En zeer tijdrovend..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef Grumpey het volgende:
Persoonlijk lijkt het me erg vermoeiend....
Haha, neuh. Tijd heb je niet, tijd maak je niet. Dus dat is geen probleem.quote:
De vorm trekt inderdaad vanzelf wel bij. Die van mij is van 5,28 naar 5,61 gestegen in 2 weken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:01 schreef Egamer het volgende:
Domme vraag, maar gaat bij jullie vorm voor of niet? Of: heeft vorm bij jullie een bepaalde invloed?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt toch bij 8 spelers + 1 keep geen Walk over?
Maar één weekje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:33 schreef rompompom het volgende:
1-5 Voor in m'n Ecuadoriaanse friendly, maar er zijn er al twee afgetrapt. Eentje is niet zo erg, maar de ander is een trainee die nog met een pleister liepIk hoop maar dat-ie onder de vijf blijft, maar ik vrees met grote vrezen
bij 8 of minder heb je een WO, 8+1 = 9...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt toch bij 8 spelers + 1 keep geen Walk over?
Thank you, dan stel ik 9 spelers op met de trainingquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bij 8 of minder heb je een WO, 8+1 = 9...
Juist! Misschien dat hier de hoger spelende teams een keer een goed en helder antwoord op kunnen geven. Ik denk dat hier veel winst te halen is voor sommige teams, alleen weet ik er gewoon nie genoeg vanaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Lennox het volgende:
En stel dat je onverhoopt een keer wil MOTSEN, stijgt je teamgeest dan ook weer sneller t.o.v een slecht leiderschap coach?
NEEquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Lennox het volgende:
En stel dat je onverhoopt een keer wil MOTSEN, stijgt je teamgeest dan ook weer sneller t.o.v een slecht leiderschap coach?
Volgens mij stijgt de TS wel sneller naar bedaard.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
NEE
(zo helder genoeg? aangezien het ook al in mijn verhaal stond...motsen blijft net zo onmogelijk als het daarvoor ook was. De stijging na een pic van je TS is namelijk net zo hoog, en de daling van een mots net zo erg. Het is de 'natuurlijke' tendens naar composed toe die (flink) afgezwakt wordt door een goed coach)
Nee, dat stond in de vraagquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Grumpey het volgende:
ohja wacht, als je het zo bekijkt.
Ik dacht dat de vraag was of het effect van mots (dus de daling daardoor) minder was met een goed coach.
Waarom? Ik win afgelopen weekend met mots van de nummer 2 (die 240 hatstats haalde, ik 205 all out offensive). Nu heb ik komend weekend een botteam en de week daarna kan ik ook piccen... zo slecht is dat uitgangspunt dus nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Grumpey het volgende:
ohja wacht, als je het zo bekijkt.
Ik dacht dat de vraag was of het effect van mots (dus de daling daardoor) minder was met een goed coach.
Maar inderdaad, als je onder composed zit dan stijgt het sneller naar composed toe inderdaad. Zit er zelf nooit onder, lijkt me heel slecht uitgangspunt voor je team.
Hij werkt hier zonder problemen en dat met 55.000 mensen online...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
Moet nog een friendly regelen maar ik kom Hattrick niet op
Hier nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij werkt hier zonder problemen en dat met 55.000 mensen online...
Probeer je op een www[nummer].hattrick.org te komen? Het zou namelijk kunnen dat dat nummer na de verhuizing buiten gebruik is. Of misschien heeft je werk/school het geblokkeerdquote:
heej wat gek, die werkt bij mij ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
http://www.hattrick.org/Common/default.asp met Firefox
Dan is er inderaad aan jou kant iets fout...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
Die doet het ook gewoon.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hier in ieder geval geen probleem met IE, FF en Safari. Misschien iets fout in je firewall of zo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dan krijg ik een wit pagina, en bij FF is 'ie alleen maar aan het laden
Arle van Commenee (91399299)quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Yankee_One het volgende:
nog even een skilltrade scoren
en mijn tentamen ging lekker
Dat is (1) geen skilltrade en (2) hij heeft niet eens verdedigen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Arle van Commenee (91399299)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 350
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: FC Matseh
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
(ongegeneerd)