quote:Goed onderhouden jaren 30 benedenwoning met diepe tuin op het oosten en een grote(9m2) en kleine (4m2) stenen berging, gelegen in de wijk Helpman.
Indeling: tochtportaal, hal, woonkamer (voormalig en suite) 3.35x4 en 3.35x4.4 totaal ca. 30m2 met erker, schouwen en openslaande deuren naar de tuin, dichte keuken, slaapkamer ca. 8m2 met inbouwkast, slaapkamer ca. 8m2 met openslaande deuren, toilet/douche combinatie.
Algemeen: In 2003 is de woning voorzien van een cv-installatie, een nieuw keukenblok en een toilet/douche combinatie. Op de vloer in de woonkamer, hal en keuken ligt laminaat.
Geweldigquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Is waar, voor je het weet is het zover, en nu hoeft er niks halsoverkop en kunnen we rustig meubels shoppen enzo
Nou het ging voornamelijk heel snelGisteravond werden we gebeld door onze makelaar dat ze een leuk huis wisten, of we vanochtend om 9 uur wilden gaan kijken. Ik kon dat niet regelen op m'n werk (laatste tijd erg druk en al vaker weg geweest voor huizen) maar Noca gelukkig wel. Hij en de makelaar waren heel enthousiast, en toen heeft onze makelaar met de verkopende makelaar geregeld dat ik, in mijn lunchpauze, na 10 anderen, ook nog mocht kijken (wij waren de eersten). Zij hadden toen na overleg met mij al wel een bod gedaan want ik vertrouw de heren volledig
Onze makelaar zei ook, dit is het voor jullie. Als je iets wilt moet je snel handelen. De verkopende makelaar had door dat we enthousiast waren (tja...) en heeft het toen van ons af laten hangen. Hij had 'sochtends 10 kijkers gehad, wij hadden als enige gelijk een concreet bod gedaan, en maandag was het plan, zouden er ook nog 12 kijkers komen. Hij heeft toen gezegd, als je dit en dat gaat bieden is het huis van jullie en hoeven die andere 12 niet meer te komen maandag. Wij wisten alledrie vantevoren wat we hadden afgesproken en wat redelijk was, en we hoefden maaar heeel weinig boven de VP te gaan zitten en het huis was van ons. Klaaaaar!!!!!!!!
![]()
![]()
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden voegt ook maar eenaan het topic toe!
Misschien is 1 oktober ook maar beter... hoef je niet in die tropische Nederlandse hitte te werken!
Yupquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?
Voor ons cadeau?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?
Om te helpen klussen en verhuizen! Wat lief zijn jullie ook!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup
En die touringcar heb ik ook al besteld! Via Utreg naar Noord-Holland en dan via de Afsluitdijk naar Grun!
een paar opstap-punten nog even aangeven ..... met een half lege bus aankomen is ook geen gezicht natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup
En die touringcar heb ik ook al besteld! Via Utreg naar Noord-Holland en dan via de Afsluitdijk naar Grun!
als je een uitnodiging krijgt moet je wel een cadeau meenemen natuurlijk !quote:
Eilanden bestuurt de bus en brengt iedereen weer thuis.....iedereen kan dus volop aan het bier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
Volgende VBL-meet in Grun bij Noca en Clau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |