Laakkwa uit al gepaktquote:1. F.K. Partizan Putte 4 13 - 2 (+11) 12
2. Laakkwa 4 12 - 2 (+10) 9
3. Cootjeee C1 4 13 - 7 (+6) 7
4. Wieldrecht Juniors 4 6 - 3 (+3) 7
denk het ook, maar ik vind hem te duurquote:Op maandag 1 januari 2007 20:09 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zat voor een skilltrade te kijken en ik kwam deze 17-jarige verdediger tegen (die volgens mij wel hoog in verdedigen zit); Wilbert Pasma (146309425) .
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef foetre het volgende:
tvp hoop dit jaar goed te beginnen en moeite doen om niet kampioen te worden
gefeliciteerdquote:Op maandag 1 januari 2007 22:31 schreef Egamer het volgende:
Gefeliciteerd!
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma komt te staan bij de gegevens over jou als eigenaar.
brucequote:Op maandag 1 januari 2007 21:35 schreef komrad het volgende:
deeltje 201 al weer, volgens mij heb ik aan het begin van 2006 voorzien dat we in 2006 deel 200 zouden halen, toch niet gek gedaan. Ik zal trouwens bruce wel even vragen een overzichtje te maken voor deel 1-200.
EDIT: Bruce gaat er een deze dagen iets moois van maken
Door ze wedstrijden te laten spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:07 schreef Ciscus het volgende:
Hoe komen je spelers in vorm, wat is de beste manier? (ik train positiespel)
vaak speelt ook mee hoe 'hard' je traint, dus de coachvaardigheid van je coach en het trainpercentage (zet die op 100).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:07 schreef Ciscus het volgende:
Hoe komen je spelers in vorm, wat is de beste manier? (ik train positiespel)
Ok! Een verdediger van me is van 4, sterren naar 2,5 sterren gedaald...slechts 23 jaar. Daar is dus weinig aan te doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vaak speelt ook mee hoe 'hard' je traint, dus de coachvaardigheid van je coach en het trainpercentage (zet die op 100).
Daarnaast moeten ze minimaal 1x per week een wedstrijd meegespeeld hebben, dat houd ze met een grotere kans in vorm
Ik zal m wel weer in de basis gooien. Een vormcrisis...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:24 schreef foetre het volgende:
Hij heeft gewoon een vormcrisis.een beetje geduld doet wonderen
Ach ja iedereen heeft wel is een mindere periode zelfs jou sterrenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zal m wel weer in de basis gooien. Een vormcrisis...
hij hoeft niet gelijk in de basis, je kan hem ook in de oefenwedstrijden op woensdag laten spelen om zijn vorm weer terug te laten krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zal m wel weer in de basis gooien. Een vormcrisis...
Dan moet ie nog steeds in de basis woensdags grumpsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij hoeft niet gelijk in de basis, je kan hem ook in de oefenwedstrijden op woensdag laten spelen om zijn vorm weer terug te laten krijgen(Je kan het zien aan zijn vorm die onder zijn naam staat vermeld, die verandert elke vrijdagochtend)
ja ok, maar woensdag-basis is voor mij geen basis meer hoor. Basis is voor mij de 11 die mogen starten op zondag of in de bekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moet ie nog steeds in de basis woensdags grumps![]()
Passingskills van spelers he.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:36 schreef foetre het volgende:
Hoe krijg je trouwens een hogere tactiekvaardigheid met 3-5-2 AIM/AOW? Hij wil bij mij niet hopger als formidabel![]()
Ik heb gehoord dat die waailap wissel staatquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
zometeen even 2 skilltrades opsnorren. lieft gemeen zodat ze die nieuwe winger van lennox eruit schoppen
Wordt het ooit rendabel dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ben ik trouwens een stomkop dat ik niets aan de jeugdopleiding doe? Ik heb zo'n idee dat het lange tijd verspild geld is...Hoe lang duurt het voordat dit rendabel wordt?
alleen rendabel met heeeeel veel geluk. Ik zou me eerder verdiepen in de nieuwe opleiding die volgend seizoen geintroduceerd word.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ben ik trouwens een stomkop dat ik niets aan de jeugdopleiding doe? Ik heb zo'n idee dat het lange tijd verspild geld is...Hoe lang duurt het voordat dit rendabel wordt?
En is het al bekend hoe dit exact gaat werken? Ben blij met jullie tip in ieder geval; thanks!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
alleen rendabel met heeeeel veel geluk. Ik zou me eerder verdiepen in de nieuwe opleiding die volgend seizoen geintroduceerd word.
En zeer tijdrovend..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef Grumpey het volgende:
Persoonlijk lijkt het me erg vermoeiend....
Haha, neuh. Tijd heb je niet, tijd maak je niet. Dus dat is geen probleem.quote:
De vorm trekt inderdaad vanzelf wel bij. Die van mij is van 5,28 naar 5,61 gestegen in 2 weken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:01 schreef Egamer het volgende:
Domme vraag, maar gaat bij jullie vorm voor of niet? Of: heeft vorm bij jullie een bepaalde invloed?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt toch bij 8 spelers + 1 keep geen Walk over?
Maar één weekje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:33 schreef rompompom het volgende:
1-5 Voor in m'n Ecuadoriaanse friendly, maar er zijn er al twee afgetrapt. Eentje is niet zo erg, maar de ander is een trainee die nog met een pleister liepIk hoop maar dat-ie onder de vijf blijft, maar ik vrees met grote vrezen
bij 8 of minder heb je een WO, 8+1 = 9...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt toch bij 8 spelers + 1 keep geen Walk over?
Thank you, dan stel ik 9 spelers op met de trainingquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bij 8 of minder heb je een WO, 8+1 = 9...
Juist! Misschien dat hier de hoger spelende teams een keer een goed en helder antwoord op kunnen geven. Ik denk dat hier veel winst te halen is voor sommige teams, alleen weet ik er gewoon nie genoeg vanaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Lennox het volgende:
En stel dat je onverhoopt een keer wil MOTSEN, stijgt je teamgeest dan ook weer sneller t.o.v een slecht leiderschap coach?
NEEquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Lennox het volgende:
En stel dat je onverhoopt een keer wil MOTSEN, stijgt je teamgeest dan ook weer sneller t.o.v een slecht leiderschap coach?
Volgens mij stijgt de TS wel sneller naar bedaard.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
NEE
(zo helder genoeg? aangezien het ook al in mijn verhaal stond...motsen blijft net zo onmogelijk als het daarvoor ook was. De stijging na een pic van je TS is namelijk net zo hoog, en de daling van een mots net zo erg. Het is de 'natuurlijke' tendens naar composed toe die (flink) afgezwakt wordt door een goed coach)
Nee, dat stond in de vraagquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Grumpey het volgende:
ohja wacht, als je het zo bekijkt.
Ik dacht dat de vraag was of het effect van mots (dus de daling daardoor) minder was met een goed coach.
Waarom? Ik win afgelopen weekend met mots van de nummer 2 (die 240 hatstats haalde, ik 205 all out offensive). Nu heb ik komend weekend een botteam en de week daarna kan ik ook piccen... zo slecht is dat uitgangspunt dus nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Grumpey het volgende:
ohja wacht, als je het zo bekijkt.
Ik dacht dat de vraag was of het effect van mots (dus de daling daardoor) minder was met een goed coach.
Maar inderdaad, als je onder composed zit dan stijgt het sneller naar composed toe inderdaad. Zit er zelf nooit onder, lijkt me heel slecht uitgangspunt voor je team.
Hij werkt hier zonder problemen en dat met 55.000 mensen online...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
Moet nog een friendly regelen maar ik kom Hattrick niet op
Hier nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij werkt hier zonder problemen en dat met 55.000 mensen online...
Probeer je op een www[nummer].hattrick.org te komen? Het zou namelijk kunnen dat dat nummer na de verhuizing buiten gebruik is. Of misschien heeft je werk/school het geblokkeerdquote:
heej wat gek, die werkt bij mij ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
http://www.hattrick.org/Common/default.asp met Firefox
Dan is er inderaad aan jou kant iets fout...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
Die doet het ook gewoon.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hier in ieder geval geen probleem met IE, FF en Safari. Misschien iets fout in je firewall of zo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dan krijg ik een wit pagina, en bij FF is 'ie alleen maar aan het laden
Arle van Commenee (91399299)quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Yankee_One het volgende:
nog even een skilltrade scoren
en mijn tentamen ging lekker
Dat is (1) geen skilltrade en (2) hij heeft niet eens verdedigen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Arle van Commenee (91399299)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 350
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: FC Matseh
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
(ongegeneerd)
hoelang skill-trade jij al? Volgens mij langer dan mijn fanatieke periode. Dus je zult nu ook wel rijker dan ik zijn zo langzamerhand?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef maniack28 het volgende:
idem.. skiltrade.. morgen tentamen, dat zal welworden
Heb je een andere computer in huis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
wtf
ik kan nu wel op de site alles aanklikken en doen enzo, maar als ik ga inloggen gaat 'ie weer een half uur laden![]()
was ook een herkansing van mij, dus de mensen die alles netjes hebben gehaald, hebben wel vakantiequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Lennox het volgende:
Nu tentamens? Het is toch "gewoon" kerstvakantie overal?
neehoor, meeste universiteiten hebben herkansingen deze week.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Lennox het volgende:
Nu tentamens? Het is toch "gewoon" kerstvakantie overal?
Checkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neehoor, meeste universiteiten hebben herkansingen deze week.
Sowieso denk ik dat ongeveer driekwart van de beroepsbevolking gewoon aan het werk is deze week.
Yup...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
Sowieso denk ik dat ongeveer driekwart van de beroepsbevolking gewoon aan het werk is deze week.
Bij ons zijn alle herkansingen (blok 1 / 4) in Juni/Juliquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neehoor, meeste universiteiten hebben herkansingen deze week.
Business Studiesquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
welke studie eigenlijk?
Neurosciencequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
welke studie eigenlijk?
Altijd.. schaarste he..quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
ik ga nooit meer een trainee kopen zo kort voor een friendly, focking duur zijn ze
Naar 18 jaar redelijk of goed kijken wil soms ook nog wel eens helpen. Zelfs met 19 jaar kan je een leuke winst halen (goed def en redelijk passen 19 jaar die hoog zitten)quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
ik ga nooit meer een trainee kopen zo kort voor een friendly, focking duur zijn ze
weet ik, valt ook onder vakgebiedquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Altijd.. schaarste he..
(Valt onder mijn vakgebied.. ;') )
schaarste leid in de hersenen anders tot efficiency. Iets waar de economie toch iets anders over denkt. Dus ik kan me beter maar buiten de discussie houden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Altijd.. schaarste he..
(Valt onder mijn vakgebied.. ;') )
yup had er ook al last van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Engelhard Schmiede (146167487) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
90k
Formi met snel/koppen of wellicht technisch en dan proberen met matig passen? Met een beetje geluk moet dat lukken, ik heb nog een paar dagen en de TL is zo grillig de laatste tijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Lennox het volgende:
Formidabel met een leuke specialiteit. 1 niveau scoren = 2 niveaus passen geloof ik? Of iets in die richting.
ja zover was ik al wel... Maar ik krijg mijn ploeg niet aan het scorenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef maniack28 het volgende:
Lees eerst eens alle links enzo in de OP
en wiki hattrick:
http://wiki.hattrick.org/Main_Page
1 scoren = 3 passen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Lennox het volgende:
Formidabel met een leuke specialiteit. 1 niveau scoren = 2 niveaus passen geloof ik? Of iets in die richting.
Formi/matig ga je niet halen denk ik, zwak wel. En onvoorspelbaar is ook een leuke specialty voor een spits! Het is trouwens drie niveaus passen dat gelijk staat aan één niveau scoren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb 400k en een klein beetje besteden aan een nieuwe spits.
Wat raden jullie aan, een uitstekend spits met meer passen (redelijk moet wle te betalen zijn denk ik)
of een formi spits met minder, meer dan matig zal niet lukken, zelfs met heel veel geluk niet.
Da's wel een leuke denk, die staat voor iets meer dan 400k op de TC. Goed in vorm en slecht ervaring, da's geen slechte koop voor die prijs. Hij staat nu nog op 375k als openingsprijs.quote:Ángel García (81079751) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 720
Loon: 1 536 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: dons united
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 37
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
In de lagere divisies is het middenveld heilig. Als je daar de slag wint, komt de rest vanzelfquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef Soli het volgende:
[..]
ja zover was ik al wel... Maar ik krijg mijn ploeg niet aan het scoren
Ik heb een formi/matig op het oog. Met krachtig specialty(heeft een spits daar wat aan?)quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Formi/matig ga je niet halen denk ik, zwak wel. En onvoorspelbaar is ook een leuke specialty voor een spits! Het is trouwens drie niveaus passen dat gelijk staat aan één niveau scoren.
Boeiend.. als je maar niemand kapotschoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef komrad het volgende:
Grumpey, de hersenen zijn dan ook wel een heel mooi orgaan
@Joralf, sorry dat ik met een paar a spelers speel maar ik had niet genoeg prutsers en geen tijd om die te kopen
1 niveau scoren = 3 niveaus passingquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Lennox het volgende:
Ik schrok net ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Boeiend.. als je maar niemand kapotschopt
alle 22 basisspelers stonden nog op het veld hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Boeiend.. als je maar niemand kapotschopt
Normaliter is de loting voordat de friendlies gespeeld zijn zodat de kans dat iemand al iets geregeld heeft zo klein mogelijk is. Ik dacht van JD begrepen te hebben dat we wss in week 6 beginnen, maar dat weet ik niet zeker. Hij zit nu in barcelona dus zal nog zeker wel een weekje duren voor dat we gaan fok!cuppenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb tegen Vulture AC uit Mexico gespeeld thuis![]()
Vond het wel grappig dat ie iemand uitdaagde met ongeveer dezelfde teamnaam
Wel 1-6 verloren maar goed...
Kunnen we aankomende week nog vriendschappelijk spelen of gaat de FOK-cup dan al van start?
Nou dan regel maar alvast een friendly voor volgende week... thanksquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef komrad het volgende:
[..]
Normaliter is de loting voordat de friendlies gespeeld zijn zodat de kans dat iemand al iets geregeld heeft zo klein mogelijk is. Ik dacht van JD begrepen te hebben dat we wss in week 6 beginnen, maar dat weet ik niet zeker. Hij zit nu in barcelona dus zal nog zeker wel een weekje duren voor dat we gaan fok!cuppen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef qyn het volgende:
Whoei! Voor 't eerst in m'n Hattrick-loopbaan ronde 6 in de beker behaald![]()
Was wel spannend; 4-3 in mijn voordeel![]()
Volgende week een uitermatig lastige tegenstander met weer een veel te klein stadion
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef Lennox het volgende:
1 miljoen snap ik echt niet. Dat is 20 jaar briljant met redelijk passen van mij al niet waard (TSI van 10.000).
Of mensen geilen op die conditie ofzo, maar ik snap er niks van.
Net zoals een fok!er een uitmuntende voor 2.4 mil verkocht paar dagen terug
Wat transferadvertentie??????quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.![]()
bij ads, links in scherm.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.![]()
Centrumaanval?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef Egamer het volgende:
Ik moet as zondag tegen een team die graag via de vleugel aanvalt. Ik speel met 3-5-2, met 2 verdedigers aan de vleugel. Zeer sterke vleugelverdedigers, overigens. Hebben jullie nog meer maatregelen als je tegen een team moet die via de vleugel aanvalt?
Soli FCquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is je teamnummer of naam?
Mijn eerste tips, alle oudere spelers eruit. En minimaal een redelijk coach met slecht leiderschap kopen.quote:
Zorg ervoor dat je ook de programma's HT Rating Calculator en HAM download. Zij kunnen je ook helpen met het maken van opstellingen. HT Rating Calculator heeft een automatische opstelling-creator. Daarmee kan je beginnen.quote:
Daarmee verzwak je wel je eigen vleugelverdediging. Dit kan je dus alleen maar doen als je overtuigd genoeg bent van je eigen vleugelverdediging. En als je weet dat jij met je centrale aaval door zijn (verzwakte) centrale verdediging weet te komen.quote:
Daarom ook het vraagteken erachter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daarmee verzwak je wel je eigen vleugelverdediging. Dit kan je dus alleen maar doen als je overtuigd genoeg bent van je eigen vleugelverdediging. En als je weet dat jij met je centrale aaval door zijn (verzwakte) centrale verdediging weet te komen.
'Wodka woensdag' klinkt goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
qyn: ik ga gezellig met je mee naar de 6e rondevoor mij ook een primeur
grumpey: hoezo? woensdag is een hele mooie dag om t cafe in te gaan. zo is er hier ook een welbekende 'wodka woensdag'
JD:
Idd! Ben gelijk benieuwd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'Wodka woensdag' klinkt goed moet ik zeggen![]()
Gewoon vanaf de normale login paginaquote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Cannot open database requested in login 'hattrick_archive'. Login fails.
D:HATTRICKWEBBCOMMON../common/includes/Database2.asp, line 243
Geen hoveniertje. Ik heb dat probleem ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een 'hoveniertje' denk ik:
[..]
Gewoon vanaf de normale login pagina
Ik kan niet-ingelogd wel gewoon zoeken en m'n team wordt gevonden, maar ik kan er niet naar kijken
keeper behoudenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef foetre het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie allen.
Ik ben bezig met de trainings overstap van naar positiespel.Nu vraag ik me af wat ik moet behouden en inkopen qua spelers in de verdediging.
Basis
briljant keeper(19 rampzalig ervaring)2x def bijna briljant/matig (beide 19 1 rampzalig,1 waardeloos ervaring)1 def bijna wonderbaarlijk/redelijk(20 rampzalig ervaring) .
Reserves
Goed keeper(24 slecht ervaring) 1 def bijna formidabel/redelijk(19 rampzalig ervaring)1 def bijna uitmuntend/matig(19 rampzalig ervaring)
Zal ik nu alleen de reserves vervangen door ervaren verdedigers?
25 jaar uitstekend verdedigen redelijk ervaring ofzo?
Is het niet interessanter om ook een keeper met wat meer ervaring te hebben? 19 Is zo jong, is misschien nog wel aantrekkelijk voor een keepertrainer...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
keeper behouden
bijna briljante defs behouden
bijna wonderbaarlijke eruit (te veel passen, niet nodig) en eentje terugkopen zonder passen
goed keeper eruit, zonde van het loon (hoe vaak raakt je keep nu geblesseerd?)
alle reservedefs eruit en er een goed/uitstekend met ervaring voor terugkopen
Mijn advies zou zijn dat je een keeper met ervaring koopt. Reserves hoef je gewoon geen aandacht aan te besteden, die zijn immers bij voorbaat al niet goed genoeg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef foetre het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie allen.
Ik ben bezig met de trainings overstap van naar positiespel.Nu vraag ik me af wat ik moet behouden en inkopen qua spelers in de verdediging.
Basis
briljant keeper(19 rampzalig ervaring)2x def bijna briljant/matig (beide 19 1 rampzalig,1 waardeloos ervaring)1 def bijna wonderbaarlijk/redelijk(20 rampzalig ervaring) .
Reserves
Goed keeper(24 slecht ervaring) 1 def bijna formidabel/redelijk(19 rampzalig ervaring)1 def bijna uitmuntend/matig(19 rampzalig ervaring)
Zal ik nu alleen de reserves vervangen door ervaren verdedigers?
25 jaar uitstekend verdedigen redelijk ervaring ofzo?
je was me voorquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het niet interessanter om ook een keeper met wat meer ervaring te hebben? 19 Is zo jong, is misschien nog wel aantrekkelijk voor een keepertrainer...
Grumps.. hoe denk jij dan over extra spelers... ik bedoel.. ik kan 3-4-3 en 4-3-3 spelen, 4 defs nodig dus, het kan met 3 inner mids + wtm, maar ook met een offensive winger... het kan zelfs met offensive defs. Kortom, je kan best reservespelers kopen die naast dat ze reserve zijn ook in een ander systeem goed kunnen presteren. Zo ben je veelzijdig en heb je altijd iets om op terug te vallen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn dat je een keeper met ervaring koopt. Reserves hoef je gewoon geen aandacht aan te besteden, die zijn immers bij voorbaat al niet goed genoeg.
Ik wilde perse een jonge briljante dat ie nog een paar jaar meekan en degene met ervaring werden mij te duur(boven de 1.3 mil) toen ik zat te kijken op de transferlist.'quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Daemon19 het volgende:
Idd, waarom koop je een 19-jarige keeper zonder ervaring? Een oudere met ervaring is waarschijnlijk even duur.
ben ik t ook mee eens. ik speel zelf ook afwisselend 343 en 433 counter. bij 343 heb ik een magni def over met formi passen en bij 433 meestal mn outstanding winger. maar moet zeggen, toen ik nog def trainde, speelde ik bijna altijd 532, toen had ik geen noemenswaardige reserves...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Grumps.. hoe denk jij dan over extra spelers... ik bedoel.. ik kan 3-4-3 en 4-3-3 spelen, 4 defs nodig dus, het kan met 3 inner mids + wtm, maar ook met een offensive winger... het kan zelfs met offensive defs. Kortom, je kan best reservespelers kopen die naast dat ze reserve zijn ook in een ander systeem goed kunnen presteren. Zo ben je veelzijdig en heb je altijd iets om op terug te vallen!
Reservekeep is bijv wel zinloos, want die kan je niet op een andere plek zetten!
Nogal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef MacMauser het volgende:
Hattrick plat?
Als dat zo is, dan schuift de deadline toch wel op.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nogal.
Dat het maar lekker plat mag blijven het komende uur, heb nog een bod op een speler staan...
nouja, dat kan nog wel als een basispeler niet standaard 30k salaris kost. Kost hij dat niet, dan is hij bij voorbaat eigenlijk niet goed genoeg voor je team. Ik kan hooguit 2 reserves van mijn hele team betalen. Dus nu heb ik een middenvelder, en een spits als reserve. Mijn verdediging vang ik op met mijn trainies, waarvan er dan altijd wel 1 in vorm zal zijn als ik er een nodig heb, keeper is overbodig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Grumps.. hoe denk jij dan over extra spelers... ik bedoel.. ik kan 3-4-3 en 4-3-3 spelen, 4 defs nodig dus, het kan met 3 inner mids + wtm, maar ook met een offensive winger... het kan zelfs met offensive defs. Kortom, je kan best reservespelers kopen die naast dat ze reserve zijn ook in een ander systeem goed kunnen presteren. Zo ben je veelzijdig en heb je altijd iets om op terug te vallen!
Reservekeep is bijv wel zinloos, want die kan je niet op een andere plek zetten!
Ik speel ook 5-3-2 en als reserves heb ik een redelijk scoren (redelijk ervaring + leiderschap) en goed pm met uitstekend conditie. Mn reserve keeper is matig met matig ervaring.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ben ik t ook mee eens. ik speel zelf ook afwisselend 343 en 433 counter. bij 343 heb ik een magni def over met formi passen en bij 433 meestal mn outstanding winger. maar moet zeggen, toen ik nog def trainde, speelde ik bijna altijd 532, toen had ik geen noemenswaardige reserves...
ik heb de laatste paar maanden altijd wel een paar ton liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef foetre het volgende:
dat betekend dat je wel een redelijk spaarpotje moet hebben voor het geval dat
hehe ik nu ongeveer 1 milquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar maanden altijd wel een paar ton liggen![]()
Als ze m'n tranfer van 1 miljoen maar wel op een backup hebben.quote:One of our databases is corrupt due to a server crash. We are working on two fronts, Trying to repair the database or restoring from backup.
The site will be down for atleast two hours more but it might be longer.
We are very sorry for the inconvenience.
15 miljoen voldoende?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef foetre het volgende:
dat betekend dat je wel een redelijk spaarpotje moet hebben voor het geval dat
Ik had een paar ton, tot ik die vleugel kocht. Hopelijk lossen ze het op, anders ben je inderdaad straks weer een speler kwijt ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar maanden altijd wel een paar ton liggen![]()
Als dat zo is, kan ik weer eens winst maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef maniack28 het volgende:
Toch niet weer he... wedden, wedden dat ze dan een backup van maandag hebben en ik mijn skilltrade kwijt ben en met een potentiele u-20 zonder training zit en ik een WO veroorzaak ofzo... lijers zijn het
Vorige keer gingen ze idd woensdag down, dus de backup van maandag kwam toen terug, maar de matches waren al gespeeld voor je erop kon, dus iedereen die zn friendly maandag niet geregeld had of geen opstelling had gemaakt had pechquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Grumpey het volgende:
ze back-uppen normaal gesproken na elke wedstrijd-reeks. Dus de vroegste back-up zou van woensdagnacht zijn, normaal gesproken.
ja anders roep je het over jezelf af iddquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:03 schreef MacMauser het volgende:
Het zou allemaal wel meevallen. Over een uurtje doet ie het weer en iedereen krijgt gewoon vannacht zijn training!
Hattrick(ik ben maar een keer positief, misschien krijg ik dan eindelijk vannacht weer eens een vormstijging ipv daling
)
Ksst, ga weg, dat woord wil ik niet horen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef the_undertaker het volgende:
megacrash
quote:2007-01-04 21:18 Update
We're a little bit behind schedule, but we think that we can be up again somewhere around 22.
The backup is from 15.15, so we have lost some data between that date and the crash. The data affected is mainly guestbook posts and old mail messages. No vital data has been lost.
We are very sorry for the inconvenience.
Hij is net weer online inderdaad. Mijn friendly staat gewoon in het lijstje, dus ze zijn volgens mij niet op een back-up teruggevallen.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Lennox het volgende:
Morgenochtend dus bak koffie, computer aan en training bekijken
![]()
1 2 3 4 5 6 | ∑ TSI 35 910 28 870 Ø TSI 1 632 2 625 Ø leeftijd 23.5 24.4 Ø vorm 5.9 6.5 Ø ervaring 2.7 3 |
Ik ben ook aan het kijken, en daar kwam ik ook op uit..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:33 schreef rompompom het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is over die verhoudingen voor de verdeling van stoeltjes in je stadion. Ik heb het nu in 62.5-25-10-2.5, maar nu zaten de VIP-boxen bij een voor 2/3 gevuld stadion al vol. Volgens mij klopt die verhouding dus niet. Iemand anders daar ideeën over/ervaring mee?
Misschien voor de volgende keer eens kijken of 65-22.5-8.5-4 wat is. Maar dat duurt denk nog wel effequote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:37 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijken, en daar kwam ik ook op uit..
Overdekt krijgt ik maar moeilijk uitverkocht, zitplaatsen ook niet altijd maar staan- en vip-plekken zijn wel altijd uitverkocht.
Ik wou dat ik wat kon geven aan je. Ik heb er de komende zes PIC-wedstrijden toch niet zo heel veel aanquote:
quote:Rãzvan Radu
TSI = 3 500, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Hele trieste TSI voor uitmuntend def en redelijk passenquote:Rudi Teichhaus
TSI = 2 320, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat is die laatste waard? Tonnetje ofzo?quote:Adam Toftvang
TSI = 570, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Vorm in mn a-team daalt alleen wel erg hardquote:Roberto Voroli (146121041)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 360
Loon: 912 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Carl Havlykke (96759933)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 4 100
Loon: 1 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Als je 'm niet verkoopt, moet je 'm voor 0 er op zetten. Hij is al 21 en verder trainen is onrendabel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
Mijn training is eindelijk succesvol... mijn eerste echte goede popper:
Gino Pintelon:
Heb hem er voor 160.000 op de transferlijst gezet... gekeken naar de transfervergelijking een redelijke prijs
Ja maar ik zou het aan de andere kant zo zonde vinden als ik 'm voor relatief weinig verkoop... wat is eigenlijk de beste tijd om een speler op de transferlijst te zetten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm niet verkoopt, moet je 'm voor 0 er op zetten. Hij is al 21 en verder trainen is onrendabel.
Hangt er geheel en al vanaf voor hoeveel je 'm hebt gekocht. Vanaf een winst van iets van 30-50k per week is het leuk en hoe hoger hoe beter natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nog transactiekosten vanaf gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het aan de andere kant zo zonde vinden als ik 'm voor relatief weinig verkoop... wat is eigenlijk de beste tijd om een speler op de transferlijst te zetten?
Ja ik heb nog maar weinig goede trainees en hij is nu mijn beste verdediger dus hij staat niemand in de weg verder... financieel zou het wel een enorme boost voor mijn team zijn als ik hem zou verkopen voor minimaal deze prijsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hangt er geheel en al vanaf voor hoeveel je 'm hebt gekocht. Vanaf een winst van iets van 30-50k per week is het leuk en hoe hoger hoe beter natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nog transactiekosten vanaf gaan.
Maar een 21-jarige moet je écht niet meer verder trainen!
Je hebt 27 spelers, probeer die eens terug te brengen naar 20 ofzo. Van de verkopen moet je een paar fatsoenlijke trainees kopen, 18/19 en redelijk verdedigen. Die zijn helemaal niet duur en dan ben je beter bezig dan wanneer je spelers van 21, 32 en 24 traintquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb nog maar weinig goede trainees en hij is nu mijn beste verdediger dus hij staat niemand in de weg verder... financieel zou het wel een enorme boost voor mijn team zijn als ik hem zou verkopen voor minimaal deze prijs
quote:Willy Zuurbier (130222357) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 696 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Fc Olen 4 Victory
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ben ook mijn aantal spelers naar beneden aan het brengen... maar heb in het begin het spelletje niet meteen doorgehad en daar ben ik een beetje de mist in gegaan... de kwaliteit van mijn team is goed... ben al twaalf wedstrijden ongeslagen en ga recht op promotie af... moet alleen nu wat trainees gaan kopen... en als ik nu switch van training ben ik nog verder van huis... heb nog een twintigjarige die ook elk moment kan poppen naar uitstekend... daarna zal ik eventueel gaan switchen naar positiespelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt 27 spelers, probeer die eens terug te brengen naar 20 ofzo. Van de verkopen moet je een paar fatsoenlijke trainees kopen, 18/19 en redelijk verdedigen. Die zijn helemaal niet duur en dan ben je beter bezig dan wanneer je spelers van 21, 32 en 24 traint. Houd een paar ontzettende waailappen voor je b-team over (alleen 500 loonspelers) die je als vulling gebruikt naast je trainees.
Verdedigen trainen is al de langzaamste vorm en als je dan ook nog eens oudjes gaat opleiden...
sta ruim 2 ton in de min dus helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:44 schreef rompompom het volgende:
Deze bijvoorbeeld, nog bijstats ook. Hoogste bod is 1001 tot nu toe, loopt over acht minuten af.:
[..]
Als je gaat switchen is het wel weer interessant om die uitstekende van 21 vast te houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ook mijn aantal spelers naar beneden aan het brengen... maar heb in het begin het spelletje niet meteen doorgehad en daar ben ik een beetje de mist in gegaan... de kwaliteit van mijn team is goed... ben al twaalf wedstrijden ongeslagen en ga recht op promotie af... moet alleen nu wat trainees gaan kopen... en als ik nu switch van training ben ik nog verder van huis... heb nog een twintigjarige die ook elk moment kan poppen naar uitstekend... daarna zal ik eventueel gaan switchen naar positiespel
Ja dat is ook weer zo eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je gaat switchen is het wel weer interessant om die uitstekende van 21 vast te houden
zozo, meneer gaat ook een keertje uit! kan niet concurreren met mij natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:12 schreef Daemon19 het volgende:
Een na-het-uitgaan-post!
Over hoeveel weken moet 'ie poppen? Ik zou hem iig daarna verkopen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
TU :
TSI: 1620 (+1800/-180)
Vorm: 7 (+9/-2)![]()
![]()
Verdedigen: 1 (+1/-) een reserve middenvelder van matig naar redelijk![]()
De vorm wordt steeds beter!!!![]()
![]()
Ik heb deze vraag al eens gesteld maar ik heb er geen antwoord op gehad. Dus stel ik m nog eens :
Zal ik deze speler verkopen zodra die gepoped is of zal ik m nog langer door trainen??
[afbeelding]
Hij poped als t goed is volgende week. Volgens HAM moet ie nog 0,1 week trainen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Over hoeveel weken moet 'ie poppen? Ik zou hem iig daarna verkopen...
Een van mijn spelers is na twee weken op wing gepopped.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er zou bij mij vandaag een mid naar briljant poppen, gek genoeg niet gebeurd. Dat wordt dus volgende week.
Tevens heb ik advies nodig, ik train positiespel, hebben winger trainees eigenlijk wel zin?
Ik heb ze nu wel maar ik zit te overwegen ipv 17-19 jarige winger positiespel trainees gewoon oudere degelijke wingers te halen in de toekomst.
Positiespel voor vleugelspelers duurd 14 weken(17 jaar) omdat vleugelspelers 50% krijgen van positiespel trainingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er zou bij mij vandaag een mid naar briljant poppen, gek genoeg niet gebeurd. Dat wordt dus volgende week.
Tevens heb ik advies nodig, ik train positiespel, hebben winger trainees eigenlijk wel zin?
Ik heb ze nu wel maar ik zit te overwegen ipv 17-19 jarige winger positiespel trainees gewoon oudere degelijke wingers te halen in de toekomst.
Ja precies, dus vraag ik me af of het het waard is ze voor dit doeleinde te kopen. Daarom overweeg ik om deze trainingsplekken min of meer op te geven en 20-23 jarige wingers te halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Positiespel voor vleugelspelers duurd 14 weken(17 jaar) omdat vleugelspelers 50% krijgen van positiespel training
Je kunt die plekken ook reserveren voor spelers waarvan jij verwacht dat ze binnen twee weken poppen om ze vervolgens weer te verkopen. Dat levert nog wel voldoende geld op, als je het goed doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja precies, dus vraag ik me af of het het waard is ze voor dit doeleinde te kopen. Daarom overweeg ik om deze trainingsplekken min of meer op te geven en 20-23 jarige wingers te halen.
quote:Nunzio Pischedda (60275688)
24 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Italia
Total Skill Index (TSI): 14 510
Wage: 5 088 €/week including 20% Bonus
Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: passable
Winger: passable Defending: wretched
Scoring: passable Set Pieces: passable
Verkopen, dinsdagmiddag al op de TLquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij poped als t goed is volgende week. Volgens HAM moet ie nog 0,1 week trainen.
Dát ga ik denk ik doen. Skilltraden. Alleen moet ik daar nog een oogje voor krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Je kunt die plekken ook reserveren voor spelers waarvan jij verwacht dat ze binnen twee weken poppen om ze vervolgens weer te verkopen. Dat levert nog wel voldoende geld op, als je het goed doet.
nee met, 9 ass trainers, een topcoach en een 17 jarige duurt het al 14 weken. Dat is dus een seizoen aangezien ik 2 weken conditie train.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:00 schreef Lennox het volgende:
Ik weet niet wat voor coach jij hebt, maar die is op zijn 20e echt wel goed hoor. Hij is natuurlijk nooit in PM getrained. 1,5 seizoen de tijd moet hij echt wel 2x stijgen.
Ik weet niet wat je TS is en wat je coach zn leiderschap is, maar 6 wedstrijden pic achter elkaar is niet echt noodzakelijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat kon geven aan je. Ik heb er de komende zes PIC-wedstrijden toch niet zo heel veel aan
waarom ga je switchen naar PM? wat mij betreft een van de meeste loze trainingsvormen, omdat je je belangrijkste linie telkens verzwakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ook mijn aantal spelers naar beneden aan het brengen... maar heb in het begin het spelletje niet meteen doorgehad en daar ben ik een beetje de mist in gegaan... de kwaliteit van mijn team is goed... ben al twaalf wedstrijden ongeslagen en ga recht op promotie af... moet alleen nu wat trainees gaan kopen... en als ik nu switch van training ben ik nog verder van huis... heb nog een twintigjarige die ook elk moment kan poppen naar uitstekend... daarna zal ik eventueel gaan switchen naar positiespel
Wat is dan je belangrijkste linie? Ik train namelijk op scoren, maar weet er wat dat betreft nog weinig van...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je switchen naar PM? wat mij betreft een van de meeste loze trainingsvormen, omdat je je belangrijkste linie telkens verzwakt.
die uitstekende speler verkopen om een beetje uit de schulden te komen en verkoop alles boven de 21 ook om er redelijk (lage) gasten voor terug te kopen. deze spelers hoeven per stuk niet meer dan 5k te kosten. het duurt even, maar dan kan je er wel de vruchten van plukken
Heb niet gezegd dat ik ga switchen maar heb er aan zitten denken... maar ik denk dat ik het inderdaad zo laat en op verdediging blijf trainen... als ik nu mijn uitstekende verdediger verkoop en volgende week nummer 2 plus het feit dat ik de komende twee weken thuisspeel dan sta ik er ineens een stuk beter voor en kan ik weer leuk investeren in mijn teamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je switchen naar PM? wat mij betreft een van de meeste loze trainingsvormen, omdat je je belangrijkste linie telkens verzwakt.
die uitstekende speler verkopen om een beetje uit de schulden te komen en verkoop alles boven de 21 ook om er redelijk (lage) gasten voor terug te kopen. deze spelers hoeven per stuk niet meer dan 5k te kosten. het duurt even, maar dan kan je er wel de vruchten van plukken
Belangrijkste linie is middenveld. Met een hoog middenveld kan je winnen, ook al is je verdediging en aanval niks..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Wat is dan je belangrijkste linie? Ik train namelijk op scoren, maar weet er wat dat betreft nog weinig van...
Dus het maakt niet uit als je zo'n opstelling hebt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Belangrijkste linie is middenveld. Met een hoog middenveld kan je winnen, ook al is je verdediging en aanval niks..
dan verlies je trainingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dus het maakt niet uit als je zo'n opstelling hebt?
[afbeelding]
Vier centrale middenvelders, maar dan heb ik wel een beter middenveld.
Ik speel het liefst ook met vier centrale middenvelders (vleugels naar het midden)... als je middenvelders over goed positiespel en conditie beschikken is dat ideaal voor je midrating.. heb er nu echter nog maar twee over dus ik speel met twee aanvallende vleugels en dat is weer goed voor je aanvallende ratings... maar je midrating is eigenlijk het belangrijkstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dus het maakt niet uit als je zo'n opstelling hebt?
[afbeelding]
Vier centrale middenvelders, maar dan heb ik wel een beter middenveld.
Ik wist dat ik iets fout had gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dan verlies je trainingzet die winger naar het midden ipv extra centrale mid
dan is je belangrijkste linie ook het middenveld, maar dit verzwak je niet, zoals een pm trainer wel doet (hij verkoopt immers zijn trainees)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Wat is dan je belangrijkste linie? Ik train namelijk op scoren, maar weet er wat dat betreft nog weinig van...
Dit is pas in de echt hoge divisies van belang, waar je bijv wereldklasse nodig heb en die koop je uiteraard niet van 17 of 18quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dan is je belangrijkste linie ook het middenveld, maar dit verzwak je niet, zoals een pm trainer wel doet (hij verkoopt immers zijn trainees)
Ik train trouwens wel positiespel, om mijn trainees te laten poppen. Komt het ook daardoor of heb ik gewoon pech gehad?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:05 schreef Egamer het volgende:
TSI: -200 (+540/-740)
Vorm: -1 (+7/-8)
Helaas.Geen speler gepopt.
ik zag dit en dacht meteen aan:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
TU :
TSI: 1620 (+1800/-180)
Vorm: 7 (+9/-2)![]()
![]()
Verdedigen: 1 (+1/-) een reserve middenvelder van matig naar redelijk![]()
De vorm wordt steeds beter!!!![]()
![]()
Ik heb deze vraag al eens gesteld maar ik heb er geen antwoord op gehad. Dus stel ik m nog eens :
Zal ik deze speler verkopen zodra die gepoped is (volgende week) of zal ik m nog langer door trainen??
[afbeelding]
wat komt waardoor?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik train trouwens wel positiespel, om mijn trainees te laten poppen. Komt het ook daardoor of heb ik gewoon pech gehad?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zag dit en dacht meteen aan:
http://www.ad.nl/fun/bizar/article954543.ece
En wat kan je over de daling van de TSI verklaren, ook hetzelfde?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat komt waardoor?
Waarschijnlijk heb je het over je vorm? Dat is een kwestie van pech en geluk. Spelers zitten in een bepaalde curve die hun vorm omhoog en omlaag laat schommelen. Als ze 1 keer in de week spelen is de kans groter dat ze beter in vorm raken, maar nog altijd kunnen ze gewoon in die curve naar beneden blijven.
Algemeen trainen brengt voor vrijwel alle spelers de vorm omhoog, maar hierdoor loop je training mis en dit doe je dus ook gewoon niet eigenlijk.
Het enige advies omtrend de vorm is dus. Zorg dat je spelers elke week tenminste een potje spelen en hopen..
Bedaard en slecht. Ik zeg ook niet dat ik dat móet doen, maar ik krijg nu twee keer de drie zwakste uit de poule. Als m'n TS na de vierde wedstrijd op dolgelukkig staat, zal ik wel normaal spelen een keer, maar met dat leiderschap zal dat niet zo zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je TS is en wat je coach zn leiderschap is, maar 6 wedstrijden pic achter elkaar is niet echt noodzakelijk..
Veel hoger dan kalm komt je TS zowiezo niet, dus ik vind het eerlijk gezegd een onnodig risico dat je neemt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedaard en slecht. Ik zeg ook niet dat ik dat móet doen, maar ik krijg nu twee keer de drie zwakste uit de poule. Als m'n TS na de vierde wedstrijd op dolgelukkig staat, zal ik wel normaal spelen een keer, maar met dat leiderschap zal dat niet zo zijn.
Valt wel mee denk ik. Mijn middenveld is echt heul veul sterker dan m'n tegenstanders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Veel hoger dan kalm komt je TS zowiezo niet, dus ik vind het eerlijk gezegd een onnodig risico dat je neemt..
TSI heeft ook met de vorm te maken.. Dus loopt redelijk consequent aan elkaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
En wat kan je over de daling van de TSI verklaren, ook hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |