Freddie Fish viel bij mijn oppaskids ook enorm in de smaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dus als iemand nog een leuk spel zoekt voor evt. regenachtige dagen:
ik kan robbie konijn groep 4 van harte aanbevelen.

En je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ja maar rottdog ik moet me toch vast inlezen uh inkijken![]()

Ik vind Orange bij nader inzien echt te duurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
orange ?

klopt, we hebben hier de hele transposia serie van putt-putt via freddy fish en pajama sam tot blinky bill.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Freddie Fish viel bij mijn oppaskids ook enorm in de smaak.

Rewimo

Rewimo

En met al het soapgehalte hier op Fok! ga ik hier dan weer het mijne van denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
En Yoni... Wij hebben wel vaker dezelfde smaak gehad.![]()

Jij mag nooit meer raden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef sjak het volgende:
En met al het soapgehalte hier op Fok! ga ik hier dan weer het mijne van denken![]()

Ik speel PC spelletjes altijd zonder muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik kijk ook vaak TV zonder geluid, zeker als ik teletekst lees. Vriendje moet daar altijd aan wennen hahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, we hebben hier de hele transposia serie van putt-putt via freddy fish en pajama sam tot blinky bill.
maar de robbie konijn-serie gaat al vanaf dreumes. die is ook erg leuk. luca kon er zelf mee over weg toen hij 2 was, alleen werd hij helemaal hysterisch van de muziek. die moest altijd uit

Haha, ik heb vaak het geluid erg zacht staan of uit en dan met mn eigen gekozen muziekje op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik speel PC spelletjes altijd zonder muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik kijk ook vaak TV zonder geluid, zeker als ik teletekst lees. Vriendje moet daar altijd aan wennen hahaha.

De titel komt voor in een liedje van Pippi Langkous:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
waarom krijg iik bij die tt een teletubbie gevoel?

Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden...
Yoni heeft weer verkering gehad met mijn ex-vriendje.
Maar dat is verder geen Fok!ker.
En ik weet trouwens ook pas sinds een maandje of zo dat Yoni is wie ze is.
One big entangled web!

De titel is het vaste openingstekstje van de Teletubbies.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef sombie het volgende:
[..]
De titel komt voor in een liedje van Pippi Langkous:

Rewimo

Rewimo

www.debitel.nlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
kijk, dat zijn nog eens prijzen.
zoiets zoek ik dus.
waar vind ik dat?

Ja precies. Die dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef coolbabe het volgende:
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat was

Die slaapkamer is wel een heel leuk kleurtje! Beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Vicky het volgende:
BE ik kan me niets herinneren van roze muurverf in de woonkamer. Wel lila muurverf voor de slaapkamer die toch wat meer lila was dan de bedoeling was...
Leuk tasje trouwens!!!

Toch wel goed nieuws!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef jessie het volgende:
En t beginmet : t zonnetje schijnt
Ik heb vannacht voor het eerst eens langer als 1 uur achter elkaar geslapenEn ook vandaag ietsie pietsie minder gehoest. Ik durf niet te blij te zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |