Ja nou, da's ook wel lullig, ik dacht, ik open 'm snel. Nu raak ik met mijn eigen modschap in Conflictquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef Joene het volgende:
ok jij !
Nee, ik ben een paar weken helemaal niet daar geweest. Ik heb zeg maar een half uur werk aan dat staartstuk gehad, ik probeer nog een ding en als dat niks wordt dan gaat 'ie de kant op en laat ik iemand komen om het vast te lassen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:26 schreef Foo_niks het volgende:
Zit even te kijken maar je ben al 2 maande aan het klootzakke met dat staartstuk ,is het nou niet handiger om het gelijk goed aan te pakke!
Ik vind het een ellendeding! En hij maakt veel te veel herrie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef heus het volgende:
ja maar zon inboard vaart echt stukken beter hoor..
Er liggen honderden boten met een BB motor en dan zullen ze toch echt een dure motor meenemen, niet zo'n oudje zoals ik dan zou hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
Een BBM is wel een aantrekkelijk item voor het dievengilde. Maar daar is natuurlijk ook een oplossing voor te bedenken.
Aan de feauteaux te zien is aan het isoleren van de motorruimte nou ook niet echt veel aandacht besteed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:13 schreef tnimble het volgende:
Zou ja dat wel doen? inboard is tig keer beter kwa vaargedrag. buitenboord maakt ook herrie. Als deze inboard erg veel herrie maakt de motor afstelling, vooral ophanging controleren en het type schroef wil ook nog uitmaken dat ie rustiger en gelijdelijker loopt.
Dat is echt niet waar. De motor van mijn boot maakt heel veel meer herrie. Geloof me maar, dit klinkt als en vrachtwagen. Ik heb laatst nog met een boot met een 10 PK motor gevaren en die maakte volgas nog niet de helft van het geluid als mijn boot in zijn stationair.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef Joene het volgende:
Conflict , een BBM is mooi als reserve maar verder take the inboard, want een bbm van 20pk maakt meer lawaai dan die motor van jou.
Misschien moet je de knalpijp fixen !quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. De motor van mijn boot maakt heel veel meer herrie. Geloof me maar, dit klinkt als en vrachtwagen. Ik heb laatst nog met een boot met een 10 PK motor gevaren en die maakte volgas nog niet de helft van het geluid als mijn boot in zijn stationair.
nee, die is goed, het is gewoon een hele oude, zware motor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je de knalpijp fixen !
Hoeft ook niet conflict. Wat je met je motor doet moet je helemaal zelf weten. We proberen allen nog wat tips te geven om hem stiller te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Conflict het volgende:
Ik ga dit verder niet verdedigen. Ik ben zelf degene die het beste kan beoordelen of ik het geluid van mijn motor te luid vind of niet.
Behalve standaard filters heb je ook speciale met waardoor je motor anders gaat lopen. Meer en makkelijker lucht erin.quote:Die motorsteunen zijn goed, luchtfilter is nieuw en de uitlaat is goed, daar ligt het niet aan. Die motor
Als er niets aan te doen is zou ik een nieuwere 2de hands inboard nemen, of meteen een hele nieuwe maar dat kost nog best wat.quote:is gewoon oud en maakt lawaai.
En dat is maar een van de vele redenen waarom ik een andere motor wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |