zal ik hem inkoppen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef moussy het volgende:
Ik ga dinsdag carnavallen op school en verkleed als heks

ja dat zou kunnen idd, ga ik wel in gedachte houden. Eerst maar eens afwachten wat voor antwoord ik krijg. Ik heb het vriendelijk gevraagd, in de trant van: het kan ook zijn dat ian het vergeten is... omdat het toch moeilijk is om commentaar te leveren op haar manier van opvoeden en ik ook weer vind dat ik daarin netjes moet blijven. Maar kbot heeft het al eens eerder gevraagd en toen heeft ze al toegegeven dat hij nog nooit geweest was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef moussy het volgende:
Ik ga dinsdag carnavallen op school en verkleed als heks
B, misschien kan je je tandarts eens bellen en het uitleggen, ik denk dat hij dan wel ff bij Liam wil kijken. Of hij is hij nooit op een doordeweekse dag bij jullie? Tegen de moeder zou ik dan zeggen dat we toch allemaal moesten en hij ook ff voor het wennen even op de stoel mocht zitten.

De V&D heeft bij ons een hele muur met van die dikke gekleurde panties. Mss dat je daar ook wel een groene bij kan vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:18 schreef Sugar het volgende:
Hee, lishe! Ik ga ook een groene maillot zoeken, maar dan in mijn maat. Ik ga als bloem, heb ik zojuist besloten. Ik denk gewoon bij Hema ofzo, maar ja, die kleine maatjes weer niet. Moeilijk! Misschien echt een sokkenwinkel?

Gaat ze zelf wel naar de tandarts?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Belana het volgende:
nou, ik heb als antwoord een enorm zielig verhaal gekregen....nevermind....

nee, daar heeft ze geen tijd voor, vergeet ze steeds, het is ook zo druk helemaal alleen.... ze krijgt geen waardering.... en eigenlijk ligt het aan onsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Gaat ze zelf wel naar de tandarts?

Ja en als je hem met jullie mee had laten gaan dan was het: Je vindt me zeker geen goede moeder hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:13 schreef Rottdog het volgende:
Kan me daar iets bij de voorstellen, geen tijd is lekker kul en tja zeis ook zo zielig natuurlijk

daar maak je toch tijd voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, daar heeft ze geen tijd voor, vergeet ze steeds, het is ook zo druk helemaal alleen.... ze krijgt geen waardering.... en eigenlijk ligt het aan ons
Ik neem hem de volgende keer wel mee idd, gezeik...

ik ga niks editten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef moussy het volgende:
Jasnel vol lullen, of even editten?
René heeft een sneeuwwitje jurk te leen en Cas viel voor een clownspak![]()
![]()
![]()

dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Carnaval![]()
Zie direct horrortaferelen voor me. André van Duin, polonaise, de Deurzakkers, boerenkielen, ladderzatte strompelende mensen, kerels met smakeloze pruiken etc. Ik vind het zooo iets ergs!

Ik vind er ook niks aan, maar we gaan morgen wel naar de optocht in Roosendaal kijken, d.w.z. fotograferenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Carnaval![]()
Zie direct horrortaferelen voor me. André van Duin, polonaise, de Deurzakkers, boerenkielen, ladderzatte strompelende mensen, kerels met smakeloze pruiken etc. Ik vind het zooo iets ergs!

DAs een goeie idd, ik zal morgen ff een busje halen bij de action als ze dat nog hebben. Ik heb wel al zwart voor Sneeuwwitjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:09 schreef sjak het volgende:
Hoe lang zou het jurkje sneeuwwit blijven?? Ga je Cas zijn haar oranje verfen dan hoeft hij geen pruik op?
(Of had ik dit beter in twee aparte posts kunnen doen)

Nou, jij bent zelf anders de koningin van 't koopjes scoren hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet hoe mijn schoonzus dat doet, maar die tikt de leukste dingen op de kop voor weinig of niks

Ik denk dat zij nog van me zou winnen met dit soort dingen. Hier let ik dus totaal niet op, omdat het me eigenlijk niet echt interesseertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou, jij bent zelf anders de koningin van 't koopjes scoren hoor!![]()

Ik las ook al sneeuwwitte jurkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef sjak het volgende:
Het kwartje valt nu pas! Een Sneeuwwitje jurk, da's heel wat anders dan wat ik voor me zag:
[afbeelding]

quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Snoopy, lees als je wakker wordt de voorgaande posts over EHBO.......![]()

Ik kan er niets aan doen, maar ik krijg daar dus op de een of andere manier tranen van in mijn ogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef sjak het volgende:
Ik heb nog een leuk idolsfilmpje. Wel geluid aan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |