abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36249590
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet je wat? Ik zet de laatste reply in dit topic. Kan Cybersijp mooi tegelijk met een update een nieuw topic aanmaken.

Hoe vin-je-'m?
Aldus geschiedde....

Renovatie Was het eerste deel, en omdat iedereen van volslagen bijdschap en uitdentreure gespannen verwachtingen het topic heeft vol"gekalkt"moest er dus wel een deel "2"komen.

Inmiddels zijn we beland in maand 9 dat we aan het klussen zijn in de "Casa", en op een aantal dingen na zijn nu de grootste dingen achter de rug.

Ik zal zo ff de laatste periekelen rondom onze "renovatie"melden hier , so stay tuned in
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_36250016
Wat is er inmiddels sinds de laatste update in :

Renovatie

Gedaan?

Het volgende:

Licht in de badkamer, verder is de afzuiging van de badkamer aangelegd(voeding badkamer is provisorisch aangelegd. Als we straks weer wat meer tijd hebben om te verherbouwen dan zullen we dat nog wel goed aanleggen hoor

Er is een kast gemaakt in de bijkeuken, zodat de pomp , de cv, en het expansievat uit het zicht worden onttrokken.

Er zijn een aantal deuren voor de tweede keer in de grondverf gezet, a.s Zaterdag worden die geplaatst. Samen met het glas wat erin moet komen. Eindelijk die platen weg...

Het kozijn tussen de keuken en bijkeuken heeft de kwaliteitseisen van onze aannemer niet overleefd, stond te scheef(5 strepen). Timmerman moet alles eruit halen en opnieuw doen. Ja hij kan soms best hard zijn, maar ik vindt het niet erg hoor

Het houtwerk rondom is nu afgemaakt, met de grondverf in wit en groen zie je al een flink verschil met hoe het was.

De "foute"dozen uit de keuken zijn nu op twee na, allemaal al herstelt. De laatste twee moesten dus echt uitgehakt worden. Hier moet dus weer de stucadoor voor komen, de tegelzetter, de afkitter. Mucho kosten dus(maar niet voor mij )

Kwam een tip tegen van een failliet parket bedrijf hier op het k&w forum, heb er nog aan gedacht om op een partijtje parket te bieden, maar heb het afgeblazen omdat ik dan volgende week als ik eindelijk weer eens vrij ben het e.e.a op moet gaan halen. En ik moet gewoonweg te veel regelen dan op die dagen. Betwijfel of ik dan al wel aan klussen toekom. In ieder geval de week erna kunnen we weer lekker aan de slag op de vrije dagen
pi_36250731
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Cybersijp het volgende:

Aldus geschiedde....
Prachtig toch, je eigen topic mogen "verlengen"?

Tevens bijzonder schaamteloze TVP
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_36250881
Mooie OP Siepie

En nu verder met de foto's, je wilt niet weten hoe verslavend dit soort topics zijn de laatste drie dagen was het stil en ik check echt wel een paar keer per dag
pi_36250993

Voorkant van ons toekomstige woning zoals het er vanmiddag bij stond Al een hele verbetering met het eerste plaatje uit deel 1 van het renovatie topic

Deze dus

Kast in de bijkeuken, zodat de cv en allerhande daarbij relevante dingen aan het oog onttrokken worden.

Twee deuren klaar voor plaatsen in de kozijnen, linker is van de cahterdeur, rechter een van de deuren boven

Helaas deze was niet meer te reddden,..... Doet me wel wat hoor. Het was allemaal zo mooi getegeld enzo

Niet alle wcd's zitten scheef Deze uit de woonkamer, de "blinde"dop is voor een cai/utp aansluiting welke we op 8 punten in de kamer omhoog "kunnen"toveren

licht in de duisternis De spotjes van de badkamer werken dus...

De spiegelverlichting Hiertussen komt een spiegel van 60/90 met spiegelverwarming

Thats all folks Van de week weer meer
pi_36251041
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Juleh het volgende:
Mooie OP Siepie

En nu verder met de foto's, je wilt niet weten hoe verslavend dit soort topics zijn de laatste drie dagen was het stil en ik check echt wel een paar keer per dag
Vandaar elke dag 6000 hits op de pics op me webspace
pi_36251520
Ik vind dit een indrukwekkend project
Dus ik lurk ook weer enthousiast mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36252039
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef innepin het volgende:
Ik vind dit een indrukwekkend project
Dus ik lurk ook weer enthousiast mee
Er zijn er meer hoor !

Effe de stats erbij:

Dag Views
Sun 12-03-2006 2409
Mon 13-03-2006 5023
Tue 14-03-2006 6093
Wed 15-03-2006 3881
Thu 16-03-2006 3704
Fri 17-03-2006 4879
Sat 18-03-2006 3271
Sun 19-03-2006 5368
Mon 20-03-2006 3930
Tue 21-03-2006 5214

Dat zijn de hits op de pics alleen, hoeveel keer de pagina bekeken wordt kan ik via me webspace niet zien. Zal ook wel een berg(je) zijn Fijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:29:24 #9
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_36252246
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:

Fijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt
Word zeker wel gewaardeerd hoor!!
Ben blij dat er weer een deel 2 is!!!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:32:11 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36252306
Ik sluit me aan bij B.A.!

Superklus die nog wel tot het einde toe gevolgd moet worden!
pi_36255273
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Er zijn er meer hoor !

Effe de stats erbij:

Dag Views
Sun 12-03-2006 2409
Mon 13-03-2006 5023
Tue 14-03-2006 6093
Wed 15-03-2006 3881
Thu 16-03-2006 3704
Fri 17-03-2006 4879
Sat 18-03-2006 3271
Sun 19-03-2006 5368
Mon 20-03-2006 3930
Tue 21-03-2006 5214

Dat zijn de hits op de pics alleen, hoeveel keer de pagina bekeken wordt kan ik via me webspace niet zien. Zal ook wel een berg(je) zijn Fijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt
pi_36255924
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Cybersijp het volgende:
TVP, en meteen een vraagje:

Er komen nog deuren op de plaats van de underlayment platen boven op je erker??
pi_36256035
De badkamer ziet er echt al heel mooi uit! Die lampjes voor de toekomstige spiegel zijn erg grappig!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:40:53 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36257103
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36261647
Prachtig Sijb! Sinds ik vorige week met je vader gekeken heb is er weer veel gebeurd. Jammer van die scheve kontaktdozen. Met klussen gaat er helaas soms ook wat fout.

Groeten,
Rob
Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
pi_36272076
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Cybersijp het volgende:

De spiegelverlichting Hiertussen komt een spiegel van 60/90 met spiegelverwarming
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.

En vind je het niet jammer dat die 2 lampen zo dicht tegen de kast en tegen de muur aankomen?
pi_36274233
Ziet er super uit...
Ik kijk iedere dag minste een keer op je topic om te zien of er nog wat gebeurt is.

Respect voor je werk
pi_36284850
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef OmeRob het volgende:
Prachtig Sijb! Sinds ik vorige week met je vader gekeken heb is er weer veel gebeurd. Jammer van die scheve kontaktdozen. Met klussen gaat er helaas soms ook wat fout.

Groeten,
Rob
Dat ik dat nog maag meemaken, iemand van me bloedeigen familie heeft zich "geregd"op Fok! enkelt en alleen maar om dat ik met zo'n mooi project bezig ben...

Of is het om de kunst af te kijken straks als je zelf de Kiel gaat verherbouwen ?

Leuk om te zien dat je actief meeleest Rob (plus groetsels)

[ Bericht 2% gewijzigd door Cybersijp op 23-03-2006 00:20:58 (de groeten....) ]
pi_36284891
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.

En vind je het niet jammer dat die 2 lampen zo dicht tegen de kast en tegen de muur aankomen?
Marsepein, ja bitje jammer wel ja. we wisten al dat er niet veel ruimte over zou gaan zijn. Maar na de 4 cm misser dus nog ff minder....

Leuke lampjes hé ?
pi_36284935
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:52 schreef Gurb het volgende:

[..]

TVP, en meteen een vraagje:

Er komen nog deuren op de plaats van de underlayment platen boven op je erker??
Gurb,

Zoals hier boven aangegeven komen Zaterdag a.s als het goed is de euren eindelijk op zijn uiteindelijke plek terecht. Beglaasd en wel. Het aanblik van onze "casa"zal dan zijn "kraakpand"status van zich af kunen schudden
pi_36285094
Verder met de dag van vandaag, ben op de valreep vandaag (17:30) nog even bij de keukenboer langs geweeest. Morgen vroeg komt de monteur de afzuigkap en het fornuis neerzetten en aansluiten.

Verder even (stevig) onderhandeld over de kraan(piep piep en loopt niet lekker rond, voor meer details zie deel 1 van de renovatie) en ik heb naar mijn idee een prima deal gesloten. Kraan wordt vervangen en er wordt een kraan terug geplaatst welke ¤100,- meer moet beuren, enkel ik betaal er geen ¤0.01 voor...... Voor het ongemak zeg maar

Type kraan welke er nu op komt is: Van HansGrohe de variarc -3 .

Voor de rest ben ik vandaag niet in de casa geweest en ik betwijfel of ik er morgen ook aan toe ga komen. Maar als ik ff tijd heb dan zal ik dat ff(hopelijk) met pics opleuken(alles voor de stats modus )

Dit was hem weer(voor vandaage)
pi_36287326
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Leuke lampjes hé ?
Niet alleen de lampjes zijn leuk, de hele badkamer ziet er goed uit!
pi_36294416
ook maar weer ff een TVP van maken:p
pi_36314408
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Dat ik dat nog maag meemaken, iemand van me bloedeigen familie heeft zich "geregd"op Fok! enkelt en alleen maar om dat ik met zo'n mooi project bezig ben...

Of is het om de kunst af te kijken straks als je zelf de Kiel gaat verherbouwen ?

Leuk om te zien dat je actief meeleest Rob (plus groetsels)
........Het enige wat ik hier in De Kiel t.z.t. ga doen is de ouwe zooi afbreken. De nieuwbouw laat ik geheel aan de Duitse aannemer over. Van jouw huis valt nog iets moois te maken, met die gammele boerderij van mij moet je dat niet meer willen. Ik denk zelfs dat verbouwen nog duurder wordt ook en ik zal er nooit tevreden mee zijn. Ik kies voor een splinter nieuw huis naar de laatse bouwstandaard. Het wordt sleutelklaar opgeleverd dus ik hoef slechts in eigen tuin te verhuizen
In de praktijk zal ik natuurlijk toch nog genoeg moeten doen, maar zo rigoreus als jij bezig bent daar pas ik toch mooi voor. Ik ben niet goed in klussen. Komt te weinig electronica in voor
Maar jou gaat het aardig af, ik had het niet achter je gezocht Sijb, m'n respect!
Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
pi_36316177
Zo boys and girls

Ik heb mijn vermoeide lijf nog vanavond ff naar de casa weten te hijsen.....Om aldaar wat plaatjes te schieten van het o zo mooie fornuis wat vandaag is neergezet.

Verder vandaag:

Herstellen van het kozijn tussen bijkeuken en keuken(hangt nu dus wel recht na poging twee voor de aannemer)
De afzuigkap
":gammele"kraan verwijderd, en zien we godzijdank niet meer terug
Kastje tussen caroussel en muur geplaatst(moest op maat gemaakt worden @ kitchenfabriek)
Plinten in de hele keuken afgemaakt

Zo naar me bed, maar eerst nog ff de pics hosten

brb

Oh ja het FORNUIS IS MOOI!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')