Hey babe,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:21 schreef amaranta het volgende:
Die wc is helaas zo, kun je niks mee. Heeft de hele straat/wijk zo. We dachten eerst de gang te kunnen verlengen maar dan ben je halve huiskamer kwijt.
Het is inderdaad een kwestie van behang strippen ALLES verven en inrichten.
Het tapijt op de trap zal ook worden verwijderd. Maar klussen in de zin van badkamer en of keuken verbouwen, nee.
De deur van de woonkamer komt uit in een klein halletje, de deur links komt vervolgens uit in de wc.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hey babe,
lijkt me een aardig huis hoor en gelukkig kan het behang eraf ghehe![]()
Maar euh de wc in de woonkamer?
Dus iedereen kan 'meegenieten' als je op de wc zit..?
Ik zie niet nog een deur, maar ik neem aan dat die precies buiten beeld valt. Ik had er inderdaad overheen gelezen dat er een soort voorportiekje is bij de wc, anders is het wel heel genant.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:40 schreef amaranta het volgende:
Wat Mex dus zegt, die deur links in dti halletje is de WC.
[afbeelding]
Vanmiddag 13.30 naar de Notaris
Ja gisteren ná de eindinspectie hebben we de sleutel gekregen. Niet verder vertellen hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik zie niet nog een deur, maar ik neem aan dat die precies buiten beeld valt. Ik had er inderdaad overheen gelezen dat er een soort voorportiekje is bij de wc, anders is het wel heel genant.
Maar nog dan kan die eventueel weg, of een andere hoek van de woonkamer opofferen en deze erbij trekken, inclusief halletje.
Kun je eens een plattegrondje tekenen, al dan niet met Floorplanner, meedenken is altijd leuk
Hebben jullie de sleutel gekregen voordat de overdracht is?
Dat lijkt mij te gaan naar de buitenkraan, met een aftappunt in de woonkamer. Niet echt netjes nee....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Wat zit er voor een vreemde scheve leiding op de foto "hier komt het dressoir"
Verder leuk huis!
Ja, dat zou kunnen maar waarom dan niet tegen de buitenmuur omhoog (als ie al zo nodig bovengronds moet in de kamer dan).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:20 schreef Marsepein het volgende:
Dat lijkt mij te gaan naar de buitenkraan, met een aftappunt in de woonkamer. Niet echt netjes nee....
Tja, dit soort oplossingen onstaan vaak als vanzelf. Je komt bijna in elk huis wel iets tegen dat je denkt waarom, vertel me waaromquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen maar waarom dan niet tegen de buitenmuur omhoog (als ie al zo nodig bovengronds moet in de kamer dan).
Waarschijnlijk heeft er een dressoir voor gestaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Da's waar. Maar het ziet er erg amateuristisch uit, zo scheef.
Er komt in elk geval een dressoir voor te staan. Ja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef sanger het volgende:
Waarschijnlijk heeft er een dressoir voor gestaan
Wegwerken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er komt in elk geval een dressoir voor te staan. Ja, wat moet je anders![]()
253Kquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Mogen we eik vragen wat t gekost heeft
Dat weet ik hoeveel kilometer ik nog van zo'n huisje verwijderd ben.
Of is de prijs al voorbij gekomen in de Eindhoven topics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |