer wel gedaan idd, maar ik vind dat je dan zo'n stuk muur ineens kwijt ben. Maar het staat wel netter denk ik idd.
Het bed komt met het hoofdeinde tegen de muur te staan waar nu de tv aan hangtwe draaien dus een kwart slag en nu ik het zo tik dan is het idd een goed idee om de gordijnen tot zover door te laten lopen omdat er toch niks aan die muur komt te hangen.lees houten planken, zat eerst board voor maar met elke storm moest de woningbouw op komen draven omdat ze er gewoon uitwaaiden
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:07:28 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38143285
Zou het sowieso in lichte tinten verven, misschien wat vlakken of 1 wand in een kleur en de gordijnen idd doortrekken over die wand. Als ze openhangen vallen ze mooi over het muur gedeelte.

De muur van het raampje zou ik 1 geheel maken zodat het raampje er gewoon achter valt.
pi_38143699
de kleuren voor de slaapkamer zijn deze

Ik denk aan de blauwe kleur achter het bed en aan de muur waar die kasten nu staan en de roze/paarsehij komt erg roze over zo naast het blauwe, maar het is een paarstint dan op de lange muur en de muur van het raampje.
pi_38143993
Het lijkt idd wat roze zo maar als het wat meer paarsig is lijkt het me wel apart ik heb zelf blauw op mijn slaapkamer met wat zachtgroen en dat groene lijkt me bij mij best mooi als dat een paarstint zou zijn
Let's plant a tree
pi_38144328
Ben benieuwd naar de foto's met de echte kleur want het is idd erg fel roze zo

(even geprobeerd met de handen eromheen maar nee ik zie het niet . ik zou zelf verder mijn slaapkamer veel rustiger houden (is ie ook) maar dat is natuurlijk persoonlijk)

[ Bericht 38% gewijzigd door DarkElf op 23-05-2006 23:48:36 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_38144780
Als je met je handen het blauw wat afschermt zie je dat het inderdaad paarsig is ipv roze wat het lijkt. Alleen denk ik dat je in de slaapkamer hetzelfde effect hebt als op het plaatje.

Ik vind het 2 kleuren die niet goed bij elkaar passen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:49:13 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_38145156
Grappig... ik heb een half jaar geleden de slaapkamer helemaal gedaan en daarbij is de kleur die jij nu gaat wegwerken de kleur om het schilderij en van de tegenoverliggende muur geworden.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_38146145
Jeetje wat een rommel heb jij

Ben benieuwd hoe het gaat worden
#geen
pi_38150804
Oeh oeh oeh spanneeeennnddd!! Ben erg benieuwd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:01:04 #19
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38185200
Hij een blauwe streep/vlak van boven naar beneden en jij de paarse streep.
pi_38204137
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:01 schreef Rottdog het volgende:
Hij een blauwe streep/vlak van boven naar beneden en jij de paarse streep.
En dan vanaf de muur de kamer in 2-en verdelen bedoel je?
Vind het eigenlijk wel een heel leuk idee!

We hebben vandaag de meubels gekocht voor de slaapkamer en die komen dinsdag binnen, dus het gaat een klusweekend worden
We hebben gelijk een nieuwe eettafel en pc kast gekocht voor beneden want de huiskamer is aan de beurt als de slaapkamer af is
pi_38296845
De 2 kledingkasten zijn van de kamer af. 1 staat op zolder weer netjes in elkaar, de 2e staat gesloopt in de schuur.
Nu ff eten en dan verder met de kamer leeg halen en het bed uit elkaar schroeven. Denk niet dat er al wat van schilderen komt dit weekend.

inmiddels is de kamer leeg en het bed uit elkaar. De tv word nu van de muur gehaald en misschien dat ik dan toch 1 muurtje al kan doen.
Zal straks foto's maken van de "lege"matrassen en gordijnen blijven er in omdat we geen andere slaapplek hebbenkamer.

[ Bericht 26% gewijzigd door Anitra op 28-05-2006 15:31:09 (update) ]
pi_38317966
En, hoe is het verder gegaan?
pi_38325685
Bed uit elkaar

Het eerste muurtje is al gedaan en nu de verf erop zit kan je zien dat het een paarstint is, nu het droog is helemaal. De foto is gelijk na het schilderen genomen dus nog redelijk roze

Straks als mijn zoon op bed ligt gaat de 2e laag op het muurtje en gaat de andere muren die deze tint krijgen de eerste laag krijgen.
pi_38352462
Ik heb vanavond die muur van hier boven voor de 2e keer gedaan en de "muur" op de bovenste foto van de post hier boven is inmiddels ook paars. de rechter muur is blauw nu. Morgen avond dan krijgen ze de 2e laag en gaan de matrassen tegen de eerste paarse muur zodat de andere korte kant blauw geverfd kan wordenzit me te bedenken dat ik dat beter gelijk kan doen als ik wakker word gezien woensdag de meubels in elkaar gezet worden en dan kan die morgenavond gelijk ook voor de 2e keer in de verf

Morgenochtend worden de meubels bezorgd
pi_38352706
Leuk hoor Anitra! Ik ben heel benieuwd naar de meubels ook

Mag je woensdag lekker gaan puzzelen met de meubels van Ikea
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')