quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:55 schreef sweetgirly het volgende:Wat hangt er trouwens nou aan het plafond, naast die tv?
Het is toch geen tarentalu ofzo
![]()
dat is een dromenvanger die ik van mijn dochter gekregen heb
![]()
De slaapkamer was hier een bij elkaar geraapt zooitje. Het bed was redelijk nieuw, maar nog gedeeld met mijn ex, kasten gekregen her en der, gordijnen waren een aanbieding en er moest iets voor de ramen en de muren tjah dat is een kleur die niet echt bij mij past.
De kamer van mijn dochter en van mijn zoon zijn al opgeknapt, vandaar dat er bij ons ook a laminaat ligt.
Ik ben heel goed in het verstoppen van het verleden en daar komt die stapel zooi van. Dat heb ik nu allemaal weg gegooid, want als ik het al 2 jaar niet gebruik
kasten staan er 2 jaardan zal ik het nu ook wel niet meer missen
![]()
Wat de draden betreft is ook een appart verhaal
![]()
De draad van de kabel kan niet anders dan via de deur opening omdat de badkamer tussen het punt waar die boven komt en onze kamer zit. Straks gaat die draad door een kleine muur heen links en dan op de overloop met een gootje vast gezet. Dat de stroomdraden enzo niet weg gewerkt waren komt omdat ik een a-technische vent in huis heb en het plan om onze slaapkamer te doen ligt er al wat jaren
een jaartje of 4 nu ![]()
Maar straks geen draden meer iig.
het kozijn en de grodijnen worden pas gedaan als de woningbouw eindelijk het lek gemaakt heeft, word al 2 jaar van het kastje naar de muur gestuurd, de een zegt dat het de dakgoot is, de ander zegt dat het houtwerk niet goed is
wat ik eerder geloof omdat het sinds de "renovatie" van het houtwerk is begonnen. Dus het duurt nog wel even voor het helemaal af is.
Verder ben ik nu klaar met schilderen en zal morgen ochtend ff foto's maken, reken niet op een kunstwerk, ik heb nl 2 linkerhanden
![]()
De meubels zijn vandaag ook geleverd en die gaan vanaf morgenmiddag in elkaar gezet worden
ik reken al op een fikse ruzie want ikeameubels zijn een ware test voor je relatie ![]()
Vanavond het laatste nachtje op de grond