quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef arithaterhorst het volgende:Wat moooi! Mooie tafel
![]()
(ook de salontafel
![]()
). Met de bank sjieke combi.
Enig idee hoe de vorige bewoners kookten, als die tafel & stoelen in de keuken stonden zodat je er echt niet je k*nt kunt keren??
Is de garage naast het huis ook van jullie?
Jah de meubels ben ik erg blij mee, en daarnaast een erg goede deal op gemaakt. Normaal gesproken had ik dit er noooit neer kunnen zetten.
Jah hoe zij kookten is mij ook een vraag, het was een gezin met 3 kinderen, dus hoe ze die daar in propten is mij een vraag. Ach zelf ben ik ook bezig het aardig vol te proppen.
Uhh het is niet mijn(woon er alleen) garage jammer genoeg. Nu is het soms wel problematisch mijn auto te parkeren voor de deur.
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Syytön het volgende:Het lijkt veel groter aan de buitenkant.. maar misschien is dat optisch bedrog.
Mooi ingericht hoor, leuk theekistje (Xenos?
![]()
), ik vind vooral die eettafel met stoelen om
op van te eten
Buiten lijkt het ook groter, klopt. Het is ook geen mega groot huis, buiten lijkt het groter, het komt vooral omdat ik een grote hal heb in verhouding tot de rest. Net als de badkamer die is ook eigenlijk in verhouding te groot. Het is de extra ruimte die de twee hoekhuizen hebben.(ong1meter langer)
quote:
Dank je Arjan. Had je dat niet verwacht, waar dan wel als ik vragen mag