Die gleuf is er altijd al geweest, maar ze werd pas zichtbaar op het einde van de plafondconstructie. Dat staat in foto's uitgedrukt, in het begin van deel 3.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef JasperV het volgende:
ziet er gaaf uit.
wat ik niet helemaal zie, is jou je later die gleuf aangebracht hebt . op de eerste foto's zit die er nog niet.
En die "stoelen op je slaapkamer" heb ik idd al eerder bij je gezien..werk je in een houthandel of zo , zo te zien gebruik je voor kapitalen aan MDF.
dat je niet perongelijk op je bureau gaat staan en dr door kleppertquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MMach het volgende:
[..]
Die gleuf is er altijd al geweest, maar ze werd pas zichtbaar op het einde van de plafondconstructie. Dat staat in foto's uitgedrukt, in het begin van deel 3.
En ik werk niet, ik studeer, MDF is gewoon mijn favoriete materiaal.
En trust me, mijn bureau in mdf is goedkoper dan een equivalent bureau in ikea, en wat belangrijker is: het is zeker duurzamer en het is nog helemaal op mijn maat ook. Wat kan je nog meer willen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat je niet perongelijk op je bureau gaat staan en dr door kleppert
Voorspelbaarheid is ok als je je gelijk ermee kan halenquote:
* Ou-Tannu heeft geen Ikea bureauquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef MMach het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is ok als je je gelijk ermee kan halen![]()
Ik denk dat ie net sterk genoeg is om een cursusblok te houden![]()
![]()
En nu iemand met een ikea bureau die hetzelfde doet![]()
Vind je het gek dat een blad een paar mm doorbuigt als je op het zwakste punt een kilootje of 70 zet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu heeft geen Ikea bureau![]()
hij hangt wel wat door als je dr op staat? of lijkt dat zo door de fotohoek?
mijne zakt ook idd iets maar dat komt meer door de speling die op de voorste ophanging zit :/quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef MMach het volgende:
[..]
Vind je het gek dat een blad een paar mm doorbuigt als je op het zwakste punt een kilootje of 70 zet?
Bij de eerste foto is het vooral de lens die wat afwijking geeft, maar bij de 2de foto zie je wel dat dat niet echt veel doorbuigt.
Jouw blad zal heus ook wel wat doorbuigen als je op het randje staat. Net zoals een brug doorbuigt als er een vrachtwagen over rijdt, zo buigt een overspanning door. Dat is elastische rek, dus dat veert gewoon terug als de belasting weg is. Maar het mag dus duidelijk zijn dat het robuust genoeg is.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef MMach het volgende:
Wat ik ook zie is mijn bureau dat in de gang staat:
[afbeelding]
net na de les achter geweest.
Over een uurtje of zo hebben we een werkend (=aanwezig) bureau. Ik laat het voorlopig gewoon in MDF, het is maar om op te studeren.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef MMach het volgende:
Al 1/3:
[afbeelding]
Kmoet mij een beetje haasten want kheb afgesproken om 20u30
U bent niet goed snikquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef MMach het volgende:
Just in time:
[afbeelding]
Staat nog niet op zijn plaats, wees gerust
Ik doe het met een kwamtumbureau, heb alleen geen camera om dat te bewijzen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef MMach het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is ok als je je gelijk ermee kan halen![]()
Ik denk dat ie net sterk genoeg is om een cursusblok te houden![]()
![]()
En nu iemand met een ikea bureau die hetzelfde doet![]()
De tegelvloer is uitgesteld doordat de tegelboer op vakantie is tot de 13den.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:10 schreef Gurb het volgende:
Dit topic ga ik weer even volgen, vorige delen ook met veel plezier gevolgd.
MMach, ontzettend veel succes, al wat vorderingen met de tegelvloer en het matglas?
en voor matglas heb ik nog niet echt verdergekekenquote:hallo
Wij zitten in buitenland en kunnen niet steeds op onze webmail.Op 13 november zijn we er terug en zullen we zo snel mogelijk uw mail beantwoorden.
dank u
mvg
Ziet er idd heel erg goed uit die bureau.quote:
Een tupperwarebeker is het iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:53 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt wel een tupperware beker met bessensap
Dudequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:50 schreef MMach het volgende:
text ..... en nog een externe schijf die het totaal aan schijfruimte op 1.09TB brengt.
maar zo weinig gebruikt??quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat? ik heb nog meer
Total/Free: 1.39/0.8TB zonder usb disks das ook nog 120Gb
net veel lopen weg schroeien naar die ronde 12 cm onderzettersquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:02 schreef Archont het volgende:
[..]
maar zo weinig gebruikt??
van de 1 TB die m'n broer heeft is er meer dan 600 GB film, dan nog een heleboel appz en muziek
dat is toch niet duurzaam, na enkele jaren zijn die niet meer leesbaar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
net veel lopen weg schroeien naar die ronde 12 cm onderzetters
dat valt best meequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Archont het volgende:
[..]
dat is toch niet duurzaam, na enkele jaren zijn die niet meer leesbaar.
Ik heb de keuken gezien in het echt en het ziet er echt wel fantastisch uit, ook de bureau trouwens, je moet wel eens iets doen aan de wirwar van kabels onder de bureau hoor![]()
je moet gewoon even een grote stekkerdoos halen ipv die kleintjes en tis al een stuk netterquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef MMach het volgende:
[..]
Mjaa, ergens heeft ie wel gelijk![]()
[afbeelding]
roflquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef Solingjan het volgende:
Leg ze wat dichter bi elkaar dan krijg je nog meer stralingswarmte voor je voeten![]()
De tegelboeren zijn wakkerquote:Beste ,
Onze excuses voor het verlate antwoord maar wij zijn juist terug uit vakantie.
De tegels zijn wel niet perfect haaks gezaagd.Ze zijn restanten van een groot lot dat voor een klant zeer goedkoop diende te zijn.
Verder kan u bij nog goedkope vloeren vinden.
Best mailt u uw telfoonnummer door zodat wij u voor een vrijblijvende afspraak kunnen contacteren.
Of u kan ons ook zelf bellen op onderstaande nummers.
Met vriendelijke groeten
Mmach is beroemdquote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef sunshine het volgende:
Ik was afgelopen weekend bij een kennis die ook op fok zit en vroeg of hij Mmach ook volgde.
De reactie: "Ja man, die gast is cool!"![]()
Door persoonelijke problemen; zie topic van hem in R&P staat het klussen op een laag pitequote:Op donderdag 16 november 2006 00:43 schreef Mirre het volgende:
Wanneer gaat MMach het in dit topic over z'n keuken weer eens over z'n keuken hebben?![]()
Is de gleuf tussen de kastdeuren van jouw keuken stofdicht?quote:Op zondag 19 november 2006 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
k zou dan toch die spleet enigsinds stofdicht zien te krijgen?
maar t idee is wel \o/
Wat gaat er allemaal ik jouw koppie om? Wow wat een ontwerp! Maar 1 vraag; waarom die vorm?quote:Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef MMach het volgende:
Nog steeds geen tegels, dus geen updates nog helaas. Volgende week komt mn beamer toe btw, ik ben benieuwd.
Daarnet heb ik tijdens een loos tekensessietje in mn bed een ingeving gekregen voor de keuken. Tussen mn deernes was ik aan het krabbelen:
[afbeelding]
Dat leek mij leuk om toe te passen in de frontjes van de kastjes op een of andere manier, maar dan in licht.
MDF, licht, klinkt vertrouwd in de oren.
Zoiets dan:
[afbeelding]
Het zijn dan greeploze deurtjes want je kan ze gewoon open doen door je vingers in die gleuf tussen de deuren te steken. Imagine, knalwit, glanzend met die groenverlichte vorm.
Omdat het meteen duidelijk zou zijn voor iedereen, een klein modelletje in karton (in het echt zou de afwerking wel iets beter zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar nu is die spleet gewoon open, in het echt zal dat weer volgens het principe van een lichtkoof zijn, zoals bij de voorkant van de bar bv.
Dat een deurtje niet mooi recht is heeft geen of weinig invloed op de praktische kant ervan, want de binnenruimte blijft een balkvorm.
Ik weet niet of het uiteindelijk zo zal zijn, maar het is een idee.
1 antwoord: waarom niet?quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef tnimble het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal ik jouw koppie om? Wow wat een ontwerp! Maar 1 vraag; waarom die vorm?
Je kunt ook het randje van de deur op de plek van de cirkel wat naar binnen toe afschuinen, zodat je deur zelf een beetje handgreep wordt.quote:
Als nou bijv je zus als model neemt. Zet haar voor een muur waar je een vel papier op geplakt hebt.quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef MMach het volgende:
Ik heb ook even zitten nadenken over het design van de frontjes. Er zijn verschillende mogelijkheden
- 1 design van kastdeuren dat dezelfde is voor alle blokken (stukken kast onder het blad)
- 1 groter design dat alles verbindt en doorloopt over de hele lengte van het keukenblok (lijkt mij het leukst, maar een geschikte figuur moet daarvoor worden gevonden.
Dat heeft MMach helemaal niet nodig met wat inspanning tekent hij dat zo uit het handje op de muurquote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Als nou bijv je zus als model neemt. Zet haar voor een muur waar je een vel papier op geplakt hebt.
Zet aan de ander kant een lamp zodat het silhouet van haar gezicht op de muur verschijnt.
Teken dit met een potlood of stift over en je hebt je mal.
Volgens mij waren dan Demotische en Runen tekens welke in tegenstelling tot hieroglyphen wel een alfabet kent. Heb nog even op www.imdb.com gekeken maar daar waren geen foto's van de scenes waar ze op te zien zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef Mr_Moon het volgende:
ontopic:
Doet me tevens denken aan de final scene van de film Blade, waar Blade z'n bloed door de hieroglyphen stroomt.
Ja dat geloof ik best. Maar het idee. Dat silhouetquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef tnimble het volgende:
[..]
Dat heeft MMach helemaal niet nodig met wat inspanning tekent hij dat zo uit het handje op de muur
Well well, dat ziet er nog beter uit dan in mn hoofd zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Mr_Moon het volgende:
Zoals ik al zei: geweldig idee, ik heb het ff toegepast op een keukentje. (excuses voor de photoshop kwaliteit
)
[afbeelding]
Maar misschien dat het toch beter werkt op een zwarte keuken.
Het lijkt me ook het mooiste om de lijen te laten doorlopen op de achterwand (niet verlicht dus, maar geschilderd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |