Kleur buitenom gaat een hel donkere kleur groen worden( naar het zwarte toe, dus niet zwart!) en daarbij een tint gebroken wit vor alles wat nu al wit in de grondverf zitquote:Op maandag 27 maart 2006 09:01 schreef Sjoem het volgende:
Mooi hoor
Wat gaat de kleur worden van de deuren enzo? Ook gewoon (gebroken) wit?
Zelf verwacht ik dat we circa eind Mei "over"kunnen maar hoewel het lijkt dat er nu hasst niks te doen meer is, moet er echter nog wel een hele boel gebeuren. Het kan dus zijn dat het ff later gaat worden, op zich niet zo erg ons huis hebben we nog zodat we zonder al te veel trouble nog gewoon kunnen wonenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Wanneer schat je in dat je gaat wonen in de casa ?
Omdat het nu allemaal wel erg "af" begint te lijken
Mooie tegels en mooie kleuren hoor !
Vooral dat contrast tussen dat donkere aanrechtblad en die tegels
dank dankquote:
is dat je telefoonkabeltje op die laatste PIC?quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef Cybersijp het volgende:
Detail van het kitwerk aan de achterkant van de afzuigkap, omdat ik niet wou dat de tegels niet achter de kap zaten(normaal tot de kap tegelen) moest er dus middels tegels ook achter de kap zelf getegeld worden. alleen je krijgt dan een soort van schaduwvoeg welke je bijna altijd ziet. (is lelijk) dus effe afgekit en nu staat het weer als een plaatje(en is het zoals ik wil)
Vensterbank in de serre, er zit ook nog een oortje aan, maar op deze foto is die niet te zien. Opde volgende wel. Is ook moeilijk focussen in het donker
Het oortje van de vensterbank in de serre. De baksten liggen erop om de kit goed aan te drukken op de hoek. daar kwam het een beetje omhoog, en nu de stenen erop liggen dus niet. Vandeweek is de kit uitgehard, en kan ik de stenen zonder probleem weghalen zonderdat het weer omhoog komt
Vensterbank tussen de zijerker en de serre. dit raam is een flink stuk groter geworden tijdens de verbouwing. En heeft zijn doel(meer licht in huis) dus waargemaakt.
Vensterbank in de zijerker, onder verstek gezaagd, enkelt een lat aan de onderkant moet nog wel bevestigd worden. Maar daar had ik afgelopen woensdag geen tijd meer voor (zou 18:00 thuis zijn, en was om 18:20 klaar met vastzetten van het geheel
Dat komt dus volgende week wel, net als de voorste erker:)
Nou beetje tevreden gesteld?
Tot de volgende" keek op de klusweek"![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan overigens straks in heel de woonkamer uit 8 punten kiezen waar ik kabel, utp, en telefoon wil hebben. Enkelt nu kan ik dus ook op punt 9 nog een extra telefoonaansluiting creeren
(schoot me ff te binnen, wist niet of je dat nog wist na al dat hard core tikwerk de laatste maanden)
Als het zo makkelijk gaat(houtenvloer? ) dan "ram'je er toch gewoon een naastquote:Op zondag 2 april 2006 01:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]k denk al dat ding blijf daar vast niet
mja wel gaaf dat je overal al gewoon loze buizen heb liggen, baal er hier altijd van![]()
of je wil een buisje in de vloer rammen ligt er verdomme al een andere buis dwars over,![]()
kut installateurs hier geweest
beton.. en dan wordt t even een sleufje rammelenquote:Op zondag 2 april 2006 01:34 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk gaat(houtenvloer? ) dan "ram'je er toch gewoon een naast![]()
Of lag ie eral, en was het dus (achteraf) niet nodig geweest?
Ga je geen wireless nemen?quote:Op zondag 2 april 2006 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
Ik kan overigens straks in heel de woonkamer uit 8 punten kiezen waar ik kabel, utp, en telefoon wil hebben. Enkelt nu kan ik dus ook op punt 9 nog een extra telefoonaansluiting creeren
(schoot me ff te binnen, wist niet of je dat nog wist na al dat hard core tikwerk de laatste maanden)
quote:
Is dat zo?quote:
Yep :/quote:
Gewoon schuren met het handje(superstrak stucwerk nl, en daarna latex eroverheen(katoenwit) onderop een hardhouten plint in verband met stootbutsen etcquote:Op zondag 2 april 2006 10:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe worden de muren eigenlijk afgewerkt ? Glasvezel behang; spac; gewoon behang; verfen ?
Lol ik hou meer van het utp ideequote:
Ik kijk wel uit dude, moet ik allemaal paneeltjes schilderenquote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Cijpie, ga je zoiets maken in je huiskamer?
[afbeelding]
Klussen rulez hard....quote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Flauwe grap over een geslachtsoperatie inslikt![]()
En weer de complimenten voor je doorzettingsvermogen Cijpert! Mijn god, ik vind de boel een beetje verven al 'verbouwen'![]()
Oke; die plint wordt van een donkere houtsoort ?quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Gewoon schuren met het handje(superstrak stucwerk nl, en daarna latex eroverheen(katoenwit) onderop een hardhouten plint in verband met stootbutsen etc
Maar je ging het plafond toch helemaal met hout afwerken, zoals je een keer een foto van de buren hebt laten zien?quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit dude, moet ik allemaal paneeltjes schilderen![]()
![]()
Nee wordt anders dus![]()
Ehhh, even een aanvulling.quote:Op zondag 2 april 2006 00:58 schreef Cybersijp het volgende:
Jij bent er snel bij zeg
antwoord is "ja", alleen met een paar maanden gaat ie daar dus weg(heb hem straks ook niet nodig, immers kabelinternet voor the time being, plus mobiele telefoon). als we straks de oprit veranderen graven we hem op en dan verleggen we de kpn kabel naar de laatst gegraven mantelbuizen. zodat er gewoon zoals het hoort een isra punt gemaakt kan worden in de meterkast. De doos waar ie nu uit komt(in de muur) loopt al wel middels een leege buis naar de mterkast. Dus als ik ooit een telefoonaansluiting wil in de zijerker kan dat gewoon. (in eerste instantei zouden we nl. deze kabel verlengen en hem naar de mterkast toebrengen, daar isra maken, en dan weer terug(naar doos ernaast) Maar nu we dus mantelbuizen hebben gelegd en een nieuw mterbord etc in de hal hebben doen we het dus ff anders
quote:Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Lol ik hou meer van het utp ideeheb hier in ons oude huisje een wifi verbinding om dus vanaf twee huizen verderop het internet af te tappen. Maar wat een geklooi om het aan de gang te krijgen, plus het onderhoud ervan( waar ik het vandaan haal zijn ze niet zo slim met pc's
dus voor ¤20,- per maand een 8mbit lijntje gedeeld hebben is geen slechte deal(zeker daar ik 90% van de lijn resources gebruik...)
Dat was toch alleen de bovenverdieping???quote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Maar je ging het plafond toch helemaal met hout afwerken, zoals je een keer een foto van de buren hebt laten zien?
Of ben ik nou helemaal compleet in de war![]()
Nee, ik ben niet in de war... Kijk, deze foto postte je toen:
[afbeelding]
hier ookquote:Op maandag 3 april 2006 11:17 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ben zelf ook geen liefhebber van WiFi.... t kabeltje is toch effe wat betrouwbaarder, en daarbij is e hogere snelheid ook geen onplezierige bijkomstigheid
Plint wordt wel van een harde houtsoort, maar ik ga ze dus met een kleur schilderen welke mooi bij de kleur op de wand past.(iets donkerder dat wel)quote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Oke; die plint wordt van een donkere houtsoort ?
Leverd dan namelijk een mooi contrast op vind ik![]()
Juistem Aritha, rigt on the spot ! Er komen dus zolas ik al slechts een paar keer vermeld heb, schrootjes tussen de balken zodat er ongeveer zo'n resultaat zal ontstaan net als wat je ziet op de foto wel je invoegde( had ik idd al eerder gepost in het eerste deel van de renovatie)quote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Maar je ging het plafond toch helemaal met hout afwerken, zoals je een keer een foto van de buren hebt laten zien?
Of ben ik nou helemaal compleet in de war![]()
Nee, ik ben niet in de war... Kijk, deze foto postte je toen:
[afbeelding]
Gigabit rulez bigtime boven Wifi uit, crappy paar mb per sec ipv van iets van 100 mb per seconde doorvoeren. Denk daarbij een , 8 poorts gigabit switch, en er is onderling van alles leuks (snel) over te zetten in het netwerkquote:Op maandag 3 april 2006 15:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hier ook![]()
strax eens gigabit doorvoeren
jammer dat mn huidige infrastuctuur geen gigabit toelaatquote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Gigabit rulez bigtime boven Wifi uit, crappy paar mb per sec ipv van iets van 100 mb per seconde doorvoeren. Denk daarbij een , 8 poorts gigabit switch, en er is onderling van alles leuks (snel) over te zetten in het netwerk
Marsepein, dat weet ik ook gerust wel. Ik schrijf ook voor de time being kabel en daarna dus adsl, omdat de provider welke mijn voorkeur geniet(xs4all) geen kabelboer is.quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ehhh, even een aanvulling.
KPN komt NIET langs om een isra te verzetten als er GEEN telefoonaansluiting op zit. En het kost ook nog eens bakken met geld ... (Ik dacht ¤275,00 maar kan ook nog meer zijn)
Ik heb het niet over aansluitkosten, maar over de kosten om het israpunt te verzetten...quote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Dat een telefoonaansluiting geld kost das mij ook bekend, alleen zijn de aansluitprijzen geloof ik niet al te lang terug in opdracht van o.a de opta verlaagd.(weet ff niet hoeveel maar t is minder nu d8 ¤99,- ofzo)
weetje hoe creatief ik met mn ISRA ben geweest?quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aansluitkosten, maar over de kosten om het israpunt te verzetten...
das nog niksquote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef Cybersijp het volgende:
Ou tannu verklein ff je plaatje, zelf sik ben ff aan het laden....
2288/1712 is ok best veel pixels
simpel:quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
wrom neem je dan eerst kabel? om later naar ADSL over te gaan ?
k denk mischien raar maar waarom laat je je isra nu niet al verzetten?quote:Op maandag 3 april 2006 18:12 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
simpel:
nu kan ik al kabelinternet nemen( zit in gangkast) en kan ik straks gewoon op mijn idee van switch ert aansluiten. zou ik adsl nemen dan heb ik voor zolang als het duurt dus een stapeltje electronica in me erker liggen.
Nu is mijn dochtertje lief net 1 jaar oud, en draadjes etc zijn erg interessant. Moet us afgedekt/ omwerkt gaan worden. Dus nog lelijker, vandaar mijn naar jullie idee rare gedachte kronkel
hmm mag je dat ding zelf niet verleggen eiks?quote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef Cybersijp het volgende:
Omdat dat mijn gehele stoep open gebroken moet worden
Omdat ff de geldboom het af laatweten
Omdat er nog tienduizend andere dingen zijn welke belangrijker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |