Het is wel de kei harde waarheidquote:
Die 4-0 ookquote:
Hoeveel heb je er nu? En regel jij ze via een site of klik jij langs de online gebruikers van een land?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:19 schreef komrad het volgende:
vlag van macedonie is ook weer binnen, wordt wel steeds lastiger omdat ik bijna alleen nog maar lastige landen over heb
Begin daar maar niet overquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die 4-0 ook
[..]
Hoeveel heb je er nu? En regel jij ze via een site of klik jij langs de online gebruikers van een land?
46 en ik daag gewoon mensen uit. VK zit wel bij een fed die wat regelt maar daar moet je erg veel tijd in steken en anders wordt gekicked, zo hoeft dat voor mij niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die 4-0 ook
[..]
Hoeveel heb je er nu? En regel jij ze via een site of klik jij langs de online gebruikers van een land?
Ok, dus ik ben niet de enige die het door middel van 55 uitdagingen per week probeertquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef komrad het volgende:
[..]
46 en ik daag gewoon mensen uit. VK zit wel bij een fed die wat regelt maar daar moet je erg veel tijd in steken en anders wordt gekicked, zo hoeft dat voor mij niet.
quote:
Dan val ik die mensen zelf wel lastig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
The Wanderers komen net terug uit Egypte voor een friendly.
En ik zit idd bij de Rare Flags Friendly Organizer fed, maar je moet idd best actief zijn om echt zeldzame landen te krijgen![]()
ik moet mijntvp toch op de een of andere manier vermommenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:37 schreef MyImmortal het volgende:
1-0 voor bij friendly, woohoo
Joh, en dat is bij mij al voor de tweede week niet gelukt. Dit keer ligt m'n spits eruit, ik weet nog niet voor hoe langquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:44 schreef Daemon19 het volgende:
Scores interesseren me niet echt met friendlies. Let meer op (het ontbreken van) blessures..
+5, das wel kut jah...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:18 schreef ASSpirine het volgende:
aargh
Mijn 2 nieuwe topspitsen, wonderbaarlijk goed passen, van 20 en 22 jaar oud zijn respectievelijk 5 en 3 weken uit de roulatie
Ik had sowieso al 10 dokters aangenomen na zondag...
Dit gaat veel te lang duren, dat weet ik nu al
Klote HT![]()
Ik zie dat ik een +5 blessure hebquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef komrad het volgende:
hoi JD, alles goed?
dat is redelijk klote, belangrijke speler??quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een +5 blessure heb
Niet dus.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is redelijk klote, belangrijke speler??
quote:Op donderdag 15 juni 2006 07:34 schreef Ruudt het volgende:
Sorry JD (verkapte tvp)
Zeker een waailapquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:17 schreef Grumpey het volgende:
[tvp] Zag ik daar nu een nieuwe aankoop bij Grumpelix voor 2,5 miljoen? [/tvp]
ja, wilde eigenlijk op speler erboven bieden, maar ben beetje lomp he....quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:04 schreef Wackyduck het volgende:
Gelukkig heb ik de match-engine afgelopen Fok-cup friendly aan mijn zijde, hopelijk verwatert het geluk niet met de tweede seizoenshelft voor de boeg.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Lennox het volgende:
Economie
Kapitaal: 391 983 ¤ (347 071) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 980 leden
Supporters: in de wolken
Nog een paar en we gaan naar de 1000. Krijg er 16 per week bij geloof ik.
Ja dusquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:35 schreef Yankee_One het volgende:
Kapitaal: 118 897 ¤ (345 967) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1018 leden
krijg er maar 14 bij
quote:Economie
Kapitaal: -187 709 ¤ (282 916) ¤
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 744 leden
quote:Ohoh opwinding op het trainingsveld, vanavond zal er nog verdedigen getraind worden,, maar de spelers, hebben de assistenten al horen smoezen.
Vanaf volgende week staat er een passingperiode op het programma!
Verder is besloten dat de econoom mag blijven
9 duurbetaalde prutsersquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: wat voor fysio's heb je in 's hemelsnaam![]()
Heb jij daar al enige inzichten in? Ik denk zelf dat ik er 1 heb die hoog zit in zijn redelijk passen skill, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om passen te trainen in tussenseizoen....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik sluit me aan bij de twijfel bonobo. passentrainen duurt lang, bij lage subniveaus tot 7 weken. optrainen vanaf minimaal matig idd. ik zou t alleen doen als ik wist dat ze hoog waren in passen of in t tussenseizoen.
tis natuurlijk wel slecht van hattrick dat t passentrainen trouwens niet meer gestimuleerd wordt (lees: kortere trainingstijden)
onvoorspelbaar... ik weet het niet. heb dus aan het begin een spits gekocht met onvoorspelbaar. hij heeft nog geen onvoorspelbaar event gehadquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb jij daar al enige inzichten in? Ik denk zelf dat ik er 1 heb die hoog zit in zijn redelijk passen skill, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om passen te trainen in tussenseizoen....
Zag trouwens net een speler die ik wel erg graag had willen kopen. 1.5 mil voor een briljant spits met uitstekend ervaring en onvoorspelbaar. Jammer dat die stijgers nu pas gaan komen en dat de financien het nu nog niet toelaten
vertel het dan ook nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb nog een andere truc om in het tussenseizoen veel geld te verdienen.. maar die hou ik geheim (idee was van Kaheem Said). Kaheem gaat het ook uitvoeren in het tussenseizoen, met niet al teveel geld.. en ik ben benieuwd of het gaat lukken
Ervaringspoppers werkt ook aardig natuurlijk
Of een seizoen shooting, zoals ik vorig seizoen (maar dat was noodgedwongen)
passen in t tussenseizoen is opzich wel gunstiger, aangezien je max 10 spelers kunt trainen per week, tov 5 met verdedigen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb jij daar al enige inzichten in? Ik denk zelf dat ik er 1 heb die hoog zit in zijn redelijk passen skill, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om passen te trainen in tussenseizoen....
Zag trouwens net een speler die ik wel erg graag had willen kopen. 1.5 mil voor een briljant spits met uitstekend ervaring en onvoorspelbaar. Jammer dat die stijgers nu pas gaan komen en dat de financien het nu nog niet toelaten
Bhaha.. geheimpje... nog 9 weken, dan mag je het wetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vertel het dan ook niet![]()
nu zijn we allemaal nieuwsgierig
ja, 5-5-0 iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef Lennox het volgende:
Conditie trainen en een paar weken er voor 17 jaar goed aantrekken die toch geen ruk kosten?
Dat is het enige dat ik me kan bedenken.
@ VK. 10 spelers is een 5-5-0 opstelling?
Ik voel me net één van Grumpel zijn ratten, beetje mij verprutsen om te kijken of iets een goed idee isquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bhaha.. geheimpje... nog 9 weken, dan mag je het weten
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik voel me net één van Grumpel zijn ratten, beetje mij verprutsen om te kijken of iets een goed idee is![]()
Idd ik ben er mee begonnen in het tussenseizoen, maar ik merk dat er veel meer betaald wordt als een verdediger goed passen of hoger heeft dan een kale (300k meer ofzo, zie TC in Ham).quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik sluit me aan bij de twijfel bonobo. passentrainen duurt lang, bij lage subniveaus tot 7 weken. optrainen vanaf minimaal matig idd. ik zou t alleen doen als ik wist dat ze hoog waren in passen of in t tussenseizoen.
tis natuurlijk wel slecht van hattrick dat t passentrainen trouwens niet meer gestimuleerd wordt (lees: kortere trainingstijden)
48kquote:Alexander Månsson (1681643)
33 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
passen levert idd stukken meer op, maar vanaf uitstekend is t denk ik niet meer interessant om ze door te trainen in passen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd ik ben er mee begonnen in het tussenseizoen, maar ik merk dat er veel meer betaald wordt als een verdediger goed passen of hoger heeft dan een kale (300k meer ofzo, zie TC in Ham).
Mijn ingekochte trainees waren uiteraard allemaal red passen en nu kan ik 18 man trainen (waarvan 6 met redelijk passen 5 met matig 2 met goed en de rest lager dan matig) dus ook mijn jongere midfielders worden wat sterker. Ga het ook maar 2 weken doen tot 1 van mijn mindere goden erin popt en dan kan die weg en gaan we weer verder met verdedigen.
Planning per seizoen is 4 weken passen( 0,6 nivo) en 12 weken def (1,3 nivo).
Na drie seizoenen trainen hebeen ze dan 4 nivos def en 2 nivos passen erbij is uitgaande van red/red -->uitmuntend/uitstekend. levert meer op als een briljant/red
Ach ik zie het wel,
mi kan passen lonen ( en als niemand het bij defs traint helemaal)
thnx voor de feedback
quote:16-06-2006 om 02:29 Fanclub: 1000 leden!
Het bestuur van Red Daemons melde vol blijdschap het nieuws dat de officiële Red Daemons Fanclub 1000 leden telt! Het 1000e lid heeft een gratis seizoenskaart gehad en mag een dag meelopen bij de hoofdsponser: Afvalverwerkingsbedrijf Het Duveltje!
"Ik ben zeer vereerd dat ik het 1000e lid ben van deze geweldige fanclub. De seizoenskaart is echt S-U-P-E-R! Ook de meeloopdag vind ik zeer gaaf! Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat nu werkt!", aldus het kersverse en laaiend enthousiaste fanclublid.
Checkt*quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef maniack28 het volgende:
Sow.. ik heb lekker veel poppers gekocht.. op naar de +5 vrijdag
Onderste is mn potentiele u-20 spits van Andorraquote:Firmin Rousseau (118684659)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Jean-Marc Brancourt (118890284)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Sabatino Cola (118713057)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Xavier Campabadal (115481269)
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Andorra
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
quote:Andreas Neumueller
TSI = 9 190, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En nog een klavejasser. Mocht invallen omdat er iemand geblesseerd uitviel. Steeg ook na 1 training.quote:Ólafur Viðarsson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 6 540, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Alle 3 worden verkocht.quote:Jordi Junquera
TSI = 290, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Geile speler Mokkaboonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:22 schreef Mokkaboon het volgende:
Nou ik moet nog even wachten totdat tomattrick klaar is... Maar ik heb een lekkere trainingsupdate...
M'n YP gepopt van vorige week (had ik hiet nog over gehad) is gepopt... Ik heb hem woensdag opgesteld.
Voor de mensen die intresse hebben over z'n stats nu (en vorige week moet je in vorig topic kijken):
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 980 ¤/week
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
(het was dus goed scoren vorige week)
Ben aan het twijfelen om hem te verkopen, volgens de planning van z'n training vind ik hem 1 of 2 stats achter liggen... ik wil dat ze begin van seizoen als ze 18 zijn al uitstekend hebben eigenlijk...
maar hij heeft goed passen, dus wss hou ik hem en verkoop ik een andere trainee...
Oh ja, de andere popper: Een van 20 die van briljant naar wonderbaarlijk is gegaan...
Geile speler Mokkaboonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:22 schreef Mokkaboon het volgende:
Nou ik moet nog even wachten totdat tomattrick klaar is... Maar ik heb een lekkere trainingsupdate...
M'n YP gepopt van vorige week (had ik hiet nog over gehad) is gepopt... Ik heb hem woensdag opgesteld.
Voor de mensen die intresse hebben over z'n stats nu (en vorige week moet je in vorig topic kijken):
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 980 ¤/week
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
(het was dus goed scoren vorige week)
Ben aan het twijfelen om hem te verkopen, volgens de planning van z'n training vind ik hem 1 of 2 stats achter liggen... ik wil dat ze begin van seizoen als ze 18 zijn al uitstekend hebben eigenlijk...
maar hij heeft goed passen, dus wss hou ik hem en verkoop ik een andere trainee...
Oh ja, de andere popper: Een van 20 die van briljant naar wonderbaarlijk is gegaan...
Thnxquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
Labradorwel kut van die vormdalingen steeds, je hebt er echt al lang last van
Goed bezig Lennoxen joralf natuurlijk ook
Had zelf twee stijgers naar uitstekend, mn 19jarige YP van afgelopen week en een 17jarige met goed SP
Sorry hoor maar dit kan ik niet volgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:06 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik denk dat ik deze speler zelf heel ver door ga trainen... in de hoop dat tie een 'devine' trick om de zoveel tijd meemaakt...
9% van een paar miljoen 1 of 2 keer per seizoen zou mooi zijn!
de vrijdagmorgen is mooi jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Thnx. Dat klavejassen is best grappig. Met je duffe hoofd naar de pc staren en dan gelijk met een glimlach buddy "groen" zien worden
![]()
Ik heb nu ook nog 400k cash. Op mn gemakje alvast naar een nieuwe trainee kijken, daar heb ik nog geen verkoop voor nodig. Zag net al wat leuke 17 jarige goed def en redelijk passen. Maar misschien koop ik wel redelijk def met goed passen
Divine trick doet het nie meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:06 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik denk dat ik deze speler zelf heel ver door ga trainen... in de hoop dat tie een 'devine' trick om de zoveel tijd meemaakt...
9% van een paar miljoen 1 of 2 keer per seizoen zou mooi zijn!
hoezo niet meer? voor zover ik weet is het nogsteeds mogelijk... alleen treed het niet meer zoveel op omdat je nu meer verliest...quote:
Omdat je nu meteen salaris betaalt, vanaf dag 1 dat je hem hebtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:17 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
hoezo niet meer? voor zover ik weet is het nogsteeds mogelijk...
Even afwachten wat deze qua tijd doet. Kostte me 250k en zal gewoon lang blijven spelen. Het zal niet super goedkoop zijn, maar 50k oid maakt nu ook niet meer uit.quote:TSI = 980, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik denk max een week of drie zo rond de 1100 TSi moet tie wel ongeveer poppen, ligt ook aan z'n loon (ca. 760?)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:20 schreef Lennox het volgende:
[..]
Even afwachten wat deze qua tijd doet. Kostte me 250k en zal gewoon lang blijven spelen. Het zal niet super goedkoop zijn, maar 50k oid maakt nu ook niet meer uit.
Volgens mij heeft de kopkans krijgen te maken met de specialiteit (hoe meer koppers in je team, hoe beter) en of-ie er dan ook ingaat hangt weer af van het scorende vermogen van de kopper en van de skills van de keeper, denk ik. Maar dat is slechts mijn logica.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
Vraagje:
Een kopgoal tegenhouden van de tegenstander heeft toch in principe niks te maken met of je verdedigers koppen hebben maar meer of je gehele team meer koppers heeft dan dat van de tegenstander, of niet?
Anders moet ik voor volgend seizoen misschien ook een koppende def aan gaan schaffen
Ja ok, das inderdaad niet gunstig bij de devine trick... maar dat wil niet zeggen dat de devine trick niet meer kan...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Omdat je nu meteen salaris betaalt, vanaf dag 1 dat je hem hebt
Koppen wordt opgeteld.. dus totaal koppers team 1 wordt vergeleken met totaalkoppers team 2. Zie het maar als middenveldrating, meer middenveld = meer kansen = meer goalsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
Vraagje:
Een kopgoal tegenhouden van de tegenstander heeft toch in principe niks te maken met of je verdedigers koppen hebben maar meer of je gehele team meer koppers heeft dan dat van de tegenstander, of niet?
Anders moet ik voor volgend seizoen misschien ook een koppende def aan gaan schaffen
klopt, ik vraag me dan ook af waarom veel mensen koppende defs hebben. ik zou de defs dan juist in de aanval en t middenveld zettenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Koppen wordt opgeteld.. dus totaal koppers team 1 wordt vergeleken met totaalkoppers team 2. Zie het maar als middenveldrating, meer middenveld = meer kansen = meer goals
Spelers met snelheid kunnen wel een event krijgen tegen koppende defs (en andersom ook dacht ik)
Zo vaak kom ik geen snelle spits tegen. Het is een afweging, maar vrij weinig mensen (iig in VI) maken echt gebruik van spelers met specialiteiten. Ik selecteer spelers daarop, mijn elftal is o.a. gebouwd op spelers met specialiteiten. Heb tegenwoordig 7 koppers in het veld staan... dus tsja.. zie daar maar tegenop te boksenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
klopt, ik vraag me dan ook af waarom veel mensen koppende defs hebben. ik zou de defs dan juist in de aanval en t middenveld zetten
maar misschien weet ook niet iedereen dat bij koppen t totale aantal koppers telt![]()
btw, thnx voor de bevestiging mensen
Als het ooit kan, een heel elftal met superspelers die allemaal minstens redelijk passen hebben, een hoge sp en allemaal koppenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik geen snelle spits tegen. Het is een afweging, maar vrij weinig mensen (iig in VI) maken echt gebruik van spelers met specialiteiten. Ik selecteer spelers daarop, mijn elftal is o.a. gebouwd op spelers met specialiteiten. Heb tegenwoordig 7 koppers in het veld staan... dus tsja.. zie daar maar tegenop te boksen
Als mijn ratings beter zijn krijg je alsnog om de oren hoor... Al stel je 11 koppers op...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik geen snelle spits tegen. Het is een afweging, maar vrij weinig mensen (iig in VI) maken echt gebruik van spelers met specialiteiten. Ik selecteer spelers daarop, mijn elftal is o.a. gebouwd op spelers met specialiteiten. Heb tegenwoordig 7 koppers in het veld staan... dus tsja.. zie daar maar tegenop te boksen
quote:Victor Olteanu (92237117) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 1 890
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:
Daniel Carvão
TSI=5 160, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Krachtig]
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
2 poppers die tegenwoordig in mn basis staan.quote:Anid Lihic
TSI=8 210, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
tis trouwens een technische spits tov een koppende defquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel beter. Kijk, 50 hatstats overbrug je niet met koppers, maar 20 wel. Ik sta gemiddeld 5e qua hatstats (met 165 gem), maar toch heb ik de meeste punten. Een deel is tactisch goed spelen, een ander deel is die 1 of 2 extra goals door SP + koppen. De investering die je doet om die 1 of 2 extra goals te krijgen is minimaal tov de winst. Ik speel potverdorie met 17 jarige spitsen, die allemaal goed of net uitstekend zijn... haal prutaanvalsratings ( redelijk ofzo) en toch scoor ik het meest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als mijn ratings beter zijn krijg je alsnog om de oren hoor... Al stel je 11 koppers op...
quote:Emiliano Bocco (111056065)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Italiano!
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 330
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef MyImmortal het volgende:
vandaag 3 poppers gehad, alle3 de deur uit ivm trainings verandering(weer ja :p)
Deze is alleen niet gestegen en ik wil niet alleen voor hem nog een weekje scoren trainen. Hij is in de eerste week gedruppeld, misschien dat die daarom nog niet is gestegen.Dus hierbij een speler met +6 of +7 in training voor een prikkie, misschien dat ik iemand hier blij kan maken
Ik zet hem erop voor 400k
[..]
Joralf, sla je slag dan maar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef MyImmortal het volgende:
vandaag 3 poppers gehad, alle3 de deur uit ivm trainings verandering(weer ja :p)
Deze is alleen niet gestegen en ik wil niet alleen voor hem nog een weekje scoren trainen. Hij is in de eerste week gedruppeld, misschien dat die daarom nog niet is gestegen.Dus hierbij een speler met +6 of +7 in training voor een prikkie, misschien dat ik iemand hier blij kan maken
Ik zet hem erop voor 400k
[..]
Die trainingsswitch is niet aan te raden... Ik heb nooit meer zoveel geld verdiend als in de tijd dat ik defs trainde...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tis trouwens een technische spits tov een koppende def
wil volgend seizoen bij de overstap naar spitsentrainen ook minstens 5 koppers in t veld hebben. toch wel handig aangezien ik counter wil blijven spelen en dus vrij weinig kansen krijg.
zoveel teams die hun verdediging verwaarlozen. ooit komen ze wel bij zinnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:25 schreef Lennox het volgende:
Die tijden zijn geloof ik voorbij (jammer genoeg). Maar dat is in alle trainingsvormen zo geloof ik.
hmm, breng me niet aan t twijfelen hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die trainingsswitch is niet aan te raden... Ik heb nooit meer zoveel geld verdiend als in de tijd dat ik defs trainde...
Ach met voldoende cash op zak en inzicht in poppers kom je een heel eind... klaverjastrainen is big money. En als je dan ook nog zorgt dat je middenveldoverwicht heb zodat je spelers met ervaring en leiderschap kan aanschaffen voor je def, dan verdien je daar per seizoen ook zo'n 600k extra aanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die trainingsswitch is niet aan te raden... Ik heb nooit meer zoveel geld verdiend als in de tijd dat ik defs trainde...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoveel teams die hun verdediging verwaarlozen. ooit komen ze wel bij zinnen![]()
spelers laten stiijgen zonder dat ze gespeeld hebben. (gebruik maken dus van de 15% training die iedereen krijgt)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:32 schreef rompompom het volgende:
Wat bedoel je precies met klaverjastrainen?
Ah, ok, bedankt. Dan gaat het dus om gasten die extreem hoog zitten, bij het klaverjassen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
spelers laten stiijgen zonder dat ze gespeeld hebben. (gebruik maken dus van de 15% training die iedereen krijgt)
skilltraden is spelers kopen en ze hopelijk na een wedstrijd laten (wel laten spelen dus)
Bij allebei de vormen uiteraardquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok, bedankt. Dan gaat het dus om gasten die extreem hoog zitten, bij het klaverjassen?
Ik zou zeggen who cares..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:29 schreef rompompom het volgende:
Ik zou zeggen dat Ivoorkust is genaaid door de matchengine....
Dat zijn de bedragenquote:16-06-2006
Je team heeft 81 090 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Giampaolo Murru (78750666) onlangs is verkocht voor 2 703 000 ¤.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:33 schreef Outpost76 het volgende:
TU:
TSI: 260 (+770/-510)
Verdedigen: 1 (+1/-)![]()
![]()
Vorm: -3 (+6/-9)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:42 schreef Outpost76 het volgende:
tvp
Ik heb tenminste m'n eigen site in Tsjechiëquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:53 schreef Daemon19 het volgende:
TVP = Toffe Vette Posters! Dus jah rompompom (die naam)..
en dan nog rekening houden of ze hoog zijn en ook of ze nog rendabel zijn, en bij jou, nog es een specialty hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef maniack28 het volgende:
Je kan ook zoeken naar spelers die niet controversieel zijn
ppfft.. de eerste schat ik rond de 800kquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:04 schreef komrad het volgende:
Oranje
en +4 maar +3 voor mijn trainees, 1 Skilltrade staat al op de lijst
Daarnaast:
Emanuele Miani
TSI = 2 170, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
en
Célestin Faure
TSI = 4 080, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
twijfel over verkoop en weet niet wat ze waard zijn. Iemand een idee
Hangt af van het ervaringsniveau toch? Hoe meer ervaring, hoe goedkoper het wordt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:47 schreef Daemon19 het volgende:
Hoeveel kost het eigenlijk om van een speler een goed/goed coach te maken?
waar de fuck heb je het overquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:38 schreef Mokkaboon het volgende:
Godverdomme wat ben ik stom geweest vandaag![]()
Heb de hele dag geen internet gehad... Dacht dat het aan m'n router lag, dus heb dat ding bijna gesloopt...
Blijkt dus (kom er net achter) dat ik een instellingsfout op m'n laptop had...![]()
In Breda heb ik een fixed mapping aan staan omdat DHCP met die router niet goed werkt, hier bij m'n moeder wel.. Maar was dus vergeten die fixed mapping bij m'n netwerk instellingen TCP/IP uit te zetten...
Hele dag saai zitten werken...![]()
Dat ie een idioot is. Das niet eens nieuws..quote:
Pull je wat leuks.. is het een 19 jarigequote:Gerardus Winkelman (120128082) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 820
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Tja.. story of my life.. zal waarschijnlijk wel weer maximaal 2k opleveren ofzoquote:Lennart de Leeuw (120159844)
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 470
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
wat voor niveau had het eerst? en welke ts heb je meestal? en oh ja hebben je wingers pm en zijn die verwisseld? en met wat voor systeem speel je?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:44 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel niveaus verschil zal dit ongeveer maken?
Van een middenveld met redelijk-matig-zwak PM naar een middenveld met Formi-Formi-redelijk pm?
* ScudRaket nog nietquote:
waar gaan de prijzen heen tegenwoordig. Toennet mijn wc mid voor 1.8 miljoen verkochtquote:Op zondag 18 juni 2006 15:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaket nog niet
Moet weer de lijn van mn huisgenoot gebruiken
Wel nog een wereldklassespits aangeschaft voor 1.7 mln.
Waarom moet deze volgens de TL vergelijking in hemelsnaam 200k opbrengenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:08 schreef Lennox het volgende:
Lucas van der Heyden
TSI = 890, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Misschien een paar k, beetje jammer weer.
wat is zijn loon? en tja vorig seizoen had ik halverwege het seizoen een 17 jarige redelijk/goed voor iets van 1 miljoen aangekocht. dus het zou best kunnen dat deze 200k is. Je moet wel bedenken dat er 28% van alle hattrickers pm trainen en dus is er meer vraag naar en drijft de prijs omhoog. door het passen drijft dat de prijs ook nog eens flink omhoogquote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Waarom moet deze volgens de TL vergelijking in hemelsnaam 200k opbrengen?
loon is denk ik wel aardig, maar heeft ook matig conditie, maar ik zou hem er zeker opzetten, misschien voor iets lager. gelukkig niet ontslagenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:26 schreef Lennox het volgende:
Loon was 640. Ik had hem al bijna ontslagen eigenlijk..... Misschien dat hij hoog in PM skill zit, heeft wel een hoge TSI. Ik train zelf verdedigers, dus zicht heb ik daar niet op.
wat een grap. 200k voor een matig hoofdstat. trainees zijn dus echt duur aan het wordenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
leeftijd zal wel hetzelfde zijn?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
leeftijd is altijd hetzelfde bij jonge spelersquote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
leeftijd zal wel hetzelfde zijn?
Een clown is niet eens zo duur, ong 79,5k
Weet je wat het ook kan zijn?
Een speler uit een zeldzaam land, daar betalen ze natuurlijk al meer voor, een land waar maar 600 teams (of minder) ofzo actief zijn, daar kan zo'n speler mss nog de U-20 halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens ik heb een 20jarige formi te koop staan voor nog geen 400k op het moment dus![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Tomhoog op 18-06-2006 21:04:30 ]
Je aanval was natuurlijk ook niet te best, maar goed. Helemaal terecht is het idd niet.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | 2. F.C amarah 8 19 - 8 (+11) 17 4. PSV-Leusden/Achterv 8 19 - 17 (+2) 15 3. Reduzum Stars 8 27 - 17 (+10) 13 5. fc mirakel 8 14 - 15 (-1) 10 7. FC ARKENDONK 8 23 - 21 (+2) 8 6. vv Peko 8 17 - 24 (-7) 6 8. The BercKiieesS__ 8 4 - 51 (-47) 0 |
ja hoor.. net als spelers met een pleister of een +1 alleen met +2 en hoger (en natuurlijk wanneer de laatst gespeelde wedstrijd niet op een trainingsplek was) krijgen geen training..quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef Flappekz het volgende:
3-1 gewonnen dankzij mn 2 nieuwe formi mids. 1 van de 2 scoorde 2 keer en is ook nog eens gestegen in ervaring!
Vraagje, een speler die rood krijgt, traint ' ie nog wel?
Het was een BOT team manquote:
Ik hoop t ook voor je twi maar ik zie t somber in.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef twi het volgende:
KLOTE!
Klote, klote, klote, klote, klote, klote
Ik had verwacht vanavond te winnen. M'n selectie was compleet, een paar prima vervangers voor wanneer er een speler uit de wedstrijd getrapt zouden worden en een tactiek waarmee ik op twee fronten over de vleugels kon winnen. Verdedigend zou ik het wellicht ook kunnen houden.
Wordt GVD de enige speler die ik niet dubbel bezet heb, de keeper, uit de wedstrijd geschopt. KUT! Nu ben ik weer derde, vijf punten achter de nummer 1 en gelijk met de nummer 3. Volgende week thuis winnen van de koploper, dan is de tweede plek nog te halen. Maar ik baal er flink van.
Einduitslag 4-3, met de coach op doel na 1-0
Keeper +1, 30 jaar. Hopelijk heeft 'ie volgende week een pleister.
quote:19-06-2006 Je hebt een nieuwe trainer aangeworven. Dit heeft je 268 700 ¤ gekost.
quote:Gerrie Boots (45145844)
54 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed trainer die verdedigend ingesteld is.
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Die vorm gaat bij mij ook erg goed, zeven a-spelers zijn goed in vorm! Hopelijk houden ze het vol tot de belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:59 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een goeie zondag gehad. 8-1 gewonnen op PIC (van de laatste uit de poule maar vooruit, dat maar mij niet uit), de productie bijna geheel door mijn twee spitsen verzorgd. Ik sta ineens op nummer 1 terwijl ik niet meer verwacht had om daar te komen, mijn spelers raken steeds beter in vorm en ik krijg met de week steeds meer sterren.
Verder nog een trainee die na één week gepopt is voor 210.000 euro verkocht terwijl ik hem gekocht had voor 157.000. Ja, het was een mooie zondag...
quote:De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 66e minuut tot 3 - 0 toen Krzysztof Landowski geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 74e minuut tot 4 - 0 toen Krzysztof Landowski geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 88e minuut tot 5 - 0 toen Krzysztof Landowski geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren. Dat was de derde goal van Krzysztof Landowski, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.
quote:19-06-2006 Krayns eleven Sapuca City 1 200 000 ¤ 6 540
08-07-2005 EsperançaJB Krayn's eleven 18 000 ¤ 260
De eerste was briljant (20), de 2e had 1 potje gespeeld en gelijk gestegen na een invalbeurt.quote:19-06-2006 Krayns eleven Mania 48 60 000 ¤ 290
06-06-2006 C.F.Garcia Krayn's eleven 5 000 ¤ 250
en mensen vinden het dan wel weeer fijn dat ze gratis training krijgen, mochten ze ook def trainen danquote:Op maandag 19 juni 2006 16:50 schreef Lennox het volgende:
![]()
Daarnaast hef ik het ook behoorlijk op. Die jonge gast maak ik met 1 inval beurt 45k winst op in 1 week.
Zou ik dat elke week doen, dan zou ik met dat lage gemiddelde van 22k +45k = 67k/2 = alsnog 33,5k per week.
Is het trouwens slim om iemand die vandaag niet is verkocht (en woensdag zal spelen uit nood) vandaag nog te listen (in de avonduren).
Volgens mij kicken veel mensen nog op een tsi boven de 10k terwijl deze juist in loon lekker laag zit![]()
5M voor wingerquote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
natuurlijk verdient t beter als je spelers snel weer verkoopt. maar lange termijn training is soms nodig om een bepaalde linie sterk te krijgen en te houden. soms moet je een beetje kiezen voor de resultaten en enkele 10k aan winst per week minder voor een trainee voor lief nemen.
bovendien was lange termijn training vroegah nog stukken winstgevender, met relatief hoge verkoopsprijzen. we weten allemaal hoe de markt er nu voor staat, met lage verkoopprijzen, maar de inkoop prijzen voor trainees die nog steeds wel hoog liggen...
ik ben t zeker eens met t feit dat korte termijn training meer oplevert! hoewel ik denk dat de 'gemiddelde' hattricker geen 5 miljoen winst maakt op trainees in een jaar, maar vooral nog lange termijn traint. kijk vooral maar naar de PM trainers die vaak nog 23jarigen doortrainen
k, senksquote:Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef maniack28 het volgende:
euhm... 7 volle weken. Hij is net gestegen.
Sowieso moet je eens transfervergelijking nakijken, kijk wat voor TSI de anderen ongeveer hebben, dan weet je al waar je ongeveer zitquote:
quote:Peter1972
Aan: Foekje 6244348.3 als antwoord op 6244348.2
19-06-2006 om 18:58
Panthers alvast gefeliciteerd met het kampioenschap!
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
ik sta pas 4p voor en hij geeft et nu al op
![]()
Ik sta er nog 1 achter moet nog tegen de nr 1, de nr 2 en 3 dus worden nog pittige weken!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:08 schreef stefmans het volgende:
Ik sta er 6 voor en ze feliciteren me al![]()
0 listen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
tering, 17jarige laag goed defjes gaan voor nauwelijks 50k, hoe moet je daar op verdienen
Ik geef ze nog conditietraining mee, levert over het algemeen meer opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:41 schreef twi het volgende:
Wat kan ik eigenlijk beter doen, in de laatste weken van het seizoen 17-jarige goed PM's verkopen, of ze in het tussenseizoen in conditie trainen en verkopen wanneer ze 18 zijn?
ik niet, het is nu best druk op mijn stagequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Mokkaboon het volgende:
question
"Wat doe je op je werk als je geen taken meer hebt om uit te voeren?"
Ik ben dus met m'n afstudeerstage bezig...
- Documentatie is af en ik ben wachtend op m'n laatste feedback
- Eind presentatie is gepland en alle mensen zijn uitgenodigt, ruimte is gereserveerd etc. alles klaar
Verder heb ik geen andere dingen die ik kan doen... Nu wil ik best werken, maar werken om aanwezig te zijn is toch zinloos??? Ik zit de hele morgen al flut dingetjes te doen zoals m'n documenten opschonen...
Ik verveel me!
Do we care?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Mokkaboon het volgende:
question
"Wat doe je op je werk als je geen taken meer hebt om uit te voeren?"
Ik ben dus met m'n afstudeerstage bezig...
- Documentatie is af en ik ben wachtend op m'n laatste feedback
- Eind presentatie is gepland en alle mensen zijn uitgenodigt, ruimte is gereserveerd etc. alles klaar
Verder heb ik geen andere dingen die ik kan doen... Nu wil ik best werken, maar werken om aanwezig te zijn is toch zinloos??? Ik zit de hele morgen al flut dingetjes te doen zoals m'n documenten opschonen...
Ik verveel me!
Mja, ik vind het toch een koei nominatie waard...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jouw bijdrages worden ook sterker en sterker...
* Mokkaboon spanked Daemon19quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Yankee_One het volgende:
hij traint defs en deze speler is op 23-4 gepulled. hij heeft 8 wedstrijden gespeeld... hij zal dus op redelijk,0 gepulled zijn...
Watte?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme hoerige kut alkalische fosfatase
Lama, de biologen snappen hem wel...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme hoerige kut alkalische fosfatase
In dit geval gebruik ik het om de uiteinden van een opengeknipte vector te defosforyleren, maar dat werkt de laatste maand op de een of andere manier nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
bij mij werden de celletjes dan altijd mooi rood-paars
osteoclasten
Ah ja! Dat kan ook. Ik gebruikte t dus om osteoclasten (voor de niet-biologen, bot afbrekende cellen) mee te kleuren. Alkalische fosfatase is t primaire enzym van die cellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dit geval gebruik ik het om de uiteinden van een opengeknipte vector te defosforyleren, maar dat werkt de laatste maand op de een of andere manier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |