Dank dank. we hopen zeker dat we er nu veeeeeel langer wonen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef Gompy58 het volgende:
Leuk hoor! Zwollywood. Ik heb er 4 jaar rondgekropen euh, lopen uiteraard.
Ja ja als hottelo moest je warenonderzoek doen en dat gaat in Zwolle HEEEEEEL goed !
Leuk allemaal man! veel geluk daar samen en hopelijk duurt deze wat langer![]()
Ps, je hebt van die vorige woning toch wel de belasting terug gehaald he! ?
Als er minder dan 6 maanden tussen aan en verkoop zitten kun je het terug halen. Maar dat is toch het geval bij jou ? Had je het dan langer dan die 6 maanden ??????quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef ranzige_pad het volgende:
[..]
Het belasting geld was niet terug te halen volgens mijn makelaar, er had dan 6 maand tussen 2 aankopen zitten.
Het is ook Stadshagen, ik zou haast zeggen waar anders :-pquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef XTracer het volgende:
Ziet er uit als stadshagen ?
15-september 2005(1ste aankoop) tm 24-juli-2006(verkoop) en aankoop nieuw 13-oktober-2006 is 13maanden. Het schijnt zo te zijn waneer je twee aankopen doet binnen 6maandenje maar een keer overdracht belasting dient te betalen, dus jammer maar helaas, daar gaat de 6%quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:19 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Als er minder dan 6 maanden tussen aan en verkoop zitten kun je het terug halen. Maar dat is toch het geval bij jou ? Had je het dan langer dan die 6 maanden ??????
Zo tussen de 235000 en 255000 af hangelijk van de makelaar(VBA=duur) en type woning. En dat voor 400kuub inhoud, 191m2 perceel en 140m2 woon oppervlak, tov waar ik vandaan kom (Enschede-> Almelo) is dat redelijk prijzig, zeker voor een tussen woning.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Gompy58 het volgende:
kost dat nu ongever vandaag de dag ? fatsoenlij wonen in Zwollywood ? Dit lijtk mij namelijk wel in het caliber fatsoenlijk wonen te plaatsen.
Het is de parkenbuurt van de Stadshagen, volgens mij een van de eerst opgeleverde delen. Jah we zijn er verscheidene keren geweest op verschillene tijden bij twee woningen, en het was er altijd rustig. Maar goed waar we nu(Holtenbroek) wonen vind ik het ook niet echt druk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef chesna het volgende:
Mooi huisjeGefeliciteerd!
Ziet er ook uit als een kleurige buurt (aan het laatste plaatje te zien).
De badkamer lijkt op het plaatje inderdaad ook heel standaard, maar met een paar leuke assesoires kan je het vaak wel een beetje opfleuren (liever dat dan lekkende leidingen ofzoiets)
Wij hebben ook zo n grote slaapkamer en inderdaad wij willen hem ook opslitsen want de helft van de slaapkamer blijft anders gewoon leeg doordat je er niets mee kan.
Veel plezier met verbouwen enne hopelijk een snelle voorspoedige verhuizing
Holtenbroek woont prima, nooit ergens last van gehad. Zeker met het nieuwe winkelcentren en die nieuwbouw woningen ziet het er stukken beter uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef Gompy58 het volgende:
Holtenbroek, daar heb ik ook gewoond ;-)
De palestrinalaan... gossie das bijna jeugdsentiment... Dat waren nog een stijden, wetenschappelijk onderzoek met de medestudenten over de vlieg tijden van een rot ei richting irritante buurtjochies op de begane grond enzo
Klopt in een huur huis moet je meer doen, wij laten bijvoorbeeld de vloeren gewoon liggen. Dus het is een kwestie van de stofzuiger er een keer doortrekken en klaar ben je. En mochten we hetniet af krijgen gaan we gewoon in onze slaapkamer wonen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:34 schreef Katinkat het volgende:
Nou, gefeliciteerd; leuk hoor, lekker plannen maken; maar het moet wel snel gebeuren. Wij hebben ook per de 1ste de sleutel gekregen en gingen de 16de over. we hadden daarna nog wel een week om het oude huis schoon te maken, maar in een huurhuis moet er net wat meer gebeuren.
Hoe bedoel je schamel? qua uitrusting? of qua grootte? De uitrusting wordt compleet veranderd, groter maken lukt helaas niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:04 schreef Bigs het volgende:
Wel een beetje een schamele badkamer in vergelijking met de rest van het huis.
Bij Brugman op de site staat een online designer, daar heb ik de plaatjes uit geript.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Burbujas het volgende:
ff offtopic hoor, maar met welk progje heb je die virtuele foto's gemaakt ?
Vind ik vrij normaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:25 schreef Zigger het volgende:
Mooi huis, alvast veel plezier ermee!
Een poepdoos op de badkamer vind ik niet zo geslaagd, maar ja, je heet ranzige_pad, dus dat zal niet zoveel uitmaken....![]()
tegelkleur en stijl zijn ook niet in werkelijkheid getekend, het was alleen ene motief wat er standaard in het programma zat, en het verder ook allemaal niet veel soeps was.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:56 schreef inXs het volgende:
Mmzz niet geheel mijn kleur en stijl badkamer die nieuwe zeg maar, verder is een WC op de badkamer wel erg relaxed, hoef je niet elke keer die trap op en af. De prijs vind ik nog wel meevallen voor die woning, hier in Amersfoort betaal je dat ook wel. erg mooi huis verder, lekker grote tuin ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |