volgens mij is die rente niet het salaris waardquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik krijg dus niet xtra rente met die economen?
Alleen mids hequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Yup had ik vanochtend gedaan. En wat betreft die spits, dat is mooi nieuws! Maar moet sowieso wat aan de conditie doen, die staat bij sommige spelers op zwak/matig. Bovendien heb ik net een (halve) week training weggegooid door positiespel te trainen, omdat ik vergeten was om het op iets anders te zetten
Zie Wiki: http://wiki.hattrick.org/Economistquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik krijg dus niet xtra rente met die economen?
das waar dat klopt, coach kan je pas aannemen als je het geld echt hebt (itt spelers kopen).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef foetre het volgende:
Fuck moet ik nog w8en ook op die eco update!!
Aangezien ik def train neem ik een aanvallende coach.
Extern aannemen
Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar -402 098 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem coach te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
Dan maar voor 4 ton aan spelers kopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
das waar dat klopt, coach kan je pas aannemen als je het geld echt hebt (itt spelers kopen).
Ach ja gebeurd wel is maar mischien zijn er ook weer meer mensen online.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Klapdeur het volgende:
Had je beter een dag eerder kunnen doen, maandag worden alle spelers een dag ouder. Als je hem zondag had af laten lopen hadden mensen meer geboden. *denk ik*
nope, dat is funest voor alle teams die op zondag allemaal divine spelers kochten, en ze dan voor zaterdag weer verkochten zodat ze nooit salaris hoefden te betalen, maar wel ondertussen op woensdag de beker konden winnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:45 schreef Klapdeur het volgende:
Dat is minder gunstig voor daytraders?
Kun je dit even een beetje beter uitleggen??quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:44 schreef Grumpey het volgende:
salaris dokken gelijk na aankoop....
wat een geniale toevoeging tegen alle divine-taktieken
Ok thnx...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nope, dat is funest voor alle teams die op zondag allemaal divine spelers kochten, en ze dan voor zaterdag weer verkochten zodat ze nooit salaris hoefden te betalen, maar wel ondertussen op woensdag de beker konden winnen.
die zijn ook niet rendabel. Doortrainen is rendabel tot aan magnificient ongeveer. Daarna wegen de salariskosten echt niet meer op tegen eventuele extra winst, temeer omdat na worldclass ook nog eens de verschillen in prijsstijging afnemen en de percentages makelaarskosten over hogere bedragen ook nog eens grotere bedragen vormen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:03 schreef halleekes het volgende:
wat ik me wel eens afvroeg he:
als je bijvoorbeeld verdedigers pakt en je kijkt dat naar de oplopende niveaus die een speler kan hebben. Op een gegeven moment is het salaris een dermate grote kostenpost dat de speler minder aantrekkelijk wordt. Hoe komt komt het dan dat er mensen zijn die de speler zo ver doortrainen, zodat ze eigenlijk minder aantrekkelijk worden door de extrar niveaustijgingen? en dan doel ik niet op de nationale elftall spelers, maar de spelers daar dus net onder.
Hij was ook van plan te stoppen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef Grumpey het volgende:
goed voorbeeld: FC Barentin die de hattrick masters gewonnen heeft. Echter kreeg hij het net niet helemaal rond allemaal en is over de kop gegaan. Het team is nu failliet.
hahaha ja dat had ik ook gisteren..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij is SimCheese n beetje in de war van de nieuwe Team kits...
ik probeerde een foto te maken met mn nieuwe thuisshirt.. krijg je dit
quote:Teamnieuws
Je trainer William Kihlbratt heeft het volgende vastgesteld:
Timo Suopuro:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Ove Lassen:
Het keiharde werken op de training had effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van formidabel naar uitmuntend.
Ortlieb Zweifel:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Lol jouw spelers blijven vrouwen hèquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij is SimCheese n beetje in de war van de nieuwe Team kits...
ik probeerde een foto te maken met mn nieuwe thuisshirt.. krijg je dit
samenvatting, mooie wedstrijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wel beetje jammer dat die drie stijgers bijna niks meer waard zijn dan toen ik ze kocht.. door die lage kutprijzen van nu
Oja.. hulde voor het nieuwe flash orderformulier
Offtopic:
Wie heeft er gisteren Ajax - Feyenoord gezien?Heb vandaag toevallig net m'n nieuwe uitshirtje binnen gekregen
Zeker, ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wel beetje jammer dat die drie stijgers bijna niks meer waard zijn dan toen ik ze kocht.. door die lage kutprijzen van nu
Offtopic:
Wie heeft er gisteren Ajax - Feyenoord gezien?Heb vandaag toevallig net m'n nieuwe uitshirtje binnen gekregen
Arrogante kwalquote:ik zie dat jullie weer net als vorig seizoen voor het kampienschap gaan tweede dus hehe lol
quote:Robert Matsson (36615931)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 112 090
Loon: 44 040 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sint Jabik United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 20
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
ik voel met je mee, Webertjequote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
Het is een YPquote:Enrique Ampurias (90339593)
17 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: Fadarve
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Speciality: Powerful
´eljko Kraljević
TSI = 4 160 , 22 years, passable form
Has poor experience and poor leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: formidable Set pieces: passable
Stond in mijn bericht ergens.. moet je op contact en dan nog iets drukken.. ff zelf terugzoeken in dit topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe en waar kan ik een gm aanschrijven zonder een boete te krijgen of kan je die gewoon een bericht sturen?Ik heb nl in tr begin nog al eens een boete gekregen omdat ik wat fout had gedaan in dat kl*te forum van hattrick zelf.
![]()
quote:Belangrijk bericht
Mocht je friendly verdwenen zijn of geen opstelling kunnen maken (sommige teams in NED hebben dit ook). Meldt dit dan bij een GM ( help>gamemasters>neem contact op). Je kan daarna een nieuwe frienldy regelen, mits je niet in het buitenland verblijft. Als je wel in het buitenland verblijft dan loop je deze week waarschijnlijk training mis (je kan dan evt. donderdagavond je training naar iets zetten waarvoor je spelers niet gespeeld hoeven te hebben -> SP of Conditie dacht ik).
Hmm, ik heb mijn redelijke keeper voor 35000 gekocht, aantal seizoenen geledenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:08 schreef twi het volgende:
Wat moet je tegenwoordig diep in de buidel tasten voor keepers zeg. Ik weet nog wel dat ik ooit een keeper heb gekocht die toch aardig goed was, en verkocht. Zeker voor minder dan 10.000. Nu betaal je voor redelijke keepers gewoon 20.000 - 40.000. Heb het er nu maar gewoon voor uitgegeven, omdat 'ie vrij jong is en ook redelijk ervaring heeft, maar echt vrolijk werd ik er niet van.
/edit: Ohnee, dat valt toch tegen. Die was ook 97.000
Ontslagquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:33 schreef twi het volgende:
Ik zou zeggen, kijk of 'ie er nog tussen staat. Zoniet, ontsla 'm. Kost niets, iemand ontslaan. Wel zo handig
Die flash-orders zijn wel standaard in te stellen, bij configuratiequote:Op zaterdag 22 april 2006 02:12 schreef rompompom het volgende:
Wel jammer trouwens dat je die flash-orders niet standaard kan instellen. Die is stukken beter dan dat andere formulier. Scheelt weer een tabje met de spelers ernaast
Ik heb een kale redelijke keeper van 21 jaar vorige week voor 7000 gekocht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:08 schreef twi het volgende:
Wat moet je tegenwoordig diep in de buidel tasten voor keepers zeg. Ik weet nog wel dat ik ooit een keeper heb gekocht die toch aardig goed was, en verkocht. Zeker voor minder dan 10.000. Nu betaal je voor redelijke keepers gewoon 20.000 - 40.000. Heb het er nu maar gewoon voor uitgegeven, omdat 'ie vrij jong is en ook redelijk ervaring heeft, maar echt vrolijk werd ik er niet van.
/edit: Ohnee, dat valt toch tegen. Die was ook 97.000
Is je friendly nou al verdwenen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik heb een kale redelijke keeper van 21 jaar vorige week voor 7000 gekocht.![]()
thx had ik ff gemistquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stond in mijn bericht ergens.. moet je op contact en dan nog iets drukken.. ff zelf terugzoeken in dit topic
Hier heb je het al:
[..]
Nee nog niet, en ik heb de gamemasters nog wel een heel net berichtje gestuurd gister. Hoe lang hebben ze meestal voor dit soort dingen nodig?quote:
Denk dat ze het er druk mee hebben.. als het maandagavond nog niet gebeurt is dan htmail je mij maar ff, dan zal ik er eens even achteraan gaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:30 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nee nog niet, en ik heb de gamemasters nog wel een heel net berichtje gestuurd gister. Hoe lang hebben ze meestal voor dit soort dingen nodig?
Je vraagt ook om druktequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk dat ze het er druk mee hebben.. als het maandagavond nog niet gebeurt is dan htmail je mij maar ff, dan zal ik er eens even achteraan gaan![]()
rare zaak twi!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:46 schreef twi het volgende:
Heb ze ook al 2 keer een bericht gestuurd. Eerste keer was er snel antwoord en wisten ze het niet, tweede keer nog geen antwoord.
Regel je dan gelijk een Siciliaans team voor me.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk dat ze het er druk mee hebben.. als het maandagavond nog niet gebeurt is dan htmail je mij maar ff, dan zal ik er eens even achteraan gaan![]()
Omdat ik nu al weer een jaartje (3 seizoenen dus) verdedigers train, begin ik een beetje zicht te krijgen op tsi waarden van kale, ongetrainde uitstekende spelers. Deze ligt meestal zo rond de 1000. Toen zag ik dus deze speler, met een tsi van bijna 1800 en nog maar 18 jaartjes oud, psico tool gaf aan 8,8 en gezien het transferbeleid van de manager van de ploeg zou het me niks verbazen als ie daadswerkelijk zo ver zit, wat een mafkees.quote:Vivien Jay (89209578)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
idd, die conditie vertroebelt het beeld sterk, ik denk dat hij niet zo hoog isquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef Daemon19 het volgende:
Zou relaxed zijn, maar hij heeft ook goed conditie..
VI, sorry vergeten te vermeldenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk dat je meeste teams uit de 8e en hoger wel kan verslaan..![]()
Maar in welke competitie speel jij?
Ok, maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
volgende week worden ze een jaar ouder. Dus als je begint met trainen zijn ze 18-jaar.
redelijk (laag/hoog)quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:06 schreef komrad het volgende:
Hives, wat voor MF rating denk je dat ik kan halen:
1. 3 IM 2x WC/slecht/slecht XP en 1x briljant/slecht/zwak XP
2. 3 IM (zie 1) + aanvallende def briljant/zwak/waardeloos XP
3. zie 3 en WTM met uitmuntend PM
uitgangspunt is bedaard TS
alles goed verder?
Twi ik heb naar de GM's geschreven het is opgelost!quote:
Dat doet af aan de mytische status die ik op aan het bouwen benquote:
dat kan ik wel gevoegelijk vergeten met een tegenstander die een formi MF haalt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad:team, daar moet je zeker kampioen mee kunnen worden in VI
shit, je hebt ook nog gekeken ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
ach, niet zo bescheiden, met een passable middenveld er tegenover verlies je niet zo heel veel, en kun je aardig compenseren met je aanval, plus zijn aanval is drie keer nix en die ene keer formidable middenveld was zeeer waarschijnlijk met MOTS
mwah, ff een tegenstandertje checken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, VK lult niet zomaar uit zn nek!
Alles wordt onderbouwd en uigezocht!
zoals VK al zei, loon is een veel betere indicator. een uitstekende met goed conditie en loon 720 is pas gestegen. het is jammer voor de koper, maar ik denk dat het nog even duurtquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
@ Halleekes Ik denk dat hij idd tegen formidabel aanzit, dacht dat bij defs de conditite niet in de tsi zat, someone correct me if i'm wrong, en hij is matig in vorm wat de tsi iets naar beneden trekt, verder is tie redelijk kaal dus idd zeer hoog uitstekend , ik denk max 2 weken.
268 is natuurlijk te veel voor een kale uitstekend, maar deze is m.i. hoog dus goede aankoop.
Met deze feedback verwachten we natuurlijk wel op de hoogte gehoudebn te worden, maar mijn sheetje geeft je gelijk
edit: kan zijn dat conditie bij defs wel in Tsi zit, dan is tie wat lager, maar vanwege matig vorm dan nog aardig hoog hoor
Conditie zit er gewoon bij hoor bij verdedigers. Ik hou alleen loon in de gaten, de rest zegt me weinig (en het liefst YP's). Daarnaast is hij al 18... Ik kocht paar weken terug een 17 jarige met absurd hoog loon (goed) en die ging gelijk naar uitstekend. Kost je ook 2 ton en is een jaar jongerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
@ Halleekes Ik denk dat hij idd tegen formidabel aanzit, dacht dat bij defs de conditite niet in de tsi zat, someone correct me if i'm wrong, en hij is matig in vorm wat de tsi iets naar beneden trekt, verder is tie redelijk kaal dus idd zeer hoog uitstekend , ik denk max 2 weken.
268 is natuurlijk te veel voor een kale uitstekend, maar deze is m.i. hoog dus goede aankoop.
Met deze feedback verwachten we natuurlijk wel op de hoogte gehoudebn te worden, maar mijn sheetje geeft je gelijk
edit: kan zijn dat conditie bij defs wel in Tsi zit, dan is tie wat lager, maar vanwege matig vorm dan nog aardig hoog hoor
Ik heb 2 weken geleden een kale formidabel def verkocht:quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoals VK al zei, loon is een veel betere indicator. een uitstekende met goed conditie en loon 720 is pas gestegen. het is jammer voor de koper, maar ik denk dat het nog even duurt
Die had wel zwak of matig conditie,quote:Ragnvald Fagerli (77587698)18 jaar Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
beetje winst gemaakt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Conditie zit er gewoon bij hoor bij verdedigers. Ik hou alleen loon in de gaten, de rest zegt me weinig (en het liefst YP's). Daarnaast is hij al 18... Ik kocht paar weken terug een 17 jarige met absurd hoog loon (goed) en die ging gelijk naar uitstekend. Kost je ook 2 ton en is een jaar jonger
dat loon is berekend bij zijn pullen of in het tussenseizoen hèquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een kale formidabel def verkocht:
[..]
Die had wel zwak of matig conditie,
anyway Halleekes, houd ons op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |