quote:
Daniel Carvão
TSI=5 160, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
2 poppers die tegenwoordig in mn basis staan.quote:Anid Lihic
TSI=8 210, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
tis trouwens een technische spits tov een koppende defquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik geen snelle spits tegen. Het is een afweging, maar vrij weinig mensen (iig in VI) maken echt gebruik van spelers met specialiteiten. Ik selecteer spelers daarop, mijn elftal is o.a. gebouwd op spelers met specialiteiten. Heb tegenwoordig 7 koppers in het veld staan... dus tsja.. zie daar maar tegenop te boksen
Hangt er vanaf hoeveel beter. Kijk, 50 hatstats overbrug je niet met koppers, maar 20 wel. Ik sta gemiddeld 5e qua hatstats (met 165 gem), maar toch heb ik de meeste punten. Een deel is tactisch goed spelen, een ander deel is die 1 of 2 extra goals door SP + koppen. De investering die je doet om die 1 of 2 extra goals te krijgen is minimaal tov de winst. Ik speel potverdorie met 17 jarige spitsen, die allemaal goed of net uitstekend zijn... haal prutaanvalsratings ( redelijk ofzo) en toch scoor ik het meest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als mijn ratings beter zijn krijg je alsnog om de oren hoor... Al stel je 11 koppers op...
quote:Emiliano Bocco (111056065)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Italiano!
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 330
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef MyImmortal het volgende:
vandaag 3 poppers gehad, alle3 de deur uit ivm trainings verandering(weer ja :p)
Deze is alleen niet gestegen en ik wil niet alleen voor hem nog een weekje scoren trainen. Hij is in de eerste week gedruppeld, misschien dat die daarom nog niet is gestegen.Dus hierbij een speler met +6 of +7 in training voor een prikkie, misschien dat ik iemand hier blij kan maken
Ik zet hem erop voor 400k
[..]
Joralf, sla je slag dan maar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef MyImmortal het volgende:
vandaag 3 poppers gehad, alle3 de deur uit ivm trainings verandering(weer ja :p)
Deze is alleen niet gestegen en ik wil niet alleen voor hem nog een weekje scoren trainen. Hij is in de eerste week gedruppeld, misschien dat die daarom nog niet is gestegen.Dus hierbij een speler met +6 of +7 in training voor een prikkie, misschien dat ik iemand hier blij kan maken
Ik zet hem erop voor 400k
[..]
Die trainingsswitch is niet aan te raden... Ik heb nooit meer zoveel geld verdiend als in de tijd dat ik defs trainde...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tis trouwens een technische spits tov een koppende def
wil volgend seizoen bij de overstap naar spitsentrainen ook minstens 5 koppers in t veld hebben. toch wel handig aangezien ik counter wil blijven spelen en dus vrij weinig kansen krijg.
zoveel teams die hun verdediging verwaarlozen. ooit komen ze wel bij zinnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:25 schreef Lennox het volgende:
Die tijden zijn geloof ik voorbij (jammer genoeg). Maar dat is in alle trainingsvormen zo geloof ik.
hmm, breng me niet aan t twijfelen hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die trainingsswitch is niet aan te raden... Ik heb nooit meer zoveel geld verdiend als in de tijd dat ik defs trainde...
Ach met voldoende cash op zak en inzicht in poppers kom je een heel eind... klaverjastrainen is big money. En als je dan ook nog zorgt dat je middenveldoverwicht heb zodat je spelers met ervaring en leiderschap kan aanschaffen voor je def, dan verdien je daar per seizoen ook zo'n 600k extra aanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die trainingsswitch is niet aan te raden... Ik heb nooit meer zoveel geld verdiend als in de tijd dat ik defs trainde...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoveel teams die hun verdediging verwaarlozen. ooit komen ze wel bij zinnen![]()
spelers laten stiijgen zonder dat ze gespeeld hebben. (gebruik maken dus van de 15% training die iedereen krijgt)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:32 schreef rompompom het volgende:
Wat bedoel je precies met klaverjastrainen?
Ah, ok, bedankt. Dan gaat het dus om gasten die extreem hoog zitten, bij het klaverjassen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
spelers laten stiijgen zonder dat ze gespeeld hebben. (gebruik maken dus van de 15% training die iedereen krijgt)
skilltraden is spelers kopen en ze hopelijk na een wedstrijd laten (wel laten spelen dus)
Bij allebei de vormen uiteraardquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok, bedankt. Dan gaat het dus om gasten die extreem hoog zitten, bij het klaverjassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |