quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE, wil je ons soms wat vertellen??? Ben je misschien zwanger dat je hier emo van wordt??![]()
Ik snap er ook helemaal niets van. Ik kende hem al, en toen had ik dat ook. Ik vind dat trillertje gewoon heel zielig klinken op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef sjak het volgende:
Ik had ook niet echt een emotioneelgevoel bij dat vogeltje. Ik moest alleen maar vreselijk lachen om die gekke bekken.
Ja, ik heb er stiekem best nog wat tijd in gestopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Belana het volgende:
wat een werk he BE! lekker zonnig weer kan wel meehelpen idd, ik duim voor je!
Vicky en stinkie hebben 6 jaar verkering gehad... Ze zouden samen in die flat gaan wonen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Belana het volgende:
dat van de roze muur volg ik niet
ik heb zelf een hekel aan klussen en al helemaal in een huis wat ik verkoop
Toch staan ze geloof ik wel in Boebiedoe's lijstje.quote:
Nou he! Fok kent hele rare lijnen.quote:
Jup, vlaardingen idd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft stinkie in vlaardingen gewoond?
* lady-wrb ook in een heel grijs verleden
en vandaag krijg ik visite uit vlaardingen
Meid je kijkt het gewoon te vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
waarom krijg iik bij die tt een teletubbie gevoel?
nou en? cor heeft heel de middag visite gehad. en zo had ik tenminste een excuus om me er maar zijdelings mee te hoeven bemoeien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Luchtbel het volgende:
Lekkere dag voor uitgekozen Lady-wrb, de zon schijnt eindelijk!
Jolie is wakker, dus ik ben weer weg
Oooh die is leuk!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]Lekker tuttig.
Meestal heb ik alleen maar saaie zwarte tasjes enzo.
Oh ja, en het is suède. En mijn horloge ligt erbij voor de grootte verhouding.
Freddie Fish viel bij mijn oppaskids ook enorm in de smaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dus als iemand nog een leuk spel zoekt voor evt. regenachtige dagen:
ik kan robbie konijn groep 4 van harte aanbevelen.
En je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ja maar rottdog ik moet me toch vast inlezen uh inkijken![]()
Ik vind Orange bij nader inzien echt te duurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
orange ?
klopt, we hebben hier de hele transposia serie van putt-putt via freddy fish en pajama sam tot blinky bill.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Freddie Fish viel bij mijn oppaskids ook enorm in de smaak.
En met al het soapgehalte hier op Fok! ga ik hier dan weer het mijne van denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
En Yoni... Wij hebben wel vaker dezelfde smaak gehad.![]()
Jij mag nooit meer raden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef sjak het volgende:
En met al het soapgehalte hier op Fok! ga ik hier dan weer het mijne van denken![]()
Ik speel PC spelletjes altijd zonder muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik kijk ook vaak TV zonder geluid, zeker als ik teletekst lees. Vriendje moet daar altijd aan wennen hahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, we hebben hier de hele transposia serie van putt-putt via freddy fish en pajama sam tot blinky bill.
maar de robbie konijn-serie gaat al vanaf dreumes. die is ook erg leuk. luca kon er zelf mee over weg toen hij 2 was, alleen werd hij helemaal hysterisch van de muziek. die moest altijd uit
Haha, ik heb vaak het geluid erg zacht staan of uit en dan met mn eigen gekozen muziekje op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik speel PC spelletjes altijd zonder muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik kijk ook vaak TV zonder geluid, zeker als ik teletekst lees. Vriendje moet daar altijd aan wennen hahaha.
De titel komt voor in een liedje van Pippi Langkous:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
waarom krijg iik bij die tt een teletubbie gevoel?
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden...
Yoni heeft weer verkering gehad met mijn ex-vriendje.
Maar dat is verder geen Fok!ker.
En ik weet trouwens ook pas sinds een maandje of zo dat Yoni is wie ze is.
One big entangled web!
De titel is het vaste openingstekstje van de Teletubbies.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef sombie het volgende:
[..]
De titel komt voor in een liedje van Pippi Langkous:
www.debitel.nlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
kijk, dat zijn nog eens prijzen.
zoiets zoek ik dus.
waar vind ik dat?
Ja precies. Die dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef coolbabe het volgende:
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat was
Die slaapkamer is wel een heel leuk kleurtje! Beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Vicky het volgende:
BE ik kan me niets herinneren van roze muurverf in de woonkamer. Wel lila muurverf voor de slaapkamer die toch wat meer lila was dan de bedoeling was...
Leuk tasje trouwens!!!
Toch wel goed nieuws!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef jessie het volgende:
En t beginmet : t zonnetje schijnt
Ik heb vannacht voor het eerst eens langer als 1 uur achter elkaar geslapenEn ook vandaag ietsie pietsie minder gehoest. Ik durf niet te blij te zijn
Inderdaad, dat is anders, maar het grote voordeel is dat mijn mannetje ook 4 dagen werkt, en Bo al regelmatig bij de andere oppassers is geweest. Sterker nog, iedere week wel een paar uurtjes. Ik gok er dan ook op dat haar mama het moeilijker gaat vinden dan de kleine zelf, zeker omdat ik vandaag al een 'ik mis je nu al-huilbui' kreeg toen ze met een groot bos bloemen thuiskwam met haar papa...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:45 schreef livelink het volgende:
Mamboo, hoe ga je het regelen met opvang? Ik werk vier dagen per week en dat doe ik al vanaf het begin, dus ik zit helemaal in het ritme. Mijn vriend werkt ook vier dagen, dus we hebben drie dagen opvang. Wat scheelt is dat de kinderen het naar hun zin hebben bij de opvang. En wat natuurlijk ook scheelt is dat ook mijn kinderen vanaf het begin in dat ritme hebben gezeten. Een beetje lullig gezegd; maar zij weten gewoon niet beter. Dat is bij jou natuurlijk anders.
Ookal vlaardingen? Eerst schiedam en nou vlaardingen... Daar heb ik ook 20 jaar gewoond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft stinkie in vlaardingen gewoond?
* lady-wrb ook in een heel grijs verleden
en vandaag krijg ik visite uit vlaardingen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Jou kennende, en Yoni een beetje kennende, denk ik te weten welke ex dat was
Ja idd. Dat met Vicky en stinkie is nog wel een klein beetje onder een fok soap te scharen maar dit is echt gewoon stom toeval. Hoewel jij wel wist dat ik hier rondhobbelde maar ik had geen idee wie jij was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:37 schreef Yoni het volgende:
't Lijkt nu echt wel een enorme soap zo he. Maar dat valt allemaal best mee![]()
Och, zolang ik het nog prima met de betreffende ex kan vinden en ook met die meiden geen problemen heb valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Igraine het volgende:
Ik wil verder niet weten of ik nog gezamenlijke ex-en o.i.d. met iemand hier op het forum heb...![]()
O, zit het zo! Ik heb niet veel ervaring met de Teletubbies dus vandaar dat ik het daar niet mee associeerde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef Sugar het volgende:
[..]
De titel is het vaste openingstekstje van de Teletubbies.![]()
Er volgt: Teletubbies, kom maar gauw!
yep, tot mijn 21ste in schiedam, 22/23 in vlaardingen, 24/25 in rotterdam 25/35schiedam 35/37 spijkenisse 37-nu zaanstadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ookal vlaardingen? Eerst schiedam en nou vlaardingen... Daar heb ik ook 20 jaar gewoond.
Goh wat grappig die fok-soap. Nou vond ik Vicky wel altijd onwijs bekend voorkomen, maar dat zou dan misschien wel kunnen als die ook in Vlaardingen rondgehuppeld heeft.
Ik wil verder niet weten of ik nog gezamenlijke ex-en o.i.d. met iemand hier op het forum heb...![]()
Ik heb idd wel vaak door Vlaardingen rondgehuppeld...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Goh wat grappig die fok-soap. Nou vond ik Vicky wel altijd onwijs bekend voorkomen, maar dat zou dan misschien wel kunnen als die ook in Vlaardingen rondgehuppeld heeft.
Ja, ik vond je zo'n bekend gezicht hebben, maar ja dat heb je wel eens met sommige mensen. Die lijken dan gewoon op iemand die je kent ofzo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb idd wel vaak door Vlaardingen rondgehuppeld...
Nee BE heeft het over Carnivale deel 2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef jessie het volgende:
Ga je carnaval vieren BE
Ik vind dat echt een kinderfeestje
Ik heb een enorme aversie tegen Bob de Bouwerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie riep heel hard Bob de Bouwer toen Martijn Krabbe in beeld kwam, wie waren die fans ook alweer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |