abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35567057
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef easy-going het volgende:

[..]

Heel herkenbaar
Hier ook. Ben nu al voor de 3e keer dit jaar ziek (keelonsteking/opgezette klieren/moe etc.). Heb nu een hele berg fruit in huis. Maar ik weet wel dat niet alleen als ik ziek ben fruit moet eten, maar gewoon ook (doe ik ook wel, maar niet zo veel). En ik ga toch maar proberen iets minder te roken (valt op zich ook wel mee, doordeweeks bijna niet, maar in het weekend rook ik wel veel).
Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud. Word een beetje gestoord van dat ziek zijn elke keer.
pi_35570744
De schoolfoto's zijn klaar
Die van Jans alleen is zooo leuk. Ik krijg ze vanmiddag pas (eerst betalen dan meenemen ivm scannen) Ik doe ze voor me (schoon)ouders ook gelijk bijbestellen. En die foto van ons 3en is Die neem ik wel voor het verhaal wat er aan vooraf ging, maar doe ik mijn (schoon) ouders niet aan Vanmiddag zal ik er ff een foto van maken als ik ze heb en online zetten. Dan kan iedereen weer ff schuddebuiken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35570793
Ik kan niet wachten Jessie

[ Bericht 4% gewijzigd door snoopy op 28-02-2006 15:12:28 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35571859
ben benieuwd jessie!
jonnetje, jullie wonen daar toch nog maar pas? waarom alweer verder zoeken? pfoeh, vermoeiend lijkt me!
en over verhuizen gesproken: melonovy, zijn julie al over?
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 14:06:35 #205
81992 Githa
pi_35572361
Ik ben ook benieuwd Jessie

Jonnetje, was het niet vanwege de badkamer enzo dat jullie weer wilde verhuizen ? ... nouja, als je een mooi huis ziet, waarom niet he

Lishe en BE, hoe is het eigenlijk met de verkoop van jullie huisjes ? ... BE had van het weekend kijkers geloof ik en Lishe heeft er al een aantal gehad.
Verkopen moeten jullie
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:13:30 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35572570
Ik had vanmorgen sokken met Noddy meegenomen bij Bas v/d Heiden.. Saskia hielp mee met booschappen opruimen en kwam de sokken tegen, ze werd acuut verliefd en de sokken moesten mee naar bed
Nu werd ze wakker en 't eerste wat ze bij elkaar zocht waren die sokken weer.. (alleen moet ik ze steeds om d'r handen doen.. ze vind dat 't 'hangoene' zijn )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35572672
We wonen hier nu twee jaar..

We hebben al eerder in het rond gekeken voor een ander huis. Maar het was beter om hier eerst te verbouwen omdat de huizen waar wij toen naar gekeken nét buiten ons budget bleken te liggen en dan waren het ook nog huizen waar we ook wel het één en ander aan moesten doen.
Hier zou de hele benedenverdieping opnieuw opgedeeld/bouwd moeten worden. Het huis waar we straks gaan kijken is ongeveer hetzelfde als dit. Even oud en qua bouwwijze het zelfde gebouwd. Alleen hoeft hier véééééél minder aan verbouwd te worden.. (Tenminste niet de hele benedenverdieping in één keer)

Maar we zullen eerst 's kijken.. Voor hetzelfde geld vinden we het niks..

Oja en it huis heet een grotere tuin
W ~ H ~ T
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:16:57 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35572683
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:06 schreef Githa het volgende:
Lishe en BE, hoe is het eigenlijk met de verkoop van jullie huisjes ? ... BE had van het weekend kijkers geloof ik en Lishe heeft er al een aantal gehad.
Verkopen moeten jullie
De kijkers van zaterdag waren redelijk serieus maar gingen ook nog wat andere huizen bekijken. Verder niks meer van gehoord sindsdien. Maar het was op zich wel positief. Er staan nog meer huizen te koop in de flat zeg maar en de vorige keren hadden we steeds kijkers die ze allemaal af gingen en dit meisje (met haar vader) kwamen echt specifiek voor deze.

Maar goed, afwachten dus maar weer tot de volgende komen. Of tot deze nog een keer terug komt...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:19:24 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35572756
Noddy Kai is er helemaal weg van en is onafscheidelijk van zijn Noddy-poppetje en Noddy-auto. Er zit bij ons alleen jammer genoeg geen Bas v.d. Heijden.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35573282
jee jonnetje, 2 jaar alweer? dacht echt dat jullie veel later dan wij verhuisd waren en voor ons is 't in mei pas 2 jaar! maar verbouwen is ook een heel gedoe ja, zeker met 2 kleine kinderen om je heen...

noddy ken ik nog steeds niet!
pi_35573648
Wij hebben nog steeds geen kijkers gehad Ik vind het maar niks.
8 maart is er een bouwtechnokeuring van t nieuwe huis. En daarna word eindelijk de officiele koopprijs gemaakt. En dan zitten we binnen no time bij de notaris. ik kan niet wachten wat dat betrefd. Nu nog even zelf goed opknappen, dan kan ik ook nog wat doen

Zo en nu ff geld in de envelopjes en dan zo de foto's en mijn kind ophalen
Wat vind Jans schooltje leuk. Echt zo heerlijk om te zien dat het ook zo kan.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35573661
Jonnetje waneer ga je kijken?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:04:56 #213
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35575820
Ik vind het stemmetje van Noddy zo dommig klinken...het is echt slecht geacteerd (als je dat zo noemt als het alleen een stemmetje is) ...

Overigens vind ik het wel een leuke animatieserie, leuke poppetjes en felle kleuren. In het Engels zal het wel minder saai klinken, neem ik aan.

BE - ik lurk hier af en toe en had gezien dat jullie zo'n moeite hebben met het verkopen van jullie appartement! Lastig zeg, heel veel succes. Hopelijk blijven er binnenkort wat mensen 'plakken' !
pi_35576420
Jessie ben benieuwd naar de foto's! En idd lekker dat Jans het zo naar haar zin heeft!

Noddy kent Djulian niet, hij is tubbie gek Ik had keurig alle tubbies uit huis verbannen en nu was Rick zo slim om hem er een keer naar te laten kijken. Inmiddels ligt hier dus ook een dvd
pi_35578594
Ik heb net nog drie rollen van het behang kunnen scoren dat LadyS en Sugar ook hebben (maar dan voor op de kamer van de kinders ). Het zat in de uitverkoop-bak! Helemaal onderin!

Maar als het goed is heb ik nu genoeg voor 1 wand. Helaas hadden ze de blauwe versie helemaal niet meer dus de andere slaapkamer krijgt dan alleen een poster heb ik mezelf beloofd

En nu wachten op de foto's van Jessie en de kids
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:29:42 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35578615
zeg iemand hier die me kan zeggen of je van boerenkool ook een allergische reactie op je huid kan krijgen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:30:31 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35578640
syrena lukt het allemaal een beetje ?
pi_35578890
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef _evenstar_ het volgende:
syrena lukt het allemaal een beetje ?
Ja
Alleen de kleur van de woonkamer niet. Ik heb nu creme & bruin en daar moet dus nog een kleur bij. Ik twijfel tussen groen, blauw of oranje. Net een superleuke ribstoffen oranje bank gezien, maar da combineert voor geen meter met de witte buffetkast die ik wil Naja, ik kom er wel uit En mijn felbegeerde Expedit kast van de Ikea past niet waar ik 'm wil hebben De kleine versie wel, maar die vind ik te laag. Dus nu speuren naar kasten die erop lijken, maar smaller en toch hoog zijn.

Uitslag van boerenkool zegt me niks, maar ik heb dat zelf ook nog nooit gekookt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 17:44:24 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35583298
Ok de beloofde foto's

Het voelt heerlijk!!!!
pi_35583580
Ik vind ze allebei superleuk!! De bovenste zeker, je kijkt zo trots (of was dat je: HELP niet weer?! blik ) Jans is zo cool als ze lacht he
pi_35583621
Ik vind ze echt leuk
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:52:32 #223
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35583711
Wat lijken ze op je Jessie! Wat een lieve foto's zeg!
Wat vervelend trouwens dat je nog geen kijkers hebt gehad.

Wij gaan a.s. zaterdag ons (voorlopige) koopcontract tekenen. Nog een maandje en we mogen er al in, dat is best snel.
Lekker douchen!
pi_35583712
Bo heeft 1 oog waar je de tranen nog in ziet en een" ik doe dit niet voor mezelf"blik. Jans kijkt ook van" mot dit nou". En ik lijk te kijken alsof alles heel vlotjes verliep
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:01:23 #225
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35584073
Je kunt zien dat het écht jouw dochters zijn, wat een leuke foto's!
Syrena leuk he, je eigen stekkie inrichten?!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_35584269
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Saffier het volgende:
Je kunt zien dat het écht jouw dochters zijn, wat een leuke foto's!
Syrena leuk he, je eigen stekkie inrichten?!
Jaaaaaaaaa! Al vind ik kiezen altijd zooooooo moeilijk. Vooral omdat ik een ontzettende meut ben qua kleur moet alles bij elkaar passen bijvoorbeeld. Ik loop al anderhalve week met een tegel uit de keuken/badkamer/wc rond, en zodra ik iets zie dat ik wil hebben haal ik die eruit om te kijken of het past qua kleur

Ik kan alleen nergens een oranje retro wc borstel en wc-papier standaard vinden
pi_35584329
En net ben ik zwaar verliefd geworden op een dure Ikea-boekenkast. Hij is stukken hoger dan de Expedit. En smaller. En DUUR (Expedit 99 euro, de Bonde: 358!!!).

Ff Marktplaats aanslingeren
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:16:08 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35584670
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Syrena het volgende:

Ik kan alleen nergens een oranje retro wc borstel en wc-papier standaard vinden
Al bij de Xenos gekeken? Meestal hebben ze daar wel aparte kleurtjes in wc-garnituur.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 20:19:21 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35584804
Jessie, ik vind ze leuk hoor Echt een lieve foto zo met je meiden samen En Jans
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 20:28:47 #230
81992 Githa
pi_35585175
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De kijkers van zaterdag waren redelijk serieus maar gingen ook nog wat andere huizen bekijken. Verder niks meer van gehoord sindsdien. Maar het was op zich wel positief. Er staan nog meer huizen te koop in de flat zeg maar en de vorige keren hadden we steeds kijkers die ze allemaal af gingen en dit meisje (met haar vader) kwamen echt specifiek voor deze.

Maar goed, afwachten dus maar weer tot de volgende komen. Of tot deze nog een keer terug komt...
OE! spannend dus ... ik blijf duimen.

jessie wat een vreselijk leuke foto en Janneke staat er volgens mij echt op zoals ze is
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:36:16 #231
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35585455
mooie fotoś hoor jessie
pi_35585565
Ik heb vanavond 40 banen gezwommen Best knap van mezelf dat ik gegaan ben want toen ik buiten kwam sneeuwde het als een tierelier. Alle reden om niet te gaan, maar ik ging toch
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 20:42:00 #233
81992 Githa
pi_35585668
Snoopy
pi_35585676
Snoopy....respect
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35585697
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanavond 40 banen gezwommen Best knap van mezelf dat ik gegaan ben want toen ik buiten kwam sneeuwde het als een tierelier. Alle reden om niet te gaan, maar ik ging toch
baantjes rond de boot?? bikkeltje!

Wat leuk jessie, dat jullie met zijn 3en op de foto staan!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_35585718
Jessie wat een prachtige foto's zeg. Net wat Syrena zegt, je kijkt zo onwijs trots

Snoopy
pi_35585737
Hahaha niet leuk easy Pure noodzaak, Bo wilde ineens toch niet, alleen maar als ik WEER meeging
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35585801
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Saffier het volgende:

[..]

Al bij de Xenos gekeken? Meestal hebben ze daar wel aparte kleurtjes in wc-garnituur.
Ik zit al met een overcomplete steentjes-wc-bril van de Xenos incl. pleeborstel. Hij staat helaas voor geen meter op m'n wc of badkamer. Morgen naar de Ikea, misschien hebben ze daar wat. Leenbakker, Kwantum etc. ook niks.

Ik heb nu kekke perenhouten-brillen Zooooo fout. Morgen moet ik er wel eentje ruilen, zat een barst in Ik zat te denken welke foto ik op mijn wc wil en nu schiet me net te binnen dat ik een héle coole foto van mezelf als 3 jarige heb....op de plee!! Ik ga 'm zo even zoeken. Volgens mij heb ik zelfs een oranje jurkje aan, helemaal in stijl
pi_35585821
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef easy-going het volgende:

[..]

Wat niet leuk jessie, dat jullie met zijn 3en op de foto staan!
pi_35585827
Jessie geweldige foto's
En Bo is een mini-Jessie en Jans heeft jouw ogen
pi_35585838
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef snoopy het volgende:
Heldin! Echt goed Ik was thuis gebleven...maar goed, inmiddels kent men me wel wat sporten betreft
pi_35585895
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef easy-going het volgende:

baantjes rond de boot?? bikkeltje!
eeeeecht niet! alhoewel er hier wel elk jaar studenten van de brug springen. maar ja, die zijn sowieso gek natuurlijk
pi_35585940
Lol Easy

Ik volg Lotte ik vind het leuk

O en ik heb een leuke lieveheersbees wc bril gezien bij karwei die ik in t nieuwe huissie wil
Syrena ik las ff dat je een foto van jezelf op je wcbril wilde
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35586007
Jessie: LOL!

Ik heb de foto, zal 'm ff scannen. Hij is leuk
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:53:24 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35586076
jessie ik vind het ook een leuke foto en jans is helemala super heerlijk poppedijntje
snoopy bikkel
syren was er ook een k&w topic van jou ?
pi_35586088
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef jessie het volgende:
Ik volg Lotte ik vind het leuk
Ik volg het ook maar dat zal je niets verbazen
pi_35586110
Joepie ik zat er op te wachten easy!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35586160
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
jessie ik vind het ook een leuke foto en jans is helemala super heerlijk poppedijntje
snoopy bikkel
syren was er ook een k&w topic van jou ?
Nee nog niks in K&W. Ik ben te sloom met het maken van foto's enzo
Misschien morgen vanaf 't werk.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:57:30 #249
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35586212
lotte vind ik ook leuk
pi_35586252
Fotoooooo! Too cute toch! Moet er nu nog eentje voor in 't andere lijstje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')