abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41250481
na aanleiding van mijn vorige topic Mijn nieuwe huisje waar ik aankondigde een huis gekocht en paar maanden later weer verkocht heb maak ik een nieuw topic aan, want wij(Dennis en Liesbeth) hebben een nieuw huis gekocht in Zwolle:

Per 15 oktober(zondag) is de overdracht vermoedelijk wordt het dan vrijdag de 13de of maandag de 16de. Enige haast is ook wel van toepassing want het appartement waar wij nu wonen wordt per 1 november verkocht.

In eeste instantie nemen wij alleen de bovenste slaapkamer en woonkamer onder handen. De badkamer en 1ste verdieping wordt later verbouwd. Op de eeste etage is een standaard bouw badkamer geplaatst, deze willen wij voorzien van een nieuwe. Tevens bevind zich daar 1 grote kamer(ong 27m2) deze willen we opsplitsen in 2 kamers.
pi_41250614
Koop een taart en vier 't.
pi_41250745
Leuk hoor! Zwollywood. Ik heb er 4 jaar rondgekropen euh, lopen uiteraard.

Ja ja als hottelo moest je warenonderzoek doen en dat gaat in Zwolle HEEEEEEL goed !

Leuk allemaal man! veel geluk daar samen en hopelijk duurt deze wat langer

Ps, je hebt van die vorige woning toch wel de belasting terug gehaald he! ?
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_41250781
Mooi huisje Gefeliciteerd!
Ziet er ook uit als een kleurige buurt (aan het laatste plaatje te zien).
De badkamer lijkt op het plaatje inderdaad ook heel standaard, maar met een paar leuke assesoires kan je het vaak wel een beetje opfleuren (liever dat dan lekkende leidingen ofzoiets)
Wij hebben ook zo n grote slaapkamer en inderdaad wij willen hem ook opslitsen want de helft van de slaapkamer blijft anders gewoon leeg doordat je er niets mee kan.
Veel plezier met verbouwen enne hopelijk een snelle voorspoedige verhuizing
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:06:00 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41251955
Ziet er goed uit hoor! Ben benieuwd naar de verbouwingsfoto's!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41254294
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef Gompy58 het volgende:
Leuk hoor! Zwollywood. Ik heb er 4 jaar rondgekropen euh, lopen uiteraard.

Ja ja als hottelo moest je warenonderzoek doen en dat gaat in Zwolle HEEEEEEL goed !

Leuk allemaal man! veel geluk daar samen en hopelijk duurt deze wat langer

Ps, je hebt van die vorige woning toch wel de belasting terug gehaald he! ?
Dank dank. we hopen zeker dat we er nu veeeeeel langer wonen.

Het belasting geld was niet terug te halen volgens mijn makelaar, er had dan 6 maand tussen 2 aankopen zitten.

Verbouwings foto's zullen zeker volgen. Het zal wel druk worden de eerste weken.
pi_41254453
Ziet er uit als stadshagen ?
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_41255785
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef ranzige_pad het volgende:

[..]

Het belasting geld was niet terug te halen volgens mijn makelaar, er had dan 6 maand tussen 2 aankopen zitten.
Als er minder dan 6 maanden tussen aan en verkoop zitten kun je het terug halen. Maar dat is toch het geval bij jou ? Had je het dan langer dan die 6 maanden ??????
pi_41258394
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef XTracer het volgende:
Ziet er uit als stadshagen ?
Het is ook Stadshagen, ik zou haast zeggen waar anders :-p
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:19 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

Als er minder dan 6 maanden tussen aan en verkoop zitten kun je het terug halen. Maar dat is toch het geval bij jou ? Had je het dan langer dan die 6 maanden ??????
15-september 2005(1ste aankoop) tm 24-juli-2006(verkoop) en aankoop nieuw 13-oktober-2006 is 13maanden. Het schijnt zo te zijn waneer je twee aankopen doet binnen 6maandenje maar een keer overdracht belasting dient te betalen, dus jammer maar helaas, daar gaat de 6%
pi_41259756
kost dat nu ongever vandaag de dag ? fatsoenlij wonen in Zwollywood ? Dit lijtk mij namelijk wel in het caliber fatsoenlijk wonen te plaatsen.
pi_41283159
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Gompy58 het volgende:
kost dat nu ongever vandaag de dag ? fatsoenlij wonen in Zwollywood ? Dit lijtk mij namelijk wel in het caliber fatsoenlijk wonen te plaatsen.
Zo tussen de 235000 en 255000 af hangelijk van de makelaar(VBA=duur) en type woning. En dat voor 400kuub inhoud, 191m2 perceel en 140m2 woon oppervlak, tov waar ik vandaan kom (Enschede-> Almelo) is dat redelijk prijzig, zeker voor een tussen woning.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef chesna het volgende:
Mooi huisje Gefeliciteerd!
Ziet er ook uit als een kleurige buurt (aan het laatste plaatje te zien).
De badkamer lijkt op het plaatje inderdaad ook heel standaard, maar met een paar leuke assesoires kan je het vaak wel een beetje opfleuren (liever dat dan lekkende leidingen ofzoiets)
Wij hebben ook zo n grote slaapkamer en inderdaad wij willen hem ook opslitsen want de helft van de slaapkamer blijft anders gewoon leeg doordat je er niets mee kan.
Veel plezier met verbouwen enne hopelijk een snelle voorspoedige verhuizing
Het is de parkenbuurt van de Stadshagen, volgens mij een van de eerst opgeleverde delen. Jah we zijn er verscheidene keren geweest op verschillene tijden bij twee woningen, en het was er altijd rustig. Maar goed waar we nu(Holtenbroek) wonen vind ik het ook niet echt druk.

Maar de badkamer gaat er helemaal uit, eerst hadden wij het idee er een bad in te plaatsen, het zou dan een kort bad worden, tussen de 170*70 en 175*75, dit vonden wij te klein. Door het bad wij te laten kunnen we een ruimere douche nemen en een grootbad meubel met 2 wasbakken/kommen. Voor de WC beneden geld het zelfde, wij slopen hem er uit en nemen de zelfde tegels als in de badkamer. Foto's zullen zeker volgen. De verbouwing zal alleen plaatst vinden na de verhuizing.

De indeling zal ik a.s.a.p digitaliseren en plaatsen.

[ Bericht 36% gewijzigd door ranzige_pad op 29-08-2006 08:53:34 ]
pi_41284978
Nou, gefeliciteerd; leuk hoor, lekker plannen maken; maar het moet wel snel gebeuren. Wij hebben ook per de 1ste de sleutel gekregen en gingen de 16de over. we hadden daarna nog wel een week om het oude huis schoon te maken, maar in een huurhuis moet er net wat meer gebeuren.
pi_41289123
Holtenbroek, daar heb ik ook gewoond ;-)

De palestrinalaan... gossie das bijna jeugdsentiment... Dat waren nog een stijden, wetenschappelijk onderzoek met de medestudenten over de vlieg tijden van een rot ei richting irritante buurtjochies op de begane grond enzo
pi_41289319
Wel een beetje een schamele badkamer in vergelijking met de rest van het huis.
pi_41291667
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef Gompy58 het volgende:
Holtenbroek, daar heb ik ook gewoond ;-)

De palestrinalaan... gossie das bijna jeugdsentiment... Dat waren nog een stijden, wetenschappelijk onderzoek met de medestudenten over de vlieg tijden van een rot ei richting irritante buurtjochies op de begane grond enzo
Holtenbroek woont prima, nooit ergens last van gehad. Zeker met het nieuwe winkelcentren en die nieuwbouw woningen ziet het er stukken beter uit.
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:34 schreef Katinkat het volgende:
Nou, gefeliciteerd; leuk hoor, lekker plannen maken; maar het moet wel snel gebeuren. Wij hebben ook per de 1ste de sleutel gekregen en gingen de 16de over. we hadden daarna nog wel een week om het oude huis schoon te maken, maar in een huurhuis moet er net wat meer gebeuren.
Klopt in een huur huis moet je meer doen, wij laten bijvoorbeeld de vloeren gewoon liggen. Dus het is een kwestie van de stofzuiger er een keer doortrekken en klaar ben je. En mochten we hetniet af krijgen gaan we gewoon in onze slaapkamer wonen.
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:04 schreef Bigs het volgende:
Wel een beetje een schamele badkamer in vergelijking met de rest van het huis.
Hoe bedoel je schamel? qua uitrusting? of qua grootte? De uitrusting wordt compleet veranderd, groter maken lukt helaas niet.
pi_41292012
Uitrusting en inrichting, het is nu echt zo'n kaal wit hok met een gordijn erin
pi_41294944
Maar aan de uitrusting en inrichting gaan we ook wat doen, alles gaat er uit. Jah en een vies douche gordijn wil ik al helemaal niet. Daar komt straks een betegelde wand en een glazen deur. De de plaats waar nu de wastafel staat komt een radiator. De WC blijf de WC gezien daar de aansluiting naar het riool zit. De kant naast de deur, een muur van ongeveer 180, daar willen we een dubbele spoelbak(incl meubel) plaatsen met eventueel een kast er naast. Tegels, mozaic met grote wandtegels is voorlopig de bedoeling.

[ Bericht 31% gewijzigd door ranzige_pad op 29-08-2006 16:57:31 ]
pi_41297956
ff offtopic hoor , maar met welk progje heb je die virtuele foto's gemaakt ?
pi_41317171
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Burbujas het volgende:
ff offtopic hoor , maar met welk progje heb je die virtuele foto's gemaakt ?
Bij Brugman op de site staat een online designer, daar heb ik de plaatjes uit geript.
pi_41322662
Mooi huis, alvast veel plezier ermee!

Een poepdoos op de badkamer vind ik niet zo geslaagd, maar ja, je heet ranzige_pad, dus dat zal niet zoveel uitmaken....
pi_41326398
is toch vrij normaal een poepdoos in de badkamer? En poepen kun je ook benenden. Ranzige_pad wel of niet zijnde, een WC in de badkmaer is handig
pi_41328345
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:25 schreef Zigger het volgende:
Mooi huis, alvast veel plezier ermee!

Een poepdoos op de badkamer vind ik niet zo geslaagd, maar ja, je heet ranzige_pad, dus dat zal niet zoveel uitmaken....
Vind ik vrij normaal.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:39:40 #23
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41412454
Ordinare tvp
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_41417029
Mmzz niet geheel mijn kleur en stijl badkamer die nieuwe zeg maar, verder is een WC op de badkamer wel erg relaxed, hoef je niet elke keer die trap op en af. De prijs vind ik nog wel meevallen voor die woning, hier in Amersfoort betaal je dat ook wel. erg mooi huis verder, lekker grote tuin ook!
pi_41417555
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:56 schreef inXs het volgende:
Mmzz niet geheel mijn kleur en stijl badkamer die nieuwe zeg maar, verder is een WC op de badkamer wel erg relaxed, hoef je niet elke keer die trap op en af. De prijs vind ik nog wel meevallen voor die woning, hier in Amersfoort betaal je dat ook wel. erg mooi huis verder, lekker grote tuin ook!
tegelkleur en stijl zijn ook niet in werkelijkheid getekend, het was alleen ene motief wat er standaard in het programma zat, en het verder ook allemaal niet veel soeps was.

Ooh de trap of en af moeten we toch, wij gaan slapen in de bovenste slaapkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')