Dat zou zomaar kunnen, ik heb namelijk de NES ongeveer 4xquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij heb je die Nintendo van mij gekocht..(NES).
Maareh, gaaf!
Idd 4 kamers, totaal zo'n 90 m2. Woonkamer aanzich is erhm.. uit mijn hoofd 30 m2 maar dat zou ik op moeten zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef blieblie het volgende:
Hebben jullie een 4 kamer appartement?
En hoe groot is jullie woonkamer?
Verders wel leuk ingericht. Is een hoop werk geweest ofnie?
De grote tafel was rond de 500, kleine rond de 300 en de hoektafel 150 dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:12 schreef Quannum het volgende:
Die tafels met gebroken glas zijn vet. Exacte prijzen moet je niet neerzetten als je dat niet wil, maar is zo'n tafel duur?
Dank!quote:De rest is ook goed gedaan hoor!![]()
Yepquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:40 schreef DarkElf het volgende:
he, jullie wonen in de vh-landenof niet?
Leuk dat mensen het toch kennenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:22 schreef DarkElf het volgende:
dé startersomgeving in dat dorpveel plezier met wonen
Uitzichtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar waaruit je het geconcludeerd hebt?
van oorsprong uit Utrecht maar daar verder opgegroeid ja.quote:
We kennen elkaar duidelijk niet, want ik rijd al tijden geen rode auto meerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
UitzichtIs niet zo moeilijk hoor, wist dat je hier ergens woonde (je rijd toch een rode auto?
) en toen ik die foto's zag wist ik het meteen.
Wij kennen elkaar overigens niet.
Same here. Geboren en getogen in Zuilen maar sinds 1989 woonachtig in Vianuh (de geksteeeequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van oorsprong uit Utrecht maar daar verder opgegroeid ja.
Lol, ik kom zelfs helemaal uit de Hagen (heb vlakbij de Ark gewoond).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |