ik ga niks editten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef moussy het volgende:
Jasnel vol lullen, of even editten?
René heeft een sneeuwwitje jurk te leen en Cas viel voor een clownspak![]()
![]()
![]()
dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Carnaval![]()
Zie direct horrortaferelen voor me. André van Duin, polonaise, de Deurzakkers, boerenkielen, ladderzatte strompelende mensen, kerels met smakeloze pruiken etc. Ik vind het zooo iets ergs!
Ik vind er ook niks aan, maar we gaan morgen wel naar de optocht in Roosendaal kijken, d.w.z. fotograferenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Carnaval![]()
Zie direct horrortaferelen voor me. André van Duin, polonaise, de Deurzakkers, boerenkielen, ladderzatte strompelende mensen, kerels met smakeloze pruiken etc. Ik vind het zooo iets ergs!
DAs een goeie idd, ik zal morgen ff een busje halen bij de action als ze dat nog hebben. Ik heb wel al zwart voor Sneeuwwitjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:09 schreef sjak het volgende:
Hoe lang zou het jurkje sneeuwwit blijven?? Ga je Cas zijn haar oranje verfen dan hoeft hij geen pruik op?
(Of had ik dit beter in twee aparte posts kunnen doen)
Nou, jij bent zelf anders de koningin van 't koopjes scoren hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet hoe mijn schoonzus dat doet, maar die tikt de leukste dingen op de kop voor weinig of niks
Ik denk dat zij nog van me zou winnen met dit soort dingen. Hier let ik dus totaal niet op, omdat het me eigenlijk niet echt interesseertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou, jij bent zelf anders de koningin van 't koopjes scoren hoor!![]()
Ik las ook al sneeuwwitte jurkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef sjak het volgende:
Het kwartje valt nu pas! Een Sneeuwwitje jurk, da's heel wat anders dan wat ik voor me zag:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Snoopy, lees als je wakker wordt de voorgaande posts over EHBO.......![]()
Ik kan er niets aan doen, maar ik krijg daar dus op de een of andere manier tranen van in mijn ogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef sjak het volgende:
Ik heb nog een leuk idolsfilmpje. Wel geluid aan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |