quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Lennox het volgende:
Economie
Kapitaal: 391 983 ¤ (347 071) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 980 leden
Supporters: in de wolken
Nog een paar en we gaan naar de 1000. Krijg er 16 per week bij geloof ik.
Ja dusquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:35 schreef Yankee_One het volgende:
Kapitaal: 118 897 ¤ (345 967) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1018 leden
krijg er maar 14 bij
quote:Economie
Kapitaal: -187 709 ¤ (282 916) ¤
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 744 leden
quote:Ohoh opwinding op het trainingsveld, vanavond zal er nog verdedigen getraind worden,, maar de spelers, hebben de assistenten al horen smoezen.
Vanaf volgende week staat er een passingperiode op het programma!
Verder is besloten dat de econoom mag blijven
9 duurbetaalde prutsersquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: wat voor fysio's heb je in 's hemelsnaam![]()
Heb jij daar al enige inzichten in? Ik denk zelf dat ik er 1 heb die hoog zit in zijn redelijk passen skill, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om passen te trainen in tussenseizoen....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik sluit me aan bij de twijfel bonobo. passentrainen duurt lang, bij lage subniveaus tot 7 weken. optrainen vanaf minimaal matig idd. ik zou t alleen doen als ik wist dat ze hoog waren in passen of in t tussenseizoen.
tis natuurlijk wel slecht van hattrick dat t passentrainen trouwens niet meer gestimuleerd wordt (lees: kortere trainingstijden)
onvoorspelbaar... ik weet het niet. heb dus aan het begin een spits gekocht met onvoorspelbaar. hij heeft nog geen onvoorspelbaar event gehadquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb jij daar al enige inzichten in? Ik denk zelf dat ik er 1 heb die hoog zit in zijn redelijk passen skill, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om passen te trainen in tussenseizoen....
Zag trouwens net een speler die ik wel erg graag had willen kopen. 1.5 mil voor een briljant spits met uitstekend ervaring en onvoorspelbaar. Jammer dat die stijgers nu pas gaan komen en dat de financien het nu nog niet toelaten
vertel het dan ook nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb nog een andere truc om in het tussenseizoen veel geld te verdienen.. maar die hou ik geheim (idee was van Kaheem Said). Kaheem gaat het ook uitvoeren in het tussenseizoen, met niet al teveel geld.. en ik ben benieuwd of het gaat lukken
Ervaringspoppers werkt ook aardig natuurlijk
Of een seizoen shooting, zoals ik vorig seizoen (maar dat was noodgedwongen)
passen in t tussenseizoen is opzich wel gunstiger, aangezien je max 10 spelers kunt trainen per week, tov 5 met verdedigen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb jij daar al enige inzichten in? Ik denk zelf dat ik er 1 heb die hoog zit in zijn redelijk passen skill, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om passen te trainen in tussenseizoen....
Zag trouwens net een speler die ik wel erg graag had willen kopen. 1.5 mil voor een briljant spits met uitstekend ervaring en onvoorspelbaar. Jammer dat die stijgers nu pas gaan komen en dat de financien het nu nog niet toelaten
Bhaha.. geheimpje... nog 9 weken, dan mag je het wetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vertel het dan ook niet![]()
nu zijn we allemaal nieuwsgierig
ja, 5-5-0 iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef Lennox het volgende:
Conditie trainen en een paar weken er voor 17 jaar goed aantrekken die toch geen ruk kosten?
Dat is het enige dat ik me kan bedenken.
@ VK. 10 spelers is een 5-5-0 opstelling?
Ik voel me net één van Grumpel zijn ratten, beetje mij verprutsen om te kijken of iets een goed idee isquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bhaha.. geheimpje... nog 9 weken, dan mag je het weten
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik voel me net één van Grumpel zijn ratten, beetje mij verprutsen om te kijken of iets een goed idee is![]()
Idd ik ben er mee begonnen in het tussenseizoen, maar ik merk dat er veel meer betaald wordt als een verdediger goed passen of hoger heeft dan een kale (300k meer ofzo, zie TC in Ham).quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik sluit me aan bij de twijfel bonobo. passentrainen duurt lang, bij lage subniveaus tot 7 weken. optrainen vanaf minimaal matig idd. ik zou t alleen doen als ik wist dat ze hoog waren in passen of in t tussenseizoen.
tis natuurlijk wel slecht van hattrick dat t passentrainen trouwens niet meer gestimuleerd wordt (lees: kortere trainingstijden)
48kquote:Alexander Månsson (1681643)
33 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
passen levert idd stukken meer op, maar vanaf uitstekend is t denk ik niet meer interessant om ze door te trainen in passen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd ik ben er mee begonnen in het tussenseizoen, maar ik merk dat er veel meer betaald wordt als een verdediger goed passen of hoger heeft dan een kale (300k meer ofzo, zie TC in Ham).
Mijn ingekochte trainees waren uiteraard allemaal red passen en nu kan ik 18 man trainen (waarvan 6 met redelijk passen 5 met matig 2 met goed en de rest lager dan matig) dus ook mijn jongere midfielders worden wat sterker. Ga het ook maar 2 weken doen tot 1 van mijn mindere goden erin popt en dan kan die weg en gaan we weer verder met verdedigen.
Planning per seizoen is 4 weken passen( 0,6 nivo) en 12 weken def (1,3 nivo).
Na drie seizoenen trainen hebeen ze dan 4 nivos def en 2 nivos passen erbij is uitgaande van red/red -->uitmuntend/uitstekend. levert meer op als een briljant/red
Ach ik zie het wel,
mi kan passen lonen ( en als niemand het bij defs traint helemaal)
thnx voor de feedback
quote:16-06-2006 om 02:29 Fanclub: 1000 leden!
Het bestuur van Red Daemons melde vol blijdschap het nieuws dat de officiële Red Daemons Fanclub 1000 leden telt! Het 1000e lid heeft een gratis seizoenskaart gehad en mag een dag meelopen bij de hoofdsponser: Afvalverwerkingsbedrijf Het Duveltje!
"Ik ben zeer vereerd dat ik het 1000e lid ben van deze geweldige fanclub. De seizoenskaart is echt S-U-P-E-R! Ook de meeloopdag vind ik zeer gaaf! Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat nu werkt!", aldus het kersverse en laaiend enthousiaste fanclublid.
Checkt*quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef maniack28 het volgende:
Sow.. ik heb lekker veel poppers gekocht.. op naar de +5 vrijdag
Onderste is mn potentiele u-20 spits van Andorraquote:Firmin Rousseau (118684659)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Jean-Marc Brancourt (118890284)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Sabatino Cola (118713057)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Xavier Campabadal (115481269)
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Andorra
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
quote:Andreas Neumueller
TSI = 9 190, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En nog een klavejasser. Mocht invallen omdat er iemand geblesseerd uitviel. Steeg ook na 1 training.quote:Ólafur Viðarsson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 6 540, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Alle 3 worden verkocht.quote:Jordi Junquera
TSI = 290, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Geile speler Mokkaboonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:22 schreef Mokkaboon het volgende:
Nou ik moet nog even wachten totdat tomattrick klaar is... Maar ik heb een lekkere trainingsupdate...
M'n YP gepopt van vorige week (had ik hiet nog over gehad) is gepopt... Ik heb hem woensdag opgesteld.
Voor de mensen die intresse hebben over z'n stats nu (en vorige week moet je in vorig topic kijken):
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 980 ¤/week
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
(het was dus goed scoren vorige week)
Ben aan het twijfelen om hem te verkopen, volgens de planning van z'n training vind ik hem 1 of 2 stats achter liggen... ik wil dat ze begin van seizoen als ze 18 zijn al uitstekend hebben eigenlijk...
maar hij heeft goed passen, dus wss hou ik hem en verkoop ik een andere trainee...
Oh ja, de andere popper: Een van 20 die van briljant naar wonderbaarlijk is gegaan...
Geile speler Mokkaboonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:22 schreef Mokkaboon het volgende:
Nou ik moet nog even wachten totdat tomattrick klaar is... Maar ik heb een lekkere trainingsupdate...
M'n YP gepopt van vorige week (had ik hiet nog over gehad) is gepopt... Ik heb hem woensdag opgesteld.
Voor de mensen die intresse hebben over z'n stats nu (en vorige week moet je in vorig topic kijken):
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 980 ¤/week
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
(het was dus goed scoren vorige week)
Ben aan het twijfelen om hem te verkopen, volgens de planning van z'n training vind ik hem 1 of 2 stats achter liggen... ik wil dat ze begin van seizoen als ze 18 zijn al uitstekend hebben eigenlijk...
maar hij heeft goed passen, dus wss hou ik hem en verkoop ik een andere trainee...
Oh ja, de andere popper: Een van 20 die van briljant naar wonderbaarlijk is gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |