Het was een BOT team manquote:
Ik hoop t ook voor je twi maar ik zie t somber in.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef twi het volgende:
KLOTE!
Klote, klote, klote, klote, klote, klote
Ik had verwacht vanavond te winnen. M'n selectie was compleet, een paar prima vervangers voor wanneer er een speler uit de wedstrijd getrapt zouden worden en een tactiek waarmee ik op twee fronten over de vleugels kon winnen. Verdedigend zou ik het wellicht ook kunnen houden.
Wordt GVD de enige speler die ik niet dubbel bezet heb, de keeper, uit de wedstrijd geschopt. KUT! Nu ben ik weer derde, vijf punten achter de nummer 1 en gelijk met de nummer 3. Volgende week thuis winnen van de koploper, dan is de tweede plek nog te halen. Maar ik baal er flink van.
Einduitslag 4-3, met de coach op doel na 1-0
Keeper +1, 30 jaar. Hopelijk heeft 'ie volgende week een pleister.
quote:19-06-2006 Je hebt een nieuwe trainer aangeworven. Dit heeft je 268 700 ¤ gekost.
quote:Gerrie Boots (45145844)
54 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed trainer die verdedigend ingesteld is.
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Die vorm gaat bij mij ook erg goed, zeven a-spelers zijn goed in vorm! Hopelijk houden ze het vol tot de belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:59 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een goeie zondag gehad. 8-1 gewonnen op PIC (van de laatste uit de poule maar vooruit, dat maar mij niet uit), de productie bijna geheel door mijn twee spitsen verzorgd. Ik sta ineens op nummer 1 terwijl ik niet meer verwacht had om daar te komen, mijn spelers raken steeds beter in vorm en ik krijg met de week steeds meer sterren.
Verder nog een trainee die na één week gepopt is voor 210.000 euro verkocht terwijl ik hem gekocht had voor 157.000. Ja, het was een mooie zondag...
quote:De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 66e minuut tot 3 - 0 toen Krzysztof Landowski geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 74e minuut tot 4 - 0 toen Krzysztof Landowski geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 88e minuut tot 5 - 0 toen Krzysztof Landowski geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren. Dat was de derde goal van Krzysztof Landowski, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.
quote:19-06-2006 Krayns eleven Sapuca City 1 200 000 ¤ 6 540
08-07-2005 EsperançaJB Krayn's eleven 18 000 ¤ 260
De eerste was briljant (20), de 2e had 1 potje gespeeld en gelijk gestegen na een invalbeurt.quote:19-06-2006 Krayns eleven Mania 48 60 000 ¤ 290
06-06-2006 C.F.Garcia Krayn's eleven 5 000 ¤ 250
en mensen vinden het dan wel weeer fijn dat ze gratis training krijgen, mochten ze ook def trainen danquote:Op maandag 19 juni 2006 16:50 schreef Lennox het volgende:
![]()
Daarnaast hef ik het ook behoorlijk op. Die jonge gast maak ik met 1 inval beurt 45k winst op in 1 week.
Zou ik dat elke week doen, dan zou ik met dat lage gemiddelde van 22k +45k = 67k/2 = alsnog 33,5k per week.
Is het trouwens slim om iemand die vandaag niet is verkocht (en woensdag zal spelen uit nood) vandaag nog te listen (in de avonduren).
Volgens mij kicken veel mensen nog op een tsi boven de 10k terwijl deze juist in loon lekker laag zit![]()
5M voor wingerquote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
natuurlijk verdient t beter als je spelers snel weer verkoopt. maar lange termijn training is soms nodig om een bepaalde linie sterk te krijgen en te houden. soms moet je een beetje kiezen voor de resultaten en enkele 10k aan winst per week minder voor een trainee voor lief nemen.
bovendien was lange termijn training vroegah nog stukken winstgevender, met relatief hoge verkoopsprijzen. we weten allemaal hoe de markt er nu voor staat, met lage verkoopprijzen, maar de inkoop prijzen voor trainees die nog steeds wel hoog liggen...
ik ben t zeker eens met t feit dat korte termijn training meer oplevert! hoewel ik denk dat de 'gemiddelde' hattricker geen 5 miljoen winst maakt op trainees in een jaar, maar vooral nog lange termijn traint. kijk vooral maar naar de PM trainers die vaak nog 23jarigen doortrainen
k, senksquote:Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef maniack28 het volgende:
euhm... 7 volle weken. Hij is net gestegen.
Sowieso moet je eens transfervergelijking nakijken, kijk wat voor TSI de anderen ongeveer hebben, dan weet je al waar je ongeveer zitquote:
quote:Peter1972
Aan: Foekje 6244348.3 als antwoord op 6244348.2
19-06-2006 om 18:58
Panthers alvast gefeliciteerd met het kampioenschap!
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
ik sta pas 4p voor en hij geeft et nu al op
![]()
Ik sta er nog 1 achter moet nog tegen de nr 1, de nr 2 en 3 dus worden nog pittige weken!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:08 schreef stefmans het volgende:
Ik sta er 6 voor en ze feliciteren me al![]()
0 listen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
tering, 17jarige laag goed defjes gaan voor nauwelijks 50k, hoe moet je daar op verdienen
Ik geef ze nog conditietraining mee, levert over het algemeen meer opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:41 schreef twi het volgende:
Wat kan ik eigenlijk beter doen, in de laatste weken van het seizoen 17-jarige goed PM's verkopen, of ze in het tussenseizoen in conditie trainen en verkopen wanneer ze 18 zijn?
ik niet, het is nu best druk op mijn stagequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Mokkaboon het volgende:
question
"Wat doe je op je werk als je geen taken meer hebt om uit te voeren?"
Ik ben dus met m'n afstudeerstage bezig...
- Documentatie is af en ik ben wachtend op m'n laatste feedback
- Eind presentatie is gepland en alle mensen zijn uitgenodigt, ruimte is gereserveerd etc. alles klaar
Verder heb ik geen andere dingen die ik kan doen... Nu wil ik best werken, maar werken om aanwezig te zijn is toch zinloos??? Ik zit de hele morgen al flut dingetjes te doen zoals m'n documenten opschonen...
Ik verveel me!
Do we care?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Mokkaboon het volgende:
question
"Wat doe je op je werk als je geen taken meer hebt om uit te voeren?"
Ik ben dus met m'n afstudeerstage bezig...
- Documentatie is af en ik ben wachtend op m'n laatste feedback
- Eind presentatie is gepland en alle mensen zijn uitgenodigt, ruimte is gereserveerd etc. alles klaar
Verder heb ik geen andere dingen die ik kan doen... Nu wil ik best werken, maar werken om aanwezig te zijn is toch zinloos??? Ik zit de hele morgen al flut dingetjes te doen zoals m'n documenten opschonen...
Ik verveel me!
Mja, ik vind het toch een koei nominatie waard...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jouw bijdrages worden ook sterker en sterker...
* Mokkaboon spanked Daemon19quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Yankee_One het volgende:
hij traint defs en deze speler is op 23-4 gepulled. hij heeft 8 wedstrijden gespeeld... hij zal dus op redelijk,0 gepulled zijn...
Watte?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme hoerige kut alkalische fosfatase
Lama, de biologen snappen hem wel...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme hoerige kut alkalische fosfatase
In dit geval gebruik ik het om de uiteinden van een opengeknipte vector te defosforyleren, maar dat werkt de laatste maand op de een of andere manier nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
bij mij werden de celletjes dan altijd mooi rood-paars
osteoclasten
Ah ja! Dat kan ook. Ik gebruikte t dus om osteoclasten (voor de niet-biologen, bot afbrekende cellen) mee te kleuren. Alkalische fosfatase is t primaire enzym van die cellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dit geval gebruik ik het om de uiteinden van een opengeknipte vector te defosforyleren, maar dat werkt de laatste maand op de een of andere manier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |