Oh kut, die had nog een pleister.quote:Laurens-Jan Maasveld, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.
Met 10 dokters duurt het minimaal 30 dagen voor ie fit is, maar wil hem toch houden, dan maar afwachten en een paar dokters aannemen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef nicomart het volgende:
dat gaat wel een maandje duren denk ik twisted
Dat maakt niet uit. Als die maar 1 keer per week speelt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef roelofjan het volgende:
Ok, spelers moeten elke week spelen om hun vorm te behouden...
Maar als je een verdediger elke week laat keepen in een friendly dan raakt 'ie wel hopeloos uit vorm?
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je had hem toch weggedaan, omdat hij te weinig passen had om u20 te halen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:37 schreef Flappekz het volgende:
AAAHHHH ik haat typefouten als ik bied...
Wil ik 47k bieden op een 17 jarig redelijk def / goed passen....tik ik 147k![]()
Nooit meer mijn nummeriek toetsenbord...![]()
Behoorlijk ja .....quote:
En dan nog ge-pwned worden ook, het wordt steeds mooier!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Behoorlijk ja .....![]()
Gelukkig bestaat er een nog grotere koei uit een spaanse Tiende Divisie...die heeft me zojuist overboden![]()
En de eigenaar is heel blij met julliequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Behoorlijk ja .....![]()
Gelukkig bestaat er een nog grotere koei uit een spaanse Tiende Divisie...die heeft me zojuist overboden![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Lennox het volgende:
Ik heb zo'n plug-in die om een bevestiging vraagt als je op een speler biedt. Heeft me al heel wat geld bespaard
quote:Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 09-02-2007 om 21:41 Stuur alarm!
Vraagprijs: 30 000 ¤
Hoogste bod:
31 000 ¤ door Hoolieganzen
Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking
Foxtrick.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Lennox het volgende:
Ik heb zo'n plug-in die om een bevestiging vraagt als je op een speler biedt. Heeft me al heel wat geld bespaard
Euhm.. Gooi jij zomaar spelers op de TL, zonder dat je weet hoe hoog ze in hun skill zitten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mijn briljant verdedigen niet verkocht voor 900K, maar goed ook, zie net dat ie binnenkort weer popt...
euh, ja, was een foutje...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Euhm.. Gooi jij zomaar spelers op de TL, zonder dat je weet hoe hoog ze in hun skill zitten?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Lennox het volgende:
Die blauwe achtergrond bij spelers is zooooo 2006quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe Keeper!!
[afbeelding]
230.000
Inderdaad, zat bij de laatste update. Ziet er wel aardig uit..quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die heb ik ook... en hij is
![]()
[..]
Die blauwe achtergrond bij spelers is zooooo 2006![]()
Tegenwoordig heb je met FoxTrick een mooie witte achtergrond met de vlag van het land waar de speler vandaan komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |