Tja, je hebt net als mij en andere generatie-countergenoten het probleem dat je aanval niet sterk genoeg is. Zo geweldig is zijn aanval namelijk niet (= het belangrijkste wanneer je tegen een counterteam speelt)quote:Op donderdag 20 april 2006 16:23 schreef Flappekz het volgende:
Mijn allereerste bekerwedstrijd:
DutchDynamite / 3-4-3 / geen speciale tactiek:
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
IK / 5-3-2 CA:
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
![]()
Ach ja, voor een eerste keerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Tja, je hebt net als mij en andere generatie-countergenoten het probleem dat je aanval niet sterk genoeg is. Zo geweldig is zijn aanval namelijk niet (= het belangrijkste wanneer je tegen een counterteam speelt)
Ehhh voor Wekelijkse en dagelijkse updates: 23-04-2006 om 02:00quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, voor een eerste keerMaak me er niet zo druk om, volgend seizoen beter
![]()
EDIT - Andere vraag: Ik heb momenteel een hoop dokters in dienst, die hebben binnen 3 weken mijn trainee van +7 naar +1 gebracht. Wat is het beste moment om die dokters weer te ontslaan? Morgen?
enquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ehhh voor Wekelijkse en dagelijkse updates: 23-04-2006 om 02:00
Thank you guysquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef MyImmortal het volgende:
zaterdag voor de weekupdate is het beste
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leukquote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, voor een eerste keerMaak me er niet zo druk om, volgend seizoen beter
![]()
Nou idd met zo'n tegenstander zou ik 50/50 kans maken om door te gaan nu mischien 5 procentquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leuk
Ik ben wel bezig om 1 of 2 uitstekende spitsen aan te kopen...maar het lukt nog niet zo. Zit een beetje aan een klein budget vast namelijk....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leuk
tja, wat dat beteft is die verandering van een paar seizoenen geleden een beetje lullig geweest. (500>>>100 fans / 7000>>>12000 stadionplaatsen). het is in den beginnen moeilijker je economie rond te krijgen, omdat je te weinig inkomsten uit recettes hebt.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig om 1 of 2 uitstekende spitsen aan te kopen...maar het lukt nog niet zo. Zit een beetje aan een klein budget vast namelijk....
Ja, maar het is nu eenmaal zo. We moeten roeien met de spreekwoordelijke riemen die we hebben he?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tja, wat dat beteft is die verandering van een paar seizoenen geleden een beetje lullig geweest. (500>>>100 fans / 7000>>>12000 stadionplaatsen). het is in den beginnen moeilijker je economie rond te krijgen, omdat je te weinig inkomsten uit recettes hebt.
bob kloon nadat een HT de echte ontslagen hadquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bob (109567443)
A beloved team member who is temperamental and infamous.
Has poor experience andexcellent leadership abilities.
Nationality: Al Iraq
wat een grap![]()
grote dank voor je steun, ik zal het nodig hebbne het komende seizoenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:04 schreef foetre het volgende:
Aangezien ik nog 3 teams kon supporteren heb ik dat per direct maar gedaan.
Komrad(vanwege ze goede tips),Superwebber(vanwege ze eeuwige gezeik) en Pekel(als steun dat ie de finale heeft verloren,kom op pik volgende keer beter)
IK hoop dat jullie mijn steun waarderen en eindelijk gaan presteren op het veld.
Middenvelders van uitstekend conditie en goed positie spel zijn +- voor 30 a 50k tekoop.quote:
Ongeveer 1/8 van alle Hattrick-teams hebben dat nog niet uitgevonden..quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:
Een team in mijn comp weet nog net wat trainen is![]()
Niet als je verdedigen traint!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Ruudt het volgende:
Slechte deal, je had beter een trainee met die stats kunnen halen
enige jammer is aan die speler vind ik dan zijn waardeloos Vleugelspelquote:
dat wel maar als mid mid vind ik dat niet zo erg.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
enige jammer is aan die speler vind ik dan zijn waardeloos Vleugelspel
Nee maar stel als je 2 blessures krijgt op de vleugel en je hebt hem achter de hand met zwak/matig vleugelspel is altijd wel zo lekkerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat wel maar als mid mid vind ik dat niet zo erg.![]()
![]()
Nee ik heb nu teveel spelers maar niemand wil ze kopen!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:17 schreef foetre het volgende:
[..]
He outpost wat is nu je financiële situatie?Is je selectie van die seizoen al compleet?
Beetje passen of verdedigen is dan altijd leuk.Maar mischien heb je het geld daar niet voor.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat wel maar als mid mid vind ik dat niet zo erg.![]()
![]()
Idd en je hebt natuurlijk de optie :Je kunt ook de speler ontslaan voor als je ze echt niet kan verkopen.Scheelt weer wat salarisquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu teveel spelers maar niemand wil ze kopen!Maar ja dan moet je ze maar niet te duur willen verkopen!
![]()
Dat wel maar daar had ik geen geld voor.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee maar stel als je 2 blessures krijgt op de vleugel en je hebt hem achter de hand met zwak/matig vleugelspel is altijd wel zo lekker![]()
is altijd wel makkelijk als je spelers hebt die niet veel meer als 15k opleverenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en je hebt natuurlijk de optie :Je kunt ook de speler ontslaan voor als je ze echt niet kan verkopen.Scheelt weer wat salaris
Het maakt ook behoorlijk uit wanneer de deadline afloopt. Ik had eerst een kerel (zie post hierboven) voor 25k op de lijst gezet: geen kopers. Toen voor 15k en nu bieden ze al meer dan de 25k!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu teveel spelers maar niemand wil ze kopen!Maar ja dan moet je ze maar niet te duur willen verkopen!
![]()
Zoals dat met deze spelers ook van hem is zie ik,hij had ze gewoon voor 0 moeten listen als hij ze toch kwijt wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
is altijd wel makkelijk als je spelers hebt die niet veel meer als 15k opleveren![]()
Ik ben benieuwd de deadline is +- 22.00 vanavond.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:26 schreef twi het volgende:
Klopt, had ook een spits voor 50k erop. Geen boden, tot de deadline. Daarna ging 'ie omhoog naar geloof ik 85k.
Dat is meer een golferquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Wackyduck het volgende:
Barry Lafeber (108203323)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 620 �/week
Eigenaar: Wacky Wild Whammers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Er is nu al 26k voor mijn speler geboden, over een paar minuten loopt hij af, misschien brengt hij nog wat meer op.![]()
pak hem maar eens flink aanquote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd de deadline is +- 22.00 vanavond.
Ik ga trainen zie jullie laters wel weer. adios![]()
Foetre op zn enkels schoppen deet ie bij mijn spelers ook. (ik zal m voor jou trainie nog een extra schop geven stefmans)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar iemand had er nog 33k voor over.quote:
die spits van jou was ik nog aan het volgen vanmiddagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:59 schreef Flappekz het volgende:
Heb eindelijk een uitstekend spits te pakken![]()
Heb er uiteraard weer eens veel te veel voor betaald![]()
Dat weet ik gelukkig over een paar weken niet meer![]()
Ach...mocht ie niet bevallen, gaat ie er gewoon weer uit en gaan we op zoek naar een nieuwequote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
die spits van jou was ik nog aan het volgen vanmiddag![]()
Ik ging er niet op bieden omdat hij berucht was![]()
Ja ik kijk daar altijd wel na, en TS-Hit is nooit fijn natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach...mocht ie niet bevallen, gaat ie er gewoon weer uit en gaan we op zoek naar een nieuwe![]()
behalve dat een TS hit nu geen bal uitmaakt ivm resetquote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik kijk daar altijd wel na, en TS-Hit is nooit fijn natuurlijk![]()
Ik kijk daar normaal gesproken ook altijd naar. Heb nog geen TS-hit van hem gehad, en de TS wordt van de week weer gereset toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik kijk daar altijd wel na, en TS-Hit is nooit fijn natuurlijk![]()
eventueel voor de beker of wanneer word hij precies trug gezetquote:Op donderdag 20 april 2006 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
behalve dat een TS hit nu geen bal uitmaakt ivm reset
23-04-2006 Zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
eventueel voor de beker of wanneer word hij precies trug gezet
dan boeit het idd, totaal nietsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
23-04-2006 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (België 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder
verwacht de slechtste prestaties altijd in de eerste weken van een nieuw seizoen, er komen dan veel nieuwe teams/veranderingen/leagues/users tegelijk. Zelfs al heb je je goed voorbereid, dat gaat altijd met haperingen. Is niet raar, is gewoon logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk daar normaal gesproken ook altijd naar. Heb nog geen TS-hit van hem gehad, en de TS wordt van de week weer gereset toch?
EDIT - offtopic: HT is weer eens dodelijk traaaaaaaaaaaaaaaaag....het leek ff een tijdje goed te gaan, maar het wordt alweer minder![]()
Logisch nadenken is nooit mijn sterkste punt geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verwacht de slechtste prestaties altijd in de eerste weken van een nieuw seizoen, er komen dan veel nieuwe teams/veranderingen/leagues/users tegelijk. Zelfs al heb je je goed voorbereid, dat gaat altijd met haperingen. Is niet raar, is gewoon logisch.
hmm ,dat dacht ik ook, maar kan t mishebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef Daemon19 het volgende:
Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
quote:José Luis González [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=4 810, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn wedstrijd van afgelopen woensdag staat nog bij uitdagingen. En nu kan ik nog steeds geen friendly regelen voor komende week.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
Ik had geen vormdaling, want ik had, domme lul die ik ben, per ongeluk nog positiespel aan staanWel een speler gestegen.
Outpost, m'n wedstrijd is wel geschrapt, maar hij staat nog steeds onder mijn "Uitdagingen" kopje. Erg frustrerend irritant dat die gasten van Hattrick er zolang over moeten doen. Zo moeilijk is het toch niet? if (speelbeker == 'ja') { deleteFriendly(); }
Dat klopt, individuele orders als aanvallend en verdedigend voor centrale middenvelders en vleugelspelers hebben alleen invloed op de verdeging/aanvalsratings. Individuele order naar het midden of naar de vleugel heeft natuurlijk wel invloed.quote:Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
Stuur dan een bericht naar een GM, die kan je wedstrijd verwijderen.. dat heb ik 2 dagen terug al gezegdquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd van afgelopen woensdag staat nog bij uitdagingen. En nu kan ik nog steeds geen friendly regelen voor komende week.![]()
En niet spelen + conditie training is erg lekker voor de vorm.![]()
Was je friendly in het buitenland? Dan konden ze er voor deze week al niks meer aan doen, maar als hij in Nederland was, dan had je nog een nieuwe kunnen regelen voor 5 uurquote:Belangrijk bericht
Mocht je friendly verdwenen zijn of geen opstelling kunnen maken (sommige teams in NED hebben dit ook). Meldt dit dan bij een GM ( help>gamemasters>neem contact op). Je kan daarna een nieuwe frienldy regelen, mits je niet in het buitenland verblijft. Als je wel in het buitenland verblijft dan loop je deze week waarschijnlijk training mis (je kan dan evt. donderdagavond je training naar iets zetten waarvoor je spelers niet gespeeld hoeven te hebben -> SP of Conditie dacht ik).
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef One_conundrum het volgende:
2 gestegen in scoren, wonderbaarlijk spits staat op de lijst, voor als iemand nog een spits zoekt
nouja uitmuntend dus, 1 200 000!quote:19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 6 670
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Zo is winnen nog zoeterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
Mohd Aiman Mohd aiman dim of zoiets....quote:
Dan moet je het natuurlijk niet pas om kwart over 5 pas zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stuur dan een bericht naar een GM, die kan je wedstrijd verwijderen.. dat heb ik 2 dagen terug al gezegd
[..]
Was je friendly in het buitenland? Dan konden ze er voor deze week al niks meer aan doen, maar als hij in Nederland was, dan had je nog een nieuwe kunnen regelen voor 5 uur![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo is winnen nog zoeterZeker met zulke reacties bij de 'netniet'-ploeg van nederland, feyenoord
![]()
Dat is een bugquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dan moet je het natuurlijk niet pas om kwart over 5 pas zien.![]()
En het is natuurlijk ook vrij raar dat 2 dagen nadat de wedstrijd gespeeld had moeten worden hij er nog altijd staat bij uitdagingen.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo is winnen nog zoeterZeker met zulke reacties bij de 'netniet'-ploeg van nederland, feyenoord
![]()
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hoe vaak waren jullie kampioen de laatste 30 jaar? Hoor ik daar 3?![]()
Hoorde gister bij het uitgaan dat getal, en toen opeens zag ik in dat Feyenoord helemaal niet zo'n topploeg is als ik altijd gedacht had. als je me voor gisteravond gevraagd had, had ik iets van 10 gezegd ofzo. Maar sorry, heeft inderdaad niets met nu te maken. Overigens, feli met groningenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet...
Maar wat heeft dat met het heden te maken??
Koop dan een redelijke keeper van eind in de 20 die al redelijk ervaring heeft ofzo, dan haalt ie steady 3 sterren. Verder zou ik als tip geven om vooral als je het financiel niet te breed hebt de prioritijd op veldspelers te leggen en maar lekker 1 keeper te nemen. Keepers slokken nogal wat salaris op en tijdens een friendly kun je ook prima je coach op doel zettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Kwam je daar gisteren pas achter? Het is toch algemeen bekend dat Feyenoord maar eens in de tien jar kampioen wordt? Ik hoorde laatst een Feyenoorder die zei dat Ajax het zo slecht deed met deze vierde plaats, het slechtste in de afgelopen 6 jaar. Dat valt natuurlijk op als je derde wordt, zo'n beetje het beste in de afgelopen 10 jaar
Hoe dan ook, vannacht maar een goed scorer gekocht. Z'n conditie is waardeloos, maar daar train ik dan maar een weekje langer op. Ik heb in elk geval een goed scoren erbij, zelfs met z'n conditiecrisis goed voor de basis.
Ben nog op zoek naar een Nederlandse keeper die minstens redelijk heeft. Heb nu twee matige keepers, maar zou toch wel graag een goed willen hebben. Die lijken echter voor mij vrij onbetaalbaar. Heb geen zin om er meer dan 50k aan uit te geven. Dus afwachten of ik er ergens eentje vind.
Nederlands, omdat dat dan weer 20% salaris scheelt.
Waarom zou je de conditie van een spits trainen? Dat is niet van belang! Conditie is alleen van belang bij middenvelders en bij verdedigers (mits je pressie speelt). Over het algemeen dus alleen bij middenvelders!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Kwam je daar gisteren pas achter? Het is toch algemeen bekend dat Feyenoord maar eens in de tien jar kampioen wordt? Ik hoorde laatst een Feyenoorder die zei dat Ajax het zo slecht deed met deze vierde plaats, het slechtste in de afgelopen 6 jaar. Dat valt natuurlijk op als je derde wordt, zo'n beetje het beste in de afgelopen 10 jaar
Hoe dan ook, vannacht maar een goed scorer gekocht. Z'n conditie is waardeloos, maar daar train ik dan maar een weekje langer op. Ik heb in elk geval een goed scoren erbij, zelfs met z'n conditiecrisis goed voor de basis.
Ben nog op zoek naar een Nederlandse keeper die minstens redelijk heeft. Heb nu twee matige keepers, maar zou toch wel graag een goed willen hebben. Die lijken echter voor mij vrij onbetaalbaar. Heb geen zin om er meer dan 50k aan uit te geven. Dus afwachten of ik er ergens eentje vind.
Nederlands, omdat dat dan weer 20% salaris scheelt.
Je kunt nu een flash wedstrijdformulier gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef halleekes het volgende:
wat is er dan met het wedstrijd formulier?
Geeft niet twi. Als ze t maar regelen voor woensdag!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
Ik had geen vormdaling, want ik had, domme lul die ik ben, per ongeluk nog positiespel aan staanWel een speler gestegen.
Outpost, m'n wedstrijd is wel geschrapt, maar hij staat nog steeds onder mijn "Uitdagingen" kopje. Erg frustrerend irritant dat die gasten van Hattrick er zolang over moeten doen. Zo moeilijk is het toch niet? if (speelbeker == 'ja') { deleteFriendly(); }
uuhm...ik heb niet door wat je bedoeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kunt nu een flash wedstrijdformulier gebruiken
Berichtje naar de GM sturen zoals ik hierboven al zeiquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
HAHAHA Mooi he!!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Kutclub!!
Bij wedstrijdformulier klik je onderop op luxe versie en dan krijg je een flash opstellingquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef halleekes het volgende:
[..]
uuhm...ik heb niet door wat je bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |