Loon is toch nu, zo laat in het seizoen, geen betrouwbare factor meer?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:43 schreef Lennox het volgende:
Zijn loon is veel te laag om snel te stijgen.
580 is net halverwege redelijk, maar door zijn matig "winger" zal hij daar zelfs nog wel onder zitten vermoed ik.
alleen betrouwbaar met YP'squote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Loon is toch nu, zo laat in het seizoen, geen betrouwbare factor meer?
Loon verandert niet gedurende het seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je moet inderdaad op het Loon afgaanquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef schaduwvandewind het volgende:
ja maar welke tool moet ik nu gebruiken om dat wat exacter te kunnen krijgen?
En als ik je goed begrijp moet ik bij jonge spelers dus afgaan op het loon en niet op de tsi?
groeten
Loon van een YP wel, loon van een gewone aankoop niet nee, die kan al flink getraind zijn, maar met een beetje researchwerk kan je dat wel achterhalen. (loon van een 21 jarige speler is dus van het begin van het seizoen, ga je checken hoeveel wedstrijdne hij gespeeld heeft en wat de eigenaar traint en op welke positie die speler gespeelt heeft, kan je zo aardig zien hoeveel training hij heeft gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Lennox het volgende:
Tools moet je meer als laatste hulpmiddel zien. Op den duur zie je aan loon gewoon of een speler snel gaat stijgen of niet. Als laatste controlemiddel kan je dan nog een programma'tje erbij pakken. Heel soms gebruik ik die avasoft nog, maar die is ook niet altijd betrouwbaar.
TSI zegt niet zoveel. Een speler kan een hoge TSI hebben door enorm veel (nutteloze) bijstats. Loon zegt alles.
Dat werkt alleen niet meer bij de spelers die niet net uit de jeugdopleiding komen, spelers die dat wel komen (en dat is het meerendeel van de 17/18 jarigen) hebben wel een betrouwbaar loon.. immers, ze hebben pas op het moment dat ze uit de jeugd komen het "contract" getekendquote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.
Maar dit werkt dan niet meer na de eerste weken van het seizoen? waar moet ik mij dan op baseren?
Maniack heeft de loon indicaties al aangegeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.
Maar dit werkt dan niet meer na de eerste weken van het seizoen? waar moet ik mij dan op baseren?
Ja dat zeg ik, dus kun je niet stellen aan de hand van zn loon (behalve als het een YP is) dat de speler laag in zn skill zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Loon verandert niet gedurende het seizoen.
Hij is er nog niet klaar meequote:Yulian Stoichev
Velichko Dimov
Martin Gaidarov
Atanas Kosturkov
Kolyo Nakov
Yanko Dikanchev
Apostol Tzvetkov
Krasimir Sultanov
Velin Petrov
Georgi Tzekov
Samuil Atev
Nikola Nachev
Tihomir Delkov
Kiril Gramatikov
Nee, gewoon bij hoogtepunten kijken. Dan zie je z'n pull-datum.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Lennox het volgende:
Supportersstatistieken -> Aantal wedstrijden gespeeld voor club.
@ frituurpan.
Herken trouwens de tik van mijn broertje in Hattrick
[..]
Hij is er nog niet klaar mee![]()
![]()
wel vol respect voor je broertje hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Lennox het volgende:
Supportersstatistieken -> Aantal wedstrijden gespeeld voor club.
@ frituurpan.
Herken trouwens de tik van mijn broertje in Hattrick
[..]
Hij is er nog niet klaar mee![]()
![]()
zo hoort t ookquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef komrad het volgende:
231 hatstats en 5e (gelijk met nummer 7)
quote:Red Daemons
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 172
Defence 65
Midfield 54
Attack 53
Mn persbericht:quote:BFC Willemse
Middenveld: redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 156
Defence 30
Midfield 72
Attack 54
quote:11-02-2007 om 22:24 KUT!
"KUT!"
Woedend was de coach van Red Daemons!
"Dit is de zoveelste keer al dat mijn team wordt genaaid dit seizoen. We begonnen met een onverdiend verlies tegen Dsanka, daarna laten we twee punten liggen tegen team elp en nu verliezen we wéér onterecht, dit maal van BFC Willemse. Naast het feit dat ons zes punten afgenomen zijn, is nu ook Gabriel Sociedade, onze wonderbaarlijke spits, voor 3 weken geblesseerd. Terwijl Jannis Güterschlag, onze wereldklasse verdediger, net terug is van een zware blessure."
"We verdienen het niet om te degraderen, maar om een of andere reden gaat het toch gebeuren", zuchte de moedeloze coach.
quote:Deston Elsoo met 3-2 onderuit.
Mocht iedereen die Destron Elsloo een warm hart toedraacht nog enige hoop hebben gehad op een eventueel kampioenschap, dan kan dit de prullenbak in. Uit bij FC bolton wanderers, werd met 3-2 verloren. Doordat hbcvoetbal een WO had liep de achterstand op deze koploper op tot 10 pnt. Flevo Boys en VCNGTG wisten hun wedstrijden wel te winnen, hierdor vinden we Destron nu terug op een 4e plek.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Daemon19 het volgende:
Kutzooi, ik baal hiervan als een stekker.
Mn team zou 4e moeten staan en het staat 7e verdomme.
Nu ga ik degraderen omdat 6 punten, gewoon door mn neus geboord zijn.
Red Daemons - BFC Willemse 4 - 5
[..]
[..]
Mn persbericht:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew record!quote:Mardy Bums
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag) - matig
Rechterverdediging: matig (laag) - formidabel
Centrale verdediging: matig (heel laag) - formidabel
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog) - uitstekend
Rechteraanval: zwak (heel laag) - goed
Centrale aanval: zwak (laag) - goed
Linkeraanval: zwak (laag) - goed
HatStats 119
LoddarStats 5.17
PStats 12.26
GardierStats 123
Middenveld: 9
Verdediging: 17.00
Aanval: 13.67
Totaal: 39.67
shit, net een hatstatje meerquote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef Egamer het volgende:
5-0 gewonnen van m'n concurrent, de nummer 4. Via HT-Mail zei hij dat ie mij even kon verslaan.Ik sta nu trouwens 2e, de nummer 2 heeft verloren en promotie is bijna zeker.
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew record!
quote:Timo Kurunsaari (74825330)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 7 320
Loon: 4 440 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 23
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 9
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Conditiedaling, vormdaling, algehele skilldaling. Maar ik heb vooral dit seizoen gemerkt dat spelers ook midweeks een heel klein beetje TSI verliezen zonder aanwijsbare reden. Ik denk dat dat skillverlies op subniveau betekent ofzo, een andere verklaring kan ik niet bedenken.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef DeHovenier het volgende:Woei, ben eerste
![]()
Met 7-0 gewonnen van de huidige no. 8, heb nu 21 punten en de nummer 2 heeft er 20.
Nog ff een vraagje: waardoor daalt de tsi van een speler?
Snel, ik geloof dat JD het twee keer op een dag had (dinsdag - 2 update's).quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Conditiedaling, vormdaling, algehele skilldaling. Maar ik heb vooral dit seizoen gemerkt dat spelers ook midweeks een heel klein beetje TSI verliezen zonder aanwijsbare reden. Ik denk dat dat skillverlies op subniveau betekent ofzo, een andere verklaring kan ik niet bedenken.
Ik heb zelf met PIC gewonnen van de nummer acht met 5-0 (die gast heeft alleen een aardige verdediging). Volgende week uit bij de medekoploper, de beslissing van het kampioenschap dus! Komende week even een uitmuntende spits op de kop tikken (heb er al één op het oog) en dan duimen dat m'n formispits op tijd fit is. Dat gaat er erg om hangen namelijk! Ik zit er aan te denken om meer dan tien dokters er voor in te huren, hoe snel ondervind je daar negatieve gevolgen van?
Weet jij toevallig hoeveel dokters hij had?quote:Op maandag 12 februari 2007 01:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Snel, ik geloof dat JD het twee keer op een dag had (dinsdag - 2 update's).
M'n keeper, wat doe je!quote:Patriek Doven:
Zijn vaardigheden in passen zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Met 9 dokter(s) duurt het 20.7 update(s) voor een speler van 29 jaar om te genezen van een blessure van 5 weken tot 'Geblesseerd, maar kan trainen'quote:Op maandag 12 februari 2007 09:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0-2 winnen van de no 7... Spits +1 en 4,5 sterren middenvelder +5, hoe krijg ik die laatste weer snel omlaag? Heb nu 2 dokters...
20,7 dat is 10 weken?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Met 9 dokter(s) duurt het 20.7 update(s) voor een speler van 29 jaar om te genezen van een blessure van 5 weken tot 'Geblesseerd, maar kan trainen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |