Tim boekte te weinig resultaat.quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef mrcool het volgende:
Wat is er btw met die Tim gebeurt die Jack immer belde? Laatst belde Jack met ene Joop.
Ik denk dat hij het echt was, omdat Martine niet terugkeerd en ik hoop ook dat hij het is trouwens.quote:Op zondag 19 november 2006 17:05 schreef bloodymary het volgende:
Denken jullie eigenlijk echt dat Morris het geweest is? Of zou hij gehallucineerd hebben door het niet eten en drinken...?
Nu Ludo nog leeft wel ja, anders was het een blamagequote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het echt was en ik hoop ook dat hij het is trouwens.
Ik vraag me wel af wat Ludo nu met die bekentenis gaat doen, naar de politie kan hij niet, want dan moet hij ook zijn eigen sluwe plannetjes toegeven.quote:Op zondag 19 november 2006 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu Ludo nog leeft wel ja, anders was het een blamage![]()
Heel goedquote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
ik beken: ik kijk sinds een weekje of twee ook gtst
Daar is een fotoboek toch voor schoonheidquote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
hey Bartel, wat zat jij in mijn FoBo te lurken?![]()
quote:en ontopic: hoe was 't vrijdag eigenlijk met Nick? had hij al tekst ofzo??
edit: of je checkt te OP![]()
Wieweet...ooitquote:lurken is posten, kreng![]()
Ik vind het juist raar dat Janine zo gedraait is opeens en weer soft werd.quote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef Taurus het volgende:
Waarom was Janine in godsnaam niet wat meer in paniek over dat water?! Schandalig. Wat 'n vriendin zeg
En ik sta ook verbaasd van Nina's verzoek om ludo zelf Morris te laten straffenNice.
Janine was misschien hard in 't ontvoeren o.i.d., maar die heeft geen geweld toegepast ofzo hoor?quote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat Janine zo gedraait is opeens en weer soft werd.
En nina ? Die morris heeft haar maanden lang voorgelogen.
Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef Canisfire het volgende:
Janine is weer 100 graden gedraait.
Beetje zo als toen met Nina he.quote:
heb je ook pics van de laatste scene, Morris is oog met Ludo?quote:Op maandag 20 november 2006 20:44 schreef Frey het volgende:
Ludo terug in de aftiteling, op zijn oude plekje![]()
Breng ze nou niet op ideeën man, Ludo, Nina en Janine moeten geen moorden plegen, maar bij elkaar blijven voor eeuwig en altijdquote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Morris vermoord wordt door Nina en dat Ludo verdachte numero uno wordt.![]()
hoe vaak ga je dat nog vragen?quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor gas was dat nou precies wat Ludo spoot? Exacte naam?
Wellicht tot hij antwoord krijgtquote:
Was benieuwd of dat slaapgas echt bestaat, en wat de ingerdienten zijn enzo en verhoudingen...quote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wellicht tot hij antwoord krijgt![]()
Ik weet het niet in ieder geval, ik zag het wel staan, maar heb er verder geen acht op geslagen....
En al meteen met een fout, want hij zat in Schotland en niet in Ierland.quote:Op maandag 20 november 2006 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Interressante uitleg
[Edit] Ludo staat ook weer bij de bio's op gtst.nl![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor gas was dat nou precies wat Ludo spoot? Exacte naam?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:07 schreef Iwan1976 het volgende:
De enige echtekomt 5 december naar Meerdijk.
![]()
De moordenaar van Ludoquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:07 schreef Iwan1976 het volgende:
De enige echtekomt 5 december naar Meerdijk.
![]()
Hoe vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img163.imagevenue.com/loc476/th_09152_vm_2006_47_0001a_122_476lo.jpg]afbeelding][/URL]
Veronica Magazine (2006, #47)
Hij neemt Ludo mee in de zak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img163.imagevenue.com/loc476/th_09152_vm_2006_47_0001a_122_476lo.jpg]afbeelding][/URL]
Veronica Magazine (2006, #47)
Ludo laat Morris door z'n oude werkgever meenemen naar Spanje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:47 schreef pberends het volgende:
Hij neemt Ludo mee in de zak.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo laat Morris door z'n oude werkgever meenemen naar Spanje.
Schaam jequote:Op dinsdag 21 november 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
Fuck, ik heb al een hele week niet gekeken.
Vnavaond maar weer.
Aan alle TVP-ers, gebruik de bookmark functie, tvp is zowat een jaar niet meer functioneel!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef Rorata het volgende:
tvp
Jack overleeft het nog geen 10 secondequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Jack vs. Ludo bitchfight binnenkort.
Idd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
huh? wat doet Jack nou ineens bij Nick??
en waarom maakt ie 'm nou niet even los?? wat 'n onzin...
Ik vind hem echt tof. En ik voel een samenwerking van Frank met Dian tegen Ludo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Wat een figuur is die Frank toch ook.
Ja, het is gewoon Huib maar dan met wat plastische chirugie! Na zijn affaire met Dian is hij maar homo geworden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem echt tof. En ik voel een samenwerking van Frank met Dian tegen Ludo.
Prezies zoals Huib toen
Ik wou net zeggen, Ludo's princesje is tegenwoordig meet een boze heksquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Haha, maar Morris heeft Nina wel geneukt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Dennis121 het volgende:
Nou dat kind weg, kunnen ze daar weer weken achteraan
Morgen kleuter GTSTquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Frey het volgende:
Eerste goeie actie van Jack dit seizoen![]()
Ludo![]()
Alexandra![]()
Ik zie het ook niet.quote:
Vrijdag het onverwachte weerzien met Rosaquote:
Ik zei het nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Dennis121 het volgende:
Hoequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat Martine, Morris iets heeft aangedaan waardoor hij het niet meer weet.
Vermoeiendquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Dennis121 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Salsagirl het volgende:
Sorry Roosje maar ik vind Frank maar niets..![]()
Is hij wel oud genoeg ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja zo heel erg lekker is ie nou ook weer niet hoor, in ieder geval van uit de serie dan maar.
Geen idee hoe oud hij is maar aantrekkelijk is ie niet.quote:
ik denk niet dat zij terug komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat Martine, Morris iets heeft aangedaan waardoor hij het niet meer weet.
ik denk dat zij dus wel terug komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik denk niet dat zij terug komt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
ik denk dat zij dus wel terug komt.
Heeft Ludo eventjes netjes gedaan... Evenals Morris schone kleren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan Morris z'n haar opeens zo netjes zitten.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Eerst niet echt maar dat komt waarschijnlijk omdat Dian achter hem aanzat en ze net die enge rechercheur had gehad maar Frank is wel een een lekker ding zeg.
![]()
quote:
quote:
Draaikontquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
[..]
[..]Ik bedoelde natuurlijk niet Frank, ik bedoelde die jongen die hij versierde! Of waar hij die fake-deal mee maakte dan
Die zag er smakelijk uit. Frank niet
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik stemde eigenlijk alleen maar in omdat ik eens niet de enige was die een oudere man leuk zou vinden.Kan een mod AUB even mijn berichtjes verwijderen?
![]()
Hier nog zo,n ''draaier''quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik stemde eigenlijk alleen maar in omdat ik eens niet de enige was die een oudere man leuk zou vinden.Kan een mod AUB even mijn berichtjes verwijderen?
![]()
Dan hoeven ze dus ook niet verwijderd te worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar het is wel waar wat ik zei.![]()
Nee ik had het over:quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze dus ook niet verwijderd te worden.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
![]()
Ik zei dan hoeft er dus niks verwijderd te worden, is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee ik had het over:
[..]
Onderaan op: GTST #201: Once you go black, you never go back!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom ben ik nou niet zoals Dian bijvoorbeeld?Alleen ik vond die Aydin echt niet leuk zeg.
Wat een engerd was dat. En die Frank is ook niet leuk.
![]()
Zoek effe Moderator: Static, of een andere op die helpt je vast wel verderquote:Op woensdag 22 november 2006 00:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hier het levende bewijs:
[..]
Onderaan op: GTST #201: Once you go black, you never go back!
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zoek effe Moderator: Static, of een andere op die helpt je vast wel verder![]()
Helemaal goedquote:Op woensdag 22 november 2006 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
SHO FB: Ter ere van CC en Duiveltja.![]()
Hoihoiquote:Op woensdag 22 november 2006 01:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Hey SuperrrTuxxx![]()
Net te laaaaaatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Dennis121 het volgende:
Frank is supersexyquote:
WTF, hoe kom je daaraan.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef pberends het volgende:
Ik heb het adres, telnummer en email van Mark van Eeuwen (Jack van Houten).
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Frank is supersexy. Vooral die onderkin.
Nou, laat ik jou eens een plezier doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF, hoe kom je daaraan.---->>>> superrrtuxxx@home.nl
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, laat ik jou eens een plezier doen.
Morgen in het Spectrum: "Jack van Houten aangerand"quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen in het Spectrum: "Jack van Houten aangerand"
jaloers isquote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef pberends het volgende:
Bron: Tim?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef pberends het volgende:
quote:
BREIN (quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Frey het volgende:
Wie is er nou in godsnaam geïnteresseerd in die DVD handel![]()
Zou Noud niets opsteken van die films van Fos?quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Haha Noud is op zijn balletjes getrapt
Iddquote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat een spannend einde, ik kan niet wachten tot morgen.
Je hebt daarmee jezelf overgegeven aan de puzzelgeit.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef Otmed het volgende:
Godver ik heb het gemistik was vergeten dat het kwam omdat ik zo'n weekendgevoel heb. Slim van me.
Ja idd en wat een stomme reactie van hemquote:
quote:
In het begin miste ik hem ook, maar achteraf mis ik zijn personage totaal niet meer. Nick is veel beterquote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik mis Stefano Sanders![]()
Laat iemand Stefano even terug komen![]()
Nick is wel beterquote:Op woensdag 22 november 2006 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
In het begin miste ik hem ook, maar achteraf mis ik zijn personage totaal niet meer. Nick is veel beter![]()
Vrolijk? dat betwijfel ik. Die wordt helemaal gekquote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef Canisfire het volgende:
Zo als het er nu trouwens naar utiziet doet Ludo niets met Morris.
En blijft Morris ook gewoon vrolijk rond huppelen in Meerdijk dat moet toch niet kunnen ?
Maar hij moet altijd over zijn schouder kijken en heeft geen moment rust.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef Canisfire het volgende:
En blijft Morris ook gewoon vrolijk rond huppelen in Meerdijk dat moet toch niet kunnen ?
Das wel heel dom van Ludo... dan kan Morris er snel vandoor gaanquote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef Canisfire het volgende:
* Er zit vast iets gemeens achter, kan niet andersquote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef Canisfire het volgende:
Misschien wil Ludo dat ook, dan is die tenminste opgedonderd bij Nina vandaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef Otmed het volgende:
[..]
Das wel heel dom van Ludo... dan kan Morris er snel vandoor gaan![]()
Dat wil Ludo het liefst, en dat is maar 1 ding dat Morris zo ver mogelijk uit de buurt is van zijn dochter !quote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien wil Ludo dat ook, dan is die tenminste opgedonderd bij Nina vandaan.![]()
Florien zei tegen Noud dat hij slecht is in bed en hij kon daar niet tegen en beweerde dat het allemaal aan haar ligt. Uiteindelijk maakte hij het uit en liep weg. Toen trok Florien een beetje zo'n moeilijk/dramatisch gezicht en toen was het afgelopen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
Wat was het einde vandaag? Ik heb het niet gezien
Waaaaat? Wat een stom einde! Ik dacht dat de Lieve/Nick lijn doorging...daar niks van gezien?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Florien zei tegen Noud dat hij slecht is in bed en hij kon daar niet tegen en beweerde dat het allemaal aan haar ligt. Uiteindelijk maakte hij het uit en liep weg. Toen trok Florien een beetje zo'n moeilijk/dramatisch gezicht en toen was het afgelopen.![]()
Een vrij slap einde inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waaaaat? Wat een stom einde! Ik dacht dat de Lieve/Nick lijn doorging...daar niks van gezien?
Hm...dus nu gaat dat gezeik over die Valentijn weer eeuwen duren.... En Do en Jef zijn niet de jongste meer hé, dat moet je ze vergeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een vrij slap einde inderdaad.
Nicky boy is dus weer terug, Jack en Anita stonden hem en Charlie terzijde.
Lieve/Alexandra belde even op om te zeggen dat ze hem nooit terug krijgen.
Bij Dorothea en Jef ging ineens een kwartje vallen over het feit dat het toevallig is dat alle 5 verdwenen zijn![]()
Ja, "nu al" hequote:Op donderdag 23 november 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij Dorothea en Jef ging ineens een kwartje vallen over het feit dat het toevallig is dat alle 5 verdwenen zijn![]()
Jij bent hier de prof en terecht, je kijkt dwarsdoor GTST heenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In de preview over morgen bedacht Jack ineens dat Ludo nog zou kunnen leven, als Erik de Vogel weg zou blijven, zou hij nooit zoiets gedacht hebben, dat zijn toch weer van die kleine onprofessionele dingetjes![]()
slabbertje nodig ?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent hier de prof en terecht, je kijkt dwarsdoor GTST heen![]()
Ik ben blij met je![]()
LOLquote:Op donderdag 23 november 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent hier de prof en terecht, je kijkt dwarsdoor GTST heen![]()
Ik ben blij met je![]()
I Knowquote:Op donderdag 23 november 2006 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
LOL![]()
Het is me een eer ergens een prof in te zijn, bedankt hoor Sander170
Ik ben alleen niet de enige hier![]()
Je zou toch niet denken dat ze al zoveel ervaring had in bed.. kan me een aflevering herinneren waar ze angstig naar condooms staarde?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Florien zei tegen Noud dat hij slecht is in bed
Dat lijken wel dezelfde mensen die de site bijhoudenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Die rechercheur stelde zich voor als rechercheur Stoots, maar op de aftiteling stond rechercheur Klap. De fout valt gelukkig nog mee, want het zijn synoniemen.![]()
Ja ik weet niet, ik vertelde gewoon hoe het ging.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Je zou toch niet denken dat ze al zoveel ervaring had in bed.. kan me een aflevering herinneren waar ze angstig naar condooms staarde?![]()
Misschien is het wel een beetje haar schuld ook,maar probeer zoiets maar aan en jongen te vertellenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik vertelde gewoon hoe het ging.![]()
Het ging er meer toch om dat ze niet durfde te zeggen hoe ze het precies wil, dus eigenlijk is het ook wel een beetje haar eigen schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste... dat maak ik op uit gtstclub.web-log.nl. Dus dan mag Morris inderdaad gewoon in Meerdijk rond blijven lopen. Zo wordt hij ook gestraft.Niks moet, niksen mag.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef _Nouky_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste... dat maak ik op uit gtstclub.web-log.nl. Dus dan mag Morris inderdaad gewoon in Meerdijk rond blijven lopen. Zo wordt hij ook gestraft.![]()
![]()
Tekst schrijvers weer aan de drugs gezeten zeker.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:44 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
In de preview over morgen bedacht Jack ineens dat Ludo nog zou kunnen leven, als Erik de Vogel weg zou blijven, zou hij nooit zoiets gedacht hebben, dat zijn toch weer van die kleine onprofessionele dingetjes![]()
Het gaat erom dat het personage Jack daar niet door gekleurd/beïnvloed door moet worden tot het moment dat hij er echt achter komt dat Ludo nog leeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:36 schreef Svensational het volgende:
[..]Als Erik niet meer op de GTST-set had rondgelopen, had Jack dat nooit kunnen denken
Inderdaad en ze hadden Lieve tegen kunnen komen onderweg, want Lieve ging van Ludo's huis naar die kamer en Jack en Nick in tegengestelde richting.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
Jezus wat ongelofelijk stom, Jack en Nick hadden gewoon moeten blijven wachten op die kamer, beetje knullig allemaal
.
Volgens mij begin jij fictie en werkelijkheid een beetje door elkaar te halenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het personage Jack daar niet door gekleurd/beïnvloed door moet worden tot het moment dat hij er echt achter komt dat Ludo nog leeft.
Ik zie dus juist dat jij dat doet!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij fictie en werkelijkheid een beetje door elkaar te halen.
Jack versus Ludo hopelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Jack vind alles weer uit natuurlijk![]()
Best leuk en de koning is niet dood dat koffie café welquote:
WTFquote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
ik vind altijd dat Ludo zo ranzig tegen Nina doet.. Zo.... incestueus!!
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
je bent zo mooi, je bent zo lief......quote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
WTFHelemaal niet. Hij verwend zijn dochter
. Zoals iedere vader hoort te doen
.
De vader van Dizer schijnt het ook bij hem te doen, vandaar dat ie zo raar is.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent zo mooi, je bent zo lief......
als mijn pa zo zou doen krijgt ie 'n hoek
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
huh? wat hoor ik nou? is na Arthur ook Claire overgestapt op GTST???_O_
Die previews moeten ze eigenlijk afschaffen. Dat verpest best veelquote:Op donderdag 23 november 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stom dat ze nu al laten zien zeg![]()
Que?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
huh? wat hoor ik nou? is na Arthur ook Claire overgestapt op GTST???
Morris. Tenminste, hij herinnert zich stukjes ervan. Een heeft dat dus aan Ludo verteld.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:35 schreef BVO het volgende:
Wie is de 'moordenaar' nou?
Wat was dat nou met Fos? Zag ik een soort van... ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Alleen jammer dat saaie lijntjes van Dennis, Anita, Florien en Noud er steeds doorheen zitten![]()
ik hoorde haar naam vallen....quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
Que?
Ja godver, maak me even gek hierquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoorde haar naam vallen....
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry...
goedmakertje
[afbeelding]
En dan vertelt ze het ook nog eens in de Sapoase.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Salsagirl het volgende:
Misschien is het wel een beetje haar schuld ook,maar probeer zoiets maar aan en jongen te vertellen
'schatje je bent ontzettend saai in bed ik geniet niet en je kan er niets van'
En zeker niet tegen iemand die niet volwassen genoeg is daarmee om te gaan.
Meteen op zijn 'pik'getrapt...
Je mag alles tegen mannen zeggen,maar niet dat hun prestaties in bed bagger zijn![]()
Als je bedenkt dat Barba kwam omdat Myra weg moest vanwege die achternaam...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat was dat nou met Fos? Zag ik een soort van... ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij willen jullie het gewoon veel te graag zienquote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Wat was dat nou met Fos? Zag ik een soort van... ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?
Zeg, Jack verzint z'n teksten zelf niet hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 19:21 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Ik zie dus juist dat jij dat doet!![]()
Ik zie juist liever dat het gescheiden blijft, maar je kan aan de personages (fictie) aflezen dat ze weten hoe het er achter de schermen (werkelijkheid) aan toegaat en dat is dus niet professioneel![]()
Jaa okee, maar ik zal mijn manier van denken proberen uit te leggen:quote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Jack verzint z'n teksten zelf niet hoor. De schrijvers wisten dat Ludo terug zou komen, dus hebben ze dat in het script verwerkt
.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef _Nouky_ het volgende:Dat zal best wel kunnen. Nina gaat een byzonder iemand ontmoeten van de week..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste... dat maak ik op uit gtstclub.web-log.nl. Dus dan mag Morris inderdaad gewoon in Meerdijk rond blijven lopen. Zo wordt hij ook gestraft.
Zei ze dat echtquote:Op donderdag 23 november 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Janine: "Lekker gezwommen, Bar?"
Is zelfs zo melig dat het echt niet zal gebeuren hahaquote:Op donderdag 23 november 2006 23:56 schreef Otmed het volgende:
Het zou wel verdomd melig zijn als ze dat zou zeggenOmfg.
Nog eerder 0,5%quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:54 schreef Otmed het volgende:
Inderdaadalleen de kans al dat Ludo zoiets zou zeggen is niet groter dan 1%.
hoop het niet, want dat hebben we al eens gehadquote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
jeugdzorg he.... krijg je toch 'n beetje 'n zieke geest vanquote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij willen jullie het gewoon veel te graag zien![]()
Dian heeft MoFi alweer terug hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:51 schreef pberends het volgende:
Jammer voor Morris dat Frank Mofi nu in handen heeft.
Nou ,dat wilde ik ook net vragen...........What happened met het koffiecafé??quote:Op donderdag 23 november 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Wat is dat saphuis nu opeens eigenlijk... de Koning is dood ofzo?
Augustaquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:17 schreef Pelgrim het volgende:
Nu hopen dat Jack Ludo langzaam gaat martelen. Hij heeft zijn oma ook in een put laten vallen, dus dan valt Ludo nog wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |