passen draagt bij aan de aanvalsratingsquote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waaraan moet een goede spits nu eigenlijk voldoen?
Heb 2 formidabele spitsen maar ze trappen geen deuk in een pakje boter... Iemand vertelde dat ze ook moeten passen, een ander zegt weer positiespel...
anyone?
3 niveaus passen is ruwweg 1 niveau scoren.. voor niet trainingsdoeleinden raad ik je aan spitsen te kopen met zwak passen (die hebben beste prijs/kwaliteit) en natuurlijk zo hoog mogelijk scoren. Verder zou ik voor onvoorspelbaar, snel of koppen gaan... keuze zat je moet alleen ff gedult hebbne voor de juiste prijs. Van koppers heb je er trouwens meerdere nodig en het liefst nog een sp-hoer erbij dan.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waaraan moet een goede spits nu eigenlijk voldoen?
Heb 2 formidabele spitsen maar ze trappen geen deuk in een pakje boter... Iemand vertelde dat ze ook moeten passen, een ander zegt weer positiespel...
anyone?
Zou goed moeten zijn toch?quote:TSI = 1 810, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
aangepastquote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef Yankee_One het volgende:
leeftijd, ervaring?
Die kan je doen jaquote:
die heb ik al 2 jaar, maar hij heeft er nog maar 6 ingetraptquote:
Hangt ook van je aanval af he... misschien speel je tegen teams met veel verdediging en scoor je weinig... mijn spitsen scoren btw ook niet het meest. Vorig seizoen had ik ook 50 goals en de topscoorder had er 5 inliggen.. dus...quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
die heb ik al 2 jaar, maar hij heeft er nog maar 6 ingetrapt
wat train je?quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb verreweg de beste verdediging, de beste aanval, maar mijn middenveld suckt
Dan scoor je minder omdat je minder kansen krijgtquote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb verreweg de beste verdediging, de beste aanval, maar mijn middenveld suckt
Passen voor mijn middenveld en spitsenquote:
die kans klopt, ik zie vaak acties van de tegenstander, maar weinig van mijn kant, maar kansen kun je creeëren. Hoe kan je dat het beste trainen? Openingen maken is voor Mids en Defs...quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan scoor je minder omdat je minder kansen krijgt
Al heb je een goddelijk aanvalsrating, zonder kansen geen goals...
Kansen creeëren is een kuttraining, dat slaat nergens op.. kansen krijg je puur door mid, ofwel door events (counteraanval als je countert, onvoorspelbaar icm veel passen, sphoer). De gewone kansen gaan echter gewoon op balbezit. 10 kansen per wedstrijd, die dus afhankelijk van balbezit verdeeld worden. Kansen die te ver naast gaan worden niet vermeld.quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
die kans klopt, ik zie vaak acties van de tegenstander, maar weinig van mijn kant, maar kansen kun je creeëren. Hoe kan je dat het beste trainen? Openingen maken is voor Mids en Defs...
bal bezit bij mij is nooit hoog. ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de rust het meeste bal bezit heb gehad. Nu ook, tegen de no laatst: 56% voor de tegenstander...quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kansen creeëren is een kuttraining, dat slaat nergens op.. kansen krijg je puur door mid, ofwel door events (counteraanval als je countert, onvoorspelbaar icm veel passen, sphoer). De gewone kansen gaan echter gewoon op balbezit. 10 kansen per wedstrijd, die dus afhankelijk van balbezit verdeeld worden. Kansen die te ver naast gaan worden niet vermeld.
waarom train je geen hoofdstat? Klinkt alsof je iemand bent die vaak zomaar van training veranderd.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Passen voor mijn middenveld en spitsen
Dan heb je dus al 4-6 kansen.... heb je geen defs met passen dan kan je counteren...quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bal bezit bij mij is nooit hoog. ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de rust het meeste bal bezit heb gehad. Nu ook, tegen de no laatst: 56% voor de tegenstander...
hoofdstat?quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom train je geen hoofdstat? Klinkt alsof je iemand bent die vaak zomaar van training veranderd.
En je traint nu?quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoofdstat?
ik heb hiervoor 5 seizoenen def getraind
korte pass voor Mids en Aanval (omdat mijn def al hoog zat is voor mijn competitie)quote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef maniack28 het volgende:
passen.. tsja.... koop wat mids en train die op passen ofzo... ik snap uberhaupt niet waarom je passen traint en dan een 23 jarige spits kooptof train je korte pas? of lange? of welke dan ook waarvoor was
(geen zin om op te zoeken).
Train je passen voor defs of voor mids + aanvallers..
Ja, dan kies je dus duidelijk de verkeerde trainingsvorm.. als je met 17 jarige mids gaat spelen kan je niet op je middenveld leunen. Als je genoeg passing in je def hebt zou ik gaan counteren!quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
korte pass voor Mids en Aanval (omdat mijn def al hoog zat is voor mijn competitie)
23 jarig spits heb ik dus al 2 jaar (heb dr nog een 21 jarige naast. Heb nu 17 jarige jonkies op het middenveld voor het trainen
ga die 17 jarigen trainen op positiespel. zonde van het geld als je zulke jonge spelers niet traint op een hoofdstatquote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
korte pass voor Mids en Aanval (omdat mijn def al hoog zat is voor mijn competitie)
23 jarig spits heb ik dus al 2 jaar (heb dr nog een 21 jarige naast. Heb nu 17 jarige jonkies op het middenveld voor het trainen
lekker idd, ik hoop nog een rondje beker te overleven om zo mijn TS nog wat meer te boosten, mijn tegenstander is echter geen prutserquote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:
Lol.. er is nu al op mn goed/goed skilltrade geboden die morgenavond afloopt.. 900kIk kocht hem 5 dagen terug voor 499k... heerlijk, dit spel
edit- hij heeft zelfs 2x geboden, 918k nu al
Ik twijfel nog steeds om die pot u-20 te verkopen, omdat hij simpelweg nooit heel veel meer zal opleveren (1,5 mil met wc, nu is ie uitmuntend). Lijkt me zo zonde van het geld, kan er veel betere spelers mee kopen. Zal wel wat aanval moeten inleveren, maar het doel is toch nog niet promoveren, dus zoveel boeit het niet...quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
lekker idd, ik hoop nog een rondje beker te overleven om zo mijn TS nog wat meer te boosten, mijn tegenstander is echter geen prutser
wanneer stijgt hij?quote:Op zondag 10 september 2006 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om die pot u-20 te verkopen, omdat hij simpelweg nooit heel veel meer zal opleveren (1,5 mil met wc, nu is ie uitmuntend). Lijkt me zo zonde van het geld, kan er veel betere spelers mee kopen. Zal wel wat aanval moeten inleveren, maar het doel is toch nog niet promoveren, dus zoveel boeit het niet...
Wat denk jij? Hij heeft vandaag gespeeld listen voor 900k=marktprijs en hopen op een bidwar woensdag?
edit- wonderbaarlijk 19 levert 1,3 mil op.. dus dan heb ik 400k winst in 16 wekenno way... ik ga hem verkopen....
quote:Op zondag 10 september 2006 22:14 schreef komrad het volgende:
[..]
wanneer stijgt hij?
er wordt niet voor de +x betaald namelijk
800k voor een 18 jarige uitmuntend U20 speler, ben je gek of zo???quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is net gepopped naar uitmuntend... dus het lijkt me de juiste tijd om hem te verkopen, list hem nu voor 800k, ga actief adverteren en dan hopen op een flinke bidwar omdat hij de 2e 18 jarige spits is in de nt-db...
vorige week voor 1,2 mil gedaan op een goeie tijd, maar niemand biedt... hij staat er nu al op... en hij is potentiele u-20 en daar koopt niemand wat voor (eerder gehad met Dmitry Chevrov). Hij moet er nu gewoon uit.. oprotten met die gast, jammer als ie u-20 alsnog haalt, maar je kan niet alles hebben ....quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
800k voor een 18 jarige uitmuntend U20 speler, ben je gek of zo???
ik zo hem voor 1,5M listen of zo
Whehehe!quote:Duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in de 4e minuut in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Gospodin Búchvarov bij zich en gaf de Robin_United-speler een rode kaart.
quote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
1 tegen 2 volgende week en ik moet tegen nummer laatst. Best spannende competitie.quote:1. F.C. The Saint 4 16 - 3 (+13) 10
2. Heracliden united 4 7 - 1 (+6) 10
3. Krayn's eleven 4 11 - 4 (+7) 8
quote:Op zondag 10 september 2006 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
ik haat scorentrainers. sta nu 1-3 achter. verschil in ratings is aanzienlijk, maar toch krijgt hij kans na kans via zijn centrale aanval
ik dacht dat je die uit andorra wilde verkopenquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
vorige week voor 1,2 mil gedaan op een goeie tijd, maar niemand biedt... hij staat er nu al op... en hij is potentiele u-20 en daar koopt niemand wat voor (eerder gehad met Dmitry Chevrov). Hij moet er nu gewoon uit.. oprotten met die gast, jammer als ie u-20 alsnog haalt, maar je kan niet alles hebben ....
Nieuwe hatstats-record.quote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 153
Defence 46
Midfield 63
Attack 44
Nee, ben je gek.. die heeft genoeg passen een een mooie spec. dus die is marketingtechnisch nog interessant (zeker als ie in u-20 blijftquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik dacht dat je die uit andorra wilde verkopen
quote:Het publiek juichte in de 65e minuut toen Renzo Hoepmans er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van ozzys te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Per 'Tållas' Martinsson. Het publiek juichte in de 83e minuut toen Renzo Hoepmans er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van ozzys te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Vilhelm Sundbom.
quote:11-09-2006 Robin United aan de zegekar
Een nuttige overwinning op RU vergroot het zicht op het kampioenschap. Voorzichtig wordt dat woord voor het eerst in de mond genomen, als een maagd die voor het eerst worst eet.
De zege kwam niet zonder slag of stoot tot stand, getuige het interview dat Zijm na afloop gaf: "Awel, die zotte Bulgaar van hen vestigde een wereldrekord natrappen! Verdiende rode kaart, zeker en vast!"
Volgende week de kraker tegen Sappemeer. Dan zal duidelijk worden wie er de meeste kans op de titel maakt!
Dat zuigt flink idd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Oldbie het volgende:
Koop je, voor heul veul geld, een verdediger met briljant verdedigen en uitstekend passen, krijgt hij al na 38 minuten rood
Fanclub: 1279 ledenquote:
Deed je toch iets verkeerd..quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef Lennox het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn Hattrick carriere 2 wekelijks winst draaien nu(incl jeugdopleiding op 20k natuurlijk). En dat terwijl het stadion nog geeneens 100% gevuld was.
Spelletje wordt steeds leuker
Yup, kon zelfs geen player ad meer maken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
Trouwens, heel mn foxtrick is messed up.
Bij jullie ook?
Ik denk dat ik een van de hoogste loonkosten heb van alle VIII'ers hier (50k) en ik heb altijd geld in mijn jeugdopleiding gestoken, ook toen ik net begon.quote:
quote:Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
900.000kquote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 3 920 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
1.6mlnquote:Necdet Erinç
TSI = 23 570 , 22 years, excellent form
Has poor experience and inadequate leadership abilities [Head]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: poor Defending: world class
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Ik heb de nieuwste al..quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Je moet even de nieuwe foxtrick downloaden, de oude werkt niet meer..
Sick iddquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot haalde gisteren 216 hatstats. anders rot je even op naar de Ve ofzo
ik haal ook zoiets gemiddeld hoor, samen met nog 2 andere teams in mijn competitie, maar kan nou nog niet echt zeggen dat ik klaar ben voor Vquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot haalde gisteren 216 hatstats. anders rot je even op naar de Ve ofzo
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef Swennus het volgende:
Ik ben van plan om te gaan investeren in mijn jeugdopleiding, maar hoe kan ik dit het beste doen? meteen 20k investeren of eerst een paar weken 5 k investeren?
Met 10k gaat hij tot redelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.
Grumpey zal je wel vertellen dat je er niet aan moet beginnen. Maar ja, ieder z'n mening
Niet aan beginnen.. Je moet eerst 2,5 seizoen investeren, voordat je uberhaupt de mogelijkheid hebt iets te pullen en dan de kans dat je daadwerkelijk iets pullt is klein. Ik ben er 1.5 seizoen geleden aan begonnen en ik heb er nu spijt van. Daarnaast kost het veel geld en volgens mij zit je niet in zo'n ruime financiële positie.quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef Swennus het volgende:
Ik ben van plan om te gaan investeren in mijn jeugdopleiding, maar hoe kan ik dit het beste doen? meteen 20k investeren of eerst een paar weken 5 k investeren?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed redelijk, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.
Grumpey zal je wel vertellen dat je er niet aan moet beginnen. Maar ja, ieder z'n mening
kan met niet schelen. hij hoort niet in VIIquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ik haal ook zoiets gemiddeld hoor, samen met nog 2 andere teams in mijn competitie, maar kan nou nog niet echt zeggen dat ik klaar ben voor V![]()
Ik word er moe van als ik er naar kijk.quote:Op maandag 11 september 2006 17:44 schreef roelofjan het volgende:
IIk heb wel wat van die programma's geprobeerd, daar kwam ik geen 'hatstats' tegen.. maar die 'AH punten' van Alltid zijn dus de hatstats waar jullie het altijd over hebben?
Zelf gebruik ik gewoon Excel.. zal vast niet de enige zijn die het zo doet?
Ik download die xml files met HT ratings (enige programma wat ik gebruik), en die zijn dan te importeren in Excel.
Elke week overzicht van de selectie:
[afbeelding]
Tering, wat een prutsers krijg je als je net begint..![]()
Per speler ook een overzicht per week, zien hoe snel training gaat e.d.:
[afbeelding]
Ratings zet ik om met een schema:
[afbeelding]
Zodat ik daarvan ook een mooi overzichtje krijg:
[afbeelding]
En zo hou ik nog wel meer dingen vrij uitgebreid bij..
"Registration of Hattrick Assistant Manager. ¤7.50"quote:Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik word er moe van als ik er naar kijk.
Lang leve HAM!
Ik speel nu al 3 jaar Hattrick.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef roelofjan het volgende:
[..]
"Registration of Hattrick Assistant Manager. ¤7.50"![]()
Maar zoveel werk is het niet, 5 minuten per wedstijd, 5 minuten op vrijdag..
Heb HAM ook sinds het begin (begin dit jaar) gekocht. Leuk programmaatje, zeker 7,50 waard, maar hetgeen wat ik het meeste gebruik is de engine voor live wedstrijden. Voor de rest af en toe leuk om in rond te neuzen qua statistiekjes, maar echt praktisch vind ik het niet.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik speel nu al 3 jaar Hattrick.
Dat is dus 2.50 HAM-kosten per jaar.
Dat is iets meer dan 20 cent per maand
Yep.. op basis van loon vooral.quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef roelofjan het volgende:
Ok bedankt..
De truc is dus die spelers te herkennen.
Team van mn broertjequote:Intussen zijn er 12 Bulgaren te bewonderen in en rond de Latin Lover Arena. 11 van hen mogen woensdag starten tegen Los Parasitos: Tzekov - Georgiev, Hristov, Atev - Moskov, Dikanchev, Dramov, Mironov, Petrov - Delkov, Tzvetkov.
Speel je ook WoW?quote:Op maandag 11 september 2006 20:10 schreef The_Hives het volgende:
Deel 178, wat gaat dat hard
Mag ik trouwens vloeken in de kerk: ik heb HAM al maanden niet geopend
Valt mee, 10.000 per week, inclusief 20% bonus.quote:Op maandag 11 september 2006 16:24 schreef MacMauser het volgende:
Lekkere verdediger! Mooie prijs heb je betaald.. Alleen dat salaris van die speler zou nie weinig zijn!![]()
quote:Gunvaris Jablonskis (128345618)
17 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Latvija
Total Skill Index (TSI): 890
Wage: 792 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: weak
Laatste stijgt waarschijnlijk vrijdag al.quote:Leopold Sibellius (128445865)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 400
Wage: 984 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: wretched
godverdomme, nee!!!quote:Op maandag 11 september 2006 20:10 schreef The_Hives het volgende:
Deel 178, wat gaat dat hard
Mag ik trouwens vloeken in de kerk: ik heb HAM al maanden niet geopend
quote:Hattrick announces
2006-08-29 21:51: On Monday the 11th of September, there will be a scheduled maintenance carried out on Hattrick between the hours of 22:00 to 1:00, during which time all services from Hattrick will be unavailable.
Deadline: 14-09-2006 at 19:32quote:Hanna Mansour Shirazisiddiq (96767634)
20 years, poor form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 960
Wage: 840 ¤/week
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor
Ssssssssssssssssssssssssssst, niet verder vertellen, maar eik was het gewoon een TVPquote:
quote:Steyn Hendriks (131050519)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Maar, als je een speler tegenkomt die clown is en een speler tegenkomt die het niet is. En ze hebben beide dezelfde stats en kosten evenveel, dan koop je toch die clownquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
om met SuperWebers woorden te spreken: n clown is geneuzel in de marge
oeh oeh oeh... geheimpjes!!!! Jippiedepippie!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssssssssst, niet verder vertellen, maar eik was het gewoon een TVP
Jij bent een echte neuzelaar...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar, als je een speler tegenkomt die clown is en een speler tegenkomt die het niet is. En ze hebben beide dezelfde stats en kosten evenveel, dan koop je toch die clown
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij bent een echte neuzelaar...
Waarschijnlijk freak jij helemaal als je stapel truien niet helemaal recht in de kast ligt
Lekkur.. hier ook al 2,3 mil.. gaan we morgen hopelijk richting de 3 mil met Hrfrankselson.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:39 schreef komrad het volgende:
net weer een trainee verkocht voor 1.4M, banksaldo begint leuk op te lopen, nu nog een trainee kopen straks
Poule B van de Holland Casino-Cup is het zwaarst..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef -J-D- het volgende:
Fok!-Cup loting verricht.
Zie het juiste topic en de site in mn signature
mwah ik vind Poule B van de Jupiler-cup veel zwaarder...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:54 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Poule B van de Holland Casino-Cup is het zwaarst..
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:54 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Poule B van de Holland Casino-Cup is het zwaarst..
quote:Uni_S&T - Holloway Wanderers (78 minute(s) played) 0 - 0
The match is currently being played, but no reports have arrived. We are trying to establish contact with our reporter at the stadium, so please try again soon.
ze lopen daar een paar uur voor toch juist?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
de communicatie met Hong Kong is volgens mij niet echt optimaal:
[..]
Ligt eerder aan de lijnen naar Nederland. Spanje heeft hetzelfde probleem. Kut KPNquote:Op woensdag 13 september 2006 12:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
de communicatie met Hong Kong is volgens mij niet echt optimaal:
[..]
Ik speel tenminste nog in de bekerquote:Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef maniack28 het volgende:
2 ouwe lullen doodgeschopt in zwitserland, nu mn pot u-20 nog kwijtraken voor meer dan 800k
Ik niet.. genaaid, want ik speelde weer uit tegen een sterker team, enkel omdat ik vorig seizoen 2e werd ipv 5equote:Op woensdag 13 september 2006 14:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik speel tenminste nog in de beker
Als je ze laat spelen is en ze raken opnieuw geblesseerd (kans is net zo groot als normaal, niet groter bij een pleister) dan is de blessure waarschijnlijk van langere duur als normaal. Er zit dus wel een risicotje aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef macondo het volgende:
Yo gasten..
tijdje weg geweest hier.. Ben inmiddels weer aan een kansloos seizoen begonnen, met in de eerste wedstrijd 5 (!) ernstig geblesseerde verdedigers.. Nu zijn mijn twee toppers hersteld, hebben een pleistertje.
Wat te doen? Laten spelen vanavond, ik train verdedigen. Of aan de kant houden tot ze helemaal hersteld zijn?
(hoi Soempie )![]()
Ja, heb volgens mij nooit een naam ingevuld op Fok!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ben jij nicker100 dan?
Hoezo heet je op hattrick Nick en hier John?
Hmm ok.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:02 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja, heb volgens mij nooit een naam ingevuld op Fok!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
lk wil jullie graag even meedelen dat ik in de beker zojuist met 5-2 van een III gewonnen heb, terwijl ik gePICced heb en met trainees gespeeld heb
dank, ik vind (ik weet dat het onbescheiden is) dat ik terecht de titel van bekerheld in de fok!cup mag voerenquote:
Doe je goed!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
lk wil jullie graag even meedelen dat ik in de beker zojuist met 5-2 van een III gewonnen heb, terwijl ik gePICced heb en met trainees gespeeld heb
dank je, ben wel benieuwd wat ik nu voor tegenstand krijgquote:
Netjes hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
dit is ook zijn bekerwedstrijd he, ik wil zijn zondagrating niet eens zienquote:
6.5 ster middenvelderquote:Mikael Ingemarsson (56701707) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 38 000
Loon: 17 208 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: The Sensational Saints FC
Waarschuwingen: (Geschorst)
Gezondheid: in orde
Ja, en dan speel ik tegen hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef ScudRaket het volgende:
Die schorsingen zitten ze zondag uit J-D
Dat bedoelde hij ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:31 schreef Daemon19 het volgende:
Neehoor scudje.
Rood in de beker, telt voor compo.
Zelfde geld voor gele kaarten..
ex-fokker Jonks is door, Hives en Madkow ook doorquote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef twisteddlogic het volgende:
Netjes Komrad
Nog meer Fok!kers door?
quote:
quote:De hele wedstrijd liep Wim Korthals van Ossie al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 2-2. Koelbloedig legde James Klompe van SVH3 de bal achter Korstiaan van Goolen: 2-3. Quint Aarts was kansloos; Korstiaan van Goolen van Ossie maakte geen fout en scoorde de 3-3. Harm-Jan van Hoften van SVH3 leek erg zenuwachtig en schoot de bal recht door het midden. Maar Korstiaan van Goolen was al vroegtijdig naar rechts gedoken en zag de bal in het net belanden: 3-4. De hele wedstrijd liep Nicky van Velthuijsen van Ossie al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 3-4. SVH3-speler Evert van Dal aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 3-4. Quint Aarts was kansloos; Aram Born van Ossie maakte geen fout en scoorde de 4-4. Jordi Groot Bruinderink van SVH3 stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Korstiaan van Goolen. Het bleef 4-4. James Warendorf van Ossie stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Quint Aarts. Het bleef 4-4. De hele wedstrijd liep Quint Aarts van SVH3 al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 4-4. Gerardus Blaauboer leek erg onzeker toen hij namens Ossie de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. SVH3-speler Henko Zuidam bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Korstiaan van Goolen. De score veranderde niet: 4-4. Ossie-speler Wienand d’Hamecourt bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Quint Aarts. De score veranderde niet: 4-4. William Conraads van SVH3 aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Korstiaan van Goolen verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 4-4. Ossie-speler Gerrit van der Kaaij aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 4-4. Mats Bessembinders van SVH3 stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Korstiaan van Goolen. Het bleef 4-4. Janco van Vorselen van Ossie toonde over stalen zenuwen te beschikken toen hij de strafschop nam. Hij bracht de score daarmee op 5-4. Als het erop aankomt een bal precies te plaatsen, dan is Ralph Donner een ware tovenaar. Hij legde hem er feilloos in voor SVH3: 5-5. Jaapjan Smaal van Ossie stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Quint Aarts. Het bleef 5-5. SVH3-speler Theodor Boerhave aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 5-5. De hele wedstrijd liep Sem Zondag van Ossie al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 5-5. SVH3-speler Holger Boeve bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Korstiaan van Goolen. De score veranderde niet: 5-5. Doodkalm schoot Wim Korthals zijn team Ossie onhoudbaar naar 6-5! James Klompe van SVH3 stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Korstiaan van Goolen. Het bleef 6-5.
Is dat nieuw?quote:TSI = 1 640, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een waardeloos leider
Blijkbaar. Mijn coach had hetzelfde bij de update vrijdag. Viel ook terug in twee niet-bestaande skills...quote:
geeft het verschil aan tussen speler die niks kan en een speler die hélemaal niks kanquote:
stond tijdje terug nog op de frontpage van hattrick en is ook een aantal keer hier gepost.quote:
bijna 10 dagen geleden dus al!! Ketters!!!quote:05-09-2006 Niet-bestaande vaardigheden
Om het makkelijker te maken te bepalen hoe slecht je spelers zijn, hebben we de waarde "niet-bestaand" toegevoegd aan de bodem van de schaal. Een niet-bestaande vaardigheid is precies wat het zegt: hij bestaat niet, is geheel afwezig. Dit helpt om onderscheid te maken tussen slechte spelers en echt slechte spelers.
Wat waren de stats van je speler?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:48 schreef maniack28 het volgende:
Hmmmm pot u-20 voor slechts 850k verkochtMjah, over 1-2 seizoenen gezien was de winst te mager, tenzij hij in u-20 zou komen maar ik acht die kans niet zo groot. Ze hebben 2 goeie 19 jarigen en een goeie 18 jarige en ze spelen 4-5-1 of 5-4-1, dus meer dan drie spitsen heb je dan niet nodig
Sigurbjörn Hrafnkelsson (114683535) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]quote:Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat waren de stats van je speler?
Z'n eerste wedstrijd en die lul raakt gelijk 4 weken geblesseerd, kan ik weer10 dokters aan gaan nemen.quote:Leopold Sibellius 4
TSI = 780 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: wretched
Damn, dan is 850k wel weinig..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:
[speler]
Tsja... ik had hem iets lager gelist en gehoopt op een bidwar, maar helaas... ligt aan zn passen, winstmarges met zo weinig passen zijn kut... vanaf nu (als Barnat er ook uit is) enkel nog matig of hoger passenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Damn, dan is 850k wel weinig..
Maar dat is voor mij dan weer positief, aangezien ik binnenkort ga shoppen..
Dat is niet waarquote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef Daemon19 het volgende:
Omdat de prijzen zo dichtbij elkaar liggen, zijn de prijsverschillen tussen kale spelers en spelers met bijstats ook kleiner geworden. Waardoor je maar weinig meer hoeft te betalen voor een speler met bijstats.
nee nog niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef ScudRaket het volgende:
is hij al gepopt sinds je hem hebt gepulled?
Als je op dinsdag/woensdag naar YP's zoekt met minimaal redelijk passen, dan valt het nog best tegen wat er gepulled wordt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef Daemon19 het volgende:
Omdat de prijzen zo dichtbij elkaar liggen, zijn de prijsverschillen tussen kale spelers en spelers met bijstats ook kleiner geworden. Waardoor je maar weinig meer hoeft te betalen voor een speler met bijstats.
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef ScudRaket het volgende:
28 jarige kale uitstekend verdediger verkocht voor 2 ton
Wáár naar toe?quote:Voor deze wedstrijd moet je naar Magyarország reizen.
Waarvan 1 reserve-vleugelverdediger in scoren omhoog is gegaan van waardeloos naar slecht. Heerlijkquote:TSI: 710 (+930/-220)
Vorm: 6 (+9/-3)
Scoren: 2 (+2/-)
heb niet veel geld, en dan was dit de makkelijkste manierquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef Lennox het volgende:
Je gaat toch geen spelers met slecht passen optrainen? Van matig naar redelijk of redelijk naar goed lijkt me een stuk meer rendabel.
Hier weinig aan de hand met TU. Alleen 12e trainee mocht deze week invallen en ging naar goed (19)
Morgen maar voor 0 listen ofzo.
quote:Florian Skirzyński [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 530, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Deze gaat eruit en moet eindelijk geld vrijmaken voor een briljant wingerquote:Pablo Nieto [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 6 110, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Nikolay Velichkov [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 12 220, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
quote:Gurbe de Hoon (91749768)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 29 790
Loon: 7 240 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
1 training gehad, denk dat ik hem verkoopquote:Joakim Reiziger
TSI=1 260, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Spelmaken: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Gaat er ook uit denk ikquote:Mauro Calloia
TSI=9 950, 20 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Nice. Altijd makkelijk om een keer een extra IM op te kunnen stellen als je net die paar % nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef Yankee_One het volgende:
yep
wannneer je woensdag hebt gespeeld zakt je opstelling van zondag van uitstekend naar goed. ik heb met goed ervaring in een opstelling nog nooit verwarring gehad
sure, maar veel nut zal het niet hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef Swennus het volgende:
Ben ook maar eens supporter gewordenis er een mogelijkheid dat ik bij de federatie kan komen?
![]()
persoonlijk vind ik 5-4-1 niet zo'n fijna opstelling als counterlieveling, je hebt al niet zoveel kracht in de aanval en met deze opstelling verzwak je dezequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nice. Altijd makkelijk om een keer een extra IM op te kunnen stellen als je net die paar % nodig hebt.
Als ik zo 60% bb haal en mijn verdediging is gewoon op orde, dan heb ik het gevoel dat ik aan die paar kansen ook wel genoeg heb. En anders altijd nog op een SE gokken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:36 schreef Daemon19 het volgende:
5-4-1 is meer een opstelling als je bang bent, dat je gaat verliezen en daarom voor een 0-0 gaat..
Van matig naar redelijk scorenquote:Charrel Koevermans
TSI=470, 30 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Transfers for Hanna Mansour Shirazisiddiqquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:44 schreef Ruudt het volgende:
Voor de liefhebbers:
Hanna Mansour Shirazisiddiq (96767634)
20 years, poor form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Quick
Total Skill Index (TSI): 2 960
Wage: 840 ¤/week
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor
Deadline: 14-09-2006 at 19:32
Er is al 204k op geboden..![]()
Doortrainen of verkopen? Transfer Compare geeft 700k tot 1000k aan, heb hem ooit gekocht voor 389k.quote:Tim Hofmeijer
TSI = 3 240 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set pieces: disastrous
als je spelers verkoopt daalt ie ook/kan ie ook dalenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:06 schreef maniack28 het volgende:
Ligt wel aan de leiderschap van je coach volgens mij.. ik speel al weken 3-4-3, maar toch staat ie op geod:
4-3-3: slecht
4-5-1: slecht
3-5-2: slecht
5-3-2: slecht
3-4-3: goed
5-4-1: slecht
quote:Reinaart Langelaan (77586939)
20 years, inadequate form, healthy
I speak Nederlands!
A nasty fellow who is balanced and upright.
Has wretched experience and passable leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 18 920
Wage: 7 800 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: world class Passing: weak
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Staan op TL voor 2.1 respectievelijk 1.8 mlnquote:David Claesson (45389029)
23 years, inadequate form, healthy
I speak Svenska!
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 16 000
Wage: 8 496 €/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Gewoon ontslaan en als je keep een blessure heeft gewoon een nieuwe aantrekkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:01 schreef Swennus het volgende:
Is het trouwens nodig om 2 "goeie" keepers te hebben? heb er nu een van redelijk en 1 met goed.... is het niet verstandig om die redelijk op de verkooplijst te zetten?
deze krijgt namelijk redelijk wat salaris (voor mij dan)
Dan zul je zien dat je eerste keeper er in de eerste wedstrijd na de verkoop er geblesseerd vanaf gaat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon ontslaan en als je keep een blessure heeft gewoon een nieuwe aantrekken
Te koop voor 900k, dat moet ik er toch wel voor krijgen..quote:Tim Hofmeijer
TSI = 3 240 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set pieces: disastrous
Ik zou het er niet voor geven, maar ik train ook geen pmquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Te koop voor 900k, dat moet ik er toch wel voor krijgen..
Nuttige bijdrage..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet voor geven, maar ik train ook geen pm
510k, zie hoog denk ik (heb alleen geen ervaring met uitstekend, dus msischien ook wel niet, TC gaf veel hoger aan. Zometeen nog een redelijk/goed/goed met koppen aanschaffen en ik ben weer blijquote:Uwe Neindorf (130813669) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Blau Weiss Söckchen
Spelmaken: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Nu mn pas gestegen ff te koop zetten en ik ben weer klaar voor de volgende TUquote:Lothar Weigt (130027766) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: prismalo
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
nope, ik ben coolquote: