Ik had een paar ton, tot ik die vleugel kocht. Hopelijk lossen ze het op, anders ben je inderdaad straks weer een speler kwijt ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar maanden altijd wel een paar ton liggen![]()
Als dat zo is, kan ik weer eens winst maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef maniack28 het volgende:
Toch niet weer he... wedden, wedden dat ze dan een backup van maandag hebben en ik mijn skilltrade kwijt ben en met een potentiele u-20 zonder training zit en ik een WO veroorzaak ofzo... lijers zijn het
Vorige keer gingen ze idd woensdag down, dus de backup van maandag kwam toen terug, maar de matches waren al gespeeld voor je erop kon, dus iedereen die zn friendly maandag niet geregeld had of geen opstelling had gemaakt had pechquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Grumpey het volgende:
ze back-uppen normaal gesproken na elke wedstrijd-reeks. Dus de vroegste back-up zou van woensdagnacht zijn, normaal gesproken.
ja anders roep je het over jezelf af iddquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:03 schreef MacMauser het volgende:
Het zou allemaal wel meevallen. Over een uurtje doet ie het weer en iedereen krijgt gewoon vannacht zijn training!
Hattrick(ik ben maar een keer positief, misschien krijg ik dan eindelijk vannacht weer eens een vormstijging ipv daling
)
Ksst, ga weg, dat woord wil ik niet horen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef the_undertaker het volgende:
megacrash
quote:2007-01-04 21:18 Update
We're a little bit behind schedule, but we think that we can be up again somewhere around 22.
The backup is from 15.15, so we have lost some data between that date and the crash. The data affected is mainly guestbook posts and old mail messages. No vital data has been lost.
We are very sorry for the inconvenience.
Hij is net weer online inderdaad. Mijn friendly staat gewoon in het lijstje, dus ze zijn volgens mij niet op een back-up teruggevallen.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Lennox het volgende:
Morgenochtend dus bak koffie, computer aan en training bekijken
![]()
1 2 3 4 5 6 | ∑ TSI 35 910 28 870 Ø TSI 1 632 2 625 Ø leeftijd 23.5 24.4 Ø vorm 5.9 6.5 Ø ervaring 2.7 3 |
Ik ben ook aan het kijken, en daar kwam ik ook op uit..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:33 schreef rompompom het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is over die verhoudingen voor de verdeling van stoeltjes in je stadion. Ik heb het nu in 62.5-25-10-2.5, maar nu zaten de VIP-boxen bij een voor 2/3 gevuld stadion al vol. Volgens mij klopt die verhouding dus niet. Iemand anders daar ideeën over/ervaring mee?
Misschien voor de volgende keer eens kijken of 65-22.5-8.5-4 wat is. Maar dat duurt denk nog wel effequote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:37 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijken, en daar kwam ik ook op uit..
Overdekt krijgt ik maar moeilijk uitverkocht, zitplaatsen ook niet altijd maar staan- en vip-plekken zijn wel altijd uitverkocht.
Ik wou dat ik wat kon geven aan je. Ik heb er de komende zes PIC-wedstrijden toch niet zo heel veel aanquote:
quote:Rãzvan Radu
TSI = 3 500, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Hele trieste TSI voor uitmuntend def en redelijk passenquote:Rudi Teichhaus
TSI = 2 320, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat is die laatste waard? Tonnetje ofzo?quote:Adam Toftvang
TSI = 570, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Vorm in mn a-team daalt alleen wel erg hardquote:Roberto Voroli (146121041)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 360
Loon: 912 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Carl Havlykke (96759933)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 4 100
Loon: 1 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Als je 'm niet verkoopt, moet je 'm voor 0 er op zetten. Hij is al 21 en verder trainen is onrendabel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
Mijn training is eindelijk succesvol... mijn eerste echte goede popper:
Gino Pintelon:
Heb hem er voor 160.000 op de transferlijst gezet... gekeken naar de transfervergelijking een redelijke prijs
Ja maar ik zou het aan de andere kant zo zonde vinden als ik 'm voor relatief weinig verkoop... wat is eigenlijk de beste tijd om een speler op de transferlijst te zetten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm niet verkoopt, moet je 'm voor 0 er op zetten. Hij is al 21 en verder trainen is onrendabel.
Hangt er geheel en al vanaf voor hoeveel je 'm hebt gekocht. Vanaf een winst van iets van 30-50k per week is het leuk en hoe hoger hoe beter natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nog transactiekosten vanaf gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het aan de andere kant zo zonde vinden als ik 'm voor relatief weinig verkoop... wat is eigenlijk de beste tijd om een speler op de transferlijst te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |