ik hoorde haar naam vallen....quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
Que?
Ja godver, maak me even gek hierquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoorde haar naam vallen....
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry...
goedmakertje
[afbeelding]
En dan vertelt ze het ook nog eens in de Sapoase.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Salsagirl het volgende:
Misschien is het wel een beetje haar schuld ook,maar probeer zoiets maar aan en jongen te vertellen
'schatje je bent ontzettend saai in bed ik geniet niet en je kan er niets van'
En zeker niet tegen iemand die niet volwassen genoeg is daarmee om te gaan.
Meteen op zijn 'pik'getrapt...
Je mag alles tegen mannen zeggen,maar niet dat hun prestaties in bed bagger zijn![]()
Als je bedenkt dat Barba kwam omdat Myra weg moest vanwege die achternaam...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat was dat nou met Fos? Zag ik een soort van... ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
ik vind altijd dat Ludo zo ranzig tegen Nina doet.. Zo.... incestueus!!
Volgens mij willen jullie het gewoon veel te graag zienquote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Wat was dat nou met Fos? Zag ik een soort van... ik word opgewonden door mijn zus verhaallijn in?
Zeg, Jack verzint z'n teksten zelf niet hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 19:21 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Ik zie dus juist dat jij dat doet!![]()
Ik zie juist liever dat het gescheiden blijft, maar je kan aan de personages (fictie) aflezen dat ze weten hoe het er achter de schermen (werkelijkheid) aan toegaat en dat is dus niet professioneel![]()
Jaa okee, maar ik zal mijn manier van denken proberen uit te leggen:quote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Jack verzint z'n teksten zelf niet hoor. De schrijvers wisten dat Ludo terug zou komen, dus hebben ze dat in het script verwerkt
.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef _Nouky_ het volgende:Dat zal best wel kunnen. Nina gaat een byzonder iemand ontmoeten van de week..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste... dat maak ik op uit gtstclub.web-log.nl. Dus dan mag Morris inderdaad gewoon in Meerdijk rond blijven lopen. Zo wordt hij ook gestraft.
Zei ze dat echtquote:Op donderdag 23 november 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Janine: "Lekker gezwommen, Bar?"
Is zelfs zo melig dat het echt niet zal gebeuren hahaquote:Op donderdag 23 november 2006 23:56 schreef Otmed het volgende:
Het zou wel verdomd melig zijn als ze dat zou zeggenOmfg.
Nog eerder 0,5%quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:54 schreef Otmed het volgende:
Inderdaadalleen de kans al dat Ludo zoiets zou zeggen is niet groter dan 1%.
hoop het niet, want dat hebben we al eens gehadquote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
jeugdzorg he.... krijg je toch 'n beetje 'n zieke geest vanquote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij willen jullie het gewoon veel te graag zien![]()
Dian heeft MoFi alweer terug hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:51 schreef pberends het volgende:
Jammer voor Morris dat Frank Mofi nu in handen heeft.
Nou ,dat wilde ik ook net vragen...........What happened met het koffiecafé??quote:Op donderdag 23 november 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Wat is dat saphuis nu opeens eigenlijk... de Koning is dood ofzo?
Augustaquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:17 schreef Pelgrim het volgende:
Nu hopen dat Jack Ludo langzaam gaat martelen. Hij heeft zijn oma ook in een put laten vallen, dus dan valt Ludo nog wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |