quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE, wil je ons soms wat vertellen??? Ben je misschien zwanger dat je hier emo van wordt??![]()
Ik snap er ook helemaal niets van. Ik kende hem al, en toen had ik dat ook. Ik vind dat trillertje gewoon heel zielig klinken op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef sjak het volgende:
Ik had ook niet echt een emotioneelgevoel bij dat vogeltje. Ik moest alleen maar vreselijk lachen om die gekke bekken.
Ja, ik heb er stiekem best nog wat tijd in gestopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Belana het volgende:
wat een werk he BE! lekker zonnig weer kan wel meehelpen idd, ik duim voor je!
Vicky en stinkie hebben 6 jaar verkering gehad... Ze zouden samen in die flat gaan wonen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Belana het volgende:
dat van de roze muur volg ik niet
ik heb zelf een hekel aan klussen en al helemaal in een huis wat ik verkoop
Toch staan ze geloof ik wel in Boebiedoe's lijstje.quote:
Nou he! Fok kent hele rare lijnen.quote:
Jup, vlaardingen idd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft stinkie in vlaardingen gewoond?
* lady-wrb ook in een heel grijs verleden
en vandaag krijg ik visite uit vlaardingen
Meid je kijkt het gewoon te vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
waarom krijg iik bij die tt een teletubbie gevoel?
nou en? cor heeft heel de middag visite gehad. en zo had ik tenminste een excuus om me er maar zijdelings mee te hoeven bemoeien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Luchtbel het volgende:
Lekkere dag voor uitgekozen Lady-wrb, de zon schijnt eindelijk!
Jolie is wakker, dus ik ben weer weg
Oooh die is leuk!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]Lekker tuttig.
Meestal heb ik alleen maar saaie zwarte tasjes enzo.
Oh ja, en het is sučde. En mijn horloge ligt erbij voor de grootte verhouding.
Freddie Fish viel bij mijn oppaskids ook enorm in de smaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dus als iemand nog een leuk spel zoekt voor evt. regenachtige dagen:
ik kan robbie konijn groep 4 van harte aanbevelen.
En je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ja maar rottdog ik moet me toch vast inlezen uh inkijken![]()
Ik vind Orange bij nader inzien echt te duurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
orange ?
klopt, we hebben hier de hele transposia serie van putt-putt via freddy fish en pajama sam tot blinky bill.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Freddie Fish viel bij mijn oppaskids ook enorm in de smaak.
En met al het soapgehalte hier op Fok! ga ik hier dan weer het mijne van denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
En Yoni... Wij hebben wel vaker dezelfde smaak gehad.![]()
Jij mag nooit meer raden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef sjak het volgende:
En met al het soapgehalte hier op Fok! ga ik hier dan weer het mijne van denken![]()
Ik speel PC spelletjes altijd zonder muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik kijk ook vaak TV zonder geluid, zeker als ik teletekst lees. Vriendje moet daar altijd aan wennen hahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, we hebben hier de hele transposia serie van putt-putt via freddy fish en pajama sam tot blinky bill.
maar de robbie konijn-serie gaat al vanaf dreumes. die is ook erg leuk. luca kon er zelf mee over weg toen hij 2 was, alleen werd hij helemaal hysterisch van de muziek. die moest altijd uit
Haha, ik heb vaak het geluid erg zacht staan of uit en dan met mn eigen gekozen muziekje op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik speel PC spelletjes altijd zonder muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik kijk ook vaak TV zonder geluid, zeker als ik teletekst lees. Vriendje moet daar altijd aan wennen hahaha.
De titel komt voor in een liedje van Pippi Langkous:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
waarom krijg iik bij die tt een teletubbie gevoel?
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden...
Yoni heeft weer verkering gehad met mijn ex-vriendje.
Maar dat is verder geen Fok!ker.
En ik weet trouwens ook pas sinds een maandje of zo dat Yoni is wie ze is.
One big entangled web!
De titel is het vaste openingstekstje van de Teletubbies.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef sombie het volgende:
[..]
De titel komt voor in een liedje van Pippi Langkous:
www.debitel.nlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
kijk, dat zijn nog eens prijzen.
zoiets zoek ik dus.
waar vind ik dat?
Ja precies. Die dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef coolbabe het volgende:
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat was
Die slaapkamer is wel een heel leuk kleurtje! Beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Vicky het volgende:
BE ik kan me niets herinneren van roze muurverf in de woonkamer. Wel lila muurverf voor de slaapkamer die toch wat meer lila was dan de bedoeling was...
Leuk tasje trouwens!!!
Toch wel goed nieuws!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef jessie het volgende:
En t beginmet : t zonnetje schijnt
Ik heb vannacht voor het eerst eens langer als 1 uur achter elkaar geslapenEn ook vandaag ietsie pietsie minder gehoest. Ik durf niet te blij te zijn
Inderdaad, dat is anders, maar het grote voordeel is dat mijn mannetje ook 4 dagen werkt, en Bo al regelmatig bij de andere oppassers is geweest. Sterker nog, iedere week wel een paar uurtjes. Ik gok er dan ook op dat haar mama het moeilijker gaat vinden dan de kleine zelf, zeker omdat ik vandaag al een 'ik mis je nu al-huilbui' kreeg toen ze met een groot bos bloemen thuiskwam met haar papa...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:45 schreef livelink het volgende:
Mamboo, hoe ga je het regelen met opvang? Ik werk vier dagen per week en dat doe ik al vanaf het begin, dus ik zit helemaal in het ritme. Mijn vriend werkt ook vier dagen, dus we hebben drie dagen opvang. Wat scheelt is dat de kinderen het naar hun zin hebben bij de opvang. En wat natuurlijk ook scheelt is dat ook mijn kinderen vanaf het begin in dat ritme hebben gezeten. Een beetje lullig gezegd; maar zij weten gewoon niet beter. Dat is bij jou natuurlijk anders.
Ookal vlaardingen? Eerst schiedam en nou vlaardingen... Daar heb ik ook 20 jaar gewoond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft stinkie in vlaardingen gewoond?
* lady-wrb ook in een heel grijs verleden
en vandaag krijg ik visite uit vlaardingen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat was
Ja idd. Dat met Vicky en stinkie is nog wel een klein beetje onder een fok soap te scharen maar dit is echt gewoon stom toeval. Hoewel jij wel wist dat ik hier rondhobbelde maar ik had geen idee wie jij was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:37 schreef Yoni het volgende:
't Lijkt nu echt wel een enorme soap zo he. Maar dat valt allemaal best mee![]()
Och, zolang ik het nog prima met de betreffende ex kan vinden en ook met die meiden geen problemen heb valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Igraine het volgende:
Ik wil verder niet weten of ik nog gezamenlijke ex-en o.i.d. met iemand hier op het forum heb...![]()
O, zit het zo! Ik heb niet veel ervaring met de Teletubbies dus vandaar dat ik het daar niet mee associeerde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef Sugar het volgende:
[..]
De titel is het vaste openingstekstje van de Teletubbies.![]()
Er volgt: Teletubbies, kom maar gauw!
yep, tot mijn 21ste in schiedam, 22/23 in vlaardingen, 24/25 in rotterdam 25/35schiedam 35/37 spijkenisse 37-nu zaanstadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ookal vlaardingen? Eerst schiedam en nou vlaardingen... Daar heb ik ook 20 jaar gewoond.
Goh wat grappig die fok-soap. Nou vond ik Vicky wel altijd onwijs bekend voorkomen, maar dat zou dan misschien wel kunnen als die ook in Vlaardingen rondgehuppeld heeft.
Ik wil verder niet weten of ik nog gezamenlijke ex-en o.i.d. met iemand hier op het forum heb...![]()
Ik heb idd wel vaak door Vlaardingen rondgehuppeld...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Goh wat grappig die fok-soap. Nou vond ik Vicky wel altijd onwijs bekend voorkomen, maar dat zou dan misschien wel kunnen als die ook in Vlaardingen rondgehuppeld heeft.
Ja, ik vond je zo'n bekend gezicht hebben, maar ja dat heb je wel eens met sommige mensen. Die lijken dan gewoon op iemand die je kent ofzo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb idd wel vaak door Vlaardingen rondgehuppeld...
Nee BE heeft het over Carnivale deel 2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef jessie het volgende:
Ga je carnaval vieren BE
Ik vind dat echt een kinderfeestje
Ik heb een enorme aversie tegen Bob de Bouwerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie riep heel hard Bob de Bouwer toen Martijn Krabbe in beeld kwam, wie waren die fans ook alweer![]()
![]()
ik zelf kom oorspronkelijk uit Delft. En het was niet de westwijk waar stinkies ouders wonen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, ik vond je zo'n bekend gezicht hebben, maar ja dat heb je wel eens met sommige mensen. Die lijken dan gewoon op iemand die je kent ofzo...
Ik heb van 1976 tot 1995 en van 2000 tot 2002 in Vlaardingen gewoond en ging er in die tijd ook veel stappen. vanaf dat ik stapleeftijd had dan he, niet vanaf 1976 natuurlijk
Kwam je toevallig ook in/uit de westwijk?
ik heb 14 jaar in de westwijk gewerktquote:Op zondag 26 februari 2006 10:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zelf kom oorspronkelijk uit Delft. En het was niet de westwijk waar stinkies ouders wonen.
Maar kwam wel regelmatig in de stad.
Idols was wel weer leuk gister!
Jammer dat Angelique eruit is! Raffaella had van mij mogen gaan.
BE, Idols wordt op woensdag altijd herhaald
echt waar? waar, wat, wie?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb 14 jaar in de westwijk gewerkt
Ja, maar ja. Ik kijk wel elke zondagochtend om te zien wie eruit gegaan is.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:28 schreef Vicky het volgende:
BE, Idols wordt op woensdag altijd herhaald
Jaaaa hahahaha!! Toen kon ie bij mij helemaaaaal niet meer stukquote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef dutchie het volgende:
Heb je trouwens die easteregg-toevoeging ooit gezien van Gollum die de MTV-movieaward in ontvangst neemt?
Ja inmiddels al aardig wat hoorquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Lois het volgende:
Ik ben volgens mij 12 keer opnieuw begonnen in het boek maar schijn maar niet verder te kunnen komen dan pagina 45. Het is niks voor mij
Heuh... een ontzéttend uit de hand gelopen hobby en mn liefde voor Engeland hielp ook wel meequote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik ben geloof ik zo'n tig keer blijven steken in deel 3 en heb het toen maar opgegeven. Maar de films zijn top! Hoe ontmoet je zo iemand nou Caronline?![]()
Ja nou dat heb ik dus ook een beetje. Het begin is zo zware kost dus ik begin er ontzettend gemotiveerd aan. En dan komt er vanalles tussen (de nieuwe Harry Potter bevobbeld) en dan vergeet ik het weer.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef dutchie het volgende:
Ik heb ze nu zeker wel 6x gelezen en ik kan me er elke keer weer in verliezen. Maar die eerste keer de eerste 100 pagina's pffffff.... Ik dacht dat ik gek werd van alle namen en achtergronden.
Inmiddels heb ik de Hobbit ook en de Silmarillion en alles over Midden-Aarde al een paar keer gelezen. Die gelaagdheid, hoe verzin je het allemaal?
Oja, jullie kenden me nog niet hequote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef bixister het volgende:
trekt mij echt totaal niet, heb niet eens zin om erin te beginnen.(ook de films niet trouwens).
maar leuk om een foto van jou te zien caronline!![]()
Haha, dat deed ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik dus ook een beetje. Het begin is zo zware kost dus ik begin er ontzettend gemotiveerd aan. En dan komt er vanalles tussen (de nieuwe Harry Potter bevobbeld) en dan vergeet ik het weer.
En vooral de namen en achtergronden. Dat vind ik soms nu nog lastig na 600x de film en alle achtergronden te hebben gekeken. Ideale kost tijdens het strijkwerk![]()
quote:
Nou t schoot me weer te binnen dat ik je er al eens over gesproken had ooit. Toen ik in het welbekende zwarte gat was gevallenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef dutchie het volgende:
Ik zit nu ook even op je site te kijken, ik wist niet dat jij ook zo'n fan was.
Oh same here! Tis echt vreselijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef dutchie het volgende:
Rustig dus.Maar ik kan geen afstand doen van my precious. Past wel een beetje bij me.
Erg hč, ik kan me er echt helemaal niets van herinneren dat je mij erover aangesproken hebt. Moet ik toch wat dieper graven denk ik.
Maar het is nog steeds wel zo, dat als ik er eenmaal over begin ben ik niet meer te houden.
Trussssssssssstequote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef dutchie het volgende:
We gaan lekker op tijd naar bed. Slopend weekend achter de rug.
Truste!
Neckermannquote:Op zondag 26 februari 2006 16:36 schreef snoopy het volgende:
Besteld Daan? Waar?
Wij zijn net naar de kinderboerderij geweest en er was een speeltuin bij.
Morris heeft zich helemaal moe gelopen![]()
Lekker in het zonnetje maar ook wel koud en nu is het weer heerlijk om binnen te zijn![]()
ik heb wel eens zo'n postbesteller horen vloeken als er weer gidsen van zo'n postorderbedrijf bezorgd moesten wordenquote:
De bezorgers van hier hebben vandaag allemaal een buggy of kinderwagen mee, omdat onze postkarretjes op zich laten wachtenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n postbesteller horen vloeken als er weer gidsen van zo'n postorderbedrijf bezorgd moesten worden
omdat we ons nu de tering moeten lopen om een bus te vindenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat trouwens dat ze in jouw dorp geprotesteerd hebben omdat er te weinig brievenbussen zijn?
kinderarbeidquote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef moussy het volgende:
Cas zit er uiteraard ook nog in, die gaat gewoon mee
Daar zijn kinderen toch voor?quote:
Ah, Ikazia zit ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 15:36 schreef jessie het volgende:
Nee ikazia
(clara vind ik zo'n rotziekenhuis en na al dat gedoe met die vage klachten wel of geen sarcoidose, wel of geen schildklier enz enz heb ik voor een ander ziekenhuis gekozen)
Heel herkenbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 19:06 schreef jessie het volgende:
En ik heb me (weer) voorgenomen om ook gezonder te gaan leven. Maar dat doe ik altijd als ik ziek geweest ben
Maar nu echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W ~ H ~ T
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Jessie, je klungelt ook nog steeds verder. Heel veel succes donderdag en probeer niet te nerveus te zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
Hier ook. Ben nu al voor de 3e keer dit jaar ziek (keelonsteking/opgezette klieren/moe etc.). Heb nu een hele berg fruit in huis. Maar ik weet wel dat niet alleen als ik ziek ben fruit moet eten, maar gewoon ook (doe ik ook wel, maar niet zo veel). En ik ga toch maar proberen iets minder te roken (valt op zich ook wel mee, doordeweeks bijna niet, maar in het weekend rook ik wel veel).quote:
De kijkers van zaterdag waren redelijk serieus maar gingen ook nog wat andere huizen bekijken. Verder niks meer van gehoord sindsdien. Maar het was op zich wel positief. Er staan nog meer huizen te koop in de flat zeg maar en de vorige keren hadden we steeds kijkers die ze allemaal af gingen en dit meisje (met haar vader) kwamen echt specifiek voor deze.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:06 schreef Githa het volgende:
Lishe en BE, hoe is het eigenlijk met de verkoop van jullie huisjes ? ... BE had van het weekend kijkers geloof ik en Lishe heeft er al een aantal gehad.
Verkopen moeten jullie![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef _evenstar_ het volgende:
syrena lukt het allemaal een beetje?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Saffier het volgende:
Je kunt zien dat het écht jouw dochters zijn, wat een leuke foto's!
Syrena leuk he, je eigen stekkie inrichten?!
Al bij de Xenos gekeken? Meestal hebben ze daar wel aparte kleurtjes in wc-garnituur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Syrena het volgende:
Ik kan alleen nergens een oranje retro wc borstel en wc-papier standaard vinden
OE! spannend dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De kijkers van zaterdag waren redelijk serieus maar gingen ook nog wat andere huizen bekijken. Verder niks meer van gehoord sindsdien. Maar het was op zich wel positief. Er staan nog meer huizen te koop in de flat zeg maar en de vorige keren hadden we steeds kijkers die ze allemaal af gingen en dit meisje (met haar vader) kwamen echt specifiek voor deze.
Maar goed, afwachten dus maar weer tot de volgende komen. Of tot deze nog een keer terug komt...
baantjes rond de boot?? bikkeltje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanavond 40 banen gezwommenBest knap van mezelf dat ik gegaan ben want toen ik buiten kwam sneeuwde het als een tierelier. Alle reden om niet te gaan, maar ik ging toch
![]()
Ik zit al met een overcomplete steentjes-wc-bril van de Xenosquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Al bij de Xenos gekeken? Meestal hebben ze daar wel aparte kleurtjes in wc-garnituur.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat niet leuk jessie, dat jullie met zijn 3en op de foto staan!
Heldin! Echt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanavond 40 banen gezwommenBest knap van mezelf dat ik gegaan ben want toen ik buiten kwam sneeuwde het als een tierelier. Alle reden om niet te gaan, maar ik ging toch
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef easy-going het volgende:
baantjes rond de boot?? bikkeltje!
Nee nog niks in K&W. Ik ben te sloom met het maken van foto's enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
jessie ik vind het ook een leuke foto en jans is helemala superheerlijk poppedijntje
snoopy bikkel![]()
syren was er ook een k&w topic van jou?
Hahahaha ja want mijn moeder deed dat altijd, dus dat moest ik dan natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef snoopy het volgende:
haha en ook nog met een boekje erbij! Dat zat er al vroeg in![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef Syrena het volgende:
Dat had ik dus ook. Zal ik er eentje voor je openen?
Sleuren we gewoon iedereen van het bankje mee naar K&W.
Syreen's eigen plekkie Vers van de persquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef texelonia het volgende:
[..]Heb jij er al eentje geopend dan inmiddels?
Of ben je al klaar
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Syreen's eigen plekkie Vers van de pers![]()
Bij bouwmarktenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef texelonia het volgende:
Thanx! Vrij duur dus
Misschien toch maar bij prenatal kijken, die zijn nu in de aanbieding. En er staat niks bij over wel of geen scharnieren, dus misschien.... *duimt*
Goedkope en goeie traphekjes heb je bij de ikea.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:27 schreef texelonia het volgende:
Heel duur zeker, of valt dat wel mee?
Ons verhuisbudget is een beetje op...
Echt waar? Ga ik straks eens kijken dan. Op de site kon ik er dus niks vinden namelijk. Nou staat natuurlijk niet alles op de site, maar toch. Thanx!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:03 schreef MeNicole het volgende:
Goedkope en goeie traphekjes heb je bij de ikea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |