Thanks. Ja een eettafel heb ik eigenlijk al.. die neem ik mee uit m'n vorige woning.. is een grote met 6 stoelen twijfel alleen nog of ik die wel wil houden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Mooie bank zeg!Ik zou m gewoon op die plek laten staan, en rechts van de bank een grote eettafel met veel (6 / 8??) stoelen zetten.
waar staat die masionette eigenlijk??
Ik laat hem liever toch zo staan, als iemand daar namelijk gaat zitten kan die persoon in ieder geval genieten van m'n uitzicht richting het bos.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:45 schreef Stansfield het volgende:
De bank staat op zich wel goed alleen zou ik het 1 persoons hoekje liever aan de andere kant van de bank hebben (de raamkant dus) zodat je een opening naar de rest van je kamer houdt.
Ja maar dat heeft meer te maken met herinneringen aan die tafel zeg maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Zonde als je die eettafel weg zou doen zeg!![]()
Denk dat de slaapkamer wel mooi wordt aan je plannen te zien.
Doorwerth is wel mooi wonen![]()
Ja ik twijfel inderdaad ook nog of ik het bed tegen de bos-muur aan moet zetten of niet. Ik heb het een keer gezien met het bed tegen die muur en dat zag er wel weer goed uit. Kledingkasten komen niet in deze kamer daar heb ik een andere kamer voor gereserveerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef Cyan het volgende:
Ik zou het bed tegenover dat fotobehang zetten als dat mogelijk is natuurlijk ivm kledingkasten enz.
Dan zou ik idd een mooie nieuwe tafel kopen..weg ermee!quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef PsychoG het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft meer te maken met herinneringen aan die tafel zeg maar. Dus er komt zeker een andere voor in de plaats! Ja ik ben heel benieuwd in je hoofdje kan het allemaal heeel mooi zijn maar hoe het uiteindelijk er uit gaat zien is altijd nog maar afwachten.
Wel een beetje een bejaarden dorp
[..]
Ja ik twijfel inderdaad ook nog of ik het bed tegen de bos-muur aan moet zetten of niet. Ik heb het een keer gezien met het bed tegen die muur en dat zag er wel weer goed uit. Kledingkasten komen niet in deze kamer daar heb ik een andere kamer voor gereserveerd.
Ja precies!! Alleen heb ik de stoelen destijds van m'n ouders gekregen.. maar die zullen het wel begrijpen toch!?!?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan zou ik idd een mooie nieuwe tafel kopen..weg ermee!
oke oke beetje bejaardensoos is het daar wel maar je hebt wel lekker bos en winkels dichtbij.. (always look at the bright side of life..tudududutuduuuuuuu)![]()
Als je geluk hebt wel..quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:32 schreef PsychoG het volgende:
[..]
Ja precies!! Alleen heb ik de stoelen destijds van m'n ouders gekregen.. maar die zullen het wel begrijpen toch!?!?![]()
Ja precies m'n mountainbike gaat overuren draaien.. en het is best nog dicht bij Arnhem (mijn stadje)!!
Ik zou het bed tegenover de muur met dat fotobehang zetten. Word je 's ochtends wakker en dan kijk je zo het bos in!quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef PsychoG het volgende:
[..]
[..]
Ja ik twijfel inderdaad ook nog of ik het bed tegen de bos-muur aan moet zetten of niet. Ik heb het een keer gezien met het bed tegen die muur en dat zag er wel weer goed uit. Kledingkasten komen niet in deze kamer daar heb ik een andere kamer voor gereserveerd.
Hmms.. geluk dan wordt het nietsquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Als je geluk hebt wel..
Als je onderlangs gaat ben je binnen 15 minuten in Arnhem toch.. Als Arnhem jouw stadje is waarom woon je er dan niet??
Ja maar als ik op sta en naar buiten kijk kijk ik ook het bos in hehehequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zou het bed tegenover de muur met dat fotobehang zetten. Word je 's ochtends wakker en dan kijk je zo het bos in!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |