quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef The_Hives het volgende:
waarom is MOTS eigenlijk een probleemHet zelfvertrouwen enzo was toch nog niet gereset?
Sorry, jij had recht om het topic te openenquote:
quote:
Koei-award nummer 4.quote:
Geen idee, hou me er niet mee bezig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef komrad het volgende:
welke awards komen er eigenlijk dit seizoen???
omg.. wat een prutsers hierquote:
Familie van je?quote:
Gelukkig niet...quote:
ircquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef The_Hives het volgende:
fuck, kans gemist en geel
Telt de lineker-award nu nog?
No problemquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef The_Hives het volgende:
Sorry JD, dat kan ik niet maken. Loop nu elke 5 minuten van beneden naar boven. Goed voor mn bierbuik
.
Goede teamnaam trouwens Scud
T'is een goede redenatie voor als je verliestquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef The_Hives het volgende:
Sorry JD, dat kan ik niet maken. Loop nu elke 5 minuten van beneden naar boven. Goed voor mn bierbuik
.
Goede teamnaam trouwens Scud
En je had de 50.000e hattrick post op Fok!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
No problem
Als je er volgend seizoen maar vaker bent
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En je had de 50.000e hattrick post op Fok!
wouwquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als jij van die stereo boys had gewonnen had je bij een bekende van me in competitie gekomen. Kwam net die naam tegen in zijn nieuwe comp en die klonk al zo bekendquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Stero toch gepromoveerd jah? Ik dacht dat ie wilde blijven, om aan ze team te werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als jij van die stereo boys had gewonnen had je bij een bekende van me in competitie gekomen. Kwam net die naam tegen in zijn nieuwe comp en die klonk al zo bekend![]()
Geluksvogel. Ik moet ook met 1 team rekening houden om het kampioenschap:quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:54 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus zeg, in wat voor poule ben ik beland..
Mijn poule:
1. Heeft een rampzalig (zeer hoog) middenveld, wel sterke verdediging, maar ik hoef er maar 1 doelpunt te maken he..
2. Matig (laag) middenveld, maar nauwelijks een verdediging of een aanval..
3. Enkelt een redelijk (laag) centrale aanval.
4. Zn hoogste stat is zwak (zeer hoog) en dat is zn middenveld.
5. Heeft niet echt iets special, het hoogste is zwak (zeer hoog)
6. Heeft een waardeloos (hoog) middenveld en een goede verdediging.
7. Ik zelf. TOP team!
8. Heeft enkelt een redelijke vleugel en verder niets speciaal.. :
Het verbaasd me dat een 6e klasser een rampzalig middenveld kan hebben..
Ik kan zo kampioen worden..
Gaat een leuk seizoen worden!
hij speelt 4-3-3? anders heeft hij echt een heldenaanval of enorm veel passing op het middenveldquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Geluksvogel. Ik moet ook met 1 team rekening houden om het kampioenschap:
Midfield: inadequate (very high)
Right Defence: formidable (very high)
Central Defence: formidable (high)
Left Defence: passable (high)
Right Attack: weak (low)
Central Attack: outstanding (very low)
Left Attack: weak (low)
Yapzquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij speelt 4-3-3? anders heeft hij echt een heldenaanval of enorm veel passing op het middenveld
1 2 3 4 5 6 7 8 | 107.6 66.9 18.4 22.3 Riddick Sport 102.2 39.8 26.6 35.9 NAC EDE 101.9 43.1 23.4 35.4 intervention team 93.4 33.9 23.1 36.3 FC de Twietjes 90.3 38.7 18.0 33.6 van der weele F.c. de bokkers ajax1994kampen |
Ah, ok, dat was het dus. Weer wat geleerd. Ik trof 'm aan zonder die pre tagsquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:24 schreef twi het volgende:
Iemand loopt telkens die <PRE> codes te verwijderen uit de OP van de wiki. Geen idee wie dat telkens doet, maar als je die gewoon laat staan dan werkt het gewoon prima met kopieren en plakken.
Da's ook niet vrijwillig, ik ben bij Zonnet begonnen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:33 schreef twi het volgende:
Klopt, even in de historie neuzen. Een mede-versatel klant lijkt de boosdoener. Foei
Ook als je mij verslaat is het een koei award waard... Ik bedoel het enige wat je met de Fok!cup behaald is dezelfde eer en faam als pekelquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef Mokkaboon het volgende:
alle mensen die me een koei award willen geven voor m'n 'normaal' spel zullen snel hun mond houden als ik SW in de fok!cup versla![]()
helaas m'n P/D duel verloren ja... maar ach, m'n verdediging moet toch eerst versterkt worden want dat is echt te zwak voor de vijfde divisie....
mensen goedenavond en tot morgen (avond) waarschijnlijk
![]()
Dat is de kampioen in mijn league komend seizoen.quote:Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 231
Dat welquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:48 schreef komrad het volgende:
was dit een mots wedstrijd??
Njah.. JD.. niks is zeker.. als hij standaard met enkel een centrale aanval speelt en standaard een zwakke rechterverdediging heeft dan is er nog hoop hoor... 20-30 hatstats is te overbruggen met goeie tactiek en soms een klein beetje gelukquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is de kampioen in mijn league komend seizoen.
Jammer dat het nu al bekend is
tsja ik herken het. Ik zit ook met 2 sterke teams in de competetie. De kampioen is ook nog eens blijven hangen omdat hij tegen een zeer sterk V team moestquote:
Loopt vandaag om 11.30 uur afquote:Söhnke Vilsmeier (97754871) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
enquote:Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 229
zijn ook niet zo leuk hoorquote:Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 208
Die 2e is eitje... de eerste nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:02 schreef komrad het volgende:
eerste is idd niet fijn, de tweede is niet zo'n groot probleem omdat die geen aanval heeft
teams in mijn div:
Middenveld: briljant (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
en
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: formidabel (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Of het betaalbaar is weet ik niet, maar je hebt dan wel een ziekelijk middenveld. Zulke spelers lopen er niet vaak rond in een VI.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat kan je dan het beste aan middenvelders hebben in de 6e div? Ik ga dus voor 343 met 1 spelers naar 't midden (pm: uitmuntend vleugel briljant) en dan 2 mythisch en 1 buitenaards IM, dat wordt dus te gek aan salaris. Ik denk dat ik toch wel voor een redelijk middenveld moet gaan om met de eersten mee te doen. Als ik die 2 mythische inruil voor reusachtig oid, kan ik dan voor redelijk middenveld dat betaalbaar is gaan?
Nou, dit jaar uitstekend (laag) middenveld (wel met leuke TS) en door pech nog niet kampioen gewordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Of het betaalbaar is weet ik niet, maar je hebt dan wel een ziekelijk middenveld. Zulke spelers lopen er niet vaak rond in een VI.
Sowiezo een goed/goed coach hebben als je wilt promoveren... dat geeft je extra TS behoudt. Verder zou ik niet enkel op middenveld spelen.. een verdediging met overal uitstekend ratings doet het ook goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat kan je dan het beste aan middenvelders hebben in de 6e div? Ik ga dus voor 343 met 1 spelers naar 't midden (pm: uitmuntend vleugel briljant) en dan 2 mythisch en 1 buitenaards IM, dat wordt dus te gek aan salaris. Ik denk dat ik toch wel voor een redelijk middenveld moet gaan om met de eersten mee te doen. Als ik die 2 mythische inruil voor reusachtig oid, kan ik dan voor redelijk middenveld dat betaalbaar is gaan?
Heb nu een goed/redelijk coach. Verdediging ligt nu rond redelijk (uitmuntend, briljant en formidabel (met koppenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowiezo een goed/goed coach hebben als je wilt promoveren... dat geeft je extra TS behoudt. Verder zou ik niet enkel op middenveld spelen.. een verdediging met overal uitstekend ratings doet het ook goed
Mijn VIII is een beetje vervelender:quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Als ik me hierin niet weet te handhaven ben ik een kneus. ajax1994kampen en F.c. de bokkers zijn namelijk botteams. Benieuwd of die gevuld zullen worden met newbies, maar het lijkt me van niet. Kan me dus eigenlijk volledig op trainen concentreren. Promoveren zit er toch niet in.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 138.4 31.4 46.5 60.5 VV Kerkrade Centrum 135.0 52.6 35.8 46.6 FF de Stroffels 113.4 51.2 21.2 40.9 fcschalk (Degradant) 113.2 39.9 34.5 38.8 Sorbo United 107.1 37.3 25.1 44.7 vv Le Duc 102.9 34.4 28.1 40.5 Wacky Wild Whammers 85.0 36.6 17.6 30.9 The Dutch Camels (mede promovendus) |
daarom hoop ik ook dat hij zijn beste MF moet gaan verkopen, niet dat die veel opleveren met zo'n salarisquote:
Snap ik, maar je moet kijken naar wat qua kosten haalbaar is.. je kan best 4 divine mids kopen maar dan ben je binnen 3 weken failliet... kortom: zoek een balans tussen def, mid en aanval. In mijn ervaring heb je eigenlijk nooit een middenveldoverwicht nodig, mits je een goed georganiseerde verdediging hebt en aan de juiste kant toeslaat met je aanval.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heb nu een goed/redelijk coach. Verdediging ligt nu rond redelijk (uitmuntend, briljant en formidabel (met koppen)). Aangezien middenveld zo belangrijk is dacht ik daar maar voor te gaan. Volgende lichting wilde ik eigenlijk voor verdedigers gaan. Maar anders maar nog een jaartje in de 6e, ik kan deze competitie waarschijnlijk toch niet missen
![]()
.
en ik heb afgelopen jaar ondervonden dat je een groot overwicht op het MF moet hebben als je geen def hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je moet kijken naar wat qua kosten haalbaar is.. je kan best 4 divine mids kopen maar dan ben je binnen 3 weken failliet... kortom: zoek een balans tussen def, mid en aanval. In mijn ervaring heb je eigenlijk nooit een middenveldoverwicht nodig, mits je een goed georganiseerde verdediging hebt en aan de juiste kant toeslaat met je aanval.
Correct.. een heel groot overwicht.. Suriman heeft in princiepe hetzelfde probleem. Ik had nooit overwicht, gewoon een uitgebalanceerd team (met iets te weinig aanval vanwege 17 jarige) en ik had nergens problemen meequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef komrad het volgende:
[..]
en ik heb afgelopen jaar ondervonden dat je een groot overwicht op het MF moet hebben als je geen def hebt
Hmm, ja, thnx. Ik had dit toch even eerder moeten bedenken want dit gaat mij wel wat miljoentjes kosten vrees ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je moet kijken naar wat qua kosten haalbaar is.. je kan best 4 divine mids kopen maar dan ben je binnen 3 weken failliet... kortom: zoek een balans tussen def, mid en aanval. In mijn ervaring heb je eigenlijk nooit een middenveldoverwicht nodig, mits je een goed georganiseerde verdediging hebt en aan de juiste kant toeslaat met je aanval.
Haha... hoe lang ga je Hauri nog doortrainen.. dat lijkt me nou een leuke speler als wingback.. heb er alleen geen geld voor... Wat moet ie eigenlijk op gaan leveren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef komrad het volgende:
Ik heb natuurlijk ietsje meer MF nu en eventueel kan ik nog met WTM spelen. Maar ik heb nog wel ene leuke winger voor je hoor
Daar twijfel ik dus overquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha... hoe lang ga je Hauri nog doortrainen.. dat lijkt me nou een leuke speler als wingback.. heb er alleen geen geld voor... Wat moet ie eigenlijk op gaan leveren?
is het realistisch dat voor hem te vragen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
Euhm... bij briljant/briljant zou ik hem verkopen... maar neit aan mij danZoveel geld heb ik nog lang niet.
Ik heb gewoon ontzettend geluk gehad. Ook dat ik op de leatste speeldag m'n voorsprong in doelsaldo op de nummer 2 heb vast kunnen houden. Had ik 2e geworden, kwam ik terecht in:quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:51 schreef Wackyduck het volgende:
Mijn VIII is een beetje vervelender:
[ code verwijderd ]
En hierin moet ik dus mijn 2e seizoen spelen.![]()
Dat wordt strijden voor handhaving.![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 130.1 54.2 25.9 49.9 Desperados '04 123.6 42.3 39.6 41.7 FC Ondiep 119.6 39.9 22.2 57.5 Sideburns United 119.4 40.8 33.7 44.8 W&R Boys 103.6 44.4 26.6 32.7 mizo 95.9 42.8 15.4 37.6 Eintracht Nach Vorn |
400k slechtsquote:Jordyn Delaney (41939523)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Oceania
Total Skill Index (TSI): 3 380
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|