en hier staat een gedeelte ervan
![]()
aangezien ik al 3 weken bezig ben met de verbouwing volgen hieronder wat plaatjes van het sloopwerk
![]()
een gedeelte van de woonkamer achter
![]()
woonkamer voor
![]()
de keuken met daarachter een plek voor de wasmachine daarachter een wc en daar weer achter de badkamer
![]()
mijn vader bekijkt de keuken
de deuren die je ziet zijn eruit gesloopt
de trap naar boven gaat eruit en er komt een nieuwe hardhouten trap in met bovenin een draai
de nieuwe trap schuift ook een cm of 30 op
![]()
het begin is er, een nieuwe geluidsarme wand is geplaatst, de cv hangt weer en het wandje is klaar om afgesmeerd en behangen te worden met glasvezelbehang
![]()
buiten zie je de garage, er moet een nieuw dak op en hij word verbreed. Op de foto zie je de geul voor de fundering al liggen, we bouwen boven de poort verder naar de garage, dus de poort word een ingang van de garage
![]()
de nieuwe groepenkast
ik ga van 3 naar 6 groepen
ps: alle electra word trouwens vernieuwd
![]()
et overloopje boven
bij de kale muur komt een tweede toillet en een wastafel, dit kan omdat de trap 30 cm opschuift en we dus een gedeelte van het gat weer dicht kunnen maken
die bruine koof is de toegang naar de zeer ruime zolder, deze gaat er ook uit en word dichtgemaakt
het gat maken we op een ander gedeelte weer open en daar komt een voorzet trap voor
![]()
mijn pa bezig met de inloopkast op mijn slaapkamer
ik heb van twee kamers 1 kamer gemaakt
de wastafel links blijft staan en er komt een kastje omheen
![]()
voor de rest is het een oud huis en tijdens het bikken en rammen trokken de scheuren bij de buren in de naden
![]()
maar dat was met eenlikje verf wel op te lossen ( voorzichtig verder dus met de muren aan de buurkant en flinke scheuren meteen dichtmetselen voor de stevigheid
er is in de woonkamer al een halletje gebouwd, er zijn leidingen ingefreest, de keuken is eruit en moet opnieuw betegeld worden
alle cv leidingen zijn zo goed als weggewerkt in de wanden en onder de vloer door
electra draden beneden en boven kunnen getrokken worden
mijn slaapkamer is zo goed als af op het behang na
maandag komt de glaszetter om vier ramen te voorzien van dubbelglas ( de rest was al dubbel )
en vandaag om 12 uur ga ik naar de ikea om een keuken uit te zoeken
![]()
een fornuis krijg ik de 24ste binnen ( een zespitter met achterwand en afzuiging )
en ik heb nog 3 weken vakantie om ervoor te zorgen dat de woonkamer, de slaapkamer, de garage en de keuken bewoonbaar zijn