quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE, wil je ons soms wat vertellen??? Ben je misschien zwanger dat je hier emo van wordt??![]()
Ik snap er ook helemaal niets van. Ik kende hem al, en toen had ik dat ook. Ik vind dat trillertje gewoon heel zielig klinken op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef sjak het volgende:
Ik had ook niet echt een emotioneelgevoel bij dat vogeltje. Ik moest alleen maar vreselijk lachen om die gekke bekken.
Ja, ik heb er stiekem best nog wat tijd in gestopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Belana het volgende:
wat een werk he BE! lekker zonnig weer kan wel meehelpen idd, ik duim voor je!
Vicky en stinkie hebben 6 jaar verkering gehad... Ze zouden samen in die flat gaan wonen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Belana het volgende:
dat van de roze muur volg ik niet
ik heb zelf een hekel aan klussen en al helemaal in een huis wat ik verkoop
Toch staan ze geloof ik wel in Boebiedoe's lijstje.quote:
Nou he! Fok kent hele rare lijnen.quote:
Jup, vlaardingen idd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft stinkie in vlaardingen gewoond?
* lady-wrb ook in een heel grijs verleden
en vandaag krijg ik visite uit vlaardingen
Meid je kijkt het gewoon te vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
waarom krijg iik bij die tt een teletubbie gevoel?
nou en? cor heeft heel de middag visite gehad. en zo had ik tenminste een excuus om me er maar zijdelings mee te hoeven bemoeien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Luchtbel het volgende:
Lekkere dag voor uitgekozen Lady-wrb, de zon schijnt eindelijk!
Jolie is wakker, dus ik ben weer weg
Oooh die is leuk!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]Lekker tuttig.
Meestal heb ik alleen maar saaie zwarte tasjes enzo.
Oh ja, en het is suède. En mijn horloge ligt erbij voor de grootte verhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |