Ben benieuwd wanner jullie helemaal klaar zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom de topictitel toch in het Duits is? Wir haben es einmal gewüsst... omdat Groningen best wel buitenland is![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanner jullie helemaal klaar zijn![]()
Ja lach maar. Jullie huis is al af natuurlijk!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
In de categorie nietszeggende posts doe ik er ook nog eentje:
Uiteraard!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja lach maar. Jullie huis is al af natuurlijk!
Heel verstandigquote:Op zondag 28 mei 2006 19:14 schreef Adelante het volgende:
Ik zou Duderinnetje geen parkplatz willen noemen![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar zijn we weer!
Een vijfde deel, speciaal voor Reese die nog iets liefs wou zeggen
Klopt. Daarom betaal je voor een huis dat nog originele details heeft ook flink wat duiten, terwijl je eigenlijk zou denken: er is dus geen ene flikker aan gedaan. gelukkigquote:Op zondag 28 mei 2006 21:27 schreef nietzman het volgende:
Ik heb gehoord dat je heel erg veel mazzel hebt dat die huizen nog echt 'mooi oud' zijn van binnen. De helft van die huizen schijnt helemaal gestript te zijn van binnen.
Dat was het resultaat van een vurige discussie nadat we langs die prachtige huizen waren gereden.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Reese het volgende:
[..]
Schon gemacht, die Dude und der Arty!
En bedankt voor al die fotootjes onder elkaar, want dat bewijst wat ik wilde zeggen over diepoepkleur
op de muren in de hal. Jullie hebben overal van die prachtige, échte kleuren: dat diepe rood, dat heldere oranje, fris groen, strak zwart en wit in de badkamer en dan zo'n rare onbestemde kleur in de hal.
![]()
[afbeelding]
Ik snap het niet, past m.i. niet bij de prachtige rest van dem Parkplatz.. De url zegt al genoeg trouwens, die kleur is zó 1996
![]()
![]()
Ja het is een lastig te fotograferen tintquote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef Marsepein het volgende:
Het is vermoedelijk een tint die met digitale fotografie moeilijk te vangen is. Het heeft te maken met verschillende kleursystemen, YMCK, of RGB. Digitaal is vaak RGB en bevat derhalve geen bruin. Dus alles met een bruine tint heeft de neiging een andere kleur te worden.
(Althans zo ongeveer was het verhaal dacht ik, misschien dat iemand van FOT meer hiervan weet)
Ik vind het een stoere jaren dertig kleur!
Dat is mijn action figurequote:
Hahaquote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is mijn action figure![]()
Is gaaf toch? Hangt op de plé. In de verpakking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |