Die gleuf is er altijd al geweest, maar ze werd pas zichtbaar op het einde van de plafondconstructie. Dat staat in foto's uitgedrukt, in het begin van deel 3.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef JasperV het volgende:
ziet er gaaf uit.
wat ik niet helemaal zie, is jou je later die gleuf aangebracht hebt . op de eerste foto's zit die er nog niet.
En die "stoelen op je slaapkamer" heb ik idd al eerder bij je gezien..werk je in een houthandel of zo , zo te zien gebruik je voor kapitalen aan MDF.
dat je niet perongelijk op je bureau gaat staan en dr door kleppertquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MMach het volgende:
[..]
Die gleuf is er altijd al geweest, maar ze werd pas zichtbaar op het einde van de plafondconstructie. Dat staat in foto's uitgedrukt, in het begin van deel 3.
En ik werk niet, ik studeer, MDF is gewoon mijn favoriete materiaal.
En trust me, mijn bureau in mdf is goedkoper dan een equivalent bureau in ikea, en wat belangrijker is: het is zeker duurzamer en het is nog helemaal op mijn maat ook. Wat kan je nog meer willen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat je niet perongelijk op je bureau gaat staan en dr door kleppert
Voorspelbaarheid is ok als je je gelijk ermee kan halenquote:
* Ou-Tannu heeft geen Ikea bureauquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef MMach het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is ok als je je gelijk ermee kan halen![]()
Ik denk dat ie net sterk genoeg is om een cursusblok te houden![]()
![]()
En nu iemand met een ikea bureau die hetzelfde doet![]()
Vind je het gek dat een blad een paar mm doorbuigt als je op het zwakste punt een kilootje of 70 zet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu heeft geen Ikea bureau![]()
hij hangt wel wat door als je dr op staat? of lijkt dat zo door de fotohoek?
mijne zakt ook idd iets maar dat komt meer door de speling die op de voorste ophanging zit :/quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef MMach het volgende:
[..]
Vind je het gek dat een blad een paar mm doorbuigt als je op het zwakste punt een kilootje of 70 zet?
Bij de eerste foto is het vooral de lens die wat afwijking geeft, maar bij de 2de foto zie je wel dat dat niet echt veel doorbuigt.
Jouw blad zal heus ook wel wat doorbuigen als je op het randje staat. Net zoals een brug doorbuigt als er een vrachtwagen over rijdt, zo buigt een overspanning door. Dat is elastische rek, dus dat veert gewoon terug als de belasting weg is. Maar het mag dus duidelijk zijn dat het robuust genoeg is.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef MMach het volgende:
Wat ik ook zie is mijn bureau dat in de gang staat:
[afbeelding]
net na de les achter geweest.
Over een uurtje of zo hebben we een werkend (=aanwezig) bureau. Ik laat het voorlopig gewoon in MDF, het is maar om op te studeren.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
Al 1/3:
[afbeelding]
Kmoet mij een beetje haasten want kheb afgesproken om 20u30
U bent niet goed snikquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef MMach het volgende:
Just in time:
[afbeelding]
Staat nog niet op zijn plaats, wees gerust
Ik doe het met een kwamtumbureau, heb alleen geen camera om dat te bewijzen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef MMach het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is ok als je je gelijk ermee kan halen![]()
Ik denk dat ie net sterk genoeg is om een cursusblok te houden![]()
![]()
En nu iemand met een ikea bureau die hetzelfde doet![]()
De tegelvloer is uitgesteld doordat de tegelboer op vakantie is tot de 13den.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:10 schreef Gurb het volgende:
Dit topic ga ik weer even volgen, vorige delen ook met veel plezier gevolgd.
MMach, ontzettend veel succes, al wat vorderingen met de tegelvloer en het matglas?
en voor matglas heb ik nog niet echt verdergekekenquote:hallo
Wij zitten in buitenland en kunnen niet steeds op onze webmail.Op 13 november zijn we er terug en zullen we zo snel mogelijk uw mail beantwoorden.
dank u
mvg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |