i'm number 2, i'm number 2, i'm number 2quote:Destron Elsloo FC - VCNGTG 3 - 1
1-0 Redbad de Grande (19)
1-1 Dalmacio Rodríguez (28)
2-1 Veljko Đura¨ković (59)
3-1 Redbad de Grande (71)
quote:HatStats 194
Verdediging 109
Middenveld 33
Aanval 52
En als toetje een nieuw sterrenrecord van 51,5quote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
5 wekenquote:Terrell Dillon
29 years, weak form, injured (5 weeks)
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has formidable experience and wretched leadership abilities.
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: weak Defending: titanic
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
Wat een heerlijke stats zeg!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
Ok even pimpen hoor als simpele VIII club.
[..]
[..]
En als toetje een nieuw sterrenrecord van 51,5
[afbeelding]
quote:Destron Elsloo FC
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
HatStats 122
LoddarStats 5.43
PStats 12.2
verdedigen roeltquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Wtf doe jij in VIII.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
wat voor coach heb je?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Goed coach met waardeloos leiderschap geloof ik. Stadion is ook klaar voor VII (25.000 plekken) , dus daar kan ik ook even weinig aan verbeteren.quote:
met die stats kan je aardig meedraaien in mijn VIquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
wtf moet jij met riekus?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Voor degenen die dachten dat m'n 18-jarige briljant scorer veel meer op zou brengen dan m'n geschatte 600k, hij is voor 749k niet verkocht. Nu voor 899k gelist. Misschien dat er donderdag wel volk voor is. Vermoed van niet, maar in dat geval hou ik 'm gewoon en zie ik wel waar ik het geld vandaan haal voor 2 vleugelbacks.
dan blijft ie iig in de fedquote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef twi het volgende:
Ik ga vleugelspel trainen, leuke vleugelback voor m'n friendlies
jemig, die hattrick newbies van tegenwoordigquote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ben opzich ook wel klaar voor de VII
[afbeelding]
en een 27500 stadion, zou in de middenmoot mee moeten kunnen draaien...
Dan moe jij ook maar gaan promoveren hequote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jemig, die hattrick newbies van tegenwoordig
ik ga me zorgen maken als dat allemaal de V instroomt over een paar seizoenen, nog veel sterker![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik ga me zorgen maken als dat allemaal de V instroomt over een paar seizoenen, nog veel sterker![]()
![]()
Newbie?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
nou ja, dat bedoel ik dus juist. met zo'n team als van lennox of mango kun je al mee in menig VI. daar maak ik me als vijfde divisie counterteampje toch wel een beetje zorgen overquote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef Robar het volgende:
[..]met dat team van hem kun je makkelijk in VII spelen.
Niet zo pochen met je vijfde divisie counterkwalletje
hmm, lees mn persbericht maar (jaja, ik breng ze weer uitquote:Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moe jij ook maar gaan promoveren he
quote:04-02-2007 Ziekenhuis Holloway
"Schan-da-lig!!", sprak coach Laine na afloop van het slachtveld vanavond tegen FC Berg Champ. "Ze kwamen vanavond maar voor één ding, schoppen! Want met een 3-3-3 opstelling ga je niet voor de overwinning!"
Slachtoffers:
Verdedigingsleider Dillon, 29 jaar, liep een dubbele beenbreuk op en is waarschijnlijk tot het eind van het seizoen uitgeschakeld.
Deens aanvalstalent Skovmand is met een verrekte buikspier ongeveer twee weken buitenspel.
De vraag nu: Hoe lang kan Holloway 1e blijven?
idd denk dat wij "newbies" ons geen geen zorgen hoeven maken als we promoveren.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Lennox het volgende:
In principe is de zet om uit VIII 1 ploeg te laten promoveren niet zo heel gek geweest. VII is er duidelijk sterker door geworden. 2 a 3 seizoenen kneden in VIII is zo slecht nog niet.
vergeet je niet iemandquote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nou ja, dat bedoel ik dus juist. met zo'n team als van lennox of mango kun je al mee in menig VI. daar maak ik me als vijfde divisie counterteampje toch wel een beetje zorgen over
mango![]()
relatief newbie, 2005 begonnen enzo![]()
nu je t zegt, yankee doet t ook erg goedquote:
Mag ik dan ook pimpen met mijn 45 sterren in VIquote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nu je t zegt, yankee doet t ook erg goed
nee, maar ik noemde die 2 omdat ze even kwamen pimpen op t forum![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nu je t zegt, yankee doet t ook erg goed
nee, maar ik noemde die 2 omdat ze even kwamen pimpen op t forum![]()
Ik bedoelde eigenlijk aanvallend, verdedigend of neutraal...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Goed coach met waardeloos leiderschap geloof ik. Stadion is ook klaar voor VII (25.000 plekken) , dus daar kan ik ook even weinig aan verbeteren.
Heb nog 3 ton in kas, maar versterken doe ik pas volgend seizoen weer
En verdedigen roelt idd![]()
Trouwens nummer 11 van heel VIII qua ratings en nr 13 qua sterren.
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5quote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef Robar het volgende:
Bij de weg, is er nog een VJ topic?????????
updated en welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
Jij traint niet serieusquote:
Knap dat je die dan kan voorspellen in je toekomstvisiequote:Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef foetre het volgende:
[..]
cijfers zeggen niets!prestaties daar gaat het om.![]()
Herkenbaar...héél herkenbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef nicomart het volgende:
Komt ook doordat ik nu neit elke keer als ik een beetje geld heb dit meteen opmaakt inclusief de 2 ton die je rood kan staan..
Volgens mij zijn voor Alltid.org alleen wedstrijden waarin de slechtste hatstats echt winnen "surprising matches". Je zou het eens kunnen opperen op het alltid.org forum.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Daemon19 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze wedstrijd (MatchID: 106978661) niet bij 'Suprising Matches' op Alltid Hattrick staat?! Ik speelde hier gelijk, met 36 HatStats meer en ik kan het nog steeds niet verkroppen. Aangezien ik waarschijnlijk hierdoor degradeer..
wat zij zegt...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn voor Alltid.org alleen wedstrijden waarin de slechtste hatstats echt winnen "surprising matches". Je zou het eens kunnen opperen op het alltid.org forum.
quote:William Conraads:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in spelhervatting van matig naar waardeloos.
Evert van Dal:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van zwak naar slecht.
Theodor Boerhave:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van goed naar redelijk.
Jean-Paul Dijkstra:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van redelijk naar matig.
Hauge From:
Hij heeft duidelijk flink wat verdedigen bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van formidabel naar uitmuntend.
Riekus de Wijkersloot:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk verdedigen mag nu goed genoemd worden.
Ik dacht dat het altijd van zondag op maandag was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Van maandag op dinsdag zijn toch altijd de conditiedalers?
Ohja klopt, ik was nog niet wakker toen ik mijn vorige bericht schreefquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd van zondag op maandag was.
Het is een poging waard. Ik was van plan om te kijken of zoiets tijdens het tussenseizoen rendabel kan zijn, maar dan op iets andere schaal: lagere PM skills en dan een stuk of tien trainees. Het nadeel is dat je wat meer loonkosten hebt, het voordeel is dat makelaarskosten lager zullen zijn, omdat per trainee de prijs lager ligt. Als je het daadwerkelijk doet, ben ik heel benieuwd naar je ervaringen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:02 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ga nu een weekje conditie trainen, en heb ruim 1M te besteden.
Denken jullie dat het zin heeft om bijvoorbeeld 2/3 uitmuntend Pmers te kopen met redelijk/matig conditie. Zal dat rendabel zijn?
Zo'n plan had ik ook, als ik toch conditie moet trainen koop ik gewoon een stuk of wat pm'ers erbij en verkoop ik ze met beter conditie weer door. Wie kregen er ook alweer conditietraining? Iedereen toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is een poging waard. Ik was van plan om te kijken of zoiets tijdens het tussenseizoen rendabel kan zijn, maar dan op iets andere schaal: lagere PM skills en dan een stuk of tien trainees. Het nadeel is dat je wat meer loonkosten hebt, het voordeel is dat makelaarskosten lager zullen zijn, omdat per trainee de prijs lager ligt. Als je het daadwerkelijk doet, ben ik heel benieuwd naar je ervaringen!
Dat is correct en tevens juistquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wie kregen er ook alweer conditietraining? Iedereen toch?
Ja, daarom juist. Je hoeft ze niet te laten spelen en ze stijgen toch wel. Tenzij je écht heel erg pech hebt in die twee weken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo'n plan had ik ook, als ik toch conditie moet trainen koop ik gewoon een stuk of wat pm'ers erbij en verkoop ik ze met beter conditie weer door. Wie kregen er ook alweer conditietraining? Iedereen toch?
ik kijk hem altijd via alltid .best grappig iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef nicomart het volgende:
was deze link als eens voorbij gekomen? http://www.hattricktoday.org/Viewer/
Is een viewer waarmee je volgens mij je wedstrijd in 2d kan volgen. Via Alltid kan je er in ieder geval je doelpunten mee zien. Ziet er wel grappig uit en ondertussen kan je ook nog met andere mensen praten die ook jouw wedstrijd bekijken.
En nu...quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
23-05-2006 Kristiansund Juodoji Gvardija 224 000 ¤ 790
bekijk je dit soms via alltid hattrick????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:47 schreef foetre het volgende:
Hmm als ik 1e sta aan het einde van het seizoen promoveer ik naar VII.592 .
Daar zit 1 bot in en de rest speeld 352 of 442 en haald tussen de 130 en 180 hatstats.Moet ik kunnen redden want ik haal nu ook rond de 180 hatstats.Denk dat ik toch maar moet gaan promoveren.
idd daarom vraag ik het aan hemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:54 schreef twi het volgende:
Nutteloze feature tot de laatste speeldag, zonde om nu je energie aan te verspillen. Die leagues veranderen namelijk zo goed als elke week.
het is het proberen waard. hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo'n plan had ik ook, als ik toch conditie moet trainen koop ik gewoon een stuk of wat pm'ers erbij en verkoop ik ze met beter conditie weer door. Wie kregen er ook alweer conditietraining? Iedereen toch?
je had hem toch weggedaan, omdat hij te weinig passen had om u20 te halen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En nu...Loop ik hem toch mis he.. heeft ie het toch gered:
Kateb Qannad (98847442)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Snelheid
Behoort ook tot Team U-20 United Arab Emirates!
Nationaliteit: United Arab Emirates
Total Skill Index (TSI): 7 870
Loon: 5 712 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Juodoji Gvardija
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
yep,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef AirRaid het volgende:
[..]
bekijk je dit soms via alltid hattrick????
vorige keer werkte het ook goed.maar dan nog dit is een gemiddelde VII dus kan iig wel goed meedraaien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:54 schreef twi het volgende:
Nutteloze feature tot de laatste speeldag, zonde om nu je energie aan te verspillen. Die leagues veranderen namelijk zo goed als elke week.
vertyp je je nu weer of vertypte je jezelf met twee nullen in hattrick? In beide gevallen is het extra kansloos natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef AirRaid het volgende:
sukkel die ik ben, wou een speler voor 30.000 op de transferlisjt zetten vertyp ik me en nu staat ie er voor 3000.000 op.![]()
stel je voor dat er dadelijk ook nog iemand op bied
Doe daar nog maar 50k bij. Zonde van die blessure, dat kost je 200k.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor 1.000 wil ik hem wel hebben. Maar ik schat dat hij 400.000 wil hebben.
uhmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vertyp je je nu weer of vertypte je jezelf met twee nullen in hattrick? In beide gevallen is het extra kansloos natuurlijk
quote:04-02-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 106 725 euries aan entreegeld.
Zit wat in maar hij zat nog niet eens altijd vol voor de verbouwing.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef nicomart het volgende:
zou het juist vervelend vinden als mijn stadion meteen vol zou zitten na een verbouwing. Betekend dat het groter had gekund
Ik zou het persoonlijk niet riskeren...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Lennox het volgende:
Mn broertje heeft een speler te koop staan die ik graag zou willen kopen, maar het lijkt me niet zo snugger om van hem te kopen? Iemand hier ervaring mee of niet?>
Gaat om Mikael Jokelainen (28731257)
Vraag het een GM. Ik denk dat zolang het een normale prijs is, er niet zo heel veel aan de hand is. Als ze dachten dat je twee teams hebt, ze allang hadden ingegrepen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Lennox het volgende:
Mn broertje heeft een speler te koop staan die ik graag zou willen kopen, maar het lijkt me niet zo snugger om van hem te kopen? Iemand hier ervaring mee of niet?>
Gaat om Mikael Jokelainen (28731257)
De zinsopbouw klopt niet echt..quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:09 schreef rompompom het volgende:
Vraag het een GM. Ik denk dat zolang het een normale prijs is, er niet zo heel veel aan de hand is. Als ze dachten dat je twee teams hebt, ze allang hadden ingegrepen.
1k mag je hem hebben...quote:Meinte de Reuver (151010786)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 560 ¤/week
Club: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
En anders heb je ff een bidwarquote:Philip Boone:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van goed naar redelijk.
Marcos Picazo:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
José Menant:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van goed tot redelijk.
Dieter Tillaart:
Helaas, op het punt van conditie zakte hij van matig naar zwak.
quote:vihar vd. biedt voor René Engelage
Heimdal SK biedt voor René Engelage
vihar vd. biedt voor René Engelage
KELESSPOR biedt voor Theodor Wurtz
Real Feliciň biedt voor René Engelage
the_absolut biedt voor Theodor Wurtz
Pira2 x la nieve biedt voor René Engelage
royal krako soccer biedt voor Folkert Houtepen
FC Dejv95 biedt voor Folkert Houtepen
Super Hćrland biedt voor Folkert Houtepen
rapbirligi biedt voor Folkert Houtepen
MET PLAST Ostrołęka biedt voor René Engelage
FC Yanost biedt voor René Engelage
zou ik een doctor tool raarplegen om een indicatie te krijgen wanneer hij weer fit isquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:02 schreef roelofjan het volgende:
Damn.
26-jarige vleugelspeler is zondag 5 weken geblesseerd geraakt.
Ik heb toen 6 dokters gehuurd....
En hij staat nog steeds op 5 weken.
Oh kut, die had nog een pleister.quote:Laurens-Jan Maasveld, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.
Met 10 dokters duurt het minimaal 30 dagen voor ie fit is, maar wil hem toch houden, dan maar afwachten en een paar dokters aannemen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef nicomart het volgende:
dat gaat wel een maandje duren denk ik twisted
Dat maakt niet uit. Als die maar 1 keer per week speelt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef roelofjan het volgende:
Ok, spelers moeten elke week spelen om hun vorm te behouden...
Maar als je een verdediger elke week laat keepen in een friendly dan raakt 'ie wel hopeloos uit vorm?
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je had hem toch weggedaan, omdat hij te weinig passen had om u20 te halen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:37 schreef Flappekz het volgende:
AAAHHHH ik haat typefouten als ik bied...
Wil ik 47k bieden op een 17 jarig redelijk def / goed passen....tik ik 147k![]()
Nooit meer mijn nummeriek toetsenbord...![]()
Behoorlijk ja .....quote:
En dan nog ge-pwned worden ook, het wordt steeds mooier!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Behoorlijk ja .....![]()
Gelukkig bestaat er een nog grotere koei uit een spaanse Tiende Divisie...die heeft me zojuist overboden![]()
En de eigenaar is heel blij met julliequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Behoorlijk ja .....![]()
Gelukkig bestaat er een nog grotere koei uit een spaanse Tiende Divisie...die heeft me zojuist overboden![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Lennox het volgende:
Ik heb zo'n plug-in die om een bevestiging vraagt als je op een speler biedt. Heeft me al heel wat geld bespaard
quote:Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 09-02-2007 om 21:41 Stuur alarm!
Vraagprijs: 30 000 ¤
Hoogste bod:
31 000 ¤ door Hoolieganzen
Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking
Foxtrick.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Lennox het volgende:
Ik heb zo'n plug-in die om een bevestiging vraagt als je op een speler biedt. Heeft me al heel wat geld bespaard
Euhm.. Gooi jij zomaar spelers op de TL, zonder dat je weet hoe hoog ze in hun skill zitten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mijn briljant verdedigen niet verkocht voor 900K, maar goed ook, zie net dat ie binnenkort weer popt...
euh, ja, was een foutje...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Euhm.. Gooi jij zomaar spelers op de TL, zonder dat je weet hoe hoog ze in hun skill zitten?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Lennox het volgende:
Die blauwe achtergrond bij spelers is zooooo 2006quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe Keeper!!
[afbeelding]
230.000
Inderdaad, zat bij de laatste update. Ziet er wel aardig uit..quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die heb ik ook... en hij is
![]()
[..]
Die blauwe achtergrond bij spelers is zooooo 2006![]()
Tegenwoordig heb je met FoxTrick een mooie witte achtergrond met de vlag van het land waar de speler vandaan komt...
ik vind het er wel op vooruitgegaan...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, zat bij de laatste update. Ziet er wel aardig uit..
Jammer dat er geen topic voor is in [GAM].quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:16 schreef TheVulture het volgende:
Damn dat is lekker wakker worden:
Fernando Barrios:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
dat is leuk maar mijn vorm is nog leuker... voor het team gestegen van 5.0 naar 5.4 ( voor de beste 11 spelers van 5.5 naar 6.0 )
Zo lekker een paar dagen voor de topper en allesbeslissende wedstrijd... ik ga ook nog MOTSEN dus als ik nu geen hatstatsrecord haal dan vreet ik mijn lul op
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:47 schreef Flappekz het volgende:
Ja, die plugin heb ik ook wel, maar ik had op enter geramd voor ik er erg in had![]()
Die gozer die me had overboden, heeft m uiteindelijk ook gekregen voor dat bedrag. Lucky me.quote:
en nog eenquote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 4 500, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
quote:Alberto Antonio De la Rosa
TSI = 870, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Dat zijn zeker lekkere trainees Lennoxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:29 schreef Lennox het volgende:
Deze stijger is wel erg sexy![]()
[..]
en nog een
[..]
als ik op een trainee een winst kan halen per week training die nooit meer zo hoog zal zijn, verkoop ik hem.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn zeker lekkere trainees Lennox![]()
Hou je ze voor de lange(re) termijn? Of verkoop je ze direct? Hoe ga jij daarmee om? Persoonlijk vind ik het best lastig om te bepalen wanneer ik een def-trainee in de verkoop moet doen, en wanneer ik dat juist níet moet doen..
andere stijgers:quote:Esteve Utrera (150016693) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Espańa
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
quote:Albert Wajsberg (147785252) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
die wereldklasse gast gaat ook de verkoop in. ben benieuwd hoeveel geld ik ga hebben aan het eind van het seizoen. waarschijnlijk gaat deze week de 3 miljoen grens gepasseerd wordenquote:Pablo Nieto (89998548) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 870
Loon: 8 088 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Dat zijn nog eens leuke verdedigertjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als ik op een trainee een winst kan halen per week training die nooit meer zo hoog zal zijn, verkoop ik hem.
zoals deze:2 weken getraind en gekocht voor 30k
[..]
andere stijgers:
[..]
[..]
die wereldklasse gast gaat ook de verkoop in. ben benieuwd hoeveel geld ik ga hebben aan het eind van het seizoen. waarschijnlijk gaat deze week de 3 miljoen grens gepasseerd worden
heerlijk dat defence trainen
quote:Alfred van der Linde (129371063)
18 years, passable form, healthy
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 240
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: outstanding Set Pieces: weak
dankjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens leuke verdedigertjes
Geen stijgers, wel een leuke training.quote:TSI: 810 (+870/-60)
Vorm: 6 (+8/-2)
Op die 18 jarige maak ik in principe niet heel veel winst hoor. Had een aankoopbedrag van dik 450k begin vorig seizoen. Ik skilltrade heel weinig, heb het dit seizoen een paar keer gedaan en veel geld mee verdiend, maar puur omdat ik blessures had. Deze spelers schuif ik volgend seizoen naar mijn A team door. Daar staan nu 20 jarigen in en dat is toch wel een beetje de maximum leeftijd voor mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn zeker lekkere trainees Lennox![]()
Hou je ze voor de lange(re) termijn? Of verkoop je ze direct? Hoe ga jij daarmee om? Persoonlijk vind ik het best lastig om te bepalen wanneer ik een def-trainee in de verkoop moet doen, en wanneer ik dat juist níet moet doen..
Goed bezig Yankeequote:
Wat voor pluginn??? En waar is die te vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die heb ik ook... en hij is
![]()
[..]
Die blauwe achtergrond bij spelers is zooooo 2006![]()
Tegenwoordig heb je met FoxTrick een mooie witte achtergrond met de vlag van het land waar de speler vandaan komt...
Alleen is dat minder bij vlaggen waar een wit balkje aan de boven/onderkant van een vlag zit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef MrMoon het volgende:
Met het oog op volgend seizoen maar weer uitbreiden. Heb 25.000 al vol gehad in VIII. Gaat nu naar 29.000 plaatsen.quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 20-02-2007.
Ik heb zowiezo nog jonge defs in mijn A-team, 18 en 19 jarigen. Dus die gaan nog ff mee. En ik wil binnenkort ook een week passen trainen, moet ik dan short passen trainen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Op die 18 jarige maak ik in principe niet heel veel winst hoor. Had een aankoopbedrag van dik 450k begin vorig seizoen. Ik skilltrade heel weinig, heb het dit seizoen een paar keer gedaan en veel geld mee verdiend, maar puur omdat ik blessures had. Deze spelers schuif ik volgend seizoen naar mijn A team door. Daar staan nu 20 jarigen in en dat is toch wel een beetje de maximum leeftijd voor mij.
Dus dan wordt het cashen en in principe ongeveer gelijkwaardige spelers erin terug![]()
Stel dat ik een redelijk verdediger met redelijk passen heb die in 1 week stijgt, dan verkoop ik hem liever. Die vandaag is gestegen van 17 jaar is een ernstig mislukte skilltrade. Dus die hou ik dan maar. Vermoed dat hij hoog zit in passen, omdat er anders geen verklaring voor is en dat train ik in het tussenseizoen 1 week
Zelf neem ik Short passes, maar dan speel ik in het tussenseizoen met een 2-5-3 formatie en de verdedigers staan dan op het middenveld en in de spits. Puur omdat het een week korter is. Als je het gedurende het seizoen ook wil doen, dan is misschien 5-5-0 en Through passes een optie.quote:Short passes Passing Midfielders, wingers and forwards ((Others)) 5.5 weeks 16
Through passes Passing Defenders, midfielders and wingers ((Others)) 6.5 weeks 20
Hmmmz...Dus dan is zondag 5-4-1 en woensdag 5-5-0 een serieuze optie voor me. Alleen jammer dat ik daarmee wel uit de fokcup donder, maar ach...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zelf neem ik Short passes, maar dan speel ik in het tussenseizoen met een 2-5-3 formatie en de verdedigers staan dan op het middenveld en in de spits. Puur omdat het een week korter is. Als je het gedurende het seizoen ook wil doen, dan is misschien 5-5-0 en Through passes een optie.
Dat weet ik niet. Geen idee hoe hoog de anderen in hun passen zitten. Meesten hebben nu matig passen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Lennox het volgende:
Heb je 19 spelers die het waard zijn om passen te trainen?
Ik ga er eens wat moois van maken. Ik sta momenteel op de tweede plaats in VII, dat geeft recht op promotie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef Lennox het volgende:
Je hebt niet meer dan 10 trainees neem ik aan?
5-3-2/5-4-1 in competitie en 5-3-2/5-4-1 in friendly. Kan je nog een paar middenvelders opstellen of spitsen die ook een leuk niveau passen hebben. Nadeel is dat je niet van de volle hoeveelheid plekken gebruikt maakt.
Zelf weet ik van 2 spelers dat ze laag goed en laag redelijk in passen zijn, dus heb ik aan 8 plaatsen in tussenseizoen ook genoeg.
Geen flauw idee, met zulke stats heb ik nog nooit te maken gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef komrad het volgende:
wat is een reusachtig/goed winger onvoorspelbaar waard?
ca 2 mln afhankelijk van de leeftijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef komrad het volgende:
wat is een reusachtig/goed winger onvoorspelbaar waard?
tsja ik moet hem denk ik verkopen omdat ik anders er niet veel meer voor krijgquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen flauw idee, met zulke stats heb ik nog nooit te maken gehad![]()
Het lijkt er wel op dat de transferprijzen een beetje stabiliseren. Of heb ik het mis? Ik ben benieuwd wanneer, en door welke oorzaak, de prijzen weer iets zullen stijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef maniack28 het volgende:
Leuke spelert komrad!!!
...maak nauwelijks winst met LT trainees....
thanksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:35 schreef nicomart het volgende:
foxtrick.. behorende bij de browser firefox
firefox is hier: http://www.firefox-2-0.com/nl/ te verkrijgen
en foxtrick is hier: http://foxtrick.px.cz/ te verkrijgen
quote:Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 09-02-2007 om 21:41 Stuur alarm!
Vraagprijs: 30 000 ¤
Hoogste bod:
32 000 ¤ door GLADIATORI GIALLOROSSI 73
Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking
hij staat op de lijst voor 1.5M als je interesse hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef maniack28 het volgende:
Leuke spelert komrad!!!
Trainen gaat hier belabberd, maak nauwelijks winst met LT trainees en die klotepoppers werken ook niet mee
Heb al een leuke wingert..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:28 schreef komrad het volgende:
[..]
hij staat op de lijst voor 1.5M als je interesse hebt
+4quote:09-02-2007
Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 1 768 ¤.
09-02-2007
Een blessure voor een speler van de nationale ploeg is uitgekeerd door de verzekeringen voor 17 680 ¤ omdat Xavier Campabadal tijdens een interland geblesseerd het veld moest verlaten. Het geld is toegevoegd aan je tijdelijke inkomen.
ik zou echt niet weten waar de prijzen door zullen stijgen. ze hebben een jaar in een neerwaardse spiraal gezeten en lijken nu idd een beetje te stabiliserenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat de transferprijzen een beetje stabiliseren. Of heb ik het mis? Ik ben benieuwd wanneer, en door welke oorzaak, de prijzen weer iets zullen stijgen.
Wat zijn jullie gedachten hierover?
PM prijzen zijn om te huilen. Echt met de week lager. Ik zie mn 21 jarige briljant en wegkwijnen en nu verkopen is zelfs kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten waar de prijzen door zullen stijgen. ze hebben een jaar in een neerwaardse spiraal gezeten en lijken nu idd een beetje te stabiliseren
ik zou niet weten of ze ooit weer gaan stijgen. het is dus aanpassen wat betekent dat je niet te veel voor trainees moet gaan betalen om je winstmarges een beetje op pijl te houden. verder ben ikk opgehouden met het kopen van trainees in het begin van het seizoen of die relatief ver zitten in hun skill gezien de leeftijd.
Nee klopt, was een van mn eerste trainees. Maar per week zakt de gemm prijs op transfer compare letterlijk met zo'n 30-50k.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Lennox het volgende:
21 jaar en Briljant kan toch nooit duur in aankoop zijn geweest?
ik had ook zo'n berichtje (alleen dan zonder de blessure). tamelijk onverwachtsquote:
énquote:09-02-2007
Migjen Dajti played for his national team and a salary reduction of 760 ¤ was granted.
quote:Migjen Dajti (129897400)
18 years, inadequate form, healthy
Speciality: Quick
Also part of Team U-20 Shqiperia!
Nationality: Shqiperia
Total Skill Index (TSI): 2 610
Wage: 2 280 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: outstanding Set Pieces: wretched
Matches for National U-20 team: 1
Career Goals: 5
Career Hattricks: 1
League goals this season: 4
Cup goals this season: 1
kanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
Shqiperia? Kan iemand dat op de landkaart aanwijzen?![]()
Ohhh verrek, tis gewoon Albaniëquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan![]()
[afbeelding]
is een kaart van de jaren '20, maar t ligt nog steeds op dezelfde plek![]()
De 1e, 2e en 4e zijn mn a-spelers (duhquote:Marcos Francisco Bestar [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 140, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: rampzalig
Xavier Campabadal [Geschat herstel in 4 weken] 4 [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 990, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Eftal Mahşer [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 610, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Conny Schaffter [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 790, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Snelheid]
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Mwah.. vroeger wel, nu niet meer, je raakt ze amper voor 200-300k meer kwijt dan de normale prijs. Maar gelukkig heb ik die van mij ook voor normale prijzen gekocht. Het geeft wel extra ervaring.. met een beetje geluk is Campadabel matig ervaring bij 20 jaar... dat is natuurlijk een dikke pre!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Is dat nu een beetje rendabel eigenlijk, zo'n U20 speler? of kost dat handen met geld aan salaris?
meestal zijn ze ook verrekte duur in aanschaf, zodat de trainingswinst vrij minimaal blijft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Is dat nu een beetje rendabel eigenlijk, zo'n U20 speler? of kost dat handen met geld aan salaris?
Als ze een wedstrijd spelen voor hun land, dan wordt het loon van die week door dat 'land' betaald.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
meestal zijn ze ook verrekte duur in aanschaf, zodat de trainingswinst vrij minimaal blijft.![]()
maar goed, t is natuurlijk wel rete-cool en hij krijgt idd meer ervaring.
en trouwens, het salaris wordt voor een deel voor je betaald. hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet. maniack?
Als je die tsi van die pull als eerste ziet denk je meteen: Yess! Zie je zijn stats dan is ie vrijwel waardeloos. Zo'n speler zou ik er toch voor een redelijk hoog bedrag opzetten. Je hebt misschien dan t geluk dat een newbie hem koopt vanwege zijn relatief hoge tsi.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:21 schreef Tweek het volgende:
YP:
Storm Cox (151719930)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Koffiebonen
Fysiek: fit
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Maar ja volgens mij heb je er dan net weer niks aan omdat passen waardeloos is, voor de rest ziet het er wel leuk uit.
Dude.quote:
is er al op geboden dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:02 schreef twi het volgende:
Ik sta voor het eerst meer dan 500k roodVandaag loopt een speler af van 600k, dus een probleem is 't niet.
Nou die moet toch wel een 20, 30k kunnen opbrengen denk ik... leuke trainee... kun je alle kanten mee uitquote:Op zondag 11 februari 2007 09:01 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Als je die tsi van die pull als eerste ziet denk je meteen: Yess! Zie je zijn stats dan is ie vrijwel waardeloos. Zo'n speler zou ik er toch voor een redelijk hoog bedrag opzetten. Je hebt misschien dan t geluk dat een newbie hem koopt vanwege zijn relatief hoge tsi.
da's dan wel een opluchtingquote:
quote:Merijn van der Heide (151761337)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef Yankee_One het volgende:
Heb even een transferad geplaatst voor 2 spelers
quote:Antoon Hammen (151774065) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Matches
Players
Last 5 IPs
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Wil nog wat extra geld besparen, en kan met minder personeelskosten quitte draaien zonder extra inkomstenquote:Keepertrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 4
Woordvoerders: 5
Economen: 1
Kinesisten: 3
Dokters: 0
quote:Deze week
Inkomsten Uitgaven
Wedstrijdrecette 0 Stadionkosten 12 316
Sponsorgeld 62 413 Spelersloon 34 072
Financieel voordeel 1 900 Rente 0
Tijdelijk 0 Tijdelijk 0
Personeel 34 500
Jeugdopleiding 0
Totaal inkomsten 64 313 Totaal uitgaven 80 888
Verwacht inkomen/verlies -16 575
ik zou er twee psychologen uitmikken en een woordvoerderquote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Dit heb ik nu aan personeel, en heb het gevoel dat het veel te veel is. Wat vinden jullie?
[..]
Wil nog wat extra geld besparen, en kan met minder personeelskosten quitte draaien zonder extra inkomsten
[..]
Psychologen kan je ontslaan. Of je prestaties moeten slecht zijn. Woordvoerders heb je ook wel erg veel. Economen weet ik niet, omdat ik je economische situatie niet weet.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Dit heb ik nu aan personeel, en heb het gevoel dat het veel te veel is. Wat vinden jullie?
[..]
Wil nog wat extra geld besparen, en kan met minder personeelskosten quitte draaien zonder extra inkomsten
[..]
Dat dacht ik idd ook, econoom hou ik, komt toch een beetje extra geld door binnenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Psychologen kan je ontslaan. Of je prestaties moeten slecht zijn. Woordvoerders heb je ook wel erg veel. Economen weet ik niet, omdat ik je economische situatie niet weet.
quote:Deze week
Inkomsten Uitgaven
Wedstrijdrecette 0 Stadionkosten 17 805
Sponsorgeld 60 325 Spelersloon 30 788
Financieel voordeel 200 Rente 0
Tijdelijk 0 Tijdelijk 3 000
Personeel 31 500
Jeugdopleiding 0
Totaal inkomsten 60 525 Totaal uitgaven 83 093
Verwacht inkomen/verlies -22 568
quote:Javier Kamlag
TSI=20, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap goed. [Snelheid]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Gelukkig wel een thuiswedstrijd en ik verwacht gewoon een vol huis. Wel net mn stadion weer uitgebreid, dus geld is weer helemaal op.quote:Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 16 250
Sponsorgeld 57 668 Spelersloon 66 888
Financieel voordeel 0 Rente 2 406
Tijdelijk 0 Tijdelijk 2 000
Personeel 27 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 57 668 Totale uitgaven 134 544
Verwachte winst/verlies -76 876
Loon is toch nu, zo laat in het seizoen, geen betrouwbare factor meer?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:43 schreef Lennox het volgende:
Zijn loon is veel te laag om snel te stijgen.
580 is net halverwege redelijk, maar door zijn matig "winger" zal hij daar zelfs nog wel onder zitten vermoed ik.
alleen betrouwbaar met YP'squote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Loon is toch nu, zo laat in het seizoen, geen betrouwbare factor meer?
Loon verandert niet gedurende het seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je moet inderdaad op het Loon afgaanquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef schaduwvandewind het volgende:
ja maar welke tool moet ik nu gebruiken om dat wat exacter te kunnen krijgen?
En als ik je goed begrijp moet ik bij jonge spelers dus afgaan op het loon en niet op de tsi?
groeten
Loon van een YP wel, loon van een gewone aankoop niet nee, die kan al flink getraind zijn, maar met een beetje researchwerk kan je dat wel achterhalen. (loon van een 21 jarige speler is dus van het begin van het seizoen, ga je checken hoeveel wedstrijdne hij gespeeld heeft en wat de eigenaar traint en op welke positie die speler gespeelt heeft, kan je zo aardig zien hoeveel training hij heeft gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Lennox het volgende:
Tools moet je meer als laatste hulpmiddel zien. Op den duur zie je aan loon gewoon of een speler snel gaat stijgen of niet. Als laatste controlemiddel kan je dan nog een programma'tje erbij pakken. Heel soms gebruik ik die avasoft nog, maar die is ook niet altijd betrouwbaar.
TSI zegt niet zoveel. Een speler kan een hoge TSI hebben door enorm veel (nutteloze) bijstats. Loon zegt alles.
Dat werkt alleen niet meer bij de spelers die niet net uit de jeugdopleiding komen, spelers die dat wel komen (en dat is het meerendeel van de 17/18 jarigen) hebben wel een betrouwbaar loon.. immers, ze hebben pas op het moment dat ze uit de jeugd komen het "contract" getekendquote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.
Maar dit werkt dan niet meer na de eerste weken van het seizoen? waar moet ik mij dan op baseren?
Maniack heeft de loon indicaties al aangegeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.
Maar dit werkt dan niet meer na de eerste weken van het seizoen? waar moet ik mij dan op baseren?
Ja dat zeg ik, dus kun je niet stellen aan de hand van zn loon (behalve als het een YP is) dat de speler laag in zn skill zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Loon verandert niet gedurende het seizoen.
Hij is er nog niet klaar meequote:Yulian Stoichev
Velichko Dimov
Martin Gaidarov
Atanas Kosturkov
Kolyo Nakov
Yanko Dikanchev
Apostol Tzvetkov
Krasimir Sultanov
Velin Petrov
Georgi Tzekov
Samuil Atev
Nikola Nachev
Tihomir Delkov
Kiril Gramatikov
Nee, gewoon bij hoogtepunten kijken. Dan zie je z'n pull-datum.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Lennox het volgende:
Supportersstatistieken -> Aantal wedstrijden gespeeld voor club.
@ frituurpan.
Herken trouwens de tik van mijn broertje in Hattrick
[..]
Hij is er nog niet klaar mee![]()
![]()
wel vol respect voor je broertje hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Lennox het volgende:
Supportersstatistieken -> Aantal wedstrijden gespeeld voor club.
@ frituurpan.
Herken trouwens de tik van mijn broertje in Hattrick
[..]
Hij is er nog niet klaar mee![]()
![]()
zo hoort t ookquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef komrad het volgende:
231 hatstats en 5e (gelijk met nummer 7)
quote:Red Daemons
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 172
Defence 65
Midfield 54
Attack 53
Mn persbericht:quote:BFC Willemse
Middenveld: redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 156
Defence 30
Midfield 72
Attack 54
quote:11-02-2007 om 22:24 KUT!
"KUT!"
Woedend was de coach van Red Daemons!
"Dit is de zoveelste keer al dat mijn team wordt genaaid dit seizoen. We begonnen met een onverdiend verlies tegen Dsanka, daarna laten we twee punten liggen tegen team elp en nu verliezen we wéér onterecht, dit maal van BFC Willemse. Naast het feit dat ons zes punten afgenomen zijn, is nu ook Gabriel Sociedade, onze wonderbaarlijke spits, voor 3 weken geblesseerd. Terwijl Jannis Güterschlag, onze wereldklasse verdediger, net terug is van een zware blessure."
"We verdienen het niet om te degraderen, maar om een of andere reden gaat het toch gebeuren", zuchte de moedeloze coach.
quote:Deston Elsoo met 3-2 onderuit.
Mocht iedereen die Destron Elsloo een warm hart toedraacht nog enige hoop hebben gehad op een eventueel kampioenschap, dan kan dit de prullenbak in. Uit bij FC bolton wanderers, werd met 3-2 verloren. Doordat hbcvoetbal een WO had liep de achterstand op deze koploper op tot 10 pnt. Flevo Boys en VCNGTG wisten hun wedstrijden wel te winnen, hierdor vinden we Destron nu terug op een 4e plek.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Daemon19 het volgende:
Kutzooi, ik baal hiervan als een stekker.
Mn team zou 4e moeten staan en het staat 7e verdomme.
Nu ga ik degraderen omdat 6 punten, gewoon door mn neus geboord zijn.
Red Daemons - BFC Willemse 4 - 5
[..]
[..]
Mn persbericht:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew record!quote:Mardy Bums
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag) - matig
Rechterverdediging: matig (laag) - formidabel
Centrale verdediging: matig (heel laag) - formidabel
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog) - uitstekend
Rechteraanval: zwak (heel laag) - goed
Centrale aanval: zwak (laag) - goed
Linkeraanval: zwak (laag) - goed
HatStats 119
LoddarStats 5.17
PStats 12.26
GardierStats 123
Middenveld: 9
Verdediging: 17.00
Aanval: 13.67
Totaal: 39.67
shit, net een hatstatje meerquote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef Egamer het volgende:
5-0 gewonnen van m'n concurrent, de nummer 4. Via HT-Mail zei hij dat ie mij even kon verslaan.Ik sta nu trouwens 2e, de nummer 2 heeft verloren en promotie is bijna zeker.
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew record!
quote:Timo Kurunsaari (74825330)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 7 320
Loon: 4 440 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 1
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carričre: 23
Hattricks in carričre: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 9
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Conditiedaling, vormdaling, algehele skilldaling. Maar ik heb vooral dit seizoen gemerkt dat spelers ook midweeks een heel klein beetje TSI verliezen zonder aanwijsbare reden. Ik denk dat dat skillverlies op subniveau betekent ofzo, een andere verklaring kan ik niet bedenken.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef DeHovenier het volgende:Woei, ben eerste
![]()
Met 7-0 gewonnen van de huidige no. 8, heb nu 21 punten en de nummer 2 heeft er 20.
Nog ff een vraagje: waardoor daalt de tsi van een speler?
Snel, ik geloof dat JD het twee keer op een dag had (dinsdag - 2 update's).quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Conditiedaling, vormdaling, algehele skilldaling. Maar ik heb vooral dit seizoen gemerkt dat spelers ook midweeks een heel klein beetje TSI verliezen zonder aanwijsbare reden. Ik denk dat dat skillverlies op subniveau betekent ofzo, een andere verklaring kan ik niet bedenken.
Ik heb zelf met PIC gewonnen van de nummer acht met 5-0 (die gast heeft alleen een aardige verdediging). Volgende week uit bij de medekoploper, de beslissing van het kampioenschap dus! Komende week even een uitmuntende spits op de kop tikken (heb er al één op het oog) en dan duimen dat m'n formispits op tijd fit is. Dat gaat er erg om hangen namelijk! Ik zit er aan te denken om meer dan tien dokters er voor in te huren, hoe snel ondervind je daar negatieve gevolgen van?
Weet jij toevallig hoeveel dokters hij had?quote:Op maandag 12 februari 2007 01:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Snel, ik geloof dat JD het twee keer op een dag had (dinsdag - 2 update's).
M'n keeper, wat doe je!quote:Patriek Doven:
Zijn vaardigheden in passen zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Met 9 dokter(s) duurt het 20.7 update(s) voor een speler van 29 jaar om te genezen van een blessure van 5 weken tot 'Geblesseerd, maar kan trainen'quote:Op maandag 12 februari 2007 09:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0-2 winnen van de no 7... Spits +1 en 4,5 sterren middenvelder +5, hoe krijg ik die laatste weer snel omlaag? Heb nu 2 dokters...
20,7 dat is 10 weken?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Met 9 dokter(s) duurt het 20.7 update(s) voor een speler van 29 jaar om te genezen van een blessure van 5 weken tot 'Geblesseerd, maar kan trainen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |