Hier ook. Ben nu al voor de 3e keer dit jaar ziek (keelonsteking/opgezette klieren/moe etc.). Heb nu een hele berg fruit in huis. Maar ik weet wel dat niet alleen als ik ziek ben fruit moet eten, maar gewoon ook (doe ik ook wel, maar niet zo veel). En ik ga toch maar proberen iets minder te roken (valt op zich ook wel mee, doordeweeks bijna niet, maar in het weekend rook ik wel veel).quote:
De kijkers van zaterdag waren redelijk serieus maar gingen ook nog wat andere huizen bekijken. Verder niks meer van gehoord sindsdien. Maar het was op zich wel positief. Er staan nog meer huizen te koop in de flat zeg maar en de vorige keren hadden we steeds kijkers die ze allemaal af gingen en dit meisje (met haar vader) kwamen echt specifiek voor deze.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:06 schreef Githa het volgende:
Lishe en BE, hoe is het eigenlijk met de verkoop van jullie huisjes ? ... BE had van het weekend kijkers geloof ik en Lishe heeft er al een aantal gehad.
Verkopen moeten jullie![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef _evenstar_ het volgende:
syrena lukt het allemaal een beetje?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Saffier het volgende:
Je kunt zien dat het écht jouw dochters zijn, wat een leuke foto's!
Syrena leuk he, je eigen stekkie inrichten?!
Al bij de Xenos gekeken? Meestal hebben ze daar wel aparte kleurtjes in wc-garnituur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Syrena het volgende:
Ik kan alleen nergens een oranje retro wc borstel en wc-papier standaard vinden
OE! spannend dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De kijkers van zaterdag waren redelijk serieus maar gingen ook nog wat andere huizen bekijken. Verder niks meer van gehoord sindsdien. Maar het was op zich wel positief. Er staan nog meer huizen te koop in de flat zeg maar en de vorige keren hadden we steeds kijkers die ze allemaal af gingen en dit meisje (met haar vader) kwamen echt specifiek voor deze.
Maar goed, afwachten dus maar weer tot de volgende komen. Of tot deze nog een keer terug komt...
baantjes rond de boot?? bikkeltje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanavond 40 banen gezwommenBest knap van mezelf dat ik gegaan ben want toen ik buiten kwam sneeuwde het als een tierelier. Alle reden om niet te gaan, maar ik ging toch
![]()
Ik zit al met een overcomplete steentjes-wc-bril van de Xenosquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Al bij de Xenos gekeken? Meestal hebben ze daar wel aparte kleurtjes in wc-garnituur.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat niet leuk jessie, dat jullie met zijn 3en op de foto staan!
Heldin! Echt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vanavond 40 banen gezwommenBest knap van mezelf dat ik gegaan ben want toen ik buiten kwam sneeuwde het als een tierelier. Alle reden om niet te gaan, maar ik ging toch
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef easy-going het volgende:
baantjes rond de boot?? bikkeltje!
Nee nog niks in K&W. Ik ben te sloom met het maken van foto's enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
jessie ik vind het ook een leuke foto en jans is helemala superheerlijk poppedijntje
snoopy bikkel![]()
syren was er ook een k&w topic van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |