quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef The_Hives het volgende:
waarom is MOTS eigenlijk een probleemHet zelfvertrouwen enzo was toch nog niet gereset?
Sorry, jij had recht om het topic te openenquote:
quote:
Koei-award nummer 4.quote:
Geen idee, hou me er niet mee bezig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef komrad het volgende:
welke awards komen er eigenlijk dit seizoen???
omg.. wat een prutsers hierquote:
Familie van je?quote:
Gelukkig niet...quote:
ircquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef The_Hives het volgende:
fuck, kans gemist en geel
Telt de lineker-award nu nog?
No problemquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef The_Hives het volgende:
Sorry JD, dat kan ik niet maken. Loop nu elke 5 minuten van beneden naar boven. Goed voor mn bierbuik
.
Goede teamnaam trouwens Scud
T'is een goede redenatie voor als je verliestquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef The_Hives het volgende:
Sorry JD, dat kan ik niet maken. Loop nu elke 5 minuten van beneden naar boven. Goed voor mn bierbuik
.
Goede teamnaam trouwens Scud
En je had de 50.000e hattrick post op Fok!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
No problem
Als je er volgend seizoen maar vaker bent
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En je had de 50.000e hattrick post op Fok!
wouwquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als jij van die stereo boys had gewonnen had je bij een bekende van me in competitie gekomen. Kwam net die naam tegen in zijn nieuwe comp en die klonk al zo bekendquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Stero toch gepromoveerd jah? Ik dacht dat ie wilde blijven, om aan ze team te werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als jij van die stereo boys had gewonnen had je bij een bekende van me in competitie gekomen. Kwam net die naam tegen in zijn nieuwe comp en die klonk al zo bekend![]()
Geluksvogel. Ik moet ook met 1 team rekening houden om het kampioenschap:quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:54 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus zeg, in wat voor poule ben ik beland..
Mijn poule:
1. Heeft een rampzalig (zeer hoog) middenveld, wel sterke verdediging, maar ik hoef er maar 1 doelpunt te maken he..
2. Matig (laag) middenveld, maar nauwelijks een verdediging of een aanval..
3. Enkelt een redelijk (laag) centrale aanval.
4. Zn hoogste stat is zwak (zeer hoog) en dat is zn middenveld.
5. Heeft niet echt iets special, het hoogste is zwak (zeer hoog)
6. Heeft een waardeloos (hoog) middenveld en een goede verdediging.
7. Ik zelf. TOP team!
8. Heeft enkelt een redelijke vleugel en verder niets speciaal.. :
Het verbaasd me dat een 6e klasser een rampzalig middenveld kan hebben..
Ik kan zo kampioen worden..
Gaat een leuk seizoen worden!
hij speelt 4-3-3? anders heeft hij echt een heldenaanval of enorm veel passing op het middenveldquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Geluksvogel. Ik moet ook met 1 team rekening houden om het kampioenschap:
Midfield: inadequate (very high)
Right Defence: formidable (very high)
Central Defence: formidable (high)
Left Defence: passable (high)
Right Attack: weak (low)
Central Attack: outstanding (very low)
Left Attack: weak (low)
Yapzquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij speelt 4-3-3? anders heeft hij echt een heldenaanval of enorm veel passing op het middenveld
1 2 3 4 5 6 7 8 | 107.6 66.9 18.4 22.3 Riddick Sport 102.2 39.8 26.6 35.9 NAC EDE 101.9 43.1 23.4 35.4 intervention team 93.4 33.9 23.1 36.3 FC de Twietjes 90.3 38.7 18.0 33.6 van der weele F.c. de bokkers ajax1994kampen |
Ah, ok, dat was het dus. Weer wat geleerd. Ik trof 'm aan zonder die pre tagsquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:24 schreef twi het volgende:
Iemand loopt telkens die <PRE> codes te verwijderen uit de OP van de wiki. Geen idee wie dat telkens doet, maar als je die gewoon laat staan dan werkt het gewoon prima met kopieren en plakken.
Da's ook niet vrijwillig, ik ben bij Zonnet begonnen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef twi het volgende:
Klopt, even in de historie neuzen. Een mede-versatel klant lijkt de boosdoener. Foei
Ook als je mij verslaat is het een koei award waard... Ik bedoel het enige wat je met de Fok!cup behaald is dezelfde eer en faam als pekelquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef Mokkaboon het volgende:
alle mensen die me een koei award willen geven voor m'n 'normaal' spel zullen snel hun mond houden als ik SW in de fok!cup versla![]()
helaas m'n P/D duel verloren ja... maar ach, m'n verdediging moet toch eerst versterkt worden want dat is echt te zwak voor de vijfde divisie....
mensen goedenavond en tot morgen (avond) waarschijnlijk
![]()
Dat is de kampioen in mijn league komend seizoen.quote:Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 231
Dat welquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:48 schreef komrad het volgende:
was dit een mots wedstrijd??
Njah.. JD.. niks is zeker.. als hij standaard met enkel een centrale aanval speelt en standaard een zwakke rechterverdediging heeft dan is er nog hoop hoor... 20-30 hatstats is te overbruggen met goeie tactiek en soms een klein beetje gelukquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is de kampioen in mijn league komend seizoen.
Jammer dat het nu al bekend is
tsja ik herken het. Ik zit ook met 2 sterke teams in de competetie. De kampioen is ook nog eens blijven hangen omdat hij tegen een zeer sterk V team moestquote:
Loopt vandaag om 11.30 uur afquote:Söhnke Vilsmeier (97754871) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
enquote:Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 229
zijn ook niet zo leuk hoorquote:Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 208
Die 2e is eitje... de eerste nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:02 schreef komrad het volgende:
eerste is idd niet fijn, de tweede is niet zo'n groot probleem omdat die geen aanval heeft
teams in mijn div:
Middenveld: briljant (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
en
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: formidabel (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Of het betaalbaar is weet ik niet, maar je hebt dan wel een ziekelijk middenveld. Zulke spelers lopen er niet vaak rond in een VI.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat kan je dan het beste aan middenvelders hebben in de 6e div? Ik ga dus voor 343 met 1 spelers naar 't midden (pm: uitmuntend vleugel briljant) en dan 2 mythisch en 1 buitenaards IM, dat wordt dus te gek aan salaris. Ik denk dat ik toch wel voor een redelijk middenveld moet gaan om met de eersten mee te doen. Als ik die 2 mythische inruil voor reusachtig oid, kan ik dan voor redelijk middenveld dat betaalbaar is gaan?
Nou, dit jaar uitstekend (laag) middenveld (wel met leuke TS) en door pech nog niet kampioen gewordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Of het betaalbaar is weet ik niet, maar je hebt dan wel een ziekelijk middenveld. Zulke spelers lopen er niet vaak rond in een VI.
Sowiezo een goed/goed coach hebben als je wilt promoveren... dat geeft je extra TS behoudt. Verder zou ik niet enkel op middenveld spelen.. een verdediging met overal uitstekend ratings doet het ook goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat kan je dan het beste aan middenvelders hebben in de 6e div? Ik ga dus voor 343 met 1 spelers naar 't midden (pm: uitmuntend vleugel briljant) en dan 2 mythisch en 1 buitenaards IM, dat wordt dus te gek aan salaris. Ik denk dat ik toch wel voor een redelijk middenveld moet gaan om met de eersten mee te doen. Als ik die 2 mythische inruil voor reusachtig oid, kan ik dan voor redelijk middenveld dat betaalbaar is gaan?
Heb nu een goed/redelijk coach. Verdediging ligt nu rond redelijk (uitmuntend, briljant en formidabel (met koppenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowiezo een goed/goed coach hebben als je wilt promoveren... dat geeft je extra TS behoudt. Verder zou ik niet enkel op middenveld spelen.. een verdediging met overal uitstekend ratings doet het ook goed
Mijn VIII is een beetje vervelender:quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Als ik me hierin niet weet te handhaven ben ik een kneus. ajax1994kampen en F.c. de bokkers zijn namelijk botteams. Benieuwd of die gevuld zullen worden met newbies, maar het lijkt me van niet. Kan me dus eigenlijk volledig op trainen concentreren. Promoveren zit er toch niet in.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 138.4 31.4 46.5 60.5 VV Kerkrade Centrum 135.0 52.6 35.8 46.6 FF de Stroffels 113.4 51.2 21.2 40.9 fcschalk (Degradant) 113.2 39.9 34.5 38.8 Sorbo United 107.1 37.3 25.1 44.7 vv Le Duc 102.9 34.4 28.1 40.5 Wacky Wild Whammers 85.0 36.6 17.6 30.9 The Dutch Camels (mede promovendus) |
daarom hoop ik ook dat hij zijn beste MF moet gaan verkopen, niet dat die veel opleveren met zo'n salarisquote:
Snap ik, maar je moet kijken naar wat qua kosten haalbaar is.. je kan best 4 divine mids kopen maar dan ben je binnen 3 weken failliet... kortom: zoek een balans tussen def, mid en aanval. In mijn ervaring heb je eigenlijk nooit een middenveldoverwicht nodig, mits je een goed georganiseerde verdediging hebt en aan de juiste kant toeslaat met je aanval.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heb nu een goed/redelijk coach. Verdediging ligt nu rond redelijk (uitmuntend, briljant en formidabel (met koppen)). Aangezien middenveld zo belangrijk is dacht ik daar maar voor te gaan. Volgende lichting wilde ik eigenlijk voor verdedigers gaan. Maar anders maar nog een jaartje in de 6e, ik kan deze competitie waarschijnlijk toch niet missen
![]()
.
en ik heb afgelopen jaar ondervonden dat je een groot overwicht op het MF moet hebben als je geen def hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je moet kijken naar wat qua kosten haalbaar is.. je kan best 4 divine mids kopen maar dan ben je binnen 3 weken failliet... kortom: zoek een balans tussen def, mid en aanval. In mijn ervaring heb je eigenlijk nooit een middenveldoverwicht nodig, mits je een goed georganiseerde verdediging hebt en aan de juiste kant toeslaat met je aanval.
Correct.. een heel groot overwicht.. Suriman heeft in princiepe hetzelfde probleem. Ik had nooit overwicht, gewoon een uitgebalanceerd team (met iets te weinig aanval vanwege 17 jarige) en ik had nergens problemen meequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef komrad het volgende:
[..]
en ik heb afgelopen jaar ondervonden dat je een groot overwicht op het MF moet hebben als je geen def hebt
Hmm, ja, thnx. Ik had dit toch even eerder moeten bedenken want dit gaat mij wel wat miljoentjes kosten vrees ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je moet kijken naar wat qua kosten haalbaar is.. je kan best 4 divine mids kopen maar dan ben je binnen 3 weken failliet... kortom: zoek een balans tussen def, mid en aanval. In mijn ervaring heb je eigenlijk nooit een middenveldoverwicht nodig, mits je een goed georganiseerde verdediging hebt en aan de juiste kant toeslaat met je aanval.
Haha... hoe lang ga je Hauri nog doortrainen.. dat lijkt me nou een leuke speler als wingback.. heb er alleen geen geld voor... Wat moet ie eigenlijk op gaan leveren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef komrad het volgende:
Ik heb natuurlijk ietsje meer MF nu en eventueel kan ik nog met WTM spelen. Maar ik heb nog wel ene leuke winger voor je hoor
Daar twijfel ik dus overquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha... hoe lang ga je Hauri nog doortrainen.. dat lijkt me nou een leuke speler als wingback.. heb er alleen geen geld voor... Wat moet ie eigenlijk op gaan leveren?
is het realistisch dat voor hem te vragen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
Euhm... bij briljant/briljant zou ik hem verkopen... maar neit aan mij danZoveel geld heb ik nog lang niet.
Ik heb gewoon ontzettend geluk gehad. Ook dat ik op de leatste speeldag m'n voorsprong in doelsaldo op de nummer 2 heb vast kunnen houden. Had ik 2e geworden, kwam ik terecht in:quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:51 schreef Wackyduck het volgende:
Mijn VIII is een beetje vervelender:
[ code verwijderd ]
En hierin moet ik dus mijn 2e seizoen spelen.![]()
Dat wordt strijden voor handhaving.![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 130.1 54.2 25.9 49.9 Desperados '04 123.6 42.3 39.6 41.7 FC Ondiep 119.6 39.9 22.2 57.5 Sideburns United 119.4 40.8 33.7 44.8 W&R Boys 103.6 44.4 26.6 32.7 mizo 95.9 42.8 15.4 37.6 Eintracht Nach Vorn |
400k slechtsquote:Jordyn Delaney (41939523)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Oceania
Total Skill Index (TSI): 3 380
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Waar zie je je wedstrijden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Top Komrad!
Ik zie dat ik de eerste wedstrijd al kan piccen.. speel tegen het gedegradeerde botteam
nu nog 2 spelers verkopen en dan heb ik het voor iets meer dan 3M gedaan + een klein M voor de coachquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Top Komrad!
Ik zie dat ik de eerste wedstrijd al kan piccen.. speel tegen het gedegradeerde botteam
fixturesquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:09 schreef rompompom het volgende:
Om m'n verdediging te versterken een Goed keper aangeschaft voor 113k. Misschien veel, maar ik hoop dat ik mijn oude nr1 voor 30k kan verkopen. Redelijk keepen, 26 jaar en zwak ervaring + redelijk leider.
[..]
Waar zie je je wedstrijden?
quote:25-04-2006 Verwachting voor het nieuwe seizoen.
Het bestuur van FC Sappemeer heeft haar nieuwe verwachtingen van dit seizoen weer bekend gemaakt. Wij willen weer absoluut gaan voor het kampioenschap.(..)
Heb ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Top Komrad!
Dat dacht ik vorig seizoen ook, totdat eht team alsnog werd vervangen door een 'lucky loser' zeg maar, iemand die eigenlijk gedegradeerd was maar toch mocht blijven om het botteam te vervangen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Top Komrad!
Ja, maar die schoonmaak is er dit seizoen niet. Vorig jaar zijn alle botteams uit het systeem gehaald aan het begin van het seizoen. Volgens mij gaan ze dat niet elke keer doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:00 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig seizoen ook, totdat eht team alsnog werd vervangen door een 'lucky loser' zeg maar, iemand die eigenlijk gedegradeerd was maar toch mocht blijven om het botteam te vervangen.
Hij had geluk dat ik niet meer trainees kon kopen en daarom werd hij ook getraind (spelmaken). Maar nu mijn brandende vraag aangezien ik volgend seizoen in de VII divisie ga uitkomen. Waar moet ik hem laten spelen? Spits, middenveld, vleugels? Heb vele posities geprobeerd maar weet niet waar ik hem moet laten spelen. Of zou ik hem moeten verkopen en voor dat geld een betere spits aanschaffen? Ik zou graag niet gelijk weer terug degraderen hoewel ik denk dat ik één van de zwakste teams heb in mijn competitie.quote:Lodewijk Golstein (84525386)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 380
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: FC Waku Waku
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Hij is duidelijk op zn sterkst als middenvelder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef Vanderwoude het volgende:
Ik had een vraagje (of eigenlijk advies nodig). Ik ben redelijk nieuw met Hattrick (begonnen januari dit jaar voor zover ik mij kan herinneren) en kreeg toen een aantal spelers toebedeeld die ik inmiddels bijna allemaal vervangen heb. Deze speler was er één van:
[..]
Hij had geluk dat ik niet meer trainees kon kopen en daarom werd hij ook getraind (spelmaken). Maar nu mijn brandende vraag aangezien ik volgend seizoen in de VII divisie ga uitkomen. Waar moet ik hem laten spelen? Spits, middenveld, vleugels? Heb vele posities geprobeerd maar weet niet waar ik hem moet laten spelen. Of zou ik hem moeten verkopen en voor dat geld een betere spits aanschaffen? Ik zou graag niet gelijk weer terug degraderen hoewel ik denk dat ik één van de zwakste teams heb in mijn competitie.
Hij wordt denk ik een beetje duur qua loon om hem als hoer te gaan gebruiken, komend seizoen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:44 schreef Vanderwoude het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties!Maar weet nog niet echt waar ik hem ga plaatsen of verkopen. Ligt eraan of ik ergens een goede vervanger kan vinden (hij is toch wel handig als allround speler wanneer iemand geblesseerd of geschorst raakt).
Op het moment is het nog maar ¤800,- en ik heb door promotie weer wat extra centen gekregen dus dat is volgens mij niet zo'n groot probleem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij wordt denk ik een beetje duur qua loon om hem als hoer te gaan gebruiken, komend seizoen.
De koei award zal dit seizoen sterk bezet zijn idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint met recht VK
toch zonde dat ie tegen mijn 250 hatstats geen fatsoenlijk team opstelt
awards komen dr zeer binnekort aan, ws na overleg vanavond. zie al wat mooie koei award nominaties ja
quote:Grégory Miceli
TSI = 4 940 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: outstanding Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
Krachtig en koppen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef DJqbl5 het volgende:
Wat is een goede specialiteit voor een verdediger??
dankjequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Krachtig en koppen.
Snel is ideaal voor op de vleugels en in de spits. Onverspelbaar is alleen goed in combinatie met hoog passen, krachtig tegen over een technisch speler zal de technische speler vaker winnen en zo heb je meer van die details.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:43 schreef Lennox het volgende:
Zolang het niet onvoorspelbaar is vind ik alles best bij trainees. Die met [snel] willen nog wel eens een snelle aanval opzetten.
Van hottrick:quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:04 schreef Lennox het volgende:
Onvoorspelbare verdediger (ongeacht zijn passing) wil nog wel eens een foutje maken. Heeft volgens mij ook met ervaring te maken, maar omdat ik deze traing en ze dus geen ervaring hebben koop ik ze per defenitie niet. Krachtig is met zonnig weer kut en zo heb je overal wat voor te zeggen
Dus volgens mij niet zo erg omdat vermoeidheid(conditie) niet echt belangrijk is voor verdedigers.quote:krachtig is goed (toename van verdedigen in de regen en worden alleen maar moe in de zon, maar dat maakt bijna nooit wat uit, alleen in "conditie" speciale geburtenissen, maar wat is de kans dat beide gebeurtenissen voor een speler gebeuren in dezelfde wedstrijd?).
Leuk voor een VIII en IX team, slechts 150k dus sla je slagquote:Kris Tønnesen (109475184)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Ik wil m eigenlijk niet kwijt, maar voor 2,7 miljoen staat hij te koop..quote:Len Gersmann (55006627) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 71 550
Loon: 16 900 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Waarschuwingen: 2
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 8
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Hector Cason (84392279)
19 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is calm and upright.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Nationality: USA
Total Skill Index (TSI): 2 420
Wage: 1 224 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: weak Defending: formidable
Scoring: poor Set Pieces: poor
tsss, die mid is toekomstige coach, keeper met formi xp, 28 jarige keepers gingen er voor dat geld uit in de transfer comparequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef komrad het volgende:
veel oude spelers heb je op de TL VK
die keeper raak je trouwens echt niet kwijt voor die prijs
WC keepers gaan voor 2,5M en dan zijn ze veel jonger. Die keeper is al aan het aftakelen, vooral met de nieuwe regelsquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tsss, die mid is toekomstige coach, keeper met formi xp, 28 jarige keepers gingen er voor dat geld uit in de transfer compare![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ID Date Total Skill Index (TSI)/Price: Age Form 23340675 16-06-2006 34 490 3 363 000 ¤ 28 inadequate 17895778 07-06-2006 17 740 3 000 000 ¤ 28 poor 10591877 07-06-2006 37 200 3 550 000 ¤ 28 excellent 13326118 18-05-2006 39 960 3 060 000 ¤ 28 solid Average price 3 243 250 ¤ Median Price 3 211 500 ¤ Age = 28 & Goalkeeping=world class |
precies , jij begrijpt tquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef Ruudt het volgende:
Wacht het gewoon af en laat VK in z'n waan
Verkocht voor ¤ 521 000quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef Ruudt het volgende:
Dan ik ook maar
Ik heb te koop staan voor 5 ton, de volgende speler:
Hector Cason (84392279)
19 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is calm and upright.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Nationality: USA
Total Skill Index (TSI): 2 420
Wage: 1 224 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: weak Defending: formidable
Scoring: poor Set Pieces: poor
Jij hebt hem nog verkocht, de rest van die 5 posts achter elkaar zal er geen één verkocht wordenquote:
Had mn goed/matig van 18 met onvoorspelbaar ook niet verkocht voor 40kquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog verkocht, de rest van die 5 posts achter elkaar zal er geen één verkocht worden.
Nicomart dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Grumpey het volgende:tvp
en joralf gefeliciteerd met de 50.000e post
Die van mij had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog verkocht, de rest van die 5 posts achter elkaar zal er geen één verkocht worden.
ik heb 1 YP voor 883k verkocht dus ik hoef niet te rekenen, mijn opleiding was dit seizoen zeker rendabel (16*23k = 368k kosten)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:54 schreef Lennox het volgende:
Net even zitten rekenen. Dit seizoen 34k winst met mn jeugdopleidingVoor het eerst dat ik in ieder geval winst maak.
314k verkoop.
Da noemen ze dus geluk hebben dit seizoenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef Yankee_One het volgende:
blijf het toch frapant vinden. de eerste 2 seizoenen heb ik alleen maar bagger gepulld (ook al stond je opleiding op redelijk of goed) en het afgelopen seizoen heb ik maar een paar spelers gehad die niet te verkopen waren
de eerste reacties zijn trouwens inmiddels al binnen en t ziet er veelbelovend uitquote:Beste Fok!Hattricker!!
Seizoen 17 is alweer ten einde.
Dus is het weer tijd voor die vermaledijde awards!!
In het kader van de voorverkiezingen voor de zgn. Christiano Ronaldo en Arsenio Sebastiao Cabungula 'Love' Awards hebben we enkele gegevens van jou nodig.
Voor de eerste award zijn we op zoek naar de knapste speler in je selectie. Het gaat om het plaatje dat bij HT-supporters te zien is.
Speler ID+naam met ev. motivatie kun je HT-mailen naar verbalkint340 (146006)
Voor de tweede award gaan we terug naar de tijd van de Max-Phillip Freiherr Spiegel von un zu Peckelsheim Award!
We zijn dus op zoek naar de speler in je selectie met de langste, meest grappige of bizarre naam!
Speler ID+naam met ev. motivatie kun je HT-mailen naar verbalkint340 (146006).
Om misverstanden te voorkomen: De ingezamelde namen voor beide awards worden niet door ons beoordeeld, maar komen in het Fok!Hattrick Awards topic om aldaar door de leden beoordeeld te worden!
VK en co
quote:Marcel Basle (71091978)
20 years, passable form, healthy
A controversial person who is fiery and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: France
Total Skill Index (TSI): 13 510
Wage: 9 240 ¤/week including 20% Bonus
Owner: The Welsh Army
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Career Goals: 12
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 2
quote:Highest bid:
1 326 000 ¤ by Brouwhuis '04
Bidding is finished!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef komrad het volgende:
k, dan mag je mijn post in het andere topic vergeten.
Ik begrijp dat we dus voor alle andere awards direct kunnen stemmen?
haha, die jij gaat winnen danquote:denk je nog aan de flagchasers award![]()
afhankelijk van de formulering heb ik en jij ook wel kansen op die titel. Ga trouwens deze week naar Al Magribquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..], of ze staan al vast (vinnie jones/fokcup)
[..]
haha, die jij gaat winnen dan![]()
heb genoegen moeten nemen met ukrainequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
[..]
afhankelijk van de formulering heb ik en jij ook wel kansen op die titel. Ga trouwens deze week naar Al Magrib
Ik naar Moldaviëquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
[..]
afhankelijk van de formulering heb ik en jij ook wel kansen op die titel. Ga trouwens deze week naar Al Magrib
Is dat een map van friendlies die jij hebt bezocht? Zo ja, waar kan je die vindenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef komrad het volgende:
[[url=http://145.116.12.237/coolmap.php?v[]=80&v[]=77&v[]=117&v[]=60&v[]=85&v[]=107&v[]=73&v[]=33&v[]=27&v[]=84&v[]=70&v[]=103&v[]=81&v[]=91&v[]=97&v[]=89&v[]=38&v[]=61&v[]=76&v[]=72&v[]=96&v[]=47&v[]=68&v[]=45&v[]=26&v[]=54&v[]=35&v[]=74&v[]=69&v[]=29&v[]=57&v[]=64&v[]=67&v[]=58&v[]=53&v[]=52&v[]=2&v[]=63&v[]=9&v[]=32&v[]=37&v[]=5&v[]=12&v[]=1&v[]=24&v[]=25&v[]=44&v[]=7&v[]=14&v[]=46&v[]=4&v[]=3&v[]=36&h[]=80&h[]=35&h[]=39&h[]=9&h[]=12&h[]=1&h[]=14&]afbeelding[/url]]
volgens mij is er best animo voor die award en VK als je slim formuleert win je hem ook nog
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef komrad het volgende:
heeeeeele lange url
volgens mij is er best animo voor die award en VK als je slim formuleert win je hem ook nog
en tja, volgens fabianf voer ik die toch alquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php
en dan je username en security code invullen en dan komt het plaatje eruitrollen
@VK, in een dictatuur kan alles
dan is dat probleem ook opgelostquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en tja, volgens fabianf voer ik die toch al
zeg ik iets geks als ik denk dat je alle kleine landen nog moetquote:
Klopt hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef komrad het volgende:
[..]
zeg ik iets geks als ik denk dat je alle kleine landen nog moet
ik heb er namelijk ook al >50
Ik ga eens verstandig zijn door hier niet inhoudelijk op te reageren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
en tja, volgens fabianf voer ik die toch al
Me too, Ukrainquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
heb genoegen moeten nemen met ukraine
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach nu kan je weer gewoon over mij dromen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef The_Hives het volgende:
VK, wat heb ik een feyenoord-mailtje van je gehad via HT-mail. De knapste speler.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[[url=http:/plaatje[/url]]
Zo blauw als een gympie.
Servie & Montenegro wordt gewoon Servie. Dus je zal vanaf volgend seizoen dan gewoon de vlag van Servie hebben ipv S&M.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:47 schreef nicomart het volgende:
Heb trouwens een van de laatste kansen gegrepen om nog te spelen in servie én montenegro. Zal ik dan een vlaggetje krijgen van beide landen vanaf volgend seizoen of 1 van de 2?![]()
als eerste wederom bedankt voor alle info, maar bij de def moet het passen dan ongeveer matig zijn of hoger?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef komrad het volgende:
Swennus, als je echt defs wil trainen en ook op langere termijn moet je je team inrichten als ene counterteam. Je moet dus een sterke aanval en verdediging hebben en passers in je verdediging om je counterrating te verbeteren.
VOor je verdediging zijn je keeper en verdedigers van belang. Voor de counterrating het passend en verdedigend vermogen van je verdedigers. Voor je aanval je wingers en je spitsen.
De meeste teams spelen 532 met 2 centrale middenvelders en 1 winger om zo aan 1 kant een sterke vleugelaanval te krijgen en ook nog eens onvoorspelbaar te zijn, je kan wisselen met de sterke vleugel. Met 2 middenvelders heb je iets meer balbezit wat een gunstig effect heeft op je kansen, er zijn namelijk maar heel weinig teams die met 1 of geen middenvelders counterend kunnen winnen. Hiervoor moet je ook seizoenenlang je team optimaliseren op een super specifieke spelstijl en dat is iets waar jij nog niet aan toe bent. Mijn advies is dan ook voor een deftrainer, 532 counter met 2 inners
Probeer ze in te kopen op redelijk, dan valt er ook nog wat bij te trainen voor extra profit, hoofdzaak is uiteraard verdedigenskill.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:21 schreef Swennus het volgende:
[..]
als eerste wederom bedankt voor alle info, maar bij de def moet het passen dan ongeveer matig zijn of hoger?
uhm.. vrijdag 11 augustus om 20.00. dan zal ik ook een topic openen om te stemmen op de genomineerde en de andere awardsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
Wanneer is de sluiting voor het ingeven van de spelers voor die awards?
volgens mij heb je meer kans op counterkansen naarmate je counterrating hoger is. je kunt er zelfs 4 krijgen heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef Lennox het volgende:
4 x redelijk en 1 x goed is al briljant counter bij mij. (Formidabel in def stat en 18 jaar over het algemeen). Volgens mij gaat het vrij snel omhoog. Rating hangt ook samen met de vorm van de spelers.
Is het nou zo dat je met een steeds hoger wordende counter rating meer kansen krijgt / maken de spitsen ze beter af, of blijven het altijd maar 3 CA kansen?
Is het trouwens een idee om voor elke award (los van deze twee) eerst genomineerde te krijgen en dat daarna iedereen kan stemmen op één genomineerde met elke award.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uhm.. vrijdag 11 augustus om 20.00. dan zal ik ook een topic openen om te stemmen op de genomineerde en de andere awards
Soort voorselectie?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is het trouwens een idee om voor elke award (los van deze twee) eerst genomineerde te krijgen en dat daarna iedereen kan stemmen op één genomineerde met elke award.
Dat was altijd het geval ja.. maar in mijn ervaring is het niet meer nodig, aangezien de uitslag van de voorselectie in 99 van de 100 gevallen ook meteen de uitslag van de verkiezing is. Degene die het meest genomineerd worden wint dus..quote:
Nu al lidquote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Behoort ook tot Team U-20 Andorra!
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 3 050
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Lennox het volgende:
Die heb je ook voor een prikkie gekocht man. Super als zoiets lukt
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef maniack28 het volgende:
OMG OMG!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!11
Kijk kijk, wat zie ik daar:
[..]
Nu al lidGeniaal!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn eerste opgeroepen speler![]()
Marketingtechnisch gezien ja.... hij wordt vrijdag formi... maar ik doe het toch niet... het spelletje moet ook leuk blijven en ik wil graag een speler eens bizar ver optrainen ipv ze telkens maar te verkopen. Hoogste wat ik ooit heb gehad is briljantquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef komrad het volgende:Feli man
eigenlijk moet je hem nu wel verkopen maarj a
Ik zou het niet weten.. je defratings zijn iig lekker, aanvalsratings vallen mijn inziens een beetje tegen... maar misschien met een aanvallende wingdef dat het wel goed komtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:00 schreef komrad het volgende:
Ik heb trouwens net een keer 451 gespeeld en AOW
vintage fc
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog) -> met een moorddadige TS
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
Wingratings vallen me wat tegen, maar heeft ook te maken met het feit dat ik mijn wingback defensief heb laten spelen. MF rating moet wel richting matig/redelijk gaan met een fatsoenlijke TS
Mijn vraag is eigenlijk hoe ik een formidabel AOW rating moet interpreteren, bij counter is dat niet veel maar hoe liggen de verhoudigen met AOW?
het is dan ook een 451 he, ik verwacht dat mijn MF wel goed komtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. je defratings zijn iig lekker, aanvalsratings vallen mijn inziens een beetje tegen... maar misschien met een aanvallende wingdef dat het wel goed komt
Volgens mij is de standaard regel ongeveer 500k boven de normale marktwaarde. In dit geval mogelijk nog wel ietsje meer omdat hij waarschijnlijk tot het einde van 19 bij het nationale team blijftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Komraaad... je brengt me aan het twijfelen... of ik hem toch wel ga verkopen![]()
Doe dat nou niet
Hoeveel kan ik er voor vragen?(als hij vrijdag formi/matig is)
1600kquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef komrad het volgende:
[..]
Volgens mij is de standaard regel ongeveer 500k boven de normale marktwaarde. In dit geval mogelijk nog wel ietsje meer omdat hij waarschijnlijk tot het einde van 19 sowieso bij het nationale team blijft
of je zet hem er voor 2500k op en ziet wel, verkoop je hem dan heb je leuk rendement anders train je hem doorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1600k
vergeet het maar dan.. dan heb ik minder dan 100k winst per week (ongeveer 90) met hem gemaakt... Dan train ik hem lekker door
edit.. ik list hem vanavond gewoon op 2500k... zodat hij zaterdag avond 20.00 uur ofzo afloopt. Wordt ie verkocht dan heb ik een ubergeile winst, zo niet.. dan niet
Dat zeg ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:16 schreef komrad het volgende:
[..]
of je zet hem er voor 2500k op en ziet wel, verkoop je hem dan heb je leuk rendement anders train je hem door
goed je luistertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1600k
vergeet het maar dan.. dan heb ik minder dan 100k winst per week (ongeveer 90) met hem gemaakt... Dan train ik hem lekker door
edit.. ik list hem vanavond gewoon op 2500k... zodat hij zaterdag avond 20.00 uur ofzo afloopt. Wordt ie verkocht dan heb ik een ubergeile winst, zo niet.. dan niet
Kan ook, maar dat zou nog even kunnen duren...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef komrad het volgende:
[..]
goed je luistert![]()
![]()
ik zou wachten totdat hij iig 1x gespeeld heeft
idd.. das best veel, gem. prijs ligt rond de 400kquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:45 schreef Ruudt het volgende:
21-jarige formidabel spits (krachtig) verkocht voor ¤ 625 000, had hem voor 6 ton op de lijst gezet en dacht hem nooit voor die prijs kwijt te kunnen..
Precies, heb hem zelf in Mei voor 630 gehaald en al een paar keer proberen te verkopen voor 6 ton.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd.. das best veel, gem. prijs ligt rond de 400k
Het gaat om deze speler trouwens:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd.. das best veel, gem. prijs ligt rond de 400k
Met zwak passenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het gaat om deze speler trouwens:
[url]http://paintedover.com/uploads/show.php?loc=0629&f=spits.jpg][/url]
tinypic is wel okequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
ps. weet er iemand een uploadsite vanwaar ik de plaatjes gewoon DIRECT op dit forum kan zetten, zoals imageshack eerst gewoon werkte?
Hij maakt dus iig kans op opgesteld te wordenquote:Thanks,
I don't know yet if he will play friday or not :-D
ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb de coach van de u-20 gehtmailt en hij stuurde dit terug
[..]
Hij maakt dus iig kans op opgesteld te worden![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:36 schreef Lennox het volgende:
Maniack stelt hem 3 maanden supporter in het vooruitzicht en hij is een week international
200k-250kquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een def met uitstekend verdedigen en redelijk passen?
Maniack stelt hem 3 maanden jaar supporter in het vooruitzicht en hij is een week international
Maniack stelt hem 3 maanden jaar supporter in het vooruitzicht en hij is een week tot z'n twintigste international
Ligt ook voor een groot gedeelte aan de ervaring. Onder de 2 ton heb je er wellicht al eentje zonder ervaring. Met flink wat ervaring praat je al over 3 ton denk ik...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een def met uitstekend verdedigen en redelijk passen?
Balen zeg!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef TimmyAsd het volgende:
KUT 17 jarige formi middenvelder voor 7 weken weg
Train je geen conditie?? Of heeft deze speler al conditie uitstekend?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef TimmyAsd het volgende:
KUT 17 jarige formi middenvelder voor 7 weken weg
Denk alleen dat ik na de loonsupdate een behoorlijk forse salarishuishouding heb voor een VIII ploeg. Stond al vrij bovenin en alle aankopen/trainees doen ook vrolijk mee.quote:Johann Stanzel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 12 120, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:27 schreef -J-D- het volgende:
17 jaar uitstekend +6 scoren, redelijk passen, koppen, 5 weken dood
17 jaar uitstekend +4 scoren goed vleugelspel, onvoorspelbaar, 4 weken doodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:27 schreef -J-D- het volgende:
dat wordt dus elk tussenseizoen minimaal 1 week conditie trainenquote:- In de loop van het seizoen loopt de conditie achteruit. Reken daarbij per seizoen op een terugval van 1 of 2 stappen.
dat is dan wel weer sympatiek, al schiet een def trainer als ik er niks mee opquote:Als afsluiting voegen we de zoekoptie "Leiderschap" toe aan de transferlijst. Daarmee moet het eenvoudiger worden om je eigen droomcoach te vinden!
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef stefmans het volgende:
Die leiderschap feature is natuurlijk geweldig scheelt een hele hoop zoeken![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef stefmans het volgende:
Die leiderschap feature is natuurlijk geweldig scheelt een hele hoop zoeken![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:27 schreef -J-D- het volgende:
Dat een ander geblesseerd raakt is geen voordeel voor Hasko.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:33 schreef fabianf het volgende:
[..]voordelig voor Hasko.
Die blessure had ook wel 2 weken mogen zijn overigens.
Nee, want hij speelde die pot zelf al en was al zeker van een plek op de bank volgende weekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:45 schreef fabianf het volgende:
Doe ik zo'n moeite die smiley terug te vinden, heb je die andere al gequote.
Maar waarom zou dat een nadeel zijn? Hij heeft al eens een week geen training gehad omdat je hem niet opstelde. Als er een andere (betere?) spits geblesseerd is in een week waar je er maar 3 neer mag zetten heeft hij toch juist meer kans om te spelen?
quote:Keeper:
Uitstekend
quote:Middenvelders & wingers:
Tim Hofmeijer
TSI = 2 080 , 17 years, inadequate form
Playmaking: solid Passing: passable
Varg Östman
TSI = 460 , 17 years, inadequate form
Playmaking: passable Passing: inadequate
Joakim Danielsson
TSI = 2 360 , 17 years, passable form
Playmaking: solid Passing: solid
Grégory Miceli
TSI = 4 940 , 18 years, solid form
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: outstanding Scoring: inadequate
Lucian Staicovici
TSI = 1 300 , 18 years, solid form
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: excellent
Maurizio Aloisi
TSI = 1 510 , 18 years, passable form
Playmaking: excellent Passing: passable
Hanna Mansour Shirazisiddiq
TSI = 3 390 , 19 years, passable form
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Marcel Basle
TSI = 13 510 , 20 years, passable form
Playmaking: magnificent Passing: poor
Arthur Cozijnsen
TSI = 5 300 , 20 years, passable form
Playmaking: formidable Passing: solid
Giovanni Minardi
TSI = 1 890 , 20 years, passable form
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: excellent
quote:Verdedigers:
Formidabel + redelijk winger, redelijk scoren
Formidabel
Uitstekend + matig passen
Goed + goed ervaring
Goed + uitstekend ervaring
Als ik hiermee niet binnen 1 seizoen terug ben in VI dan weet ik het ook niet meer.quote:Aanvallers:
Formidabel + uitstekend SP
Formidabel
Redelijk + wonderbaarlijk SP + redelijk ervaring
Voor div VIII echt een te gek team! Dat lijkt een zeker kampioenschap te gaan wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:02 schreef Lennox het volgende:
Keeper: Goed
Verdediging:
Formidabel verdedigen, Redelijk passen (18)
Formidabel verdedigen, Redelijk passen (18)
Formidabel verdedigen, Redelijk passen, matig vleugel (18)
Uitstekend verdedigen, Redelijk passen (17)
Goed verdedigen, Goed passen (17)
Middenveld
Briljant spelmaken, Matig passen, Goddelijk SP
Uitstekend spelmaken [Snel]
Goed spelmaken, Matig passen
Spitsen
Briljant scoren [koppen]
Briljant scoren [koppen]
Tactiekvaardigheid: Wonderbaarlijk
VIII ploeg
Divisie is alles behalve sterkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:14 schreef komrad het volgende:
Ruudt, ik zou er niet 100% zeker van zijn, je kan net 1 of 2 ploegen treffen die erg sterk zijn, maar ziet er op zich wel goed uit.
@Lennox, een strak team voor de VIII, speel je met 3 inners of 2 inners en een winger?
2 Inners tegen ploegen waar ik middenveld net van verlies. 3 IM als ik tegen waailappen moet en middenveld wil halen. Die uitstekend heeft ook winger erbijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:14 schreef komrad het volgende:
Ruudt, ik zou er niet 100% zeker van zijn, je kan net 1 of 2 ploegen treffen die erg sterk zijn, maar ziet er op zich wel goed uit.
@Lennox, een strak team voor de VIII, speel je met 3 inners of 2 inners en een winger?
daarom is spaargeld zo liefquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:31 schreef Lennox het volgende:
Je krijgt weinig, maar het kost nu ook weinig. Mes snijd aan 2 kanten
Thnx voor positieve geluiden btw
Zeker. Ben benieuwd of de prijzen ooit nog eens gaan aantrekken.quote:
Iemand?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:18 schreef Daemon19 het volgende:
Btw, je moest je eerste 3 wedstrijden (2 beker- en 1 competitiewedstrijd) piccen en dan 1 competitiewedstijd per 3/4 wedstrijden om je TS op tevreden te krijgen en te houden?
bij kopen of verkopen heeft het nix met je coach te maken. Dit is een totaal random factor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:42 schreef Lennox het volgende:
Hangt natuurlijk van leiderschap van coach af.
Ik kan alleen over slecht oordelen. 1 x pic = 1 level omhoog. Kocht je iemand of verkocht je iemand dan zakte hij meestal weer.
Jij bent er vroeg bij..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |