Ongeveer ja... 30 punten, 2 punten voor bekerwedstrijd, 1 voor competitie, 0.2 voor int. friendly en 0.1 voor gewone friendly...quote:Hoe zit dat eigenlijk met ervaring? Elk niveau hoger is rond de 30 punten? Kan leiderschap ook nog stijgen of is dat een aangeboren (on)kunde?
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:11 schreef twi het volgende:
Ik kon het toch niet aanzien dat de deeltjes niet werden geupdate en het allemaal nog steeds met een Word-documentje ging. Heb dus maar even iets op de FOK!Wiki gezet:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Hattrick
Vanaf 't volgende topic kan die code gekopieerd worden, staat dit deeltje ook al in
Mijn teampje:quote:Op woensdag 19 april 2006 22:58 schreef komrad het volgende:
wt zijn jouw stats kaheensaid? (graag incl systeem)
He deamon je bent er!!!!!!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus, je bent er een weekie niet, omdat je internet het niet doet, we zijn gelijk 5 topics verder.
Btw, Grump for bondscoach!!
8-0..
Leuke tegenstander he?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef komrad het volgende:
met die countervaaardigheid en aanvalsratings verlies je dit gegarandeerd
Leuk he zulke tegenstanders?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Lennox het volgende:
Alles op de counter. Dit was trouwens vertekende wedstrijd van mij. Allebei de mids ook op verdedigend (vandaag dus)
je kan sowieso piccen want possession haal je toch niet, 15% of zo. Je had kunnen winnen met een aanval en counterrating als VK, maar zo ver ben je natuurlijk nog nietquote:Op woensdag 19 april 2006 23:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Leuke tegenstander he?
Word dus gewoon PIC maar me team word hier ni blij van iig.
sorry maar dit is kansloos, deze tegenstader is idd nog veel te sterk voor je, hier verlies ik trouwens ook dit van, evanals 95% van de fok-ht'ersquote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Lennox het volgende:
hoop stats
Alles op de counter. Dit was trouwens vertekende wedstrijd van mij. Allebei de mids ook op verdedigend (vandaag dus)
Ik kan me counterrates op uitmuntend krijgen met me beste defs.Maar me aanval verbeteren lukt niet tenzij ik me uitmuntende verdediger kan verkopen,maar egt supergoed word het dan nog niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef komrad het volgende:
[..]
je kan sowieso piccen want possession haal je toch niet, 15% of zo. Je had kunnen winnen met een aanval en counterrating als VK, maar zo ver ben je natuurlijk nog niet
Andere tactiek is geen optie want dan wordt je overlopen. Je kan hopen op een 0-0 maar mijn ervaring leert dat dit 3-0 of zo wrodt met deze ratings
Hij countert nooit, altijd centeraanval en pressievoetbal zo te zien. Wel speelt hij soms 5-4-1. Zal morgen even een betere blik op de situatie werpen.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef komrad het volgende:
@Kareemsaid, je wint het MF dus je bent zeker niet kansloos, je moet inschatten of je tegenstander gaan counteren, zo ja dan kan je kiezen voor 343 om je aanval te boosten om te voorkomen dat hij counters krijgt en zelf je kansen beter af te maken
zo niet kan je met dit MF overwicht en deze stats wel winnen, geen garanties maar je bent zeker niet kansloos
I know Komrad. De inkomsten + 2 ervaringspunten maken een hoop goed. Eerste keer dat ik beker speel en dan loop ik mooi een week geen verlies (i.t.t. nutteloze oefenpot anders)quote:Op woensdag 19 april 2006 23:42 schreef komrad het volgende:
[..]
sorry maar dit is kansloos, deze tegenstader is idd nog veel te sterk voor je, hier verlies ik trouwens ook dit van, evanals 95% van de fok-ht'ers
dit soort tegnestanders kunnen Grumps, qyn, VK, jonks, madkow en jonks tegenstand bieden maar ze winnen er niet allemaal van.
Ik zag t net lennox.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:29 schreef Lennox het volgende:
Nou die beker zal bij 1 ronde blijven. Alle jezus wat een tegenstander
Nee, een verdedigende spits heeft middenveld nodigquote:Op donderdag 20 april 2006 00:13 schreef foetre het volgende:
Heeft het eigenlijk zin om je spitsen verdedigend te zetten?
Ik ga namelijk voor de 0-0 en slacht hem met penalties af.
Mijn spitsen hebben redelijk en goed verdedigen.
spits 1 heeft redelijk verdedigen en redelijk positiequote:Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee, een verdedigende spits heeft middenveld nodig
Ik had hem naar je gemaild..quote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef foetre het volgende:
[..]
He deamon je bent er!!!!!!
Post je gelijk ff je interview??
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:09 schreef Daemon19 het volgende:
[b]-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de maand is Daemon19 met Red Daemons (506731)
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Als je goed had gelezen dan zag je dat ik allemaal 3-5-2 teams tegen hebquote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zolang je weinig 3-4-3 teams tegen je hebt
Dank je wel, sportieve wedstrijdquote:Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef pekel het volgende:
Grumpey gefeliciteerd! Moge de cup in goede handen zijn..
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef foetre het volgende:
[..]
spits 1 heeft redelijk verdedigen en redelijk positie
spits 2 heeft goed verdedigen en slecht positie.
Dus alleen nmmr 1 verdedigend zetten?
aha jij hebt er dus ook al last van dat je bookmarks veel te snel volvliegen... Ik bookmark veel te veel volgens mij.. de lijst wordt al zo lang dat het zelfs onoverzichtelijk wordt..quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Weer een nieuwe...ik voeg ze maar niet meer toe aan mijn bookmarks... gaat toch veel te snel
Mja de IX zal niet veel beter zijn dan een lagere klasse, met 100.000 kun je niet super veel verbeteren, je kunt beter gaan trainen en zo geld verdienen om de rest van het team op te peppen voor hogere klasses.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef Swennus het volgende:
wat kan ik het beste doen... ben net gepromoveerd naar IX, zou ik versterkingen halen of een betere coach? wat raden jullie mij aan?
Owjah dit is mijn "Kapitaal":
Kapitaal: 47 132 ¤ (105 824) ¤
Edit: Dit is op dit moment mijn coach:
Yves Barentz (94907508)
33 jaar, slecht in vorm, gezond
Een zwak coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.![]()
Wat heb je het zwakste? een verdedigende coach maakt de verdediging iets sterker en andersom.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:41 schreef Swennus het volgende:
Dus een redelijk coach met slecht leiderschap aantrekken en dan trainees kopen??
En dan verdedigend of aanvallend?? of geen van beide![]()
neem eens een kijkje op www.hottrick.org, en da het trainings-verslag wat daar staat. Dat leest misschien een beetje als heel extreem allemaal, maar ze hebben het wel correctquote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Swennus het volgende:
Verdedigend is het zwakst dan neem ik dus een coach slecht leiderschap met redelijke vaardigheden
Wij danken u!
quote:
wat een bevlekkingquote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Je had kunnen winnen met een aanval en counterrating als VK, maar zo ver ben je natuurlijk nog niet
Haha, toch nog iemand die het gelezen had..quote:
haha, leuke spelertquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bob (109567443)
A beloved team member who is temperamental and infamous.
Has poor experience andexcellent leadership abilities.
Nationality: Al Iraq
wat een grap![]()
Ja die heb ik wel want al me trainies zijn 19.Degene die op 0% qua training staan kan ik nu verkopen .Dat is 1 uitmuntende die heb ik al 2 keer gelist voor 750.000.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[..]
wat een bevlekking![]()
maar ff serieus, foetre, je zult toch t versterken van je aanval als prioriteit moeten stellen (nadat je een nieuwe coach hebt genomen) heb je niet een 20 jarige trainee rondlopen die dr uit kan, of wellicht een 19 jarige?
Individuele orders van centrale middenvelders hebben geen invloed op de middenveldrating..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Lennox het volgende:
Ik zou zn counter proberen te naaien. Al je mids op aanvallend zodat je net onder zijn mid rating komt. Komt jou aanval ten goede... Je aanval naar de vleugel, want in het midden kom je er niet doorheen. Zijn aanval heb je wel in de pocket.
normaal/aanvallend maakt wel invloed uit meen ik hoor. Als ik ze allemaal op aanvallend zet haal ik een slechter middenveld dan normaalquote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Individuele orders van centrale middenvelders hebben geen invloed op de middenveldrating..
ze verlagen de bijdrage aan het middenveld van de speler, en verhogen de verdediging/aanval.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Individuele orders van centrale middenvelders hebben geen wel invloed op de middenveldrating..
Mijn tegenstander switcht veelal van 5-4-1 & 4-5-1, waar hij aan het begin van vorig seizoen veelal 3-5-2 speelde.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef ExCibular het volgende:
Ik zou geen 3-4-3 spelen want dat kost je een traininsplaats.
Het zou mij niks verbazen als hij voor 5-3-2 zou kiezen tegen jou met counteren. Je hebt daarnaast een behoorlijke kans dat hij z'n middenveld verlaagt voor deze wedstrijd. (dat heeft hij in andere wedstrijden ook wel gedaan)
Pressing kan een interessante strategie zijn mits je over de juiste spelers beschikt (minimaal goed conditie voor je mids en verdedigers) Met daarnaast het liefst krachtige verdedigers. Je mids verdedigend en dan maar zien wat er gebeurt, ik denk alleen wel dat je aanval niet goed genoeg is om goals te maken. Als ik jou was zou ik normaal spelen met AOW, je innermids verdedigend en beide spitsen naar de vleugel.
Je hebt kans dat je goed de boot in gaat maar met een beetje geluk kan je hem ook nog winnen.
De stijging van def/aanval rating moet ergens vandaan komenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef Daemon19 het volgende:
Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
Ik ook 11 zonder woordvoerdersquote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef twisteddlogic het volgende:
Zoals gezegd, ik ben kansloss in de beker
Kreeg iedereen er vandaag zoveel supporters bij vandaag? Ik kreeg er zonder woordvoerders 11 bij.
Das zeker lekker, nog beetje extra geld opstrijken de komende wekenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Lennox het volgende:
9. Jij zal als ex X nog lang niet aan het plafond zitten -> meer erbij de komende weken.
JIj zal er zeker nog veel bijkrijgen,ik zat vorig jaar in X met 550 supporters.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef twi het volgende:
Kreeg er 12 vandaag, met 2 woordvoerders. Zit in IX met 253 supporters nu.
quote:Klepzeiker
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Misschien dan een slim idee om veel meer woordvoerders in dienst te hebben?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef foetre het volgende:
[..]
JIj zal er zeker nog veel bijkrijgen,ik zat vorig jaar in X met 550 supporters.
Hoe meer je er aan neemt, hoe minder zin het heeft hequote:Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dan een slim idee om veel meer woordvoerders in dienst te hebben?
Ik heb er 10quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hoe meer je er aan neemt, hoe minder zin het heeft he
Ik ook en uiteindelijk blijkt dat ie nog verloren heeft ookquote:Op donderdag 20 april 2006 15:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Btw.. ik ergerde me dood aan die HT-mail van pekel en ik vind het nog zwakker van hem dat hij halverwege zelf weg ging van IRC
Slappe zâk
Dat las ik ook net pas in het vorige topic bij toeval, was zelf ook niet op IRC.. ben er weinig meer eigkquote:Op donderdag 20 april 2006 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ook en uiteindelijk blijkt dat ie nog verloren heeft ook
Lekker nutteloosquote:Op donderdag 20 april 2006 15:59 schreef foetre het volgende:
Trouwens voor degene die het wedstrijdprogramma in een excel bestandje willen zetten heb ik nog een link van het ht forum gehaald.
http://members.lycos.nl/mattiasmaton/Hattrick/Matches_V1.1.xls
Weet ik zondag staat het op hattrick officieel is nu eigenlijk al bekend maar moet me postaantal beetje opkrikken.En vond het wel een mooi excelbestandjequote:
Tja, je hebt net als mij en andere generatie-countergenoten het probleem dat je aanval niet sterk genoeg is. Zo geweldig is zijn aanval namelijk niet (= het belangrijkste wanneer je tegen een counterteam speelt)quote:Op donderdag 20 april 2006 16:23 schreef Flappekz het volgende:
Mijn allereerste bekerwedstrijd:
DutchDynamite / 3-4-3 / geen speciale tactiek:
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
IK / 5-3-2 CA:
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
![]()
Ach ja, voor een eerste keerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Tja, je hebt net als mij en andere generatie-countergenoten het probleem dat je aanval niet sterk genoeg is. Zo geweldig is zijn aanval namelijk niet (= het belangrijkste wanneer je tegen een counterteam speelt)
Ehhh voor Wekelijkse en dagelijkse updates: 23-04-2006 om 02:00quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, voor een eerste keerMaak me er niet zo druk om, volgend seizoen beter
![]()
EDIT - Andere vraag: Ik heb momenteel een hoop dokters in dienst, die hebben binnen 3 weken mijn trainee van +7 naar +1 gebracht. Wat is het beste moment om die dokters weer te ontslaan? Morgen?
enquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ehhh voor Wekelijkse en dagelijkse updates: 23-04-2006 om 02:00
Thank you guysquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef MyImmortal het volgende:
zaterdag voor de weekupdate is het beste
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leukquote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, voor een eerste keerMaak me er niet zo druk om, volgend seizoen beter
![]()
Nou idd met zo'n tegenstander zou ik 50/50 kans maken om door te gaan nu mischien 5 procentquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leuk
Ik ben wel bezig om 1 of 2 uitstekende spitsen aan te kopen...maar het lukt nog niet zo. Zit een beetje aan een klein budget vast namelijk....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leuk
tja, wat dat beteft is die verandering van een paar seizoenen geleden een beetje lullig geweest. (500>>>100 fans / 7000>>>12000 stadionplaatsen). het is in den beginnen moeilijker je economie rond te krijgen, omdat je te weinig inkomsten uit recettes hebt.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig om 1 of 2 uitstekende spitsen aan te kopen...maar het lukt nog niet zo. Zit een beetje aan een klein budget vast namelijk....
Ja, maar het is nu eenmaal zo. We moeten roeien met de spreekwoordelijke riemen die we hebben he?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tja, wat dat beteft is die verandering van een paar seizoenen geleden een beetje lullig geweest. (500>>>100 fans / 7000>>>12000 stadionplaatsen). het is in den beginnen moeilijker je economie rond te krijgen, omdat je te weinig inkomsten uit recettes hebt.
bob kloon nadat een HT de echte ontslagen hadquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bob (109567443)
A beloved team member who is temperamental and infamous.
Has poor experience andexcellent leadership abilities.
Nationality: Al Iraq
wat een grap![]()
grote dank voor je steun, ik zal het nodig hebbne het komende seizoenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:04 schreef foetre het volgende:
Aangezien ik nog 3 teams kon supporteren heb ik dat per direct maar gedaan.
Komrad(vanwege ze goede tips),Superwebber(vanwege ze eeuwige gezeik) en Pekel(als steun dat ie de finale heeft verloren,kom op pik volgende keer beter)
IK hoop dat jullie mijn steun waarderen en eindelijk gaan presteren op het veld.
Middenvelders van uitstekend conditie en goed positie spel zijn +- voor 30 a 50k tekoop.quote:
Ongeveer 1/8 van alle Hattrick-teams hebben dat nog niet uitgevonden..quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:
Een team in mijn comp weet nog net wat trainen is![]()
Niet als je verdedigen traint!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Ruudt het volgende:
Slechte deal, je had beter een trainee met die stats kunnen halen
enige jammer is aan die speler vind ik dan zijn waardeloos Vleugelspelquote:
dat wel maar als mid mid vind ik dat niet zo erg.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
enige jammer is aan die speler vind ik dan zijn waardeloos Vleugelspel
Nee maar stel als je 2 blessures krijgt op de vleugel en je hebt hem achter de hand met zwak/matig vleugelspel is altijd wel zo lekkerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat wel maar als mid mid vind ik dat niet zo erg.![]()
![]()
Nee ik heb nu teveel spelers maar niemand wil ze kopen!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:17 schreef foetre het volgende:
[..]
He outpost wat is nu je financiële situatie?Is je selectie van die seizoen al compleet?
Beetje passen of verdedigen is dan altijd leuk.Maar mischien heb je het geld daar niet voor.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat wel maar als mid mid vind ik dat niet zo erg.![]()
![]()
Idd en je hebt natuurlijk de optie :Je kunt ook de speler ontslaan voor als je ze echt niet kan verkopen.Scheelt weer wat salarisquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu teveel spelers maar niemand wil ze kopen!Maar ja dan moet je ze maar niet te duur willen verkopen!
![]()
Dat wel maar daar had ik geen geld voor.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee maar stel als je 2 blessures krijgt op de vleugel en je hebt hem achter de hand met zwak/matig vleugelspel is altijd wel zo lekker![]()
is altijd wel makkelijk als je spelers hebt die niet veel meer als 15k opleverenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en je hebt natuurlijk de optie :Je kunt ook de speler ontslaan voor als je ze echt niet kan verkopen.Scheelt weer wat salaris
Het maakt ook behoorlijk uit wanneer de deadline afloopt. Ik had eerst een kerel (zie post hierboven) voor 25k op de lijst gezet: geen kopers. Toen voor 15k en nu bieden ze al meer dan de 25k!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu teveel spelers maar niemand wil ze kopen!Maar ja dan moet je ze maar niet te duur willen verkopen!
![]()
Zoals dat met deze spelers ook van hem is zie ik,hij had ze gewoon voor 0 moeten listen als hij ze toch kwijt wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
is altijd wel makkelijk als je spelers hebt die niet veel meer als 15k opleveren![]()
Ik ben benieuwd de deadline is +- 22.00 vanavond.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:26 schreef twi het volgende:
Klopt, had ook een spits voor 50k erop. Geen boden, tot de deadline. Daarna ging 'ie omhoog naar geloof ik 85k.
Dat is meer een golferquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Wackyduck het volgende:
Barry Lafeber (108203323)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 620 �/week
Eigenaar: Wacky Wild Whammers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Er is nu al 26k voor mijn speler geboden, over een paar minuten loopt hij af, misschien brengt hij nog wat meer op.![]()
pak hem maar eens flink aanquote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd de deadline is +- 22.00 vanavond.
Ik ga trainen zie jullie laters wel weer. adios![]()
Foetre op zn enkels schoppen deet ie bij mijn spelers ook. (ik zal m voor jou trainie nog een extra schop geven stefmans)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar iemand had er nog 33k voor over.quote:
die spits van jou was ik nog aan het volgen vanmiddagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:59 schreef Flappekz het volgende:
Heb eindelijk een uitstekend spits te pakken![]()
Heb er uiteraard weer eens veel te veel voor betaald![]()
Dat weet ik gelukkig over een paar weken niet meer![]()
Ach...mocht ie niet bevallen, gaat ie er gewoon weer uit en gaan we op zoek naar een nieuwequote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
die spits van jou was ik nog aan het volgen vanmiddag![]()
Ik ging er niet op bieden omdat hij berucht was![]()
Ja ik kijk daar altijd wel na, en TS-Hit is nooit fijn natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach...mocht ie niet bevallen, gaat ie er gewoon weer uit en gaan we op zoek naar een nieuwe![]()
behalve dat een TS hit nu geen bal uitmaakt ivm resetquote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik kijk daar altijd wel na, en TS-Hit is nooit fijn natuurlijk![]()
Ik kijk daar normaal gesproken ook altijd naar. Heb nog geen TS-hit van hem gehad, en de TS wordt van de week weer gereset toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik kijk daar altijd wel na, en TS-Hit is nooit fijn natuurlijk![]()
eventueel voor de beker of wanneer word hij precies trug gezetquote:Op donderdag 20 april 2006 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
behalve dat een TS hit nu geen bal uitmaakt ivm reset
23-04-2006 Zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
eventueel voor de beker of wanneer word hij precies trug gezet
dan boeit het idd, totaal nietsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
23-04-2006 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (België 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder
verwacht de slechtste prestaties altijd in de eerste weken van een nieuw seizoen, er komen dan veel nieuwe teams/veranderingen/leagues/users tegelijk. Zelfs al heb je je goed voorbereid, dat gaat altijd met haperingen. Is niet raar, is gewoon logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk daar normaal gesproken ook altijd naar. Heb nog geen TS-hit van hem gehad, en de TS wordt van de week weer gereset toch?
EDIT - offtopic: HT is weer eens dodelijk traaaaaaaaaaaaaaaaag....het leek ff een tijdje goed te gaan, maar het wordt alweer minder![]()
Logisch nadenken is nooit mijn sterkste punt geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verwacht de slechtste prestaties altijd in de eerste weken van een nieuw seizoen, er komen dan veel nieuwe teams/veranderingen/leagues/users tegelijk. Zelfs al heb je je goed voorbereid, dat gaat altijd met haperingen. Is niet raar, is gewoon logisch.
hmm ,dat dacht ik ook, maar kan t mishebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef Daemon19 het volgende:
Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
quote:José Luis González [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=4 810, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn wedstrijd van afgelopen woensdag staat nog bij uitdagingen. En nu kan ik nog steeds geen friendly regelen voor komende week.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
Ik had geen vormdaling, want ik had, domme lul die ik ben, per ongeluk nog positiespel aan staanWel een speler gestegen.
Outpost, m'n wedstrijd is wel geschrapt, maar hij staat nog steeds onder mijn "Uitdagingen" kopje. Erg frustrerend irritant dat die gasten van Hattrick er zolang over moeten doen. Zo moeilijk is het toch niet? if (speelbeker == 'ja') { deleteFriendly(); }
Dat klopt, individuele orders als aanvallend en verdedigend voor centrale middenvelders en vleugelspelers hebben alleen invloed op de verdeging/aanvalsratings. Individuele order naar het midden of naar de vleugel heeft natuurlijk wel invloed.quote:Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
Stuur dan een bericht naar een GM, die kan je wedstrijd verwijderen.. dat heb ik 2 dagen terug al gezegdquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd van afgelopen woensdag staat nog bij uitdagingen. En nu kan ik nog steeds geen friendly regelen voor komende week.![]()
En niet spelen + conditie training is erg lekker voor de vorm.![]()
Was je friendly in het buitenland? Dan konden ze er voor deze week al niks meer aan doen, maar als hij in Nederland was, dan had je nog een nieuwe kunnen regelen voor 5 uurquote:Belangrijk bericht
Mocht je friendly verdwenen zijn of geen opstelling kunnen maken (sommige teams in NED hebben dit ook). Meldt dit dan bij een GM ( help>gamemasters>neem contact op). Je kan daarna een nieuwe frienldy regelen, mits je niet in het buitenland verblijft. Als je wel in het buitenland verblijft dan loop je deze week waarschijnlijk training mis (je kan dan evt. donderdagavond je training naar iets zetten waarvoor je spelers niet gespeeld hoeven te hebben -> SP of Conditie dacht ik).
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef One_conundrum het volgende:
2 gestegen in scoren, wonderbaarlijk spits staat op de lijst, voor als iemand nog een spits zoekt
nouja uitmuntend dus, 1 200 000!quote:19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 6 670
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Zo is winnen nog zoeterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
Mohd Aiman Mohd aiman dim of zoiets....quote:
Dan moet je het natuurlijk niet pas om kwart over 5 pas zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stuur dan een bericht naar een GM, die kan je wedstrijd verwijderen.. dat heb ik 2 dagen terug al gezegd
[..]
Was je friendly in het buitenland? Dan konden ze er voor deze week al niks meer aan doen, maar als hij in Nederland was, dan had je nog een nieuwe kunnen regelen voor 5 uur![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo is winnen nog zoeterZeker met zulke reacties bij de 'netniet'-ploeg van nederland, feyenoord
![]()
Dat is een bugquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dan moet je het natuurlijk niet pas om kwart over 5 pas zien.![]()
En het is natuurlijk ook vrij raar dat 2 dagen nadat de wedstrijd gespeeld had moeten worden hij er nog altijd staat bij uitdagingen.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo is winnen nog zoeterZeker met zulke reacties bij de 'netniet'-ploeg van nederland, feyenoord
![]()
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hoe vaak waren jullie kampioen de laatste 30 jaar? Hoor ik daar 3?![]()
Hoorde gister bij het uitgaan dat getal, en toen opeens zag ik in dat Feyenoord helemaal niet zo'n topploeg is als ik altijd gedacht had. als je me voor gisteravond gevraagd had, had ik iets van 10 gezegd ofzo. Maar sorry, heeft inderdaad niets met nu te maken. Overigens, feli met groningenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet...
Maar wat heeft dat met het heden te maken??
Koop dan een redelijke keeper van eind in de 20 die al redelijk ervaring heeft ofzo, dan haalt ie steady 3 sterren. Verder zou ik als tip geven om vooral als je het financiel niet te breed hebt de prioritijd op veldspelers te leggen en maar lekker 1 keeper te nemen. Keepers slokken nogal wat salaris op en tijdens een friendly kun je ook prima je coach op doel zettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Kwam je daar gisteren pas achter? Het is toch algemeen bekend dat Feyenoord maar eens in de tien jar kampioen wordt? Ik hoorde laatst een Feyenoorder die zei dat Ajax het zo slecht deed met deze vierde plaats, het slechtste in de afgelopen 6 jaar. Dat valt natuurlijk op als je derde wordt, zo'n beetje het beste in de afgelopen 10 jaar
Hoe dan ook, vannacht maar een goed scorer gekocht. Z'n conditie is waardeloos, maar daar train ik dan maar een weekje langer op. Ik heb in elk geval een goed scoren erbij, zelfs met z'n conditiecrisis goed voor de basis.
Ben nog op zoek naar een Nederlandse keeper die minstens redelijk heeft. Heb nu twee matige keepers, maar zou toch wel graag een goed willen hebben. Die lijken echter voor mij vrij onbetaalbaar. Heb geen zin om er meer dan 50k aan uit te geven. Dus afwachten of ik er ergens eentje vind.
Nederlands, omdat dat dan weer 20% salaris scheelt.
Waarom zou je de conditie van een spits trainen? Dat is niet van belang! Conditie is alleen van belang bij middenvelders en bij verdedigers (mits je pressie speelt). Over het algemeen dus alleen bij middenvelders!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Kwam je daar gisteren pas achter? Het is toch algemeen bekend dat Feyenoord maar eens in de tien jar kampioen wordt? Ik hoorde laatst een Feyenoorder die zei dat Ajax het zo slecht deed met deze vierde plaats, het slechtste in de afgelopen 6 jaar. Dat valt natuurlijk op als je derde wordt, zo'n beetje het beste in de afgelopen 10 jaar
Hoe dan ook, vannacht maar een goed scorer gekocht. Z'n conditie is waardeloos, maar daar train ik dan maar een weekje langer op. Ik heb in elk geval een goed scoren erbij, zelfs met z'n conditiecrisis goed voor de basis.
Ben nog op zoek naar een Nederlandse keeper die minstens redelijk heeft. Heb nu twee matige keepers, maar zou toch wel graag een goed willen hebben. Die lijken echter voor mij vrij onbetaalbaar. Heb geen zin om er meer dan 50k aan uit te geven. Dus afwachten of ik er ergens eentje vind.
Nederlands, omdat dat dan weer 20% salaris scheelt.
Je kunt nu een flash wedstrijdformulier gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef halleekes het volgende:
wat is er dan met het wedstrijd formulier?
Geeft niet twi. Als ze t maar regelen voor woensdag!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
Ik had geen vormdaling, want ik had, domme lul die ik ben, per ongeluk nog positiespel aan staanWel een speler gestegen.
Outpost, m'n wedstrijd is wel geschrapt, maar hij staat nog steeds onder mijn "Uitdagingen" kopje. Erg frustrerend irritant dat die gasten van Hattrick er zolang over moeten doen. Zo moeilijk is het toch niet? if (speelbeker == 'ja') { deleteFriendly(); }
uuhm...ik heb niet door wat je bedoeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kunt nu een flash wedstrijdformulier gebruiken
Berichtje naar de GM sturen zoals ik hierboven al zeiquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
HAHAHA Mooi he!!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Kutclub!!
Bij wedstrijdformulier klik je onderop op luxe versie en dan krijg je een flash opstellingquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef halleekes het volgende:
[..]
uuhm...ik heb niet door wat je bedoeld
Yup had ik vanochtend gedaan. Die GM's weten het ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Berichtje naar de GM sturen zoals ik hierboven al zei
Ik krijg dus niet xtra rente met die economen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
economen nu ontslaan, want na de eco update hebben ze geen zin meer... goed coach maakt niet uit, als je het maar voor de volgende trainingsupdate doet.
volgens mij is die rente niet het salaris waardquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik krijg dus niet xtra rente met die economen?
Alleen mids hequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Yup had ik vanochtend gedaan. En wat betreft die spits, dat is mooi nieuws! Maar moet sowieso wat aan de conditie doen, die staat bij sommige spelers op zwak/matig. Bovendien heb ik net een (halve) week training weggegooid door positiespel te trainen, omdat ik vergeten was om het op iets anders te zetten
Zie Wiki: http://wiki.hattrick.org/Economistquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik krijg dus niet xtra rente met die economen?
das waar dat klopt, coach kan je pas aannemen als je het geld echt hebt (itt spelers kopen).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef foetre het volgende:
Fuck moet ik nog w8en ook op die eco update!!
Aangezien ik def train neem ik een aanvallende coach.
Extern aannemen
Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar -402 098 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem coach te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
Dan maar voor 4 ton aan spelers kopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
das waar dat klopt, coach kan je pas aannemen als je het geld echt hebt (itt spelers kopen).
Ach ja gebeurd wel is maar mischien zijn er ook weer meer mensen online.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Klapdeur het volgende:
Had je beter een dag eerder kunnen doen, maandag worden alle spelers een dag ouder. Als je hem zondag had af laten lopen hadden mensen meer geboden. *denk ik*
nope, dat is funest voor alle teams die op zondag allemaal divine spelers kochten, en ze dan voor zaterdag weer verkochten zodat ze nooit salaris hoefden te betalen, maar wel ondertussen op woensdag de beker konden winnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:45 schreef Klapdeur het volgende:
Dat is minder gunstig voor daytraders?
Kun je dit even een beetje beter uitleggen??quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:44 schreef Grumpey het volgende:
salaris dokken gelijk na aankoop....
wat een geniale toevoeging tegen alle divine-taktieken
Ok thnx...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nope, dat is funest voor alle teams die op zondag allemaal divine spelers kochten, en ze dan voor zaterdag weer verkochten zodat ze nooit salaris hoefden te betalen, maar wel ondertussen op woensdag de beker konden winnen.
die zijn ook niet rendabel. Doortrainen is rendabel tot aan magnificient ongeveer. Daarna wegen de salariskosten echt niet meer op tegen eventuele extra winst, temeer omdat na worldclass ook nog eens de verschillen in prijsstijging afnemen en de percentages makelaarskosten over hogere bedragen ook nog eens grotere bedragen vormen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:03 schreef halleekes het volgende:
wat ik me wel eens afvroeg he:
als je bijvoorbeeld verdedigers pakt en je kijkt dat naar de oplopende niveaus die een speler kan hebben. Op een gegeven moment is het salaris een dermate grote kostenpost dat de speler minder aantrekkelijk wordt. Hoe komt komt het dan dat er mensen zijn die de speler zo ver doortrainen, zodat ze eigenlijk minder aantrekkelijk worden door de extrar niveaustijgingen? en dan doel ik niet op de nationale elftall spelers, maar de spelers daar dus net onder.
Hij was ook van plan te stoppen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef Grumpey het volgende:
goed voorbeeld: FC Barentin die de hattrick masters gewonnen heeft. Echter kreeg hij het net niet helemaal rond allemaal en is over de kop gegaan. Het team is nu failliet.
hahaha ja dat had ik ook gisteren..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij is SimCheese n beetje in de war van de nieuwe Team kits...
ik probeerde een foto te maken met mn nieuwe thuisshirt.. krijg je dit
quote:Teamnieuws
Je trainer William Kihlbratt heeft het volgende vastgesteld:
Timo Suopuro:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Ove Lassen:
Het keiharde werken op de training had effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van formidabel naar uitmuntend.
Ortlieb Zweifel:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Lol jouw spelers blijven vrouwen hèquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij is SimCheese n beetje in de war van de nieuwe Team kits...
ik probeerde een foto te maken met mn nieuwe thuisshirt.. krijg je dit
samenvatting, mooie wedstrijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wel beetje jammer dat die drie stijgers bijna niks meer waard zijn dan toen ik ze kocht.. door die lage kutprijzen van nu
Oja.. hulde voor het nieuwe flash orderformulier
Offtopic:
Wie heeft er gisteren Ajax - Feyenoord gezien?Heb vandaag toevallig net m'n nieuwe uitshirtje binnen gekregen
Zeker, ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wel beetje jammer dat die drie stijgers bijna niks meer waard zijn dan toen ik ze kocht.. door die lage kutprijzen van nu
Offtopic:
Wie heeft er gisteren Ajax - Feyenoord gezien?Heb vandaag toevallig net m'n nieuwe uitshirtje binnen gekregen
Arrogante kwalquote:ik zie dat jullie weer net als vorig seizoen voor het kampienschap gaan tweede dus hehe lol
quote:Robert Matsson (36615931)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 112 090
Loon: 44 040 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sint Jabik United
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 20
Hattricks in carrière: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
ik voel met je mee, Webertjequote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Kutclub!!
Het is een YPquote:Enrique Ampurias (90339593)
17 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: Fadarve
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Speciality: Powerful
´eljko Kraljević
TSI = 4 160 , 22 years, passable form
Has poor experience and poor leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: formidable Set pieces: passable
Stond in mijn bericht ergens.. moet je op contact en dan nog iets drukken.. ff zelf terugzoeken in dit topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe en waar kan ik een gm aanschrijven zonder een boete te krijgen of kan je die gewoon een bericht sturen?Ik heb nl in tr begin nog al eens een boete gekregen omdat ik wat fout had gedaan in dat kl*te forum van hattrick zelf.
![]()
quote:Belangrijk bericht
Mocht je friendly verdwenen zijn of geen opstelling kunnen maken (sommige teams in NED hebben dit ook). Meldt dit dan bij een GM ( help>gamemasters>neem contact op). Je kan daarna een nieuwe frienldy regelen, mits je niet in het buitenland verblijft. Als je wel in het buitenland verblijft dan loop je deze week waarschijnlijk training mis (je kan dan evt. donderdagavond je training naar iets zetten waarvoor je spelers niet gespeeld hoeven te hebben -> SP of Conditie dacht ik).
Hmm, ik heb mijn redelijke keeper voor 35000 gekocht, aantal seizoenen geledenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:08 schreef twi het volgende:
Wat moet je tegenwoordig diep in de buidel tasten voor keepers zeg. Ik weet nog wel dat ik ooit een keeper heb gekocht die toch aardig goed was, en verkocht. Zeker voor minder dan 10.000. Nu betaal je voor redelijke keepers gewoon 20.000 - 40.000. Heb het er nu maar gewoon voor uitgegeven, omdat 'ie vrij jong is en ook redelijk ervaring heeft, maar echt vrolijk werd ik er niet van.
/edit: Ohnee, dat valt toch tegen. Die was ook 97.000
Ontslagquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:33 schreef twi het volgende:
Ik zou zeggen, kijk of 'ie er nog tussen staat. Zoniet, ontsla 'm. Kost niets, iemand ontslaan. Wel zo handig
Die flash-orders zijn wel standaard in te stellen, bij configuratiequote:Op zaterdag 22 april 2006 02:12 schreef rompompom het volgende:
Wel jammer trouwens dat je die flash-orders niet standaard kan instellen. Die is stukken beter dan dat andere formulier. Scheelt weer een tabje met de spelers ernaast
Ik heb een kale redelijke keeper van 21 jaar vorige week voor 7000 gekocht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:08 schreef twi het volgende:
Wat moet je tegenwoordig diep in de buidel tasten voor keepers zeg. Ik weet nog wel dat ik ooit een keeper heb gekocht die toch aardig goed was, en verkocht. Zeker voor minder dan 10.000. Nu betaal je voor redelijke keepers gewoon 20.000 - 40.000. Heb het er nu maar gewoon voor uitgegeven, omdat 'ie vrij jong is en ook redelijk ervaring heeft, maar echt vrolijk werd ik er niet van.
/edit: Ohnee, dat valt toch tegen. Die was ook 97.000
Is je friendly nou al verdwenen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik heb een kale redelijke keeper van 21 jaar vorige week voor 7000 gekocht.![]()
thx had ik ff gemistquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stond in mijn bericht ergens.. moet je op contact en dan nog iets drukken.. ff zelf terugzoeken in dit topic
Hier heb je het al:
[..]
Nee nog niet, en ik heb de gamemasters nog wel een heel net berichtje gestuurd gister. Hoe lang hebben ze meestal voor dit soort dingen nodig?quote:
Denk dat ze het er druk mee hebben.. als het maandagavond nog niet gebeurt is dan htmail je mij maar ff, dan zal ik er eens even achteraan gaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:30 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nee nog niet, en ik heb de gamemasters nog wel een heel net berichtje gestuurd gister. Hoe lang hebben ze meestal voor dit soort dingen nodig?
Je vraagt ook om druktequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk dat ze het er druk mee hebben.. als het maandagavond nog niet gebeurt is dan htmail je mij maar ff, dan zal ik er eens even achteraan gaan![]()
rare zaak twi!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:46 schreef twi het volgende:
Heb ze ook al 2 keer een bericht gestuurd. Eerste keer was er snel antwoord en wisten ze het niet, tweede keer nog geen antwoord.
Regel je dan gelijk een Siciliaans team voor me.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk dat ze het er druk mee hebben.. als het maandagavond nog niet gebeurt is dan htmail je mij maar ff, dan zal ik er eens even achteraan gaan![]()
Omdat ik nu al weer een jaartje (3 seizoenen dus) verdedigers train, begin ik een beetje zicht te krijgen op tsi waarden van kale, ongetrainde uitstekende spelers. Deze ligt meestal zo rond de 1000. Toen zag ik dus deze speler, met een tsi van bijna 1800 en nog maar 18 jaartjes oud, psico tool gaf aan 8,8 en gezien het transferbeleid van de manager van de ploeg zou het me niks verbazen als ie daadswerkelijk zo ver zit, wat een mafkees.quote:Vivien Jay (89209578)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Matches
Players
Last 5 IPs
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
idd, die conditie vertroebelt het beeld sterk, ik denk dat hij niet zo hoog isquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef Daemon19 het volgende:
Zou relaxed zijn, maar hij heeft ook goed conditie..
VI, sorry vergeten te vermeldenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk dat je meeste teams uit de 8e en hoger wel kan verslaan..![]()
Maar in welke competitie speel jij?
Ok, maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
volgende week worden ze een jaar ouder. Dus als je begint met trainen zijn ze 18-jaar.
redelijk (laag/hoog)quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:06 schreef komrad het volgende:
Hives, wat voor MF rating denk je dat ik kan halen:
1. 3 IM 2x WC/slecht/slecht XP en 1x briljant/slecht/zwak XP
2. 3 IM (zie 1) + aanvallende def briljant/zwak/waardeloos XP
3. zie 3 en WTM met uitmuntend PM
uitgangspunt is bedaard TS
alles goed verder?
Twi ik heb naar de GM's geschreven het is opgelost!quote:
Dat doet af aan de mytische status die ik op aan het bouwen benquote:
dat kan ik wel gevoegelijk vergeten met een tegenstander die een formi MF haalt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad:team, daar moet je zeker kampioen mee kunnen worden in VI
shit, je hebt ook nog gekeken ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
ach, niet zo bescheiden, met een passable middenveld er tegenover verlies je niet zo heel veel, en kun je aardig compenseren met je aanval, plus zijn aanval is drie keer nix en die ene keer formidable middenveld was zeeer waarschijnlijk met MOTS
mwah, ff een tegenstandertje checken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, VK lult niet zomaar uit zn nek!
Alles wordt onderbouwd en uigezocht!
zoals VK al zei, loon is een veel betere indicator. een uitstekende met goed conditie en loon 720 is pas gestegen. het is jammer voor de koper, maar ik denk dat het nog even duurtquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
@ Halleekes Ik denk dat hij idd tegen formidabel aanzit, dacht dat bij defs de conditite niet in de tsi zat, someone correct me if i'm wrong, en hij is matig in vorm wat de tsi iets naar beneden trekt, verder is tie redelijk kaal dus idd zeer hoog uitstekend , ik denk max 2 weken.
268 is natuurlijk te veel voor een kale uitstekend, maar deze is m.i. hoog dus goede aankoop.
Met deze feedback verwachten we natuurlijk wel op de hoogte gehoudebn te worden, maar mijn sheetje geeft je gelijk
edit: kan zijn dat conditie bij defs wel in Tsi zit, dan is tie wat lager, maar vanwege matig vorm dan nog aardig hoog hoor
Conditie zit er gewoon bij hoor bij verdedigers. Ik hou alleen loon in de gaten, de rest zegt me weinig (en het liefst YP's). Daarnaast is hij al 18... Ik kocht paar weken terug een 17 jarige met absurd hoog loon (goed) en die ging gelijk naar uitstekend. Kost je ook 2 ton en is een jaar jongerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
@ Halleekes Ik denk dat hij idd tegen formidabel aanzit, dacht dat bij defs de conditite niet in de tsi zat, someone correct me if i'm wrong, en hij is matig in vorm wat de tsi iets naar beneden trekt, verder is tie redelijk kaal dus idd zeer hoog uitstekend , ik denk max 2 weken.
268 is natuurlijk te veel voor een kale uitstekend, maar deze is m.i. hoog dus goede aankoop.
Met deze feedback verwachten we natuurlijk wel op de hoogte gehoudebn te worden, maar mijn sheetje geeft je gelijk
edit: kan zijn dat conditie bij defs wel in Tsi zit, dan is tie wat lager, maar vanwege matig vorm dan nog aardig hoog hoor
Ik heb 2 weken geleden een kale formidabel def verkocht:quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoals VK al zei, loon is een veel betere indicator. een uitstekende met goed conditie en loon 720 is pas gestegen. het is jammer voor de koper, maar ik denk dat het nog even duurt
Die had wel zwak of matig conditie,quote:Ragnvald Fagerli (77587698)18 jaar Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
beetje winst gemaakt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Conditie zit er gewoon bij hoor bij verdedigers. Ik hou alleen loon in de gaten, de rest zegt me weinig (en het liefst YP's). Daarnaast is hij al 18... Ik kocht paar weken terug een 17 jarige met absurd hoog loon (goed) en die ging gelijk naar uitstekend. Kost je ook 2 ton en is een jaar jonger
dat loon is berekend bij zijn pullen of in het tussenseizoen hèquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een kale formidabel def verkocht:
[..]
Die had wel zwak of matig conditie,
anyway Halleekes, houd ons op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |