Deel 5 alweer
![]()
En inmiddels al weer een half jaar wonend in dit leuke huisje
![]()
Wil je dit allemaal terug lezen, dan kan dat hier:
AR's eerste huisjeAR's eerste huisje!! - Budget klussing :') [deel2]AR's eerste huisje[3] klussen met budgetaire hindernissen ;)AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus
Nu eerst even resumeren: ![]()
Dit is het huisje waar het om gaat:
![]()
Het eerste wat gedaan moest worden is een goede doorgang maken van de woonkamer naar de aanbouw (de zogenaamde tuinkamer)
![]()
Als snel daarna was het laminaat geariveerd en gelegd:
![]()
Toen was het tijd voor verhuizen. Het is voor mij te duur om dubbele lasten te betalen (ik ga hier alleen wonen). Het bovenstaande is dan ook in 1 weekje gebeurt.
Nu een half jaartje later is de doorgang van de woonkamer naar de tuinkamer (studeerkamer) via dit:
![]()
verandert in dit:
![]()
Het plafond is ook vernieuwd met nieuwe schrootjes in transparante witte lak.
Omdat je de komende jaren nog wel aan het klussen bent, is het wel zaak dat je het een beetje leuk houd voor jezelf.
Dus af en toe mogen best de bloemetjes buiten gezet worden
En een mooie buitenlamp mag ook niet ontbreken:
![]()
Inmiddels is de tuinkamer veranders van dit
![]()
in dit
![]()
![]()
:
En de schuur heeft ondertussen een opknapbeurtje gekregen:
![]()
Het bureau in de studeerkamer staat er nu zo bij:
![]()
deze laatste foto is niet meer geheel up-to-dateDe plannen voor nu zijn om het bureau rustig aan af te maken. De meeste materialen heb ik wel al, het zal dus vooral een kwestie van tijd zijn.
Als het bureau helemaal klaar is, en alle computer en AV-apparatuur geinstalleerd is ben ik van plan om even niet te klussen. Even lichaamlijk en financieel op adem komen
![]()
Na de rust is waarschijnlijk de badkamer aan de buurt. Dat wil zeggen, de kleinste slaapkamer ombouwen tot badkamer...
[ Bericht 1% gewijzigd door Automatic_Rock op 09-12-2006 19:56:39 ]