Nicomart dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Grumpey het volgende:tvp
en joralf gefeliciteerd met de 50.000e post
Die van mij had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog verkocht, de rest van die 5 posts achter elkaar zal er geen één verkocht worden.
ik heb 1 YP voor 883k verkocht dus ik hoef niet te rekenen, mijn opleiding was dit seizoen zeker rendabel (16*23k = 368k kosten)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:54 schreef Lennox het volgende:
Net even zitten rekenen. Dit seizoen 34k winst met mn jeugdopleidingVoor het eerst dat ik in ieder geval winst maak.
314k verkoop.
Da noemen ze dus geluk hebben dit seizoenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef Yankee_One het volgende:
blijf het toch frapant vinden. de eerste 2 seizoenen heb ik alleen maar bagger gepulld (ook al stond je opleiding op redelijk of goed) en het afgelopen seizoen heb ik maar een paar spelers gehad die niet te verkopen waren
de eerste reacties zijn trouwens inmiddels al binnen en t ziet er veelbelovend uitquote:Beste Fok!Hattricker!!
Seizoen 17 is alweer ten einde.
Dus is het weer tijd voor die vermaledijde awards!!
In het kader van de voorverkiezingen voor de zgn. Christiano Ronaldo en Arsenio Sebastiao Cabungula 'Love' Awards hebben we enkele gegevens van jou nodig.
Voor de eerste award zijn we op zoek naar de knapste speler in je selectie. Het gaat om het plaatje dat bij HT-supporters te zien is.
Speler ID+naam met ev. motivatie kun je HT-mailen naar verbalkint340 (146006)
Voor de tweede award gaan we terug naar de tijd van de Max-Phillip Freiherr Spiegel von un zu Peckelsheim Award!
We zijn dus op zoek naar de speler in je selectie met de langste, meest grappige of bizarre naam!
Speler ID+naam met ev. motivatie kun je HT-mailen naar verbalkint340 (146006).
Om misverstanden te voorkomen: De ingezamelde namen voor beide awards worden niet door ons beoordeeld, maar komen in het Fok!Hattrick Awards topic om aldaar door de leden beoordeeld te worden!
VK en co
quote:Marcel Basle (71091978)
20 years, passable form, healthy
A controversial person who is fiery and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: France
Total Skill Index (TSI): 13 510
Wage: 9 240 ¤/week including 20% Bonus
Owner: The Welsh Army
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Career Goals: 12
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 2
quote:Highest bid:
1 326 000 ¤ by Brouwhuis '04
Bidding is finished!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef komrad het volgende:
k, dan mag je mijn post in het andere topic vergeten.
Ik begrijp dat we dus voor alle andere awards direct kunnen stemmen?
haha, die jij gaat winnen danquote:denk je nog aan de flagchasers award![]()
afhankelijk van de formulering heb ik en jij ook wel kansen op die titel. Ga trouwens deze week naar Al Magribquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..], of ze staan al vast (vinnie jones/fokcup)
[..]
haha, die jij gaat winnen dan![]()
heb genoegen moeten nemen met ukrainequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
[..]
afhankelijk van de formulering heb ik en jij ook wel kansen op die titel. Ga trouwens deze week naar Al Magrib
Ik naar Moldaviëquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
[..]
afhankelijk van de formulering heb ik en jij ook wel kansen op die titel. Ga trouwens deze week naar Al Magrib
Is dat een map van friendlies die jij hebt bezocht? Zo ja, waar kan je die vindenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef komrad het volgende:
[[url=http://145.116.12.237/coolmap.php?v[]=80&v[]=77&v[]=117&v[]=60&v[]=85&v[]=107&v[]=73&v[]=33&v[]=27&v[]=84&v[]=70&v[]=103&v[]=81&v[]=91&v[]=97&v[]=89&v[]=38&v[]=61&v[]=76&v[]=72&v[]=96&v[]=47&v[]=68&v[]=45&v[]=26&v[]=54&v[]=35&v[]=74&v[]=69&v[]=29&v[]=57&v[]=64&v[]=67&v[]=58&v[]=53&v[]=52&v[]=2&v[]=63&v[]=9&v[]=32&v[]=37&v[]=5&v[]=12&v[]=1&v[]=24&v[]=25&v[]=44&v[]=7&v[]=14&v[]=46&v[]=4&v[]=3&v[]=36&h[]=80&h[]=35&h[]=39&h[]=9&h[]=12&h[]=1&h[]=14&]afbeelding[/url]]
volgens mij is er best animo voor die award en VK als je slim formuleert win je hem ook nog
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef komrad het volgende:
heeeeeele lange url
volgens mij is er best animo voor die award en VK als je slim formuleert win je hem ook nog
en tja, volgens fabianf voer ik die toch alquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php
en dan je username en security code invullen en dan komt het plaatje eruitrollen
@VK, in een dictatuur kan alles
dan is dat probleem ook opgelostquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en tja, volgens fabianf voer ik die toch al
zeg ik iets geks als ik denk dat je alle kleine landen nog moetquote:
Klopt hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef komrad het volgende:
[..]
zeg ik iets geks als ik denk dat je alle kleine landen nog moet
ik heb er namelijk ook al >50
Ik ga eens verstandig zijn door hier niet inhoudelijk op te reageren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
en tja, volgens fabianf voer ik die toch al
Me too, Ukrainquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
heb genoegen moeten nemen met ukraine
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach nu kan je weer gewoon over mij dromen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef The_Hives het volgende:
VK, wat heb ik een feyenoord-mailtje van je gehad via HT-mail. De knapste speler.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[[url=http:/plaatje[/url]]
Zo blauw als een gympie.
Servie & Montenegro wordt gewoon Servie. Dus je zal vanaf volgend seizoen dan gewoon de vlag van Servie hebben ipv S&M.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:47 schreef nicomart het volgende:
Heb trouwens een van de laatste kansen gegrepen om nog te spelen in servie én montenegro. Zal ik dan een vlaggetje krijgen van beide landen vanaf volgend seizoen of 1 van de 2?![]()
als eerste wederom bedankt voor alle info, maar bij de def moet het passen dan ongeveer matig zijn of hoger?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef komrad het volgende:
Swennus, als je echt defs wil trainen en ook op langere termijn moet je je team inrichten als ene counterteam. Je moet dus een sterke aanval en verdediging hebben en passers in je verdediging om je counterrating te verbeteren.
VOor je verdediging zijn je keeper en verdedigers van belang. Voor de counterrating het passend en verdedigend vermogen van je verdedigers. Voor je aanval je wingers en je spitsen.
De meeste teams spelen 532 met 2 centrale middenvelders en 1 winger om zo aan 1 kant een sterke vleugelaanval te krijgen en ook nog eens onvoorspelbaar te zijn, je kan wisselen met de sterke vleugel. Met 2 middenvelders heb je iets meer balbezit wat een gunstig effect heeft op je kansen, er zijn namelijk maar heel weinig teams die met 1 of geen middenvelders counterend kunnen winnen. Hiervoor moet je ook seizoenenlang je team optimaliseren op een super specifieke spelstijl en dat is iets waar jij nog niet aan toe bent. Mijn advies is dan ook voor een deftrainer, 532 counter met 2 inners
Probeer ze in te kopen op redelijk, dan valt er ook nog wat bij te trainen voor extra profit, hoofdzaak is uiteraard verdedigenskill.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:21 schreef Swennus het volgende:
[..]
als eerste wederom bedankt voor alle info, maar bij de def moet het passen dan ongeveer matig zijn of hoger?
uhm.. vrijdag 11 augustus om 20.00. dan zal ik ook een topic openen om te stemmen op de genomineerde en de andere awardsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
Wanneer is de sluiting voor het ingeven van de spelers voor die awards?
volgens mij heb je meer kans op counterkansen naarmate je counterrating hoger is. je kunt er zelfs 4 krijgen heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef Lennox het volgende:
4 x redelijk en 1 x goed is al briljant counter bij mij. (Formidabel in def stat en 18 jaar over het algemeen). Volgens mij gaat het vrij snel omhoog. Rating hangt ook samen met de vorm van de spelers.
Is het nou zo dat je met een steeds hoger wordende counter rating meer kansen krijgt / maken de spitsen ze beter af, of blijven het altijd maar 3 CA kansen?
Is het trouwens een idee om voor elke award (los van deze twee) eerst genomineerde te krijgen en dat daarna iedereen kan stemmen op één genomineerde met elke award.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uhm.. vrijdag 11 augustus om 20.00. dan zal ik ook een topic openen om te stemmen op de genomineerde en de andere awards
Soort voorselectie?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is het trouwens een idee om voor elke award (los van deze twee) eerst genomineerde te krijgen en dat daarna iedereen kan stemmen op één genomineerde met elke award.
Dat was altijd het geval ja.. maar in mijn ervaring is het niet meer nodig, aangezien de uitslag van de voorselectie in 99 van de 100 gevallen ook meteen de uitslag van de verkiezing is. Degene die het meest genomineerd worden wint dus..quote:
Nu al lidquote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Behoort ook tot Team U-20 Andorra!
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 3 050
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Lennox het volgende:
Die heb je ook voor een prikkie gekocht man. Super als zoiets lukt
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef maniack28 het volgende:
OMG OMG!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!11
Kijk kijk, wat zie ik daar:
[..]
Nu al lidGeniaal!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn eerste opgeroepen speler![]()
Marketingtechnisch gezien ja.... hij wordt vrijdag formi... maar ik doe het toch niet... het spelletje moet ook leuk blijven en ik wil graag een speler eens bizar ver optrainen ipv ze telkens maar te verkopen. Hoogste wat ik ooit heb gehad is briljantquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef komrad het volgende:Feli man
eigenlijk moet je hem nu wel verkopen maarj a
Ik zou het niet weten.. je defratings zijn iig lekker, aanvalsratings vallen mijn inziens een beetje tegen... maar misschien met een aanvallende wingdef dat het wel goed komtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:00 schreef komrad het volgende:
Ik heb trouwens net een keer 451 gespeeld en AOW
vintage fc
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog) -> met een moorddadige TS
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
Wingratings vallen me wat tegen, maar heeft ook te maken met het feit dat ik mijn wingback defensief heb laten spelen. MF rating moet wel richting matig/redelijk gaan met een fatsoenlijke TS
Mijn vraag is eigenlijk hoe ik een formidabel AOW rating moet interpreteren, bij counter is dat niet veel maar hoe liggen de verhoudigen met AOW?
het is dan ook een 451 he, ik verwacht dat mijn MF wel goed komtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. je defratings zijn iig lekker, aanvalsratings vallen mijn inziens een beetje tegen... maar misschien met een aanvallende wingdef dat het wel goed komt
Volgens mij is de standaard regel ongeveer 500k boven de normale marktwaarde. In dit geval mogelijk nog wel ietsje meer omdat hij waarschijnlijk tot het einde van 19 bij het nationale team blijftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Komraaad... je brengt me aan het twijfelen... of ik hem toch wel ga verkopen![]()
Doe dat nou niet
Hoeveel kan ik er voor vragen?(als hij vrijdag formi/matig is)
1600kquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef komrad het volgende:
[..]
Volgens mij is de standaard regel ongeveer 500k boven de normale marktwaarde. In dit geval mogelijk nog wel ietsje meer omdat hij waarschijnlijk tot het einde van 19 sowieso bij het nationale team blijft
of je zet hem er voor 2500k op en ziet wel, verkoop je hem dan heb je leuk rendement anders train je hem doorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1600k
vergeet het maar dan.. dan heb ik minder dan 100k winst per week (ongeveer 90) met hem gemaakt... Dan train ik hem lekker door
edit.. ik list hem vanavond gewoon op 2500k... zodat hij zaterdag avond 20.00 uur ofzo afloopt. Wordt ie verkocht dan heb ik een ubergeile winst, zo niet.. dan niet
Dat zeg ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:16 schreef komrad het volgende:
[..]
of je zet hem er voor 2500k op en ziet wel, verkoop je hem dan heb je leuk rendement anders train je hem door
goed je luistertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1600k
vergeet het maar dan.. dan heb ik minder dan 100k winst per week (ongeveer 90) met hem gemaakt... Dan train ik hem lekker door
edit.. ik list hem vanavond gewoon op 2500k... zodat hij zaterdag avond 20.00 uur ofzo afloopt. Wordt ie verkocht dan heb ik een ubergeile winst, zo niet.. dan niet
Kan ook, maar dat zou nog even kunnen duren...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef komrad het volgende:
[..]
goed je luistert![]()
![]()
ik zou wachten totdat hij iig 1x gespeeld heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |