het huis stata in den helderquote:Op donderdag 6 april 2006 11:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leuk hoor. Waar staat het huis? En vind je het niet irritant dat van beide kanten voetgangers recht je huiskamer in kijken?
140quote:Op donderdag 6 april 2006 11:24 schreef Ingridh007 het volgende:
En quanta costa?
ik heb et dus alleen gekochtquote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je het huis alleen gekocht Bonke, of ga je samenwonen???
En ook nog orbs op de andere foto'squote:Op donderdag 6 april 2006 11:32 schreef bonke het volgende:
de foto van de garage heeft ook iets vreemds aan de linkerkant
Ah, dan volg ik dit topic met extra intresse. Ik heb ook een (oud) huis alleen gekocht, en het is toch net iets anders dan dat je samen een huis koopt...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:36 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb et dus alleen gekocht
meer foto`s volgen morgen omdat ik me toestel in et andere huis heb late liggen
ben nu ff de ikea wat rijker aan et maken
Wat hebben meubels nou met klussen te maken??quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je wel uit... want hij gaat wel naar Ikea he... en dat is dan weer wel heel iets anders dan wat jij doet...
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat hebben meubels nou met klussen te maken??
Aan een huis klussen is gewoon aan een huis klussen. Wat voor meubels je er in zet kan je gewoon naar eigen smaak doen...
Ikea verkoopt alleen korte lontjes geloof ik...
grrrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je wel uit... want hij gaat wel naar Ikea he... en dat is dan weer wel heel iets anders dan wat jij doet...
Duurt lang he!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:08 schreef bonke het volgende:
keuken komt pas begin mei
fornuis 24 april
Van mij mag je hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef bonke het volgende:
[..]
grrrrrrrrrr
iedereen zegt dat ikea keukens goede keukens zijn![]()
de houten balken worden helemaal weggewerkt met AGNES plafondplaten, en dan is me plafond nog 280 cm hoogquote:Op donderdag 6 april 2006 21:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maargoed, ontopic maar weer:
Weet je al wat je met het plafond gaat doen?? Ik zie daar houten balken zitten, laat je die in het zicht, of wordt dat weggewerkt??
In wat over 14 dagen mijn huis is heb ik op de slaapkamers ook een houten plafond. Nu is dat nog weggewerkt, maar ik zit er over te denken om het weer in het zicht te laten komen.
wasmachine, heteluchtoven, keuken, woonkamer, garage, bovenvenverdiepingquote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Van 3 naar 6 groepen uitbreiden van een elec. installatie![]()
Hmm.. ik mag toch wel hopen dat er gedacht is aan de nodige loze leidingen ter bate van het maken van een utp / telefoon / cai of speakeraansluiting ?![]()
Heb je aan 6 groepen dan wel genoeg? Er vanuit gaande dat je in de keuken 2 groepen nodig hebt excl. de oven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:40 schreef bonke het volgende:
[..]
wasmachine, heteluchtoven, keuken, woonkamer, garage, bovenvenverdieping
en de nodige leidingen voor speakers en een geluidskabel van me stereo naar de computer
Dat kan dus al niet allemaal bij elkaar op !quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:40 schreef bonke het volgende:
[..]
wasmachine, heteluchtoven, keuken, woonkamer, garage, bovenvenverdieping
en de nodige leidingen voor speakers en een geluidskabel van me stereo naar de computer
Als je de verlichting in de keuken al op twee verschillende groepen hebt staan hoeft dit toch niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Vonkenboer het volgende:
3. Keuken - Keuken en woonkamer kunnen niet bij elkaar op; volgens de NEN1010 moet er één wandcontactdoos in de kamer op de groep van de keuken zitten (of andersom) zodat je als er spanning uitvalt in de ene groep, via de andere groep nog licht kunt maken in de keuken.
ik heb een wasmachine die ook droogtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, als je geen droger hebt, dan lijkt 6 groepen mij ook voldoende eigenlijk...
ik zat eerst te denken aan een gigantische penis op de plaat maar wat jij zegt kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die witte plaat voor het raam he..., kan je daar niet een oude kruideniers-etalage op (laten) schilderen??
Tja, vind jouw idee ook niet onaardig, alleen ik twijfel een beetje of een gigantische penis ook historisch verantwoord is..quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:17 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zat eerst te denken aan een gigantische penis op de plaat maar wat jij zegt kan ook leuk zijn
het is de bedoeling over drie weken, maar dan mag ik wel opschietenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:19 schreef snellejelle het volgende:
wat een werk zeg
maar wel ontzettend leuk als je 't kunt en de tijd hebt . wanneer wil je er echt gaan wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |