Da's de vaatwasser denk ik?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:34 schreef sanger het volgende:
..
Mag ik alleen vragen waarom 1 handvat van je keukenkastjes anders is? Is dat zodat je er een handdoek aan kunt hangen?
Daar zit denk ik de afwasmachine. En zo'n klein greepje is daar denk ik te zwak voor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:34 schreef sanger het volgende:
Heb je op de rode muur hoogglans gebruikt?
Ziet erg goed uit! Waarom die je niet mee aan de wedstijd?
Mag ik alleen vragen waarom 1 handvat van je keukenkastjes anders is? Is dat zodat je er een handdoek aan kunt hangen?
Maar waarom een ander handvat dan?quote:
Eettafel komt bij de Eijerkamp in Zutphen vandaan. Het dressoir is van dezelfde serie. (Bert Plantagie)quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef Ils het volgende:
Netjes hoor!, ik zie daar een eettafel staan...mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ziet er erg mooi uit! (Hier is de woonkamer nog niet echt ingericht.. )
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef Byte_Me het volgende:
wow, mooi hoor. wat is dat voor apart bijzettafeltje op de eerste foto, naast de stoel? het lijkt net of de paal er aan de bovenkant weer uitkomt als handvat.
Het is een beeldjequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef Byte_Me het volgende:
wow, mooi hoor. wat is dat voor apart bijzettafeltje op de eerste foto, naast de stoel? het lijkt net of de paal er aan de bovenkant weer uitkomt als handvat.
*kuch*quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:34 schreef sanger het volgende:
We hebben op dit moment een wedstrijd hier in het K&W Forum voor de mooiste (slaap)kamer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef guapo het volgende:
O ja, Wat bedoel je met de wedstrijd?
*off-topic*quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch*
Zie je die verticale niet van de koeling?
Mooi spul, guapo! Hele leuke muur.![]()
Prachtige vloeren.
Oh, euhm, ja....ik zal er van het weekend even naar kijken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*off-topic*
Waar is jouw inzending voor de wedstrijd!
Je woonkamer die vind ik echt zo af!, of die mooie zolderkamer?
Dat topic is toch gesloten ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*off-topic*
Waar is jouw inzending voor de wedstrijd!
Je woonkamer die vind ik echt zo af!, of die mooie zolderkamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |