vast wel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jerruh
Is er bier tijdens de housewarmingparty?
Fotobehang!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:16 schreef Jerruh het volgende:
- je hebt van die hele grote behangposters, bijvoorbeeld van een bos of een zonsondergang.
waar kan je die verkrijgen en hoe duur zijn ze ongeveer?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
In welke stad is het?
quote:ja, nou ook al is het geen denderend grote woonruimte, jerre heeft eindelijk zijn plekje gevonden!!! midden eindhoven, in het catharinahuis!
in eindhoven!! en ik zal eens gaan kijken op marktplaats etcquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gefeliciteerd!
In welke stad is het?
Koelkastjes zijn gewoon via marktplaats ed te verkrijgen, of laat het even iedereen weten in je familiekring ed (zo ging 't bij mij iig, een oud ding, maarja doet het nog steeds).
Overheen gelezen...quote:
zo'n reactie, das pas zielig! TS is gewoon blij met z'n eerste stekkie, groot gelijk heeft die!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:33 schreef skiczukie het volgende:
Je mag weer flink inrichten, 22 m2 maar liefst en ook nog eens hulp nodig. Sorrie hoor, maar dat is best wel zielig.
Hij, maar verder heb je wel gelijk!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef overhyped het volgende:
zo'n reactie, das pas zielig! TS is gewoon blij met z'n eerste stekkie, groot gelijk heeft die!
thanx, dat wilde ik wetenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef bleiblei het volgende:
Jerruh, fotobehang kan je op de Kruisstraat kopen bij van Doorn. Daar komt mijn behang ook vandaan. Ze hebben het in meerdere prijsklassen (www.debehangsite.nl oid.) is ook van hun.
Om te behangen op hout moet je iets hebben dat niet krom trekt als het vochtig wordt. Wellicht van dat watervaste MDF ofzo?
Tis wel lekker dichtbij je werk of nie?![]()
Enne gastenlijst?![]()
Ik vind het wel boeiend, ik vraag me alleen af wat voor persoon dan klus-tips nodig heeft voor een kant-en-klare kamer. Je moet zelf weten wat je op je muur hangt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij, maar verder heb je wel gelijk!
Als je het niet boeiend vind, reageer dan ook niet!
ik heb geen klustips nodig, in feite alleen tips over waar ik misschien goedkopere dingen kan vinden voor mijn ruimte, aangezien velen misschien veel betere dingen weten dan ik op het moment...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, ik vraag me alleen af wat voor persoon dan klus-tips nodig heeft voor een kant-en-klare kamer. Je moet zelf weten wat je op je muur hangt.
Het subforum heet toch "klussen & wonen"? Dit beslaat meer het "wonen".quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, ik vraag me alleen af wat voor persoon dan klus-tips nodig heeft voor een kant-en-klare kamer. Je moet zelf weten wat je op je muur hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |