Het wordt idd waarschijnlijk laminaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... nog even over je laminaat vraagje.
Ik zou toch gaan voor laminaat. Dan maar even alles opzij zetten dit weekend en verschuiven tijdens het leggen. Het is zoveel praktischer en schoner. Zeker met een kleintje erbij.
Wat we met onze slaapkamer gedaan hebben is dat we de muren gewoon wit gedaan hebben en dan met een schilderij/foto van frambozen op de muur wat kleur en ik ben nog op zoek naar de juiste gordijnen. Er hangen nu alleen die rvs-achtige luxaflexjes van IKEA.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:02 schreef texelonia het volgende:
En voor onze slaapkamer, Micha wil iets rustigs. Maar we hebben 2 dekbedovertrekken bijv en de ene is rood en de ander oranje, rood, geel, roze, etc gesptreept. Redelijk fel en druk dus
Zwart-wit geblokt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef texelonia het volgende:
Het wordt idd waarschijnlijk laminaat
Het is helaas enkel glas, dus dan leek tapijt me wat warmer. Maar overal laminaat is wel zo makkelijk, en ik dacht dat dat veel duurder zou zijn maar dat bleek helemaal niet het geval
Alleen in de keuken komt dan zeil (aangezien daar ook de wasmachine kom te staan). Zwart-wit geblokt
Bij sommige verhuurstichtings moet je aanvragen of je laminaat mag vanwege geluidsoverlast!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef texelonia het volgende:
Netsplitter, het is huur. Hoezo maakt dat uit voor het laminaat dan?
Ja precies. En dat geks bedenk ik later meestal toch wel. In het vorige huis had ik een blauwe muur met een enorme bloem erop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef texelonia het volgende:
Netsplitter, het is huur. Hoezo maakt dat uit voor het laminaat dan?
BE, wij nemen Micha's oude gordijnen voorlopig gewoon mee. Ik vind ze heel lelijk, echt zo'n vieze groen-turqoise achtige kleur. Maar goed, beter iets dan niets. Kunnen altijd nog andere gordijnen doen
En neutraal is wel een goed idee denk ik. Moet al zoveel keuzes maken, is beetje zonde als je overhaast iets 'geks' doet en er vervolgens spijt van gaat krijgen....
Goed idee van je mams desnoods kun je ook nog een stukje aan de boven kant zettenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef texelonia het volgende:
Rottdog, de gordijnen zijn te kort. Of de ramen te hoo. het is maar hoe je het bekijktEr zit ook geen zoom aan waardoor we hem langer kunnen maken. Dus of kijken of ze dezelfde stof nog hebben waar we nog wat mee kunnen. Of een andere bijpassende stof die we eronder aan vastnaaien (was m'n moeders idee...) of gewoon hele nieuwe gordijnen....
ik zou die oranje zitzak juist niet pal naasr je muur zetten maar tegenover de muur ofzo dan trek je dat oranje doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:13 schreef texelonia het volgende:
Owjah bij de oranje muur komt ook nog een oranje fatboy!Housewarmingscadeautje van mijn zus
Hoop dat het niet ent een andere kleur oranje is tenminste, waardoor het totaal niet meer bij elkaar past
Jah, precies en dan geeft het ook niet als de kleur iets afwijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef Avery het volgende:
[..]
ik zou die oranje zitzak juist niet pal naasr je muur zetten maar tegenover de muur ofzo dan trek je dat oranje door
Ja, en dan even breed aan de boven en onderkant bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:15 schreef Rottdog het volgende:
Goed idee van je mams desnoods kun je ook nog een stukje aan de boven kant zetten
Klopt inderdaad. In het appartementengebouw waar ik huur, mag absoluut geen laminaat liggen op de verdiepingen die niet op de benedenvloer liggen. Zeil mag dan weer wel...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Bij sommige verhuurstichtings moet je aanvragen of je laminaat mag vanwege geluidsoverlast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |