roflquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:08 schreef Solingjan het volgende:
Leg ze wat dichter bi elkaar dan krijg je nog meer stralingswarmte voor je voeten![]()
De tegelboeren zijn wakkerquote:Beste ,
Onze excuses voor het verlate antwoord maar wij zijn juist terug uit vakantie.
De tegels zijn wel niet perfect haaks gezaagd.Ze zijn restanten van een groot lot dat voor een klant zeer goedkoop diende te zijn.
Verder kan u bij nog goedkope vloeren vinden.
Best mailt u uw telfoonnummer door zodat wij u voor een vrijblijvende afspraak kunnen contacteren.
Of u kan ons ook zelf bellen op onderstaande nummers.
Met vriendelijke groeten
Mmach is beroemdquote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef sunshine het volgende:
Ik was afgelopen weekend bij een kennis die ook op fok zit en vroeg of hij Mmach ook volgde.
De reactie: "Ja man, die gast is cool!"![]()
Door persoonelijke problemen; zie topic van hem in R&P staat het klussen op een laag pitequote:Op donderdag 16 november 2006 00:43 schreef Mirre het volgende:
Wanneer gaat MMach het in dit topic over z'n keuken weer eens over z'n keuken hebben?![]()
Is de gleuf tussen de kastdeuren van jouw keuken stofdicht?quote:Op zondag 19 november 2006 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
k zou dan toch die spleet enigsinds stofdicht zien te krijgen?
maar t idee is wel \o/
Wat gaat er allemaal ik jouw koppie om? Wow wat een ontwerp! Maar 1 vraag; waarom die vorm?quote:Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef MMach het volgende:
Nog steeds geen tegels, dus geen updates nog helaas. Volgende week komt mn beamer toe btw, ik ben benieuwd.
Daarnet heb ik tijdens een loos tekensessietje in mn bed een ingeving gekregen voor de keuken. Tussen mn deernes was ik aan het krabbelen:
[afbeelding]
Dat leek mij leuk om toe te passen in de frontjes van de kastjes op een of andere manier, maar dan in licht.
MDF, licht, klinkt vertrouwd in de oren.
Zoiets dan:
[afbeelding]
Het zijn dan greeploze deurtjes want je kan ze gewoon open doen door je vingers in die gleuf tussen de deuren te steken. Imagine, knalwit, glanzend met die groenverlichte vorm.
Omdat het meteen duidelijk zou zijn voor iedereen, een klein modelletje in karton (in het echt zou de afwerking wel iets beter zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar nu is die spleet gewoon open, in het echt zal dat weer volgens het principe van een lichtkoof zijn, zoals bij de voorkant van de bar bv.
Dat een deurtje niet mooi recht is heeft geen of weinig invloed op de praktische kant ervan, want de binnenruimte blijft een balkvorm.
Ik weet niet of het uiteindelijk zo zal zijn, maar het is een idee.
1 antwoord: waarom niet?quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef tnimble het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal ik jouw koppie om? Wow wat een ontwerp! Maar 1 vraag; waarom die vorm?
Je kunt ook het randje van de deur op de plek van de cirkel wat naar binnen toe afschuinen, zodat je deur zelf een beetje handgreep wordt.quote:
Als nou bijv je zus als model neemt. Zet haar voor een muur waar je een vel papier op geplakt hebt.quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef MMach het volgende:
Ik heb ook even zitten nadenken over het design van de frontjes. Er zijn verschillende mogelijkheden
- 1 design van kastdeuren dat dezelfde is voor alle blokken (stukken kast onder het blad)
- 1 groter design dat alles verbindt en doorloopt over de hele lengte van het keukenblok (lijkt mij het leukst, maar een geschikte figuur moet daarvoor worden gevonden.
Dat heeft MMach helemaal niet nodig met wat inspanning tekent hij dat zo uit het handje op de muurquote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Als nou bijv je zus als model neemt. Zet haar voor een muur waar je een vel papier op geplakt hebt.
Zet aan de ander kant een lamp zodat het silhouet van haar gezicht op de muur verschijnt.
Teken dit met een potlood of stift over en je hebt je mal.
Volgens mij waren dan Demotische en Runen tekens welke in tegenstelling tot hieroglyphen wel een alfabet kent. Heb nog even op www.imdb.com gekeken maar daar waren geen foto's van de scenes waar ze op te zien zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef Mr_Moon het volgende:
ontopic:
Doet me tevens denken aan de final scene van de film Blade, waar Blade z'n bloed door de hieroglyphen stroomt.
Ja dat geloof ik best. Maar het idee. Dat silhouetquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef tnimble het volgende:
[..]
Dat heeft MMach helemaal niet nodig met wat inspanning tekent hij dat zo uit het handje op de muur
Well well, dat ziet er nog beter uit dan in mn hoofd zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Mr_Moon het volgende:
Zoals ik al zei: geweldig idee, ik heb het ff toegepast op een keukentje. (excuses voor de photoshop kwaliteit
)
[afbeelding]
Maar misschien dat het toch beter werkt op een zwarte keuken.
Het lijkt me ook het mooiste om de lijen te laten doorlopen op de achterwand (niet verlicht dus, maar geschilderd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |