Je zou toch niet denken dat ze al zoveel ervaring had in bed.. kan me een aflevering herinneren waar ze angstig naar condooms staarde?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Florien zei tegen Noud dat hij slecht is in bed
Dat lijken wel dezelfde mensen die de site bijhoudenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Die rechercheur stelde zich voor als rechercheur Stoots, maar op de aftiteling stond rechercheur Klap. De fout valt gelukkig nog mee, want het zijn synoniemen.![]()
Ja ik weet niet, ik vertelde gewoon hoe het ging.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Je zou toch niet denken dat ze al zoveel ervaring had in bed.. kan me een aflevering herinneren waar ze angstig naar condooms staarde?![]()
Misschien is het wel een beetje haar schuld ook,maar probeer zoiets maar aan en jongen te vertellenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik vertelde gewoon hoe het ging.![]()
Het ging er meer toch om dat ze niet durfde te zeggen hoe ze het precies wil, dus eigenlijk is het ook wel een beetje haar eigen schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste... dat maak ik op uit gtstclub.web-log.nl. Dus dan mag Morris inderdaad gewoon in Meerdijk rond blijven lopen. Zo wordt hij ook gestraft.Niks moet, niksen mag.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef _Nouky_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste... dat maak ik op uit gtstclub.web-log.nl. Dus dan mag Morris inderdaad gewoon in Meerdijk rond blijven lopen. Zo wordt hij ook gestraft.![]()
![]()
Tekst schrijvers weer aan de drugs gezeten zeker.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:44 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
In de preview over morgen bedacht Jack ineens dat Ludo nog zou kunnen leven, als Erik de Vogel weg zou blijven, zou hij nooit zoiets gedacht hebben, dat zijn toch weer van die kleine onprofessionele dingetjes![]()
Het gaat erom dat het personage Jack daar niet door gekleurd/beïnvloed door moet worden tot het moment dat hij er echt achter komt dat Ludo nog leeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:36 schreef Svensational het volgende:
[..]Als Erik niet meer op de GTST-set had rondgelopen, had Jack dat nooit kunnen denken
Inderdaad en ze hadden Lieve tegen kunnen komen onderweg, want Lieve ging van Ludo's huis naar die kamer en Jack en Nick in tegengestelde richting.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
Jezus wat ongelofelijk stom, Jack en Nick hadden gewoon moeten blijven wachten op die kamer, beetje knullig allemaal
.
Volgens mij begin jij fictie en werkelijkheid een beetje door elkaar te halenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het personage Jack daar niet door gekleurd/beïnvloed door moet worden tot het moment dat hij er echt achter komt dat Ludo nog leeft.
Ik zie dus juist dat jij dat doet!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij fictie en werkelijkheid een beetje door elkaar te halen.
Jack versus Ludo hopelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Jack vind alles weer uit natuurlijk![]()
Best leuk en de koning is niet dood dat koffie café welquote:
WTFquote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
ik vind altijd dat Ludo zo ranzig tegen Nina doet.. Zo.... incestueus!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |