Aldus geschiedde....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet je wat? Ik zet de laatste reply in dit topic. Kan Cybersijp mooi tegelijk met een update een nieuw topic aanmaken.
Hoe vin-je-'m?
Prachtig toch, je eigen topic mogen "verlengen"?quote:
Vandaar elke dag 6000 hits op de pics op me webspacequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Juleh het volgende:
Mooie OP Siepie![]()
![]()
En nu verder met de foto's, je wilt niet weten hoe verslavend dit soort topics zijnde laatste drie dagen was het stil en ik check echt wel een paar keer per dag
![]()
Er zijn er meer hoor !quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef innepin het volgende:
Ik vind dit een indrukwekkend project![]()
Dus ik lurk ook weer enthousiast mee
Word zeker wel gewaardeerd hoor!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:
Fijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Er zijn er meer hoor !
Effe de stats erbij:
Dag Views
Sun 12-03-2006 2409
Mon 13-03-2006 5023
Tue 14-03-2006 6093
Wed 15-03-2006 3881
Thu 16-03-2006 3704
Fri 17-03-2006 4879
Sat 18-03-2006 3271
Sun 19-03-2006 5368
Mon 20-03-2006 3930
Tue 21-03-2006 5214
Dat zijn de hits op de pics alleen, hoeveel keer de pagina bekeken wordt kan ik via me webspace niet zien. Zal ook wel een berg(je) zijnFijn om te horen dat ik al het bloed zweet en tranen die ik laat met tikken, pics uppen op de late avond na al het reguliere werk gewaardeerd wordt
![]()
TVP, en meteen een vraagje:quote:
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Cybersijp het volgende:
De spiegelverlichtingHiertussen komt een spiegel van 60/90 met spiegelverwarming
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef OmeRob het volgende:
Prachtig Sijb! Sinds ik vorige week met je vader gekeken heb is er weer veel gebeurd. Jammer van die scheve kontaktdozen. Met klussen gaat er helaas soms ook wat fout.
Groeten,
Rob
Marsepein, ja bitje jammer wel ja. we wisten al dat er niet veel ruimte over zou gaan zijn. Maar na de 4 cm misser dus nog ff minder....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.
En vind je het niet jammer dat die 2 lampen zo dicht tegen de kast en tegen de muur aankomen?
Gurb,quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:52 schreef Gurb het volgende:
[..]
TVP, en meteen een vraagje:
Er komen nog deuren op de plaats van de underlayment platen boven op je erker??
Niet alleen de lampjes zijn leuk, de hele badkamer ziet er goed uit!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Leuke lampjes hé ?
........Het enige wat ik hier in De Kiel t.z.t. ga doen is de ouwe zooi afbreken. De nieuwbouw laat ik geheel aan de Duitse aannemer over. Van jouw huis valt nog iets moois te maken, met die gammele boerderij van mij moet je dat niet meer willen. Ik denk zelfs dat verbouwen nog duurder wordt ook en ik zal er nooit tevreden mee zijn. Ik kies voor een splinter nieuw huis naar de laatse bouwstandaard. Het wordt sleutelklaar opgeleverd dus ik hoef slechts in eigen tuin te verhuizenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Cybersijp het volgende:
[..]Dat ik dat nog maag meemaken, iemand van me bloedeigen familie heeft zich "geregd"op Fok! enkelt en alleen maar om dat ik met zo'n mooi project bezig ben...
Of is het om de kunst af te kijken straks als je zelf de Kiel gaat verherbouwen ?![]()
Leuk om te zien dat je actief meeleest Rob(plus groetsels)
Een bredere afzuigschouw lijkt mij juist een voordeel voor z'n functie. Het fornuis ziet er klasse uit, maar ik had hogere pootjes genomen zodat-ie net iets boven het aanrechtblad uitkomt. Er kan namelijk beter iets van het fornuis op het aanrecht terecht komen dan zoals nu andersom. Hogere pootjes lijkt me achteraf ook geen heksenklus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:07 schreef sanger het volgende:
Ziet er goed uit sijp. Maar ligt het aan mij of lijkt de afzuigschouw breder nog dan het fornuis?
Fornuis is trouwenshelemaal in deze opstelling.
Er zal een reden zijn dat het fornuis zo laag is, en ik gok dat het met ergonomie te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef OmeRob het volgende:
[..]
Een bredere afzuigschouw lijkt mij juist een voordeel voor z'n functie. Het fornuis ziet er klasse uit, maar ik had hogere pootjes genomen zodat-ie net iets boven het aanrechtblad uitkomt. Er kan namelijk beter iets van het fornuis op het aanrecht terecht komen dan zoals nu andersom. Hogere pootjes lijkt me achteraf ook geen heksenklus.
Het gaat allemaal ineens wel snel hoorBadkamer klaar, keuken klaar! Zitten de plinten van de Agnes plavondplaten in de Masterbedroom ook al strak? Ik had het daar met je Vader over.
vind ik bij ons ook Pannen op de achterste pitten kan je niet echt fatsoenlijn roeren enzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn dat het fornuis zo laag is, en ik gok dat het met ergonomie te maken heeft.
De werkhoogte zal zo en zo hoger zijn dan het aanrechtblad, reken er maar een pan op in de hoogte.
nu nog ff kijken waar die uithangt :pquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:35 schreef OmeRob het volgende:
Zou goed kunnen dat dat de reden is. Ben benieuwd wat chef-kok Sijb er zelf van zegt![]()
Verkorte versie; ja dat mag de zoneindeling in een badkamer geld niet voor wastafels.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Mag dat wel, zo'n wcd bij je wastafel? Ik had zelf iig ip44 spul genomen.
En vind je het niet jammer dat die 2 lampen zo dicht tegen de kast en tegen de muur aankomen?
k verbaas me ook al jaren hoe t stopcontact bij ons boven de spiegel dr zit 8)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verkorte versie; ja dat mag de zoneindeling in een badkamer geld niet voor wastafels.
Zolang het maar buiten zone 3 ligt; is het gewoon toegestaan![]()
![]()
Heel mooie verbouwing hoor ! Schiet al aardig op![]()
Een dedicated WCDtje voor je frituurpanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef Cybersijp het volgende:
Dus vier pannetjes koken, en op twee niet gebruikte pitten met mijn 3200 watt frituurpan(merk fritel) op mijn dedicated wcdtje frituren. Wie doet je wat?![]()
Ja doe eens gek....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een dedicated WCDtje voor je frituurpan![]()
Ik wilde net al gaan slapen.. maar nog even gewacht op de foto's. Voor niets dusquote:Op zondag 26 maart 2006 23:56 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan het ding ff niet vinden
Zal ongetwijfeld ergens liggen, maar zie hem ff niet....
Morgen oid dus weer een pics update
Kleur buitenom gaat een hel donkere kleur groen worden( naar het zwarte toe, dus niet zwart!) en daarbij een tint gebroken wit vor alles wat nu al wit in de grondverf zitquote:Op maandag 27 maart 2006 09:01 schreef Sjoem het volgende:
Mooi hoor
Wat gaat de kleur worden van de deuren enzo? Ook gewoon (gebroken) wit?
Zelf verwacht ik dat we circa eind Mei "over"kunnen maar hoewel het lijkt dat er nu hasst niks te doen meer is, moet er echter nog wel een hele boel gebeuren. Het kan dus zijn dat het ff later gaat worden, op zich niet zo erg ons huis hebben we nog zodat we zonder al te veel trouble nog gewoon kunnen wonenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Wanneer schat je in dat je gaat wonen in de casa ?
Omdat het nu allemaal wel erg "af" begint te lijken
Mooie tegels en mooie kleuren hoor !
Vooral dat contrast tussen dat donkere aanrechtblad en die tegels
dank dankquote:
is dat je telefoonkabeltje op die laatste PIC?quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef Cybersijp het volgende:
Detail van het kitwerk aan de achterkant van de afzuigkap, omdat ik niet wou dat de tegels niet achter de kap zaten(normaal tot de kap tegelen) moest er dus middels tegels ook achter de kap zelf getegeld worden. alleen je krijgt dan een soort van schaduwvoeg welke je bijna altijd ziet. (is lelijk) dus effe afgekit en nu staat het weer als een plaatje(en is het zoals ik wil)
Vensterbank in de serre, er zit ook nog een oortje aan, maar op deze foto is die niet te zien. Opde volgende wel. Is ook moeilijk focussen in het donker
Het oortje van de vensterbank in de serre. De baksten liggen erop om de kit goed aan te drukken op de hoek. daar kwam het een beetje omhoog, en nu de stenen erop liggen dus niet. Vandeweek is de kit uitgehard, en kan ik de stenen zonder probleem weghalen zonderdat het weer omhoog komt
Vensterbank tussen de zijerker en de serre. dit raam is een flink stuk groter geworden tijdens de verbouwing. En heeft zijn doel(meer licht in huis) dus waargemaakt.
Vensterbank in de zijerker, onder verstek gezaagd, enkelt een lat aan de onderkant moet nog wel bevestigd worden. Maar daar had ik afgelopen woensdag geen tijd meer voor (zou 18:00 thuis zijn, en was om 18:20 klaar met vastzetten van het geheel
Dat komt dus volgende week wel, net als de voorste erker:)
Nou beetje tevreden gesteld?
Tot de volgende" keek op de klusweek"![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan overigens straks in heel de woonkamer uit 8 punten kiezen waar ik kabel, utp, en telefoon wil hebben. Enkelt nu kan ik dus ook op punt 9 nog een extra telefoonaansluiting creeren
(schoot me ff te binnen, wist niet of je dat nog wist na al dat hard core tikwerk de laatste maanden)
Als het zo makkelijk gaat(houtenvloer? ) dan "ram'je er toch gewoon een naastquote:Op zondag 2 april 2006 01:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]k denk al dat ding blijf daar vast niet
mja wel gaaf dat je overal al gewoon loze buizen heb liggen, baal er hier altijd van![]()
of je wil een buisje in de vloer rammen ligt er verdomme al een andere buis dwars over,![]()
kut installateurs hier geweest
beton.. en dan wordt t even een sleufje rammelenquote:Op zondag 2 april 2006 01:34 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk gaat(houtenvloer? ) dan "ram'je er toch gewoon een naast![]()
Of lag ie eral, en was het dus (achteraf) niet nodig geweest?
Ga je geen wireless nemen?quote:Op zondag 2 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan overigens straks in heel de woonkamer uit 8 punten kiezen waar ik kabel, utp, en telefoon wil hebben. Enkelt nu kan ik dus ook op punt 9 nog een extra telefoonaansluiting creeren
(schoot me ff te binnen, wist niet of je dat nog wist na al dat hard core tikwerk de laatste maanden)
quote:
Is dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |